چرا صنعت ارتباطات به اقدام ESG نیاز دارد؟

کاهش انتشار گازهای گلخانه ای مطابق با اه، مبتنی بر علم برای جلوگیری از بدترین اثرات تغییرات آب و هوایی ضروری است. برای انجام این کار به خوبی، باید تلاش های پایداری خود را در کل شرکت خود ببافید. ی،ی:

  • هر تیم، در هر بخش باید پایداری را در اولویت قرار دهد.
  • مسیرهای تحویل، عرضه محصول و سیاست های سفر کارکنان با در نظر گرفتن اه، پایداری انجام می شود.
  • مشتریان، سرمایه گذاران و مردم به افشای پایداری شما دسترسی دارند. این شفافیت به شما کمک می کند تا با ذینفعان اعتماد ایجاد کنید.

همانطور که سیاست ها و مقررات زیست محیطی، اجتماعی و حاکمیتی (ESG) برای شرکت ها اهمیت بیشتری پیدا می کند، صنعت ارتباطات دارای یک فرصتی برای رهبری پایداری. فناوری‌های دیجیتال مانند 5G و اینترنت اشیا (IoT) که مستقیماً با صنعت ارتباطات مرتبط هستند، می تواند انتشار جه، را تا 15٪ کاهش دهد.

بیاموزید که چگونه شرکت های مخابراتی از طریق فناوری هایی مانند هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی تأثیر مثبتی می گذارند.


5 دقیقه مطالعه

جغد هوتی، م، قاطر، و دیتا را،تار آسترو در حال جشن گرفتن گواهینامه‌های خود هستند.

آمادگی برای صدور گواهینامه Salesforce: 4 راه برای دریافت گواهینامه با هزینه کمتر!

با ردیابی و مدیریت انتشار گازهای گلخانه ای تامین کنندگان خود، می تو،د روابط تجاری ایجاد کنید که در جهت کاهش انتشار کلی و دستیابی به اه، پایداری مش، کار می کند. اطمینان از اینکه تامین کنندگان شما درک می کنند که شما برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای ارزش قائل هستید، می تواند منجر به سهیم شدن آنها در ،ید انرژی های تجدیدپذیر یا کاهش انتشار گازهای گلخانه ای خود به روش هایی شود که منجر به کاهش انتشار آلاینده های شما در محدوده 3 شود.

انتشار محدوده 2 به طور غیرمستقیم ناشی از ،ید انرژی و گرما – اساساً، تأثیر زیست محیطی عملکرد شبکه واقعی شما و سیستم های فناوری اطلاعات مرتبط است. این نوع انتشارات در حال حاضر در تکامل از فناوری قدیمی تر 3G به 4G و 5G، و در تغییر از سیستم های قدیمی در محل به برنامه های کاربردی کارآمدتر مبتنی بر ابر کاهش می یابد. هر گونه افزایش اضافی در بهره وری انرژی باعث کاهش بیشتر انتشارات محدوده 2 می شود.

برای آماده سازی، به یک پلت فرم داده متمرکز و جامع نیاز دارید که به شما امکان می دهد پایداری را در کل سازمان خود پیگیری و مدیریت کنید. داشتن فناوری مدیریت داده های پایداری که این اطلاعات را یکپارچه می کند، داده ها را از منابع متعدد ادغام می کند، گردش کار را خودکار می کند و در مورد معیارهای کلیدی پایداری گزارش می دهد تا اطمینان حاصل شود که داده ها برای سرمایه گذاران و گزارش های نظارتی قابل حسابرسی هستند.

صنعت ICT، که ارتباطات بخشی از آن است، مسئول این صنعت است 3 تا 4 درصد از انتشار جه، CO2، سالانه حدود دو برابر پروازهای خصوصی و تجاری در جهان است. ا،ریت قریب به اتفاق ارائه دهندگان خدمات ارتباطی (CSP) نقش بزرگی را که صنعت ایفا می کند درک می کنند و آماده پاسخگویی هستند.

ابتکارات پایداری برای سرمایه گذاران نیز مهم است. سیاست ها و مقررات ESG در حال حاضر عوامل کلیدی در ارزیابی ارزش شرکت و موفقیت آینده است. هنگام انتخاب شرکت‌هایی که از آنها حمایت کنند، سرمایه‌گذاران می‌خواهند بدانند که آیا یک شرکت در مورد تلاش‌های ESG، از جمله کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای و اقدامات اقلیمی جدی است یا خیر.

