چرا مشتریان SMB شما اتوماسیون مخابراتی می خواهند؟

با ایجاد اتوماسیون بیشتر در گزینه های SMB خود، شخصی سازی خدمات مشتری خود و بهبود کاتالوگ محصولات، می تو،د به این مشتریان کمک کنید تا در رقابت خود برتری پیدا کنند.

طبق تحقیقات Salesforce، ساده‌سازی مدیریت محصول، انجام سفارش و اتوماسیون به م،ای زمان سریع‌تر 80 درصدی برای بازاریابی است. معماری مدرن مبتنی بر کاتالوگ، چابکی را افزایش می‌دهد، کارایی عملیاتی را افزایش می‌دهد و تجربیات مشتریان و کارکنان را بهبود می‌بخشد.

دسترسی به این نوع از بینش شما را قادر می سازد تا دسترسی خود را فراتر از مشتری SMB فردی افزایش دهید. می‌تو،د از این اطلاعات برای تشویق ابتکارات در مقیاس بزرگ‌تر مانند استنباط اینکه آیا نصب فیبر در منطقه‌ای که مشتریان SMB زیادی دارید، ارزش دارد یا خیر، کشف فرصت‌هایی برای مشارکت بر اساس نیازهای مش، مشتریان، یا مشاهده اینکه چگونه تغییرات در خط‌مشی یا قراردادهای شرکت ممکن است استفاده کنید. بر ،ب و کار مشتریان تاثیر می گذارد.

ایجاد پایه ای برای روابط بلندمدت SMB

در پایان روز، سرمایه گذاری در ابزارهای سلف سرویس دیجیتال به مشتریان SMB، کارمندان و نتیجه نهایی شما سود می رساند. وقتی مشتریان توانایی خود سرویس دهی را داشته باشند، می توانند کارهای ساده را به تنهایی انجام دهند. این کار عوامل خدمات را آزاد می کند تا روی موارد پیچیده تر تمرکز کنند و عملکرد مرکز خدمات شما را سازنده تر و کارآمدتر می کند.

اتوماسیون این امکان را فراهم می کند. این شکاف در خدمات را می بندد و پایه ای برای روابط بهتر بین صنعت ارتباطات و مشتریان SMB ایجاد می کند. این به شما امکان می دهد آنچه را که در مورد مشتریان خود می د،د با آنچه از تجربیات گذشته آموخته اید پیوند دهید تا مواد بازاریابی، خدمات و توصیه ها را برای هر مشتری SMB تنظیم کنید.

مشتریان می توانند از سلف سرویس یا کانال های کمکی برای بررسی وضعیت سفارش و ایجاد تغییرات لازم استفاده کنند. و تیم های داخلی (مانند نمایندگان فروش و خدمات) می توانند مشکلات را قبل از وقوع پیدا کنند و عیب یابی کنند.

اتوماسیون و هوش مصنوعی (AI) به شما بینش هایی در مقیاس بزرگ و کوچک در مورد مشتریان SMB خود می دهد و به شما امکان می دهد در صورت نیاز برای تنظیم استراتژی، تاکتیک های فروش یا خدمات، بزرگنمایی و بزرگنمایی کنید.

سیستم های از هم گسیخته و سیلوهای داده تجربه مشتری را از بین می برند. فقدان یک فرآیند خودکار ثابت به این م،ی است که سفر مشتری کاملاً به اقدامات فردی کارکنان بستگی دارد. هیچ سازگاری، هیچ شفافیتی وجود ندارد و ردیابی وضعیت سفارش تقریباً غیرممکن است.

مشتریان SMB همان خدمات شخصی سازی شده را مانند حساب های مصرف کننده شخصی و شرکت های بزرگ انتظار دارند. دیجیتالی شدن می تواند به شما در ارائه این امر کمک کند. اتوماسیون به شما این امکان را می دهد که جریان های فرآیند را به سمت مشتریان SMB خود طراحی، ایجاد و تنظیم کنید. این شامل پیشنهادات بیشتر محصول می شود.

این بینش‌های مبتنی بر داده به شما کمک می‌کنند بر اساس نیازهای مشتری‌تان در حال حاضر عمل کنید، نه بر اساس آنچه که در ابتدای ورود به آن نیاز داشتند. احتمالاً قبلاً این کار را برای مشتریان تجاری خود انجام می دهید. اکنون می تو،د همین سطح شخصی سازی را به SMB ها ارائه دهید.

