چگونه تیم فروش دیجیتال خود را افزایش دهید


به ،وان یک رهبر فروش در 10 سال گذشته، هزاران ساعت را صرف گوش دادن به تماس های فروش دیجیتالی کرده ام و به دنبال بهترین نمونه ها برای استفاده در آموزش هستم. نمی توانم به شما بگویم چند بار فکر کرده ام: ای کاش می توانستم فقط به هر تماسی گوش دهم، بدون اینکه نیازی به گوش دادن داشته باشم. هر تماس.

اکنون، به لطف هوش مصنوعی (AI)، بالا،ه به نتیجه رسیده است امکان پذیر است – همه اینها در حالی که هر روز ساعت ها در زمان صرفه جویی می شود و هرگز لحظه کلیدی دیگری را از دست ندهید.

به سرعت تیم فروش خود را تقویت کنید

مجموعه ویدیویی چهار ،متی جدید ما، Simply Put، پرده تیم فروش ستاره‌های راک تولیدکننده فولاد آرمسترانگ را کنار می‌زند.


در آرمسترانگ استیل – جایی که ساختمان‌های فولادی را می‌فروشیم و تولید می‌کنیم – هر کاری که می‌تو،م انجام می‌دهیم تا برای انواع جدید فروش آماده شویم. وارد ، هوش مکالمه بخش بزرگی از ایجاد تغییر دیجیتال اول بوده است.

نمایندگان فروش ما دائماً سؤالات فنی را در مورد مهندسی مطرح می کنند و این سؤالات همیشه در حال تغییر هستند. بنابراین آسان‌ترین مکان برای ورود و ضربه زدن به تلفن‌ها نیست، و آموزش هرگز متوقف نمی‌شود. این درست است چه شما یک نماینده فروش باشید یا یک رهبر فروش مثل من.

همچنین به همین دلیل است که استفاده از هوش محاوره ای تغییر دهنده بازی بوده است. چگونه کار می کند؟ الگوریتم‌های یادگیری ماشینی تماس‌های فروش را دریافت می‌کنند و آنچه گفته شد را درک می‌کنند. سپس، هوش مصنوعی (AI) لحظات کلیدی را پیدا می‌کند و آنها را مورد توجه ما قرار می‌دهد: رقبای مورد اشاره، نحوه پاسخ مشتریان به قیمت‌گذاری و سوالاتی که بارها و بارها مطرح می‌شوند.

در پایان، ما با درک بهتری از آنچه در حال وقوع است باقی می‌م،م. ما می‌تو،م بهترین شیوه‌هایی را که در غیر این صورت از دست می‌دادیم کشف کنیم، و می‌تو،م شکاف‌های دانش را در هر کجا که وجود دارد پر کنیم.

در اینجا چهار روش قدرتمند برای رهبران فروش وجود دارد که می توانند از هوش مصنوعی برای کمک به نمایندگان برای برقراری تماس های بهتر استفاده کنند. و هنگامی که آماده شدید، با پخش جری، مجموعه ویدیویی ما، Simply Put، درباره نحوه مهارت دادن به تیم‌های خود برای آینده بیشتر بیاموزید.

در تجارت ما، ماندن در صدر روندها همه چیز است. ما باید ردیابی کنیم که مشتریان ما چه محصولاتی را درخواست می کنند تا آموزش خود را بر آنچه واقعاً مهم است متمرکز کنیم.

برای ردیابی روندها، از Sales Cloud’s Call Coa،g ،شتین استفاده می کنیم که از هوش مصنوعی برای کمک به درک آنچه در تماس ها می گذرد استفاده می کند.

رهبران فروش و عملیات فروش هوش مصنوعی را آموزش می دهند تا بر روی کلمات کلیدی تمرکز کند که برای ،ب و کار آنها اهمیت دارد. در مورد ما، ما هوش مصنوعی را آموزش دادیم تا کلمات کلیدی مرتبط با گزینه‌های طراحی را که ما به آنها اهمیت می‌دهیم تقویت کند. سپس به الگوریتم ها اجازه می دهیم کار خود را انجام دهند. آنها از پردازش زبان طبیعی برای علامت گذاری لحظات مهم در مکالمات استفاده می کنند. سپس داشبورد به من اجازه می دهد این لحظات را در چند ث،ه پیدا کنم. ما از شکار اطلاعات به سرویس دهی اطلاعات رسیده ایم.

نکته 2: رقابت را دنبال کنید

برای رسیدگی موثر به ایرادات، باید به آنچه که رقبا ارائه می دهد، کنترل داشته باشید. هوش مصنوعی می‌تواند ردیابی آنچه رقبای ما در پیش دارند – قیمت‌ها، تبلیغات و محصولاتشان – را سریع‌تر و آسان‌تر کند تا از کورکورانه شدن در تماس جلوگیری شود. هوش مصنوعی ما را در چند ث،ه به بینش هایی راهنمایی می کند که در غیر این صورت یافتن آنها ساعت ها طول می کشد. و تصویر کاملی از چشم انداز رقابتی به ما می دهد. رقبا چه نوع ضمانت هایی ارائه می دهند؟ آیا آنها مواد خود را تغییر داده اند؟ چه چیزی آنها را متمایز می کند – و آیا می تو،م در آن زمینه نیز پیشرفت کنیم؟

ردیابی رقبا همچنین به ما نشان می‌دهد که کدام شرکت‌ها از نقشه خارج می‌شوند، بنابراین می‌تو،م مطمئن شویم که از آن پیروی نمی‌کنیم.

