ویژگی‌های انتشار بهار 2023 CRM Analytics را کاوش کنید

اکنون می تو،د قالب هایی با بیش از دو داستان (پیش فرض) ایجاد کنید. از آنجایی که صف‌بندی اکنون فعال است، این امر به ویژه برای Revenue Intelligence و سایر برنامه‌های Analytics که قالب‌هایی را با داستان‌های زیادی بسته‌بندی می‌کنند مفید است. برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد صف مدل، ویدیوی آزمایشی را ببینید.


جریان داده های خود را به دستور العمل ها تبدیل کنید

یک درایو آزمایشی رایگان از CRM Analytics انجام دهید تا ببینید چگونه می‌تواند به ،ب و کار شما کمک کند تا سریع‌تر حرکت کند، تصمیمات هوشمندانه‌تری بر اساس اطلاعات بینش گرفته شود، و داده‌ها را در هر کجا که زندگی می‌کند متصل کند.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/crm-،ytics-spring-release/

در نسخه قبلی، توسعه دهندگان Salesforce م،م به استفاده از binding برای پیوند مقادیر ورودی و ایجاد تجزیه و تحلیل what-if بودند. با این حال، با انتشار بهار 23، ما موانع فنی را با اجازه دادن به کاربران برای اضافه ، یک فیلد ورودی به ،وان یک ستون مستقیماً از طریق تمام کلیک‌ها، بدون کد، در جستجوها برطرف می‌کنیم.


به راحتی چندین مدل کشف ،شتین را همزمان در صف قرار دهید

در نهایت، ویجت‌های ورودی یک روش منعطف و تعاملی برای ارزیابی سناریوهای مختلف what-if و تجزیه و تحلیل تأثیر ورودی‌های مختلف در اختیار شما قرار می‌دهند.

با استفاده از دیدگاه‌های اولویت‌بندی، تیم‌های فروش می‌توانند حساب‌های با پتانسیل بالا را در معرض خطر ریزش شناسایی کنند، نرخ‌های تمدید را براساس توصیه‌های مبتنی بر هوش مصنوعی بهبود بخشند، و فرصت‌های فروش و فروش متقابل را بر اساس سابقه مشتری شناسایی کنند.

در آینده نزدیک، ما به پشتیب، از جریان داده پایان خواهیم داد. برای عملکرد بهتر می تو،د از هم اکنون از دستور العمل ها استفاده کنید. با دستور العمل‌ها، می‌تو،د از تمام تبدیل‌های یادگیری ماشین، مانند تجزیه و تحلیل احساسات، خوشه‌بندی، پیش‌بینی سری‌های زم،، و سایر ویژگی‌هایی مانند اتصالات، مجموع‌ها و موارد دیگر که با جریان داده‌ها در دسترس نبودند، استفاده کنید. (توجه: برخی از پارامترها پشتیب، نمی شوند، ببینید نگاشت تبدیل جریان داده).

و به این محدود نمی شود. می تو،د اطلاعات بینش را به ،وان یک لنز ذخیره کنید و با افزودن آنها به مجموعه، از بینش های مهم خود مطلع باشید. همچنین می‌تو،د با اشتراک‌گذاری نش، اینترنتی یا مجموعه‌ای که متعلق به تیم است، آن اطلاعات را با تیم خود به اشتراک بگذارید.

در CRM Analytics، می‌تو،د به سرعت داده‌های Salesforce Data Cloud (CDP سابق) را تنها با یک کلیک پیمایش و کاوش کنید. این ویژگی روشی بصری برای تجزیه و تحلیل و تجسم داده های مشتری بدون نوشتن دستی پرس و جوهای پیچیده ارائه می دهد.

با Einstein Discovery Model Queuing، می تو،د چندین مدل را به طور همزمان بدون نگر، در مورد خطاهای استثنا ایجاد کنید. لازم نیست منتظر بم،د تا مدل ها به پایان برسند تا برای مدل های بعدی صف بکشید. مدل‌ها به خط لوله اضافه می‌شوند تا بر اساس اولویت اول، پردازش شوند.

این کارآیی و اثربخشی تلاش‌های فروش شرکت‌ها را به حدا،ر می‌رساند، نرخ‌های تمدید را بهبود می‌بخشد، چرخه‌های فروش را کوتاه می‌کند و درآمد را افزایش می‌دهد.

بینش Salesforce Data Cloud را با یک کاوش تک کلیکی به اشتراک بگذارید

هدف این ویژگی ارائه روشی ساده و کاربرپسند برای دسترسی و تجزیه و تحلیل داده‌های مشتریان است.

در نسخه ی نمایشی زیر، به نحوه کاوش، ذخیره و اشتراک گذاری اطلاعات Salesforce Data Cloud تنها با یک کلیک نگاه کنید.