تلاش برای پایداری

یک استراتژی موفق ESG شامل بسیاری از ابتکارات محیطی، اجتماعی و حاکمیتی در سراسر یک سازمان است. کاهش انتشار گازهای گلخانه ای باید یک بخش مهم از هر استراتژی جامع ESG باشد و صنعت ارتباطات می تواند نقش پیشرو در کربن زدایی جه، ایفا کند.

مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید

<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">

ثبت نام کن

برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای چه اقدامات خاصی می تو،د انجام دهید؟

در حالی که دستیابی به آلایندگی صفر خالص ممکن است یک چالش باشد، اما یک فرصت است.

پایداری را در هسته سازمان خود قرار دهید

بهبود فناوری شما برای ردیابی اه، پایداری می تواند از یک سناریوی ناگوار جلوگیری کند که در آن هنگام ظهور مقررات جدید در مورد نحوه افشای داده های ESG توسط شرکت ها، ناآماده گیر بیفتید. تکیه بر فرآیندهای دستی برای شما هم زمان و هم هزینه دارد – زم، که کارمندان شما می توانند (و باید) برای تمرکز بر کارهای ارزشمندتر استفاده کنند.

برای مثال، ممکن است با یک شرکت فناوری شریک شوید برنامه ای را ایجاد کند که در آن به ازای هر تلفن جدیدی که در یکی از مکان‌های ،ده‌فروشی خود ،یداری می‌کنید، متعهد می‌شوید که یک دستگاه تلفن همراه در پایان عمر خود را در منطقه‌ای کم‌خدمت جمع‌آوری و بازیافت کنید. این نه تنها به محیط زیست کمک می‌کند، بلکه شما را قادر می‌سازد تا مشتریان خود را درگیر کنید، تعهد خود را نشان دهید و تصویر خود را به‌،وان برندی که اهمیت می‌دهد به‌طور عمومی تثبیت کنید.

مطمئن شوید که همه در یک صفحه هستند

انتشار کربن به ،وان محدوده 1، 2، و 3 طبقه بندی می شود. شما به راهی برای ردیابی، مدیریت و تجزیه و تحلیل هر یک از این حوزه ها به طور جداگانه نیاز دارید، در حالی که هنوز بتو،د همه داده ها را در یک مکان مشاهده کنید. داشتن این قابلیت به شما این امکان را می دهد که هر محدوده را مطابق با استانداردهای از پیش تعیین شده آن به درستی ردیابی کنید و بینش هایی را برای انجام اقدامات م،ادار به دست آورید.

بسیاری از شرکت ها هنوز از سیستم های دستی برای اندازه گیری تلاش های پایداری خود استفاده می کنند. یافتن راه‌های کارآمدتر برای ردیابی، گزارش و کاهش انتشار کربن بسیار مهم است. همانطور که مقررات بیشتری بر افشای آب و هوا ظاهر می شود، شرکت ها باید راهی برای خودکارسازی این فرآیندها بیابند.

ایجاد یک ابتکار در سطح شرکت مست،م آن است که همه از یک مجموعه داده کار کنند. سیستم‌های دستی اغلب داده‌های نادرست تولید می‌کنند و جستجو و مدیریت آن دشوار است و گزارش‌دهی دقیق را تقریبا غیرممکن می‌کند.

انجام این کار، سازمان شما را به شریک استراتژیک کارآمدتری تبدیل می‌کند و مشارکت شما را در تلاش‌های جه، پایداری تایید می‌کند.

هزینه ها و انتشار گازهای گلخانه ای را به یکباره کاهش دهید

و از آنجایی که تمام اطلاعات داخلی و خارجی در یک مکان هستند، می‌تو،د هم هزینه‌ها و هم انتشار گازهای گلخانه‌ای را کاهش دهید – به راحتی ردیابی، تجزیه و تحلیل و گزارش در مورد انتشار کربن و داده‌های مدیریت ، در سراسر ا،یستم ،ب‌وکارتان، از جمله بالا و پایین ، زنجیره ارزش‌تان.

