چرا باید گواهی نیروی فروش را دریافت کنید؟ در اینجا ارزش دنیای واقعی است

در اینجا شش نکته برتر مطالعه من آمده است:

  1. نشان ،
    یک موضوع جدید شروع کنید و همه موارد را تکمیل کنید تریل هد ماژول هایی که می تو،د، به خصوص آن پروژه هایی که به شما کمک می کنند تجربه عملی ،ب کنید.
  2. مشارکت کنید
    را انجمن پیشگامان اطلاعات و راهنمایی های زیادی برای ارائه دارد و به شما کمک می کند با دیگران در یک سفر صدور گواهینامه مشابه ارتباط برقرار کنید.
  3. مقالات را بررسی کنید
    هنگامی که موضوعات خاصی را که در آزمون شما کاربرد دارند را شناسایی کردید، پست ها و مقالاتی را بیابید که بینش عمیقی به شما می دهد. همچنین به وبلاگ The Trailblazer مراجعه کنید.
  4. از تجربه خودت استفاده کن
    به کارهایی که قبلا انجام داده اید و مرتبط با موضوع است فکر کنید و در نظر بگیرید که اکنون چه کاری را متفاوت انجام می دهید.
  5. مستقیماً از متخصصان بیاموزید
    به a ک، Trailhead Academy! آموزش حضوری، به رهبری متخصص با همسالان شما، در تقویت دانش شما بسیار مفید است.
  6. زمان بگذارید
    بلوک های اختصاصی زمان مطالعه را کنار بگذارید. حداقل یک ساعت در روز – بدون وقفه – و حتی بیشتر از آن را در روزهای قبل از امتحان خود صرف کنید.

امروز شروع کنید

من تجربه استفاده از پلتفرم های مختلف نرم افزاری را داشتم و با پشتوانه آن دانش، درک خود از Salesforce را از طریق آزمون و خطا جمع کردم. انجمن Trailblazer و انجمن توسعه دهندگان Salesforce هر زمان که گیر کردم یافتن پاسخ های آنلاین را آسان کرد.

از هر کجا با Trailblazers ارتباط برقرار کنید

شما حتی پس از هر امتحان بازخورد سطح بخش دریافت خواهید کرد، که مواردی را که باید برای امتحان مجدد خود به آنها توجه کنید برجسته می کند.

بسیاری از شرکت ها از سفرهای صدور گواهینامه کارمندان خود حمایت مالی می کنند زیرا آنها از افزایش بازدهی که در ازای دریافت می کنند سود می برند.

بنابراین، در حال حاضر، آن را به شما بستگی دارد. برای شروع، موضوعی را انتخاب کنید که بیشتر به شما مرتبط است (این مفید را بررسی کنید نگاه سریع اعتبارنامه Salesforce برای الهام گرفتن) و از حمایت کامل مدیر خود بهره مند شوید. ممکن است بخواهید از آنها زمان اختصاصی مطالعه در طول روز کاری یا پوشش هزینه های امتحان را بخواهید.

پس از 5 سال “موقت” در آن پروژه، به این باور رسیدم که به طور مستقل همه چیزهایی را که درباره Salesforce باید بد،م یاد گرفته ام. عبور از توسعه دهنده پلتفرم I امتحان فقط به من تایید کرد که ش،ت ناپذیر هستم.

Trailhead تنها راه برای یادگیری و رشد حرفه شما با Salesforce نیست. رویدادهای منظم مانند Dreamforce – که در آن سخنرانان از سراسر جهان درباره چالش‌هایی که حل کرده‌اند، ویژگی‌های جدید و شگفت‌انگیز، و نحوه بهتر کار ، به ،وان یک تیم صحبت می‌کنند – نیز فرصت‌های یادگیری عالی هستند. گروه‌های جامعه Trailblazer راهی برای یادگیری نه تنها از همتایان خود بلکه همچنین رشد شبکه ای است که برای حمایت از حرفه خود به آن نیاز دارید.

اعتبارنامه Salesforce مبتنی بر نقش را به دست آورید


زمان دریافت گواهینامه Salesforce است

فکر می‌کردم اصلاً می‌دانم… تا اینکه در طول مصاحبه‌ها متوجه شدم که در واقع آنقدر که فکر می‌کردم نمی‌دانم. مطمئناً، من در هر چیزی که برای موقعیت قدیمی‌ام لازم بود بدانم، به خوبی آشنا بودم، اما بسیاری از این مفاهیم در محیطی متفاوت تأثیری نداشتند.

