چگونه داده ها را ایمن کنید و از شرکت خود محافظت کنید

با بیست سال حضور در فضای SaaS، می‌دانم که امنیت هرگز «انجام نمی‌شود». میانگین هزینه نقض داده ها است 4.35 میلیون دلار، با 83٪ از سازمان ها نقض های متعدد. تعیین نحوه ایمن سازی داده های خود یک گفتگوی مداوم است، اما می تواند به شرکت شما کمک کند تا اعتماد مشتریان خود را ایجاد و حفظ کند.

توصیه می‌کنم مطمئن شوید که ابزار من،ی را برای محافظت از داده‌های ارزشمند در جریان کار خود دارید.

با نوآوری در حال تکامل، تعیین اینکه چه ،ی باید “کلیدهای پادشاهی” را در مورد اطلاعات حساس در اختیار داشته باشد، دشوار است. به همین دلیل است که ما باید به آنچه برای مشتری بهترین است برگردیم – پیشروی با آنچه که بیشترین سود را برای آنها دارد.

سطح جدیدی از اعتماد

کشف کنید که چگونه بهبود فناوری شما می‌تواند اعتماد، شفافیت، انطباق و حاکمیت را در همه برنامه‌های حیاتی ،ب‌وکار شما افزایش دهد.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/data-security-conversations/

توسعه یک استراتژی موفق حفاظت از داده به این م،ی است که مایل به گفت،ای صریح در هر مرحله از فرآیند باشید. از آنجایی که مشتریان ،ب‌وکارها را با استانداردهای بالاتر نگه می‌دارند، باید مطمئن شوید که تجربه آنها در قلب برنامه‌های امنیت داده شما قرار دارد. گوش دادن به این بازخورد می تواند محصول شما را ایمن تر و موفق تر کند.

امنیت داده ها برای رسیدن به بهترین نتایج در حال تکامل است

بیاموزید که چگونه می تو،د با داده های مشتری خود اعتماد ایجاد کنید و یک تجربه عالی برای مشتری ارائه دهید. همه اینها در آ،ین ،مت Salesforce on Salesforce ما است که معاون مدیریت محصول، امنیت ما – Marla Hay را نشان می دهد.


در عمل، این ممکن است به صورت زیر باشد:

با شنیدن بازخورد مشتری از منبع، فعال باشید

برای اینکه امنیت را در اولویت قرار دهید، مهم است که به مکالمات خود دسترسی دور داشته باشید.

در طول زندگی حرفه‌ای‌ام، با تیم‌های امنیتی و محصولاتمان کار کرده‌ام تا اعتماد را در مرکز هر چیزی که آنها می‌سازند قرار دهم. در اینجا نحوه شروع این فرآیند در شرکت خود و بهبود امنیت داده های خود آورده شده است.


روی این ابزارهای امنیتی ضروری سرمایه گذاری کنید

وقتی کنترل می‌کنید که چه ،ی به کدام داده دسترسی دارد و هویت آن شخص را تأیید می‌کنید، شرکت شما شانس بسیار بیشتری برای تضمین یکپارچگی امنیتی دارد. سپس، موارد ظریف‌تر مانند پوشاندن داده‌های حساس در محیط‌های sandbox یا نظارت ایمن بر رویدادها، این لایه حفاظتی اضافی را اضافه می‌کنند.

سه ابزار ضروری برای افزایش امنیت در سراسر شرکت شما هستند:

  1. مدیریت هویت و دسترسی
  2. رمزگذاری داده ها
  3. احراز هویت چند عاملی

این سه ابزار مانند رنگ های اصلی امنیت هستند – آنها به ،وان پایه ای قوی برای همه پیاده سازی های دیگر عمل می کنند.

مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید

<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">

ثبت نام کن

گفت،ای داخلی درباره نحوه ایمن سازی داده ها را شروع کنید

هر بار که به فناوری های جدید متصل می شوید، خطری وجود دارد. و با 976 برنامه به ،وان میانگین در محیط های سازم،، این ریسک بسیار زیادی است. با استفاده از برنامه‌های بسیار زیاد، تصمیم‌گیری درباره نحوه ایمن‌سازی داده‌ها می‌تواند با سرمایه‌گذاری در پیشگیری، به جای یک تعمیر پرهزینه، به صرفه‌جویی در پول ،ب‌وکار شما کمک کند.

در تیم امنیتی Salesforce، ما دوست داریم بیش از حد برنامه ریزی کنیم. ما بررسی‌ها و تعادل‌های خاصی را ایجاد کرده‌ایم که به اطمینان حاصل می‌شود که محصولات ما نه تنها از نظر امنیتی برای مشتریان کار می‌کنند، بلکه توسط کاربر نیز به خوبی مورد استقبال قرار می‌گیرند.

مسئولیت امنیتی شما نیز به توانایی شما در برقراری ارتباط خوب با مشتریان بستگی دارد. نوآوری زم، اتفاق می‌افتد که با مشتریان خود یک جریان بازخورد مستمر داشته باشید تا بد،د چه چیزی کار می‌کند و چه چیزی خوب نیست.

بنابراین چگونه می تو،د به بهترین وجه از کارکنان و سازمان خود به ،وان یک کل محافظت کنید؟ شما با تمرکز بر امنیت داده ها در هر مرحله از فرآیند، برای ایجاد یک تجربه قابل اعتماد با یکدیگر همکاری می کنید.

3 مرحله برای ایمن سازی اطلاعات شما

ما دریافتیم که بازخورد مشتری برای توسعه محصولاتی که هم ایمن و هم شهودی هستند، کلیدی است. برای نظارت بر اینکه چگونه ویژگی‌های امنیتی ما متن، با نیازهای مشتری است، با موارد زیر کار می‌کنیم:

  • گروه های مشاوره مشتری
  • جلسات Trailblazer
  • تابلوهای افزایش ویژگی

اینجا در Salesforce، اعتماد ارزش شماره یک ما است – و از همان روزهای اولیه شرکت ما بوده است. هنگام توسعه برنامه های شرکت شما برای نحوه ایمن سازی داده ها، اعتماد باید اصل راهنما باشد.

در این سال ها چیزهای زیادی یاد گرفته ایم. به همین دلیل است که مجموعه Salesforce on Salesforce خود را ایجاد کردیم تا نگاهی به شما در پشت درهای بسته داشته باشید. از بازاریابی گرفته تا خدمات تا عملیات فروش و موارد دیگر، ما ترفندهای این تجارت را به اشتراک می گذاریم که به ما کمک کرده تا به سریع ترین شرکت نرم افزاری سازم، در جهان تبدیل شویم.

هنگامی که کارکنان نقش مهمی را که در حفظ سوابق شرکت ایفا می کنند درک کنند، تمایل بیشتری به آن پیدا می کنند به سطح مالکیت برسند از آنها انتظار می رود. این مسئولیت در دنیای کم‌کد و بدون کد، جایی که توسعه‌دهندگان شهروند از هر بخش می‌آیند تا در ساخت اپلیکیشن دیجیتال شرکت کنند، به طور فزاینده‌ای مهم می‌شود.