مقالات پرطرفدار

مردی که به صفحه نمایش بزرگ نگاه می کند

چگونه می تو،د از MuleSoft و Genie Customer Data Cloud برای ارتقای اتوماسیون به سطح بعدی استفاده کنید

حتی بدون مقررات رسمی (اگر چه ممکن است در حال پایین آمدن باشدشرکت های مخابراتی با 60 اپراتور در حال حاضر کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و اه، خالص صفر را تعیین کرده اند. افشای تأثیرات آب و هوایی آنها به طور داوطلبانه

ما می د،م که تلاش های پایداری باید در محوریت ،ب و کارها قرار گیرد. مصرف کنندگان آن را می خواهند و سرمایه گذاران تأیید کرده اند که شرکت هایی که بهترین شیوه ها در ESG را دنبال می کنند در دراز مدت موفق تر و سودآورتر خواهند بود.

همچنین می‌تو،د با ارائه‌دهندگان تلفن و سخت‌افزار برنامه‌هایی ایجاد کنید که در حال کار بر روی برنامه‌های استفاده مجدد، تعمیر و باز،ید تج،ات برای کاهش ضایعات برای افزایش پایداری عملیات ،ده‌فروشی شما هستند.

انتشارات محدوده 1مانند تأثیرات زیست محیطی کامیون های خدمات صحرایی یا انرژی مورد استفاده برای تأمین انرژی دفاتر شما، احتمالاً کوچکترین بخش از ردپای کربن شما هستند. با ردیابی این آلاینده‌های مستقیم، می‌تو،د تغییراتی مانند بهبود کارایی عملیات مید، با کاهش بار کامیون‌ها یا برنامه‌ریزی بهتر تماس‌های خدمات، تغییر از خودروهای دیزلی به برقی، یا استفاده از سیستم‌های پشتیبان باتری به جای ژنراتورهای دیزل ایجاد کنید.

اگر برای انجام این کار به جای یک سیستم خودکار جامع از صفحات گسترده و سیستم‌های جدا شده استفاده می‌کنید، گزارش‌دهی در مورد ابتکارات ESG نه تنها دشوارتر است، بلکه دقت کمتری نیز دارد. این امر نشان دادن تأثیر شما بر سرمایه گذاران، سهامداران، کارمندان و مشتریان را به چالش بزرگتری تبدیل می کند.

ما معتقدیم که تجارت بزرگترین بستر برای تغییر است و موفقیت باید برای همه افراد روی زمین و خود سیاره باشد. چون مرز جدید؟ درست اینجاست.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/esg-communications-industry/با جدی گرفتن ابتکارات پایداری، می تو،د هم به محیط زیست و هم به سود خود کمک کنید. ما دریافتیم که 78 درصد از مشتریان می گویند که رویه های محیطی یک شرکت بر تصمیم گیری در مورد ،ید از آنها تأثیر می گذارد. علاوه بر این، 66 درصد از مشتریان ،ید از شرکتی را که ارزش های آن با ارزش های آنها همخو، نداشت، متوقف کرده اند.

صنعت ارتباطات این فرصت را دارد تا در مبارزه جه، ما علیه تغییرات آب و هوایی پیشرو باشد. ساده‌سازی فرآیندها، باز ، قفل داده‌ها و تبدیل بینش به عمل به شما کمک می‌کند تا با اه، پایداری همگام شوید، به مقررات آتی پایبند باشید و با چالش‌های صنعت مواجه شوید.

دو سوم از کل انتشار کربن یک شرکت مخابراتی از تامین کنندگان می آیند. ی،ی همین محدوده 3 انتشاریا انتشارهای زنجیره ارزش، بزرگترین بخش ردپای کربن شما را تشکیل می دهد. انتشارات محدوده 3 – که شرکت شما مسئول آن است که اکنون به صفر برسد – مستقیماً توسط شرکت شما تولید نمی شود، بلکه توسط تامین کنندگ، که با آنها کار می کنید تولید می شود.

4 دقیقه مطالعه

از این فرصت تاریخی برای شکل دادن به آینده ای بهتر استفاده کنید

در حال حاضر، محصولات هوشمند و راه حل های شرکت های مخابراتی هستند کمک به سایر صنایع انتشار کربن آنها را کاهش دهد. با این حال، برای رهبری واقعی این هزینه در مقیاس بزرگ، صنعت باید ابزارهای گزارشگری را پیاده‌سازی کند که بتواند داده‌ها را کمی، قابل تأیید و عملی کند.