،، از شما که برای گواهینامه‌هایتان زحمت کشیده‌اید، می‌د،د که مدت زیادی نگذشته بود که ظاهر خود راضی از چهره‌ام پاک شد. پس از صرف زمان مطلقاً صفر برای مطالعه برای آن، من در آن ش،ت خوردم پلتفرم برنامه ساز امتحان دیدنی من در نهایت یک لحظه “آها” را که مدت ها به تاخیر افتاده بود داشتم و متعهد شدم قبل از هر ت، برای امتحان آینده، دانش خود را بهبود بخشم.

در حال تکامل از یک دانستن همه چیز به یک یادگیری همه چیز

این خلأها در دانش من برای بار اول هزینه امتحان را برایم تمام کرده بود، اما حالا احساس می‌کردم خیلی بهتر شده‌ام. دوباره امتحان دادم – و قبول شدم!

تئوری ،یبی و تمرین

اما قبولی در این اولین امتحان برای من فقط شروع بود. من به مطالعه برای دریافت گواهینامه های بیشتر ادامه دادم و شروع به درک واقعی تئوری و استدلال پشت پلتفرم Salesforce کردم. من در تمام جنبه های کارم پیشرفت کردم، چه در نقش مدیر، چه در حال توسعه کد یا راه حل های معماری بودم. من این دانش را زم، که جدیدترین برنامه خود را برای AppExchange طراحی کردم به کار بردم و تجربه این بار کاملاً متفاوت بود!

شما نیز می تو،د به موفقیت برسید

کارفرمایان قطعا اهمیت داشتن کارمندان گواهی را تشخیص می دهند. ما با اشتباهات کمتر و انجام سریعتر کار، ارزش بهتری به ارمغان می آوریم.

ارزش دریافت گواهینامه Salesforce واقعی است. به من ملحق شو! راه خود را به سوی شروع کنید #CertifiedPro امروز!

Salesforce بر اساس ایده های جدید ساخته شده است، و برخی از ایده های من حتی قبل از شروع من منسوخ شده بودند! یکی از مصاحبه‌کننده‌ها حتی وقتی به اشتباه پاسخ دادم که (به نظر من در آن زمان) یک سؤال کاملاً نامربوط بود، خندید.

اگر برای دریافت گواهی صرفاً به تجربه عملی خود متکی هستید، از خود بپرسید: آیا دلیل کار، کارها را می‌د،د؟ آیا برخی از ویژگی ها به نظر شما فاقد منطق هستند؟ اگر چنین است، ممکن است از خواندن متن دقیق در مورد نحوه عملکرد Salesforce و درک دلیل آن نیز بهره مند شوید.

واقعاً مطالعه Salesforce به روش اختصاصی چقدر چشم باز بود! بررسی ماژول‌های مختلف جزئیاتی را در مورد نحوه عملکرد پلتفرم که قبلاً هرگز به طور کامل درک نکرده بودم آشکار کرد، و همچنین به من آموخت که چرا آن چیزها به روشی که انجام می‌دهند کار می‌کنند.

بینش های متخصص را کشف کنید تا به شما در توسعه حرفه خود، ارتباط با Trailblazers، یادگیری Salesforce و ،ب گواهینامه کمک کند. راهنمای نحوه عملی، دیدگاه‌های معتبر همتایان، و داستان‌های الهام‌بخش Trailblazer را کاوش کنید.


مقالات پرطرفدار

فردی با هدفون و تلفن در حال گوش دادن به بهترین پاد،ت های تجاری

11 بهترین پاد،ت تجاری ما در سال 2022

من آموختم که داشتن تجربه عملی به این م،ی است که ممکن است بد،د که چگونه کاری را انجام دهید، اما ،وماً بهترین راه برای انجام آن را نمی د،د.

اگر می‌خواهید به یک توسعه‌دهنده بزرگ Salesforce تبدیل شوید، این را توصیه می‌کنم Architect Journey: Architecture Programmatic تریل می، این trailmix نه تنها بر روی نوشتن کد برای پلتفرم، بلکه بر نحوه استفاده از آن به ،وان بخشی از راه حل های مقیاس پذیر که از قابلیت های Salesforce به طور کامل استفاده می کند، تمرکز دارد.

وقتی موفق می شوید همه اطرافیانتان موفق می شوند

این احساس فقط تا زم، ادامه داشت که نیاز به یافتن شغل جدید داشتم.

تجربه گذشته شما در واقع می تواند علیه شما کار کند

به یاد داشته باشید: شرکتی که روی شما سرمایه‌گذاری می‌کند، از طریق نتایجی که به دست خواهید آورد، روی خودش نیز سرمایه‌گذاری می‌کند.

در اوایل سال 2013، من به تازگی ازدواج کرده بودم و به تازگی یک نقش قراردادی را ، کرده بودم تا بتوانم روند مهاجرت خود را به بریت،ا شروع کنم. فقط سست نشو – کمی کار پیدا کن!» مدت کوتاهی بعد، من در حال توسعه یک اپلیکیشن موبایل برای یک آژانس کوچک لندنی بودم که اتفاقاً از Salesforce استفاده می کرد.