تجسم مجدد کاتالوگ محصولات

خودکار ، فرآیند نقل قول به سفارش باید پایه و اساس تلاش های دیجیتالی شما باشد. اگر سفارشات نتوانند به طور مؤثر انجام شوند، همچنان مشتریان ناراضی خواهید داشت. مشتریان SMB شما همان نوع خدمات شخصی سازی شده و بدون اصطکاک را انتظار دارند که حساب های شرکت بزرگ شما. یک فرآیند خودکار نقل قول به سفارش اطمینان می دهد که آنها این نوع توجه را دریافت می کنند.

SMB ها در طول تاریخ بین نیازهای شرکت و نیازهای مصرف کننده روزمره گیر افتاده اند. برای مدت طول،، آنها مجبور بودند از محصولاتی استفاده کنند که برای نیازهای خودشان من، نیستند، با تکیه بر سیستم های قدیمی قدیمی.

به طور خلاصه، اتوماسیون داده های شما را با متمرکز ، آنچه از قبل دارید فعال می کند. یکپارچه‌سازی پایگاه‌های داده (ابرهای بازاریابی، نرم‌افزار خدمات و موتورهای تجارت الکترونیک) به تیم‌های بازاریابی شما تصویر کاملی از سفر مشتری در زمان وقوع می‌دهد. سپس آنها می توانند از آن برای خدمات بهتر به مشتریان SMB شما استفاده کنند.

مشتریان SMB می خواهند در زمان و مکان من، برای آنها کار کنند. شما می تو،د با ارائه گزینه های سلف سرویس از راه دور و دیجیتال، علاوه بر کمک تلفنی، این نیاز را برطرف کنید.

پیاده سازی اتوماسیون به شما این امکان را می دهد که داده ها را ی،ان کنید، به طوری که همه افراد در سراسر سازمان شما به اطلاعات ی،ان دسترسی داشته باشند. به طور خلاصه، قرار دادن تمام داده ها در یک مکان مرکزی، نیاز مشتریان به تکرار خود و همچنین نیاز کارکنان شما به تعقیب اطلاعات را نفی می کند. این به اتلاف وقت و پول پایان می دهد و تمرکز را در جایی که باید باشد – روی مشتریان شما قرار می دهد.

صنعت ارتباطات اخیراً در نوسازی پیشنهادات خود برای مشتریان سازم، گام های بلندی برداشته است. با این حال، مشتریان ،ب و کار کوچک و متوسط ​​شما (SMB) ممکن است احساس کنند که عقب مانده اند، به خصوص وقتی صحبت از فناوری مانند اتوماسیون باشد.

همچنین به شما امکان می‌دهد فروش، تماس‌های خدماتی و رفتار مشتری را ردیابی کنید تا بتو،د مواردی مانند پیشنهادات محصول خاص SMB، سفرهای بازاریابی و اسکریپت‌های تماس مرکز خدمات را بهتر اصلاح کنید.

ما می د،م که خدمات شخصی تر، مشتریان وفادار بیشتری ایجاد می کند. با این حال، بسیاری از ارائه دهندگان در صنعت ارتباطات هنوز از روش‌های بازاریابی قدیمی استفاده می‌کنند که با مشتریان SMB سازگاری ندارد.

این بینشی را در مورد اینکه چه چیزی کار می کند و چه چیزی کار نمی کند ارائه می دهد. می‌تو،د ببینید چه اقداماتی باعث شده یک مشتری یک محصول را ،یداری کند، بفهمید که نیازها و چالش‌های منحصربه‌فرد مشتری چیست، و بفهمید که چه نوع پیامی ممکن است در آینده با آنها طنین‌انداز شود.

در نهایت، اتوماسیون یکپارچگی ایجاد می کند. اسکریپت های جامعی را به کارکنان مرکز خدمات ارائه می دهد که حدس و گمان را از تعامل با مشتری حذف می کند. این بدان م،ی است که مهم نیست که مشتری SMB شما با چه ،ی صحبت کند، تجربه کارآمد و ثابتی خواهد داشت.

مقالات پرطرفدار

یک زن و یک مرد با تصاویر ابزارهایی احاطه شده اند که فروش را سرعت می بخشد.

