چرا داده های شخص اول شما در رکود اقتصادی کلیدی است؟

مثال‌های بازاریابی در مورد مواردی مانند آزمایش پیام و پیشنهادهای تخفیف ممکن است واضح باشند، اما فرصتی عظیم برای کل سازمان برای یادگیری و بهبود وجود دارد.

یک مزیت مهم دیگر از تمرکز بر دارایی های داده مشتری شخص اول وجود دارد: توانایی آزمایش و یادگیری کارآمد از مشتریان خود.

وقتی ،ب‌وکارها نشانه‌هایی از رکود اقتصادی را مشاهده می‌کنند، واکنش طبیعی کاهش هزینه‌ها و تلاش برای انجام کارهای بیشتر با کمتر است. با این حال، یک زمینه وجود دارد که تیم بازاریابی شما نباید به دنبال آن باشد: استفاده از داده های شخص اولی که مستقیماً از مشتریان جمع آوری می کنید.

به دنبال راه هایی برای ارائه ارزش بیشتر به مشتریان فعلی خود باشید، مانند پیام های هدفمند و فرم های ایمیل تعاملی برای ارائه بازخورد در زمان واقعی. درگیر ، مشتری، که قبلاً با آنها رابطه دارید – و استفاده از شخصی سازی برای ارائه دقیقاً آنچه می خواهند به آنها – کارایی نهایی است. و احتمالاً در کوتاه مدت و بلندمدت ،ب و کار بیشتری از آنها خواهید داشت.

3. شما یک گروه متمرکز همیشه فعال دارید

عملکرد بهبود یافته در کمپین های تبلیغاتی شما می تواند چشمگیر باشد. اما حتی افزایش اندک در تعداد مشتریان به دست آمده به ازای هر دلار ،ج شده، راه قدرتمندی برای افزایش کارایی در طول رکود اقتصادی است.

مقالاتی درباره بازاریابی که فقط برای شما انتخاب شده اند را در صندوق ورودی خود دریافت کنید

<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">

ثبت نام کن

2. می تو،د ارزش طول عمر مشتری را افزایش دهید

اما یک راه موثر برای حفظ نظم هزینه بدون قرب، ، رشد، ترغیب مشتریان فعلی شما به ،ج ، بیشتر است.

بنابراین داده های شخص اول چه ارتباطی با کاهش CPA کلی یک شرکت دارند؟ زیاد. وقتی درک بهتری از مشتریان فعلی خود داشته باشید – با داده ها، می د،د که چگونه با مشتریان آینده صحبت کنید. این داده‌های شخص اول مستقیماً از مشتریان شما می‌آیند و مستقیماً به کانال‌های متعلق به شما می‌رسند.

فقط به این دلیل که با یک رکود اقتصادی مواجه هستید به این م،ی نیست که باید رشد را فدای کارایی کنید. اگر سازمان شما به دلیل اینکه اقتصاد شروع به کند شدن می کند برای کاهش فشار می آورد، بد،د که سرمایه گذاری در قابلیت های داده های مشتری نه در تضاد با نظم و کارایی. آنها در واقع بخش بزرگی از آن هستند.

گزارش جدید وضعیت بازاریابی اینجاست

در بسیاری از مواقع سریع‌ترین راه برای رشد و کارایی بیشتر، تعمیق رابطه با مشتریان فعلی شماست. در مواجهه با رکود اقتصادی، مدیران مالی مالی و سرمایه گذاران بر حفظ سطوح فعلی سود یا حاشیه عملیاتی تمرکز می کنند. این به م،ای حفظ هزینه ها در راستای رشد درآمد آهسته تر است.

بیایید نگاهی به سه حوزه ای بیندازیم که این دارایی های داده در آنها تقویت می شود:

1. می تو،د هزینه هر ،ید (CPA) را در طول رکود اقتصادی کاهش دهید

بهره‌برداری از این داده‌ها به م،ای درک این است که کدام کانال‌ها، کمپین‌ها و پیشنهادها برای پایگاه مشتری شما به‌طور کلی و در بخش‌های کلیدی کار می‌کنند.

CPA با ت،یم هزینه کمپین بازاریابی شما بر تعداد مشتریان (یا رویدادهای تبدیل) که می تو،د به آن هزینه نسبت دهید مح،ه می شود. اما برای بسیاری از سازمان‌ها، بهینه‌سازی این فرمول مانند یک تلاش بی‌پایان است.

به ،وان مثال، تصور کنید به تیم محصول خود اجازه می‌دهید تا نسخه‌های A/B یک مفهوم جدید را قبل از عرضه با مشتریان خود آزمایش کنند. آنها می توانند بازخورد ارزشمندی در مورد مواردی مانند قیمت گذاری، بسته بندی و طراحی به دست آورند. و این همچنین می تواند به تیم بازاریابی شما دید بهتری نسبت به نحوه عملکرد کمپین ها بدهد.

این اطلاعات به‌دست‌آمده از طریق تعاملات مرکز تماس، رفتار برنامه‌های تلفن همراه و برنامه‌های وفاداری، در میان سایر موارد، می‌تواند در زمان‌های ناب بسیار مفید باشد.

اکنون موفقیت را ارائه دهید

درآمد اضافی حاصل از افزایش ارزش طول عمر و میانگین ارزش سفارش مشتریان فعلی شما کمتر از جذب مشتریان جدید است. این به این دلیل است که شما قبلاً برای به دست آوردن این مشتریان پول پرداخت کرده اید.

ما از 6000 بازاریاب جه، نظرسنجی کردیم تا جدیدترین داده‌ها را برای شما به ارمغان بیاوریم، برای تجربه‌های دیجیتالی تازه آماده شویم و از فناوری جدید نهایت استفاده را ببریم.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/first-party-data-economic-downturn/

بیاموزید که چگونه Customer 360 به شما در افزایش کارایی، بهبود نتایج و کاهش هزینه ها کمک می کند.


و در عصر (تقریبا) پس از کوکی ردیابی محدود آنلاین، این بینش‌ها حتی ارزشمندتر هستند. هر ،ی که قدرت مخاطبان مشابه را در پلتفرم های تبلیغاتی باز کرده باشد، می تواند ارزش داده های شخص اول را تایید کند.

با آینده اقتصادی غیرقابل پیش بینی، محدود ، CPA برای مشتریان جدید اهمیت بیشتری پیدا می کند. تمرکز بر کمپین‌های بازاریابی که توسط داده‌های شخص اول ایجاد می‌شود، می‌تواند CPA شما را کاهش دهد – کارایی هزینه و رشد را بهبود بخشد.