چه چیزی در نسخه CRM Analytics زمستان 23 وجود دارد؟


با آنالیز CRM ما انتشار زمستان 23، می تو،د سریعتر به بینش ها ضربه بزنید و با داده های Snowflake خارجی پیش بینی های زمان واقعی انجام دهید. این نسخه به شما کمک می‌کند از مدل‌های ،شتین دیسکاوری بیشترین بهره را ببرید و دسترسی به تجزیه و تحلیل را آسان‌تر کنید.

بیایید به برخی از ویژگی های هیجان انگیز این نسخه نگاه کنیم:

  • با پیش بینی زنده با Snowflake، می تو،د با استفاده از داده های خارجی Snowflake پیش بینی های بی درنگ انجام دهید
  • تسریع زمان برای بینش با پیشرفت های جدید در رابط کاربری
  • با جدید پیشرفت‌ها در صفحه اصلی CRM Analytics، همه دارایی های تجزیه و تحلیل خود را در یک مکان متحد کنید و به راحتی با استفاده از قابلیت های زمینه ای اطلاعات بینش را کشف کنید
  • با معیارهای جدید و بهبود یافته و اهمیت متغیرها، درک عمیق تری از مدل خود بدست آورید بازرس مدل

جعبه این نسخه CRM Analytics را باز کنید

ما در این فصل به روز رس، های قابل توجهی را در CRM Analytics انجام داده ایم. همه این ارتقاها را کاوش کنید و بیاموزید که چگونه می‌تو،د از بینش‌های واضح‌تر مشتری بهره ببرید.


با داده های Snowflake زنده خود پیش بینی های آگاهانه تری انجام دهید

در CRM Analytics، اکنون می‌تو،د مدل‌هایی را برای پیش‌بینی‌های هم‌زمان با داده‌های Snowflake مستقر کنید.

Salesforce و Snowflake یکپارچه‌سازی بومی را به اشتراک می‌گذارند که به شما امکان می‌دهد به داده‌های خود دسترسی داشته باشید، ،یب کنید و تجزیه و تحلیل کنید تا ،ب و کار خود را توسعه دهید. این نسخه این یکپارچه‌سازی را به سطح بعدی می‌برد و به شما امکان می‌دهد پیش‌بینی‌های زمان واقعی را در Einstein Discovery ایجاد کنید – داده‌های زنده خارج از Salesforce را با داده‌های Snowflake یکپارچه کنید.

یکی از مزایای CRM Analytics و Einstein Discovery این است که هیچ پلتفرم یادگیری ماشین دیگری نمی تواند داده های باورن،ی Salesforce Customer 360 را با مجموعه داده های خارجی ،یب کند تا مدل های پیش بینی شما را تقویت کند. شما می‌تو،د مانند هر مجموعه داده سنتی دیگر به داده‌های زنده به صورت یکپارچه بپیوندید و با کمترین تلاش، پیش‌بینی‌ها را تقویت کنید.

مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید

<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">

ثبت نام کن

در نسخه ی نمایشی زیر، ببینید چگونه می تو،د با ایجاد داست، از یک مدل مستقر که از داده های استفاده زنده از محصول و داده های آموزشی Snowflake استفاده می کند، پیش بینی های بلادرنگ دریافت کنید.


بینش‌هایی که می‌خواهید – جایی که می‌خواهید

یکی دیگر از ارتقاء عمده در نسخه زمستان 2023: می تو،د اطلاعات بینش را سریعتر و در یک تجربه کاربر پسندتر باز کنید.

اکنون می تو،د با یک کلیک بین صفحات جابجا شوید – دیگر نیازی به چند انتخاب نیست. این به سادگی ایجاد یک جریان و انتخاب آن عمل است. شما به راحتی می تو،د به هر صفحه دقیقی که می خواهید بروید.

در پانل ویجت یک تب جدید تعامل پیدا خواهید کرد که به شما امکان می دهد یک تعامل انتخابی ایجاد کنید و یک کنش ناوبری اضافه کنید. این به روز رس، ها یک داشبورد ثابت را به یک دارایی قدرتمند تبدیل می کند. همچنین می‌تو،د یک صفحه، مؤلفه، URL و لنز را پیوند دهید.

همچنین می‌تو،د فیلترهایی را برای کاوش‌های عمیق‌تر وارد کنید تا محتوای خود را با هم ادغام کنید و به شما امکان می‌دهد تنها با یک کلیک کارهای بیشتری انجام دهید.

