چه کسی کنترل بودجه فناوری را در دست دارد؟ اغلب، نه CIO


تعداد

پشت اعداد

مسئولیت های رهبری فناوری به طور فزاینده ای در حال افزایش است مش، و دموکراتیک شده است در سراسر C-suite و با رهبران LOB. این روند شتاب گرفته است از آنجایی که واحدهای تجاری بر فناوری مورد استفاده خود تأثیر می‌گذارند و این قدرت را پیدا می‌کنند که سریع‌تر فناوری‌هایی را که نیازهای خاص آنها و مشتریانشان را برآورده می‌کند، پیاده‌سازی کنند.

کاری که باید انجام دهید

بیش از هر زمان دیگری، سرمایه گذاری های فناوری باید نتایج ،ب و کار خاصی را به همراه داشته باشد. با این حال، شرکت‌ها باید ساخت چیزی را که شرکت تحقیقاتی IDC آن را «تیم رویای دیجیتال» می‌نامد، در اولویت قرار دهند، جایی که مدیر ارشد اطلاعات بر مقیاس‌بندی نوآوری و یکپارچه‌سازی فناوری با واحدهای تجاری تمرکز می‌کند و ابتکارات دیجیتال به طور مش، متعلق به واحدهای فناوری اطلاعات و ،ب‌وکار است. بودجه بندی فناوری، در واقع، به همان اندازه که یک تصمیم فنی است، به یک تصمیم تجاری تبدیل می شود.

در اطراف مشتریان خود نوآوری کنید

برای اینکه واقعاً مشتری محور باشید، باید تیم های خود را متحد کنید و مشتریان خود را در مرکز همه چیز قرار دهید. آسان تر از انجام گفت، درست است؟ این کتاب راهنما به شما نشان می دهد که چگونه ذهنیت ها را تغییر دهید، اعتماد ایجاد کنید، اول دیجیتال باشید و خیلی چیزهای دیگر.


تصمیمات فناوری اطلاعات را دموکراتیک کنید

در یک مطالعه IDC، بسیاری از پاسخ دهندگان C-suite در نقش های غیر فناوری پیش بینی ،د که در چند سال آینده بیشتر درگیر تصمیمات فناوری اطلاعات خواهند بود. دلیل؟ برای رقابتی ماندن، همه واحدهای تجاری باید راه هایی برای ارائه آن بیابند شخصی شده محصولات، خدمات و تجربیات

این تغییر با تحقیقات اخیر در مورد نقش در حال تحول CFO تقویت شد، که نشان داد آنها مسئولیت‌های گسترده‌تری فراتر از امور مالی، مدیریت تجربیات مشتری، هدایت تغییرات استراتژیک، اتوماسیون و غیره را بر عهده می‌گیرند.

ما شاهد نفوذ بیشتری از خارج از فناوری اطلاعات هستیم، جایی که CIO فناوری را در سراسر تجارت هماهنگ می کند، و [technology decisions] تئودورا سیمان، مدیر تحقیقات برنامه فناوری C-suite در IDC، گفت: یک گفتگوی مش، با رهبران ،ب و کار است که بر نتایج و مشتری مداری متمرکز هستند.

اگرچه مصرف کنندگان هنوز هم ،ج می کنند با احتیاط و احتیاط بیشتر، به این م،ی که رهبران ،ب و کار باید تجارب دیجیتالی ارائه دهند که در مقابل دنبال ، چیزهای مرسوم، ارزش افزوده ایجاد کنند.

در واقع، در جدیدترین نظرسنجی C-Suite Tech Agenda IDC، بهبود تجارب دیجیتال متمرکز بر مشتری اولویت اصلی فناوری بود.

سیمان گفت: «تمرکز ، گفتگو بر روی نتایج فناوری به پر ، شکاف بین مدیران فنی و غیر فنی کمک می‌کند، که در نهایت نتایج بهتری را هم برای مشتری و هم برای کل ،ب‌وکار به ارمغان می‌آورد.

تیم های خود را برای موفقیت آماده کنید

آیا می خواهید در پول خود صرفه جویی کنید، نتایج را بهبود بخشید و بهره وری بیشتری داشته باشید؟ سرمایه گذاری های فناوری من، می تواند کمک کند.