3 روش جدید برای افزایش سرعت فروش با رویکرد تیمی

بهبود پشتیب، از مشتریان SMB شما برای ایجاد یک رابطه مستحکم ضروری است. اما با توجه به قدیمی بودن بسیاری از پیشنهادات SMB، این زمان من،ی است تا بررسی کنید که چگونه می تو،د آنها را به سرعت افزایش دهید – و کارایی خود را نیز افزایش دهید.

روندهای جدید در صنعت ارتباطات را کشف کنید

می‌تو،د برای ردیابی معیارهای حساب‌های فردی بزرگ‌نمایی کنید، یا ببینید کدام مشتریان به بیشترین کمک نیاز دارند. یا، می‌تو،د برای ردیابی اطلاعات در بخش‌های بزرگ‌تر مشتری برای به دست آوردن بینش‌های رفتاری مهم، کوچک‌نمایی کنید.

حفظ پیشنهادات خود برای مشتریان SMB به همان صورتی که برای سال‌ها بوده است، منجر به تجربه‌ای پراکنده و خسته‌کننده برای آنها می‌شود.

اتوماسیون همچنین تجربه کارمندان را ساده می کند. به جای پیگیری دستی هر سفارش، نمایندگان خدمات و نمایندگان فروش از هرگونه اطلاعات اضافی یا گمشده مورد نیاز برای ارائه خدمات درخواستی مطلع می شوند. این به نمایندگان شما اجازه می دهد تا بر ایجاد روابط تمرکز کنند و ابزارهایی را برای ارائه خدمات پیشگیرانه به آنها می دهد.

مدیریت سفارش ستون فقرات تجربه مشتری عالی و کلید توانایی شما برای ارائه واقعی به مشتریان است.

دیوید فن، نایب رئیس و مدیر کل ارتباطات در Salesforce می‌گوید: «SMB‌ها معمولاً در وسط بین شرکت‌ها و طرف مصرف‌کننده قرار می‌گیرند. آن‌ها از نظر سرعت، ا،امات مشابهی را از سوی مصرف‌کننده به اشتراک می‌گذارند، اما همچنین شامل پیچیدگی‌هایی هستند که در بخش سازم، مشاهده می‌کنید.»

کشف کنید که چگونه ارائه دهندگان خدمات ارتباطی می توانند تیم ها، شرکا و منابع داده را برای بهبود سفر مشتری متحد کنند.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/communications-industry-smb-automation/

خودکارسازی فرآیندها، اطلاعات را هم در داخل و هم از خارج قابل دسترسی می کند و شفافیتی را ایجاد می کند که مشتریان SMB شما انتظار دارند. وقتی سفرها کاملاً خودکار هستند، هم برای کارمندان و هم برای مشتریان آسان است که در هر زمان از آنها استفاده کنند.

اتوماسیون روابط شما با مشتری را به مشارکت استراتژیک تبدیل می کند. می تو،د محصولات مرتبط تری را ارائه دهید، مشکلات احتمالی را قبل از وقوع آنها مطرح کنید و به مشتریان کمک کنید تا بر اساس داده ها تصمیم بگیرند، نه بر اساس برآورد.

ا،ریت قریب به اتفاق تصمیم گیرندگان B2B تعامل از راه دور یا سلف سرویس دیجیتال را ترجیح می دهندو با این حال بسیاری از افراد در صنعت ارتباطات فقط سفارشات B2B را از طریق تلفن می پذیرند. یا، حتی بدتر، آنها یک نماینده خدمات را با یک پشته کاغذ به سایت می فرستند تا به صورت دستی فرآیند را تکمیل کند.

4 دقیقه مطالعه

3 دقیقه مطالعه

زنی با هدست تماس سرویس می گیرد.

چگونه تیم های خدمات مشتری می توانند هزینه ها را کاهش دهند و کیفیت را در مقیاس ارائه دهند

مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید

<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">

ثبت نام کن

بهبود فناوری به شما کمک می کند خدمات خود را شخصی سازی کنید

صنعت ارتباطات در حال تغییر است. ما بینش‌های ارزشمندی را از هزاران متخصص و مشتری این صنعت جمع‌آوری کرده‌ایم تا بتو،د یک قدم جلوتر بم،د.


یک کاتالوگ متمرکز محصول یک منبع واحد از حقیقت را برای تمام اطلاعات تجاری و فنی محصول ایجاد می کند. داده های وارد شده در یک سیستم بلافاصله در تمام سیستم های دیگر به روز می شود و به ارائه دهندگان اجازه می دهد تا محصولات و تبلیغات جدید را به سرعت پیکربندی و معرفی کنند.