به گفتگو در انجمن Trailblazer بپیوندید.


پس از مصاحبه های فراوان، بالا،ه یک فرصت امیدوارکننده داشتم، اما به شرطی که بتوانم سه گواهینامه را دریافت کنم. “خب” فکر کردم “چقدر می تواند سخت باشد؟”

تریل هد به من کمک کرد تا به جایی که امروز هستم برسم. ایده ها و دانش به اشتراک گذاشته شده در پلتفرم اساس کار روزانه من در ساخت برنامه های کاربردی در سطح سازم، است. اما چیزهای بیشتری از این وجود دارد – Trailhead به من بینشی در زمینه‌ها و نقش‌هایی می‌دهد که در غیر این صورت در معرض آنها قرار نمی‌گرفتم. این به من کمک می کند تا با مشتریان و همکارانم و همچنین اعضای جامعه خود بهتر ارتباط برقرار کنم.

مهارت های مورد نیاز را بیاموزید، مدارک معتبر رزومه را به دست آورید و برای فرصت های شغلی و مربیگری با جامعه Trailblazers ارتباط برقرار کنید.


برخی از رویکردهایی که در گذشته برای من کار می ،د، در واقع برای ایجاد برنامه های کاربردی سریع و موفق مضر بودند.

6 دقیقه مطالعه

کارگران در یک جلسه

،ج ، هوشمندانه روی فناوری در شرایط رکود کلیدی است – در اینجا نحوه انجام آن آورده شده است

هرگز آرزوی من این نبود که گواهینامه Salesforce را دریافت کنم. اما پس از غلبه بر ترس ها و صرف وقت و تلاش، تنها آرزویم این است که این سفر را زودتر طی کرده باشم.

من از یک گواهینامه به 14 رسیدم، و این سفر من را به یک Salesforce حرفه ای قوی تر تبدیل کرده است. هر گواهی منجر به افزایش علاقه از سوی استخدام کنندگان و کارفرمایان می شود. شرکت‌هایی که پیام‌های من را برنمی‌گردانند اکنون با پیشنهادات من را تعقیب می‌کنند و شبکه حرفه‌ای من در طول سال گذشته دو برابر شده است.

تنها زم، است که شما هر دو نظریه را درک کنید و یک ویژگی را تمرین کنید که می تو،د گواهینامه دریافت کنید.

هرگز انتظار نداشتم که ابزاری که برای تغییر چشمگیر حرفه ام نیاز دارم کاملا رایگان باشد!

6 دقیقه مطالعه




منبع: https://www.salesforce.com/blog/why-get-salesforce-certified/همچنین در Trailhead، پلتفرم آموزش آنلاین رایگان Salesforce، کل مراحل آماده سازی گواهینامه وجود دارد. این مسیرهای یادگیری انتخاب شده به شما کمک می کند تا با تمرینات واقعی و عملی آماده شوید. اولین قدم من پیگیری و تکمیل آن بود برای اعتبارنامه اپلیکیشن ساز پلتفرم Salesforce خود آماده شوید تریل می،

من را برای یک حساب رایگان Trailhead ثبت نام کنید

در حالی که یادگیری Salesforce رایگان است، شرکت در آزمون واقعی گواهینامه رایگان نیست. یادگیری می تواند پاداش خودش باشد، اما گواهینامه ها قطعاً شما را در مقابل کارفرمایان بالقوه متمایز می کند. بسیاری از مشاغل پردرآمد به سطح مشخصی از گواهینامه های نیروی فروش نیاز دارند، بنابراین انتخاب موقعیت های من، برای پیشرفت شغلی شما مهم است.

وبلاگ The Trailblazer

قبل از اینکه بتوانم دوباره به امتحان نزدیک شوم، باید بفهمم که چرا بار اول در آن مردود شده بودم. آنجاست که گواهینامه Salesforce راهنمای امتحان به کار آمد برای هر امتحان یک راهنما وجود دارد که تمام مباحث مطرح شده در آزمون را به همراه وزن نسبی آنها فهرست می کند، بنابراین می تو،د مطمئن شوید که موارد درست را مطالعه می کنید.

این نکات را دنبال کنید و به خوبی در راه دریافت گواهینامه Salesforce خواهید بود. تنها کاری که اکنون باید انجام دهید این است که امتحان خود را انجام دهید و مزایای آن را خودتان تجربه کنید. اگر اولین تلاش خود را انجام ندادید، نگران نباشید – همه اینها بخشی از تجربه یادگیری است.