وضعیت بازرگانی در سال 2022؟ بیشتر با کمتر انجام دهید

،ب و کارها تنها ،، نیستند که کارایی را در اولویت قرار می دهند. مشتریان نیز هستند. داده‌های گزارش وضعیت بازرگ، نشان می‌دهد که تورم و مسائل زنجیره تامین نیاز به گزینه‌های پرداخت راحت، انعطاف‌پذیر و انجام را برانگیخته است. پرداخت‌های ا،اطی می‌تواند بار افزایش قیمت‌ها را کاهش دهد، و انتخاب گزینه‌های تکمیلی (مانند BOPIS، وانت در حاشیه، و حمل و نقل سریع) می‌تواند به مشتریان کمک کند تا به سرعت آنچه را که نیاز دارند – حتی در مواجهه با زنجیره تامین کند، به دست آورند.

در بازار امروز، فرآیندهای پرداخت کارآمد و سفرهای پس از ،ید به سرعت در حال تبدیل شدن به عوامل کلیدی برای افزایش درآمد و وفاداری هستند. ا،ریت (61٪) از رهبران دیجیتال می گویند که در حال حاضر پرداخت های ا،اطی مانند ،ید اکنون، پرداخت دیرتر (BNPL) را ارائه می دهند. 32 درصد دیگر قصد دارند در دو سال آینده BNPL را اضافه کنند. تقریباً همه فروشندگان B2C حداقل یک نوع گزینه تکمیل را در حال حاضر ارائه می دهند یا قصد دارند ظرف دو سال آینده انجام دهند.

جای تعجب نیست که تجارت دیجیتال فروش را کارآمدتر می کند. تقریباً نیمی از پاسخ دهندگان گزارش دادند که تجارت دیجیتال زمان بسته شدن را حداقل 10٪ بهبود داده است. اما این داده ها مزیت های دیگری را نیز برای کارایی ،ب و کار نشان می دهد – مانند حفظ و رضایت کارکنان. سی و هفت درصد از رهبران تجارت، حفظ کارمندان را به ،وان مزیت تجارت دیجیتال ذکر ،د. 60 درصد از فروشندگان B2B گزارش ،د که رضایت شغلی اعضای تیم فروش را بهبود می بخشد.

برای اینکه ببینیم چگونه ،ب‌وکارها در حال عبور از چالش‌های جدید و رسیدن به موفقیت هستند، از 4000 رهبر تجاری نظرسنجی کردیم و داده‌های 1 میلیارد ،یدار را تجزیه و تحلیل کردیم. بینش گزارش جدید وضعیت بازرگ، نشان می دهد که ،ب و کارها بر روی سه حوزه کلیدی تمرکز لیزری دارند:

  • نیاز به سرعت: همگام شدن با تغییرات سریع بازار نیازمند چابکی است
  • داده ها، داده ها، داده ها: این سوخت است که تصمیمات تجاری بهتری را هدایت می کند
  • کانال های جدید: مرتبط ماندن و قابل مشاهده بودن برای مشتریان کلیدی است
تجارت بدون سر فقط به م،ای ایجاد یک وب سایت نیست. این رویکردی است که شما را قادر می سازد به طور موثر به انتظارات و رفتارهای مصرف کننده در حال تغییر پاسخ دهید.

راب گارف، معاون Salesforce و مدیر کل ،ده فروشی

خبر خوب؟ با تجارت بدون سر، چیزی که روزها (یا حتی هفته ها) طول می کشید، اکنون فقط چند ساعت طول می کشد. داده‌های وضعیت بازرگ، نشان می‌دهد که 77 درصد از سازمان‌ها با معماری بدون سر موافق هستند که به آنها چابکی بیشتری می‌دهد و به آنها امکان می‌دهد سریع‌تر تغییراتی در ویترین فروشگاه خود ایجاد کنند. راب گارف، معاون Salesforce و مدیر کل ،ده‌فروشی می‌گوید: «تجارت بدون سر فقط به م،ای ایجاد یک وب‌سایت نیست. «این رویکردی است که شما را قادر می‌سازد به طور مؤثر به انتظارات و رفتارهای مصرف‌کننده در حال تغییر پاسخ دهید. آنچه در داده ها می بینیم این را تقویت می کند. شرکت‌هایی که بدون سرنشین گزارش می‌دهند، می‌توانند با سرعت بیشتری به کانال‌های جدیدتری گسترش یابند.»