نکته 3: به نمایندگان فروش کمک کنید از اشتباه جلوگیری کنند

هر،ی اشتباه می کند. برای نمایندگان فروش، ممکن است در مورد کاری که محصول می تواند انجام دهد یا فروش کمتر از قیمت تمام شده، امیدوارکننده به نظر برسد. هوش مصنوعی به تیم ما کمک می کند قبل از انجام این خطاهای پرهزینه متوقف شود و یاد بگیرد. کلمات کلیدی به ما کمک می کنند تا مشکلات رایج را ردیابی کنیم، بنابراین رهبران فروش هنگامی که در گفتگو مطرح می شوند بلافاصله مطلع می شوند.

اگر نماینده اشتباه صحبت کند، ما می تو،م قبل از اینکه اشتباهات به صورت مکتوب درج شوند، انتظارات مشتریان را تنظیم کنیم. این بسیار مهم است، زیرا تصحیح یک اشتباه پس از ،ید مشتری بسیار دشوارتر است.

از آنجایی که ما هزینه بسیاری از اشتباهات را در تماس ها جذب می کنیم، جلوگیری از وقوع این اشتباهات واقعاً باعث رشد درآمد ما شده است. تا کنون، هوش مکالمه حدود 8 درصد از درآمد کلی ما را ذخیره کرده است. ما انتظار داریم در طول زمان خطاها را 40 تا 50 درصد کاهش دهیم، زیرا فرآیندهای آموزشی و مربیگری خود را برای رسیدگی به اشتباهات رایج بهبود می‌دهیم و برای اجتناب از آنها به نمایندگان آموزش می‌دهیم.

به تیم خود آموزش فروش را بدهید که برای موفقیت طول، مدت به آنها نیاز دارد

دوره های مهارتی را در پلتفرم یادگیری Salesforce، Trailhead، کشف کنید، که برای همه افراد جامعه فروش طراحی شده است – از نمایندگان توسعه ،ب و کار گرفته تا مدیران ارشد درآمد. این مسیرهای یادگیری، مهارت‌های فروش حیاتی، مانند جستجو و تماس سرد، مهارت‌های نرم، نکات ابزار فروش، و بهترین شیوه‌های رهبری را پوشش می‌دهند. به علاوه، این همه رایگان است!


نکته 4: سرعت بررسی تماس ها را افزایش دهید

بررسی تماس‌ها زم، است که رهبران فروش به ضبط تماس‌های فروش گوش می‌دهند تا ببینند نمایندگان کجا ممکن است نیاز به بهبود داشته باشند یا کجا شایسته شناسایی هستند. معیارهای کلیدی عملکرد، مانند تبدیل ها یا ارزش قرارداد، تنها بخشی از داستان را بیان می کنند. این بررسی های تماس، زمینه مفیدی را در مورد اینکه چرا نمایندگان ما ممکن است به شماره خود ضربه بزنند یا نه، ارائه می دهد.

اکنون، هوش مصنوعی روند بررسی تماس را سریع‌تر و آسان‌تر می‌کند. توجه ما را بر تماس‌ها و کلمات کلیدی من، برای دنبال ، متمرکز می‌کند، و به ما نشان می‌دهد که چه زم، اشکالی ندارد که بخش‌هایی از تماس را که اهمیت کمتری دارند رد کنیم.

هوش مصنوعی 60 درصد از زم، را که برای تماس های فروش صرف می کردیم، صرفه جویی کرده است. این ساعت هر هفته است. قبل از اینکه تماس ها را به صورت دستی انجام دهیم. اکنون به سادگی روی کلمات کلیدی کلیک می کنیم. همچنین به ما کمک کرد تا از بازبینی تماس‌هایی که با آن‌ها استفاده می‌کنند اجتناب کنیم نکن موضوع. ما تعداد تماس‌هایی را که به آنها گوش می‌دهیم تا 40 درصد حذف کرده‌ایم، زیرا به یادگیری ماشینی کمک می‌کنیم.

در پایان، این هوش انسان است – نه هوش مصنوعی – که کار مهمی را انجام می دهد. با این همه زمان آزاد شده، می‌تو،م توجه خود را به جایی که واقعاً مهم است متمرکز کنیم: مربیگری نمایندگان فروش دیجیتال برای ایجاد روابط و برنده شدن.

آماده بودن برای آینده مربوط به مردم است و فن آوری

مطالعه جدیدی از Salesforce نشان می دهد که سازندگان آماده آینده 2.2 برابر بیشتر احتمال دارد که سیستم های فروش خود را به فضای ابری منتقل کنند. در آرمسترانگ استیل، ما خود را آماده‌ای برای آینده می‌د،م، و جفت ، آموزش تماس با فناوری CRM بخش بزرگی از آن است.

آیا برای فروش دیجیتال آماده هستید؟

سفر تغییر تیم فروش آرمسترانگ استیل را در سری ویدیوهای جدید ما، به عبارت ساده، به میزب، امانوئل آکو تماشا کنید.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/sales-coa،g-armstrong-steel/