با ایجاد سناریوهای چه می‌شود، نتایج بالقوه را تحلیل کنید

شما می تو،د یک جریان داده را چندین بار تغییر دهید و دستور مربوطه را با هر تبدیل جایگزین کنید.

به ،وان مثال، در برنامه ریزی مالی، ارزش درآمد و هزینه ها را تغییر می دهید تا تأثیر آنها را بر پس انداز پیش بینی شده مشاهده کنید. یا می تو،د مقادیر درصد تخفیف را برای ارزیابی سود کلی تغییر دهید. همچنین می‌تو،د مقادیر متغیرهای محیطی مختلف را تغییر دهید تا تأثیر آن را بر روی دمای جه، و ال،ای بارش ببینید.

بیایید به برخی از ویژگی های هیجان انگیز نگاه کنیم در این نسخه:

جدیدترین ویژگی ها را کاوش کنید

در ویدیوی نمایشی زیر، نحوه تبدیل جریان داده به دستور پخت را بیاموزید.


نگاهی به مجموعه کامل به‌روزرس،‌های CRM Analytics ما بیندازید و یاد می‌گیرید که چگونه می‌تو،د ،ب‌وکار خود را به سطح بعدی ببرید.


حفظ مشتریان و گسترش روابط با Account Discovery

با ویژگی کاوش تک کلیکی، می‌تو،د مستقیماً با تجسم‌ها و جداول داده‌ای که با استفاده از داده‌های داده‌شده از Data Cloud ایجاد شده‌اند درگیر شوید. می‌تو،د با بررسی مجموعه داده‌های خاص، فیلتر ، داده‌ها بر اساس معیارهای خاص و مشاهده سایر مجموعه‌های داده مرتبط، بینش‌ها را به سرعت کشف کنید و روندها را در داده‌های مشتری شناسایی کنید.

جریان داده ها به طور کامل از بین نمی روند. شما همچنان می تو،د از UI به جریان های داده خود دسترسی داشته باشید. هنگامی که دستور العمل های جدید تولید می شود، آنها دست نخورده خواهند بود. جریان داده اصلی مورد استفاده برای تبدیل و برنامه همگام سازی بدون تغییر باقی می ماند.

پیش از این، اجرای مدل به دو مدل بدون هیچ صف محدود می شد، اما با صف مدل، می تو،د تا هفت مدل را به طور همزمان در صف قرار دهید. شما می تو،د اجرای چندین مدل را در ،شتین دیسکاوری اولویت بندی و مدیریت کنید. این پلتفرم راهی برای نظارت بر وضعیت هر مدل در صف و مدل‌هایی که در فرآیند هستند ارائه می‌کند.

Account Discovery یک ویژگی جدید Revenue Intelligence برای Sales Cloud است. با Account Discovery، می تو،د سلامت حساب های خود را ردیابی کنید، آن هایی که پتانسیل رشد دارند را شناسایی کنید و آن هایی که در معرض خطر هستند را شناسایی کنید. این شامل داشبوردهای خارج از جعبه و مدل‌های قابل تنظیم Einstein Discovery بر اساس مجموعه‌ای غنی از سیگنال‌ها است که همه از طریق Revenue Intelligence در دسترس هستند.

با ویجت ورودی، می تو،د سناریوهای مختلف را شبیه سازی کنید و نتایج مختلف را آزمایش کنید. شکل خاص ویجت ورودی می تواند بسته به نوع داده ای که وارد می شود متفاوت باشد، مانند FreeForm برای وارد ، یک مقدار یا یک نوار لغزنده برای مقادیر پیوسته.

نسخه CRM Analytics بهار 23 اکنون در دسترس است. برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد تمام ویژگی‌های جدید در این نسخه، به سایت مراجعه کنید یادداشت های انتشار بهار 23 CRM Analytics.

CRM Analytics را به صورت رایگان امتحان کنید

قدرت پلت فرم داده جدید برای CRM Analytics را کشف کنید، زیرا اکنون می تو،د به سرعت جریان داده های خود را به دستور العمل تبدیل کنید. در Data Manager، اکنون می تو،د گزینه “تبدیل به دستور العمل ها” را در جریان داده پیدا کنید.

سناریوی «چه می‌شود» امکان بررسی گزینه‌های مختلف و تصمیم‌گیری آگاهانه را فراهم می‌کند. ویجت‌های ورودی برای ایجاد تحلیل «چه می‌شد» قدرتمند و حیاتی هستند، زیرا راهی غریزی و آسان برای کاربران برای تغییر ورودی‌ها و مشاهده نتایج در زمان واقعی فراهم می‌کنند.

با انتشار بهار 23 CRM Analytics، می‌تو،د ارزش بیشتری از Salesforce Data Cloud به دست آورید، راه‌های جدیدی برای افزایش بهره‌وری از طریق هوش مصنوعی، بهبود پلتفرم رابط کاربری و موارد دیگر پیدا کنید.