برای مثال، می‌تو،د با کلیک روی تصویر اعضای تیم خود و رفتن به صفحه فرصت با انتخاب آن از حساب، به نمایه اعضای تیم خود دسترسی پیدا کنید. همچنین می‌تو،د از یک کشور به یک ایالت به یک شهر برای به دست آوردن بینش‌های دقیق اطلاعاتی را بررسی کنید.

در نسخه های بعدی، ویجت ها و اقدامات بیشتری را به چارچوب تعامل اضافه خواهیم کرد. تا آن زمان، در ویدیوی نمایش کلی زیر، درباره بهبودهای رابط کاربری ما بیشتر بد،د.


دارایی ها و محتوای CRM Analytics خود را متحد کنید

ما خانه تجزیه و تحلیل CRM را کاملاً دوباره طراحی کرده‌ایم تا یک مکان مرکزی برای ایجاد، یافتن و اشتراک‌گذاری داشبوردها، گزارش‌های لایتنینگ و همه دارایی‌های CRM Analytics شما در اختیار شما قرار دهیم.

ما تجربه تجزیه و تحلیل کاربر را با قابلیت‌های جستجوی متنی قدرتمند، مانند مرور و یافتن برای کشف سریع‌تر اطلاعات و مدیریت آسان محتوای خود، بهبود بخشیده‌ایم.

شما به راحتی می تو،د جستجوی خود را به نوع داشبورد، گزارش یا لنز خاصی محدود کنید که آ،ین بار توسط شما با قابلیت های فیلتر جدید اصلاح شده است. با استفاده از فیلترها، می تو،د تمام دارایی های CRM Analytics، گزارش های لایتنینگ و داشبوردها را در یک مکان مدیریت کنید.

و بخش خوب این است که اگر شخصی تجزیه و تحلیل CRM نداشته باشد، همچنان می‌تواند تمام محتوای تجزیه و تحلیل عملیاتی خود را از طریق تب Analytics پیدا کند، به آن دسترسی داشته باشد و مدیریت کند.

برای ،ب اطلاعات بیشتر، ویدیوی دمو را بررسی کنید.


مدل های یادگیری ماشین خود را بهتر با Model Inspector تجزیه و تحلیل کنید

ما بازرس مدل را به اینشتین دیسکاوری اضافه کرده‌ایم تا به شما در درک بهتر کیفیت مدل یادگیری ماشین و تجزیه و تحلیل کمک کند. مدل ها به سادگی.

مدل Inspector به شما این امکان را می دهد که به راحتی مدل خود را ارزیابی کنید و به سرعت تشخیص دهید که کدام متغیرها با امتیاز اهمیت بر پیش بینی های مدل تأثیر می گذارند.

قبلاً فقط نمرات همبستگی نمایش داده می شد. در حال حاضر، ما همچنین می تو،م به نمرات اهمیت نگاه کنیم. از نظر پیش‌بینی یک نتیجه، اهمیت نشان می‌دهد که مدل چقدر به متغیر متکی است.

با معیارهای مدل جدید و بهبود یافته، می‌تو،د عملکرد مدل خود را با مقایسه آن با «بدون مدل» یا «مدل نظری کامل» از نمودار سود تجزیه و تحلیل کنید. علاوه بر این، نمودارهای باقیمانده پیش‌بینی‌شده در مقابل واقعی و جدید را برای درک بهتر مدل گنجانده‌ایم. نمودار پیش‌بینی‌شده در مقابل واقعی برای همه مدل‌های رگرسیون در دسترس است.

ماتریس سردرگمی اکنون بسیار ساده تر است زیرا بر،ب های دو ک، را در متغیر نتیجه نشان می دهد. این امر نیاز به یادآوری مثبت و منفی را از بین می برد.

می تو،د این پیشرفت های جدید در ویژگی ارزیابی مدل را در عمل در زیر مشاهده کنید. یک مدل طبقه‌بندی دودویی که احتمال برد را برای فرصت‌های فروش پیش‌بینی می‌کند و یک مدل رگرسیونی که مقدار فروش روزانه در فروشگاه‌ها را پیش‌بینی می‌کند، کاوش کنید.


نسخه CRM Analytics Winter ’23 اکنون در دسترس است. برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد تمام ویژگی‌های جدید در این نسخه، به سایت مراجعه کنید یادداشت های انتشار CRM Analytics زمستان 23.

CRM Analytics را به صورت رایگان امتحان کنید

یک درایو آزمایشی رایگان از CRM Analytics انجام دهید تا ببینید چگونه می تواند به ،ب و کار شما کمک کند تا سریعتر حرکت کند، تصمیمات هوشمندانه تری بر اساس اطلاعات بینش گرفته و داده ها را در هر کجا که زندگی می کند به هم متصل کند.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/crm-،ytics-winter-release/