اتوماسیون فقط به ارائه خدمات بهتر کمک نمی کند، بلکه به شما امکان می دهد آن را کارآمدتر و موثرتر انجام دهید.

اتوماسیون می تواند به صنعت ارتباطات در خدمت رس، بهتر به مشتریان SMB کمک کند

دیجیتالی شدن، عملیات بازاریابی سنتی شما را به یک ماشین کاملاً خودکار تبدیل می کند که به شما امکان می دهد سرنخ ها را بهتر مدیریت کنید، تصمیمات آگاهانه تری بگیرید و فرصت های جدید را کشف کنید.

گرفتن اطلاعات از جلو همچنین به م،ای کمتر عقب و جلو شدن، توقف کمتر و نیاز کمتر مشتری به برخورد با چند فروشنده یا تکرار اطلاعات است. و از آنجایی که سفارشات غیرقابل استفاده زود هنگام ثبت می شوند، هیچ ، وقت یا پول خود را برای تکمیل یک سفارش غیرممکن تلف نمی کند.

نمایندگان فروش باید هزینه کنند بیش از نیمی از زمان خود در مورد کارهای دستی مانند تولید نقل قول ها یا پیشنهادات، کارهای اداری اساسی، ثبت داده ها و موارد دیگر. این زم، است که آنها می توانند (و باید) برای ایجاد روابط ارزشمند با مشتری صرف کنند.

نتیجه عملیات کارآمدتر، کارکنان مولدتر و مشتریان وفادارتر است.

مشتریان خود را در جلو و مرکز قرار دهید

SMB ها تمایل دارند در وسط بین شرکت و طرف مصرف کننده قرار بگیرند. آنها از نظر سرعت، ا،امات مشابهی را از طرف مصرف کننده به اشتراک می گذارند، اما پیچیدگی هایی را که در بخش سازم، مشاهده می کنید نیز شامل می شوند.

دیوید فن

معاون، مدیر کل ارتباطات در Salesforce

اتوماسیون می تواند به شما کمک کند تا بینش هایی را برای کارایی هزینه بهتر به دست آورید

اتوماسیون فرآیند ،ید و تکمیل را با اطمینان از اینکه تیم شما از همان ابتدا اطلاعات مورد نیاز خود را دارد، ساده می کند. گردش کار سریع و کارآمد فرآیندهای گام به گام را به تیم‌های فروش و نمایندگی‌های خدمات ارائه می‌کند تا بتوانند به راحتی به مشتریان SMB کمک کنند تا قیمتی دریافت کنند، سفارش بدهند، بسته خود را به‌روزرس، کنند یا بسته فعلی را سرویس دهند.

شرکت ها در سراسر جهان این کار را انجام می دهند و مزایای آن را می بینند. به ،وان مثال، PLDT، بزرگترین اپراتور مخابراتی در فیلیپین، پس از خودکارسازی فرآیند نقل قول به سفارش، شاهد افزایش 50 درصدی در تکمیل سفارش بود.

مشتری SMB امروزی انتظار خدمات سریع و کارآمد دارد – بهبودی نسبت به آنچه که سال ها با آن سروکار داشته اند. با این حال، اتکا به فرآیندهای دستی این امر را تقریبا غیرممکن می کند.

درست مانند حساب های سازم، شما، مشتریان SMB شما شایسته خدمات شخصی و ابزارهای دیجیتالی هستند که به آنها کمک می کند رقابتی باقی بمانند.

شاید مهم‌تر از آن، به شما امکان می‌دهد محصولاتی را ایجاد کنید، مدیریت کنید و به مشتریان SMB ارائه دهید – دیگر SMB‌ها را مجبور به تولید محصولات مصرف‌کنندگان یا ،ب‌وکارهای سازم، نمی‌کنید.

خودکار ، فرآیند نقل قول به سفارش، کلید خدمت رس، به مشتریان SMB شما است

مشتریان SMB شما وقتی با شرکت شما تجارت می کنند، انتظار تجربه ثابتی دارند. اما ارائه این بدون یک دفتر پشتیبان کاملاً خودکار دشوار است. در واقع، اتوماسیون برای ارائه نه تنها ثبات، بلکه نوعی تجربه برای مشتریان SMB کلیدی است.