رهبران LOB و C-suite نیازی به داشتن مهارت های برنامه نویسی یا مهندسی ندارند، اما آنها باید در سطح استراتژیک درک کنند که چگونه فناوری (به ویژه فناوری در حال ظهور) می تواند بر تجارت تأثیر بگذارد. بدیهیات قدیمی که CIOها برای صحبت ، به زبان ،ب و کار به آن نیاز داشتند به گونه ای تکامل یافته است که اکنون مدیران تجاری باید به زبان فناوری صحبت کنند.

بوریا شاخنوویچ، مدیرعامل شرکت نرم‌افزاری airSlate اخیراً گفت: «شرکت‌ها این فرصت را دارند که سریع‌تر و هوشمندانه‌تر کار کنند، به رهبری کارکنان غیر IT که قبلاً دارند. به فوربس گفت.

بودجه بندی فناوری را به یک تصمیم تجاری تبدیل کنید

در سراسر جهان هزینه های فناوری سازم، امسال به بیش از 4.5 تریلیون دلار خواهد رسید. بسیاری از این هزینه ها صرف برنامه های نرم افزاری خواهد شد – بسیاری از برنامه های کاربردی نرم افزاری. MuleSoft’s 2023 گزارش معیار اتصال دریافتند که شرکت به طور متوسط ​​بیش از 1000 برنامه کاربردی مختلف در بخش های مختلف دارد.

والا افشار، مبشر ارشد دیجیتال Salesforce، “بسیاری از این سیستم ها اتصال ضعیفی دارند.” اخیرا نوشته استبا ارجاع به گزارش MuleSoft. همان تحقیقات نشان می‌دهد که سیلوهای داده به‌دست‌آمده مانعی برای ایجاد تجربیات کاربری یکپارچه برای ۹۰ درصد سازمان‌ها هستند.»

مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید

<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">

ثبت نام کن

عدم رسیدگی به این مسائل می تواند میلیون ها هزینه برای شرکت ها داشته باشد و منجر به ناکارآمدی بیشتر شود.

از آنجایی که رهبران ،ب و کار تسلط بیشتری بر فناوری دارند، نقش CIO در حال تبدیل شدن به یک رهبر است و فناوری ها را در سراسر واحدهای تجاری هماهنگ می کند تا از ناکارآمدی ها و ناهماهنگی هایی که در بالا توضیح داده شد جلوگیری شود.

اطمینان حاصل کنید که هر رهبر ،ب و کار فناوری را درک می کند

به گفته IDC، کمبود دانش فنی در C-suite دومین مانع بزرگ برای تکمیل ابتکارات دیجیتال است. به همین دلیل، سواد فناوری یک مهارت مدیریتی مورد نیاز است. به گفته سوفیا ماتویوا، مدیرعامل Tech for Non-Techies، این به آن اندازه که به نظر می رسد ترسناک نیست.

رهبران نیازی به یادگیری نحوه کدنویسی ندارند. در عوض، آنها باید یاد بگیرند که چگونه با افرادی که کدنویسی می کنند کار کنند نوشت. این به م،ای تبدیل شدن به یک همکار دیجیتال و یادگیری نحوه کار با توسعه دهندگان، دانشمندان داده، طراحان تجربه کاربر و مدیران محصول است.

در عین حال، در سالانه خود وضعیت نظرسنجی CIOشرکت تحقیقاتی Foundry دریافت که 68 درصد از مدیران ارشد فناوری اطلاعات خارج از حوزه فناوری اطلاعات، از جمله فعالیت‌های درآمدزا و توسعه و اصلاح استراتژی ،ب‌وکار را بر عهده می‌گیرند.

IDC پیش‌بینی می‌کند که تا سال 2026، 40 درصد از کل درآمد شرکت‌های Forbes Global 2000 توسط محصولات، خدمات و تجربیات دیجیتال ایجاد می‌شود. خط دیجیتالی رهبران ،ب و کار به درک نیازهای مشتریان خود تمایل دارند و در موقعیت من،ی برای اتخاذ تصمیمات فناوری برای ارائه بهترین خدمات به آنها هستند.


منبع: https://www.salesforce.com/blog/technology-budgeting/