چگونه اتوماسیون هوشمند کارایی سطح بعدی را برای سازمان شما به ارمغان می آورد

مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید

<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">

ثبت نام کن

اتوماسیون هوشمند زمینه را فراهم می کند

آیا فناوری شما تکرارپذیر و مقیاس پذیر است؟ شما باید به دنبال ابزارهایی باشید که بتواند فرآیندهای مختلف را برای خودکارسازی در سازمان شما آشکار کند. این ابزارها متادیتا را از فرآیند است،اج می کنند و آن را به یک گردش کار خودکار تبدیل می کنند.

به گفته مت مک‌لارتی، مدیر ارشد فناوری جه، و معاون دفتر تحول دیجیتال در Mulesoft، اتوماسیون‌های مبتنی بر وظیفه که امروزه در بسیاری از شرکت‌ها استفاده می‌شوند، قابل استفاده مجدد، مقیاس‌پذیر یا به اندازه کافی پایدار نیستند که بتوانند ارزشی را که در حال حاضر بسیار مهم است، ارائه دهند. به این دلیل است که آنها فاقد زمینه و پیچیدگی هستند که ،ب و کارها برای متحول ، واقعی تجارت خود و ارائه خدمات بهتر به مشتریان نیاز دارند.

داده‌های متصل در زمان واقعی کلید اتوماسیون متنی است، چه فرآیندهای ،ب و کار خودکار داخلی، چه روش‌هایی که شرکت‌ها تعاملات خود را با شرکا و مشتریان خودکار می‌کنند.

این احتمال وجود دارد که شرکت شما قبلاً زمان و هزینه خود را برای خودکارسازی فرآیندهای تجاری که زم، به صورت دستی انجام می شد، صرف کرده باشد. اما این برای ارائه بهترین تجارب مشتری، بیشترین صرفه جویی در هزینه، رشد طول، مدت یا بیشترین کارایی کافی نیست. چیست؟ اتوماسیون هوشمند

اتوماسیون هوشمند چیست؟

هنگامی که یک شرکت تعداد انگشت شماری اتوماسیون را تحویل می دهد، سود سهام کاهش می یابد. جو سورپرنانت، رهبر فروش در فعالیت‌های هوش مصنوعی و داده‌های Deloitte، گفت: این به این دلیل است که شرکت قادر به شناسایی آسان فرآیندهای جدید برای خودکارسازی نیست. شرکت ها برای کشف این فرصت های جدید باید داده ها و فرآیندهای خود را است،اج کنند.

او گفت: «ما هنوز آنجا نیستیم. اما وقتی از منحنی فراتر برویم که شرکت‌ها در طراحی فرآیندهای ،ب‌وکار ابتدا اتوماسیون هستند، و آنها واقعاً از یک ذهنیت کارگر دیجیتال استقبال می‌کنند، اگر بزرگ‌تر از ابر نباشد، به همان اندازه بزرگ خواهد بود.


منبع: https://www.salesforce.com/blog/what-is-intelligent-automation/

پیاده سازی اتوماسیون متنی و پیچیده تر چیزی فراتر از فناوری است. موفقیت مست،م بازنگری اساسی و مهندسی مجدد فرآیندهای شماست که همگی حول محور نیازهای مشتریان شماست.

اغراق‌آمیز بودن اتوماسیون زمینه‌ای مبتنی بر هوش مصنوعی دشوار است. Surprenant گفت که معادل ابر خواهد بود.

اتوماسیون هوشمند ،یب می شود اتوماسیون فرآیند رباتیک (RPA)، هوش مصنوعی (AI)، تجزیه و تحلیل، داده‌ها و موارد دیگر برای ایجاد یک فرآیند سرتاسری که می‌تواند به تنهایی یاد بگیرد و سازگار شود. سازمان‌هایی که قبلاً فراتر از پایلوت اتوماسیون هوشمند حرکت کرده‌اند، به طور متوسط ​​32 درصد کاهش هزینه‌ها را به دست آورده‌اند. جدیدترین نظرسنجی اتوماسیون Deloitte.

با یک CRM بی‌درنگ، می‌تو،د تمام داده‌های مشتری را در مقیاس، از هر سیستم یا دستگاهی متصل کنید و آن‌ها را در یک نمای واحد هماهنگ کنید.


فناوری را در نظر بگیرید که زیربنای یک راه حل عالی است

کل تجربه مشتری، از پایان تا انتها، نحوه ارتباط همه آن قطعات و آنچه مشتریان در هر مرحله نیاز دارند را ترسیم کنید. او گفت که ا،ر شرکت‌ها فقط یک تکه از پازل را در نظر می‌گیرند – برای مثال تجارت، خدمات یا بازاریابی – و فقط آن یک ،صر را خودکار می‌کنند.

هوشمندی فرآیند از سه جهت سودمند است:

چیزی که باید به آن فکر کنید

اتوماسیون هوشمند زمینه ای را در اطراف داده های شما فراهم می کند تا درک عمیق تری از آنچه اتفاق می افتد به دست آورید. زمینه، که از تصاویر، متن و گفتار م،ا می‌گیرد، ال،ا را تشخیص می‌دهد و می‌تواند توصیه‌ها، پیش‌بینی‌ها و تصمیم‌گیری کند.

بیاموزید که چگونه سرمایه گذاری های فناوری من، به شما کمک می کند تا کارایی را افزایش دهید، نتایج را بهبود بخشید و هزینه ها را کاهش دهید.