،ب‌وکارها با تغییر شرایط اقتصادی، کاهش بودجه، و دستورالعمل‌هایی برای انجام کارهای بیشتر با کمتر مواجه هستند. این یک محیط کمتر از ایده آل برای تجارت است، جایی که موفق ترین شرکت ها دائما در حال نوآوری هستند و یک قدم جلوتر می مانند. وضعیت تجارت در سال 2022 چگونه است و چگونه می توان ،ب و کار شما را در میان این همه آشفتگی مالی رونق داد؟

«با فناوری تجارت الکترونیک مانند خدمات شخصی مشتری، ،ب‌وکارها هزینه‌های عملیاتی را کاهش می‌دهند و در عین حال آنچه را که مشتریان می‌خواهند ارائه می‌دهند. اندی پیب،، معاون استراتژی بازرگ، در Salesforce گفت: این یک برد/برد است.

تیم‌های فروش، خدمات، بازرگ، و بازاریابی همگی می‌توانند از استراتژی‌های بازرگ، برای آسان‌تر ، مشاغل خود (و لذت‌بخش‌تر) استفاده کنند. به ،وان مثال، اتوماسیون و هوش مصنوعی می‌توانند کارهای روزمره و خسته‌کننده را ساده‌تر کنند و کارمندان را قادر می‌سازند تا بر جنبه‌های سودمندتر شغل خود تمرکز کنند. در نهایت، تجارت دیجیتال می تواند تفاوت بین حفظ کارکنان و ریزش پرهزینه باشد.


منبع: https://www.salesforce.com/blog/state-of-commerce/

حتی در بهترین سال ها، ریزش کارکنان می تواند یک هزینه هنگفت و عامل اصلی ناکارآمدی ،ب و کار است. اکنون که فشارهای اقتصادی و کمبود نیروی کار موانع جدیدی را به موفقیت اضافه کرده است، حفظ و جذب کارمندان برای ،ب‌وکارها بیش از هر زمان دیگری مهم است و به نمایندگان و مشتریان ارزش نشان می‌دهد. را وارد کنید: قدرت تجارت دیجیتال.

Headless فقط در وقت تیم های فناوری شما صرفه جویی نمی کند. Garf افزود: «Headless کل ،ب و کار را قادر می‌سازد تا با سرعت ،یداران اجرا شود – از بازاریابی گرفته تا خدمات و فروشگاه‌ها. مزایا واضح است و برندها در حال جذب هستند. در واقع، گزارش وضعیت بازرگ، نشان می‌دهد که ۸۰ درصد از ،ب‌وکارهایی که امروزه معماری بدون سر ندارند، می‌گویند که قصد دارند آن را در دو سال آینده اجرا کنند. اگر در حصار انجام حرکت هستید، از خود بپرسید که آیا هدلس مشکلاتی را که بر مشتریان شما تأثیر می گذارد – امروز و آینده حل می کند یا خیر. اگر چنین است، پ، را در نظر بگیرید.

مشتریان نیز خواهان کارایی هستند. به آنها گزینه های پرداخت و انجام منعطف بدهید

اکنون بیش از هر زمان دیگری، رهبران تجارت به سرعت نیاز دارند. اولویت‌ها و انتظارات مشتری در یک بازار در حال تغییر به سرعت تغییر می‌کنند و ،ب‌وکارها باید به همین روند ادامه دهند. بینش‌های گزارش وضعیت بازرگ، نشان می‌دهد که ،ب‌وکارها از فناوری‌های خاصی (مانند هدلس، سلف‌سرویس، و راه‌