چند نمونه:

مک لارتی، که از نزدیک با مشتریان در زمینه تحولات دیجیتالی آنها همکاری می کند، اولین گام ها را پیشنهاد کرد:

تجربه مشتری نهایی را در نظر بگیرید

مشتری ،ده‌فروشی دیگر از PI برای کشف علت اصلی قطع ارتباط بین عملکردهای فروش، پرداخت، تحویل و بازگشت در زنجیره تامین خود استفاده کرد. این بینش ها برای ایجاد یک برنامه سفر مشتری تلفیقی برای ردیابی و حل سریع مشکلات در این عملکردها به کار گرفته شد. این منجر به کاهش 23 درصدی بازده سفارش، کاهش ریسک فروش 46 میلیون دلاری و بهبود 7 درصدی در امتیاز خالص پروموتر شد.

مک‌لارتی گفت: «بسیاری از راه‌حل‌های RPA روی ثبت نحوه عملکرد یک فرآیند و خودکارسازی آن متمرکز هستند. اما اگر در این فرآیند استثنایی وجود داشته باشد، همانطور که اغلب وجود دارد، تنها کاری که انجام داده‌اید این است که حل مشکل را با قرار دادن یک ربات بین من و شخصی که واقعاً مشکل من را حل می‌کند به تأخیر بیندازید.»

Surprenant گفت: “هوش فرآیند چشمان بسیاری از مشتریان ما را باز کرده است تا چیزهایی را به آنها نشان دهیم که نمی دانستند.” به ،وان مثال، او گفت، یک شرکت بزرگ از فناوری است،اج فرآیند برای تجزیه و تحلیل فرآیند ،ید مستقیم مواد خود استفاده کرد. تجزیه و تحلیل مراحلی را در فرآیند نگهداری سفارش ،ید مشخص کرد که فعالیت دستی و نرخ دوباره کاری بالاتری داشتند. این بینش منجر به توسعه یک راه حل اتوماسیون تعمیر و نگهداری با استفاده از ،یبی از RPA، اتوماسیون گردش کار مدیریت فرآیند ،ب و کار (BPM) و تجزیه و تحلیل شد که در نهایت باعث صرفه جویی سالانه 40 میلیون دلاری شد.

مک‌لارتی می‌گوید: «راه‌حل خودکار باید به تجزیه و تحلیل پیش‌بینی‌کننده‌ای که مترادف با هوش مصنوعی و همه منابع داده است، ارتباط داشته باشد، بنابراین می‌تواند هر آنچه را که باید بد،د را به شما بگوید».

او گفت: «وقتی نقشه‌های حرارتی و جعبه ایده صاحبان فرآیند را تمام کردید، به یک رویکرد ،یبی نیاز دارید که شامل ابزارهای کشف دیجیتال و تخصص فرآیند برای شناسایی شکاف‌ها باشد.

دو سوم شرکت ها دارند برخی از اتوماسیون های مبتنی بر وظیفه را پیاده سازی کرد، که اتوماسیون نسبتاً ساده یک فرآیند واحد در یک واحد تجاری است. به ،وان مثال، ایجاد یک بلیط خدمات، تأیید اعتبار خودکار، یا تبلیغات ایمیل خودکار.

فناوری که این امکان را فراهم می کند نامیده می شود هوشمندی فرآیند. این داده‌هایی است که برای تجزیه و تحلیل گام‌های فردی در یک فرآیند یا گردش کار جمع‌آوری می‌شود و می‌تواند به سازمان در شناسایی تنگناها و بهبود کارایی کمک کند. در حالی که امروزه تنها یک شرکت از هر پنج شرکت مورد بررسی توسط Deloitte از هوش فرآیندی (PI) استفاده می‌کند – چندین شرکت فناوری‌های PI را توسعه می‌دهند – این بخش به سرعت در حال رشد است.

داده های متصل به زمان واقعی، یک تغییر بازی در اتوماسیون متنی است. پلتفرم‌های نسل بعدی داده‌های مشتری، داده‌ها را از هر تعامل با مشتری، از هر سیستم، کانال یا جریان داده، در یک نمایه مشتری یکپارچه ادغام می‌کنند. داشتن این نمای 360 درجه به شما کمک می کند تا مشتریان خود را به طور کلی ببینید. به ،وان مثال، به شما کمک می کند تا ببینید که چگونه یک تعامل خدمات با یک مشتری بر تبلیغات بازاریابی برای آن مشتری تأثیر می گذارد.

مشتریان خود را در جایی که هستند ملاقات کنید، مثل قبل

ما در مراحل اولیه این اتوماسیون پیشرفته هستیم، اما در رادار بسیاری از سازمان ها قرار دارد. نظرسنجی Deloitte نشان داد که هوش مصنوعی مطلوب‌ترین فناوری اتوماسیون بعدی است و 46 درصد برای اجرای آن در سه سال آینده برنامه‌ریزی می‌کنند.

چگونه فرصت های جدید اتوماسیون هوشمند را شناسایی کنیم

در اینجا نحوه عبور از این شکاف و اینکه ،ب و کار شما چگونه سود می‌برد را توضیح می‌دهیم.

اکنون موفقیت را ارائه دهید

MuleSoft فناوری فعالی است که داده ها را از هر سیستم یا کانالی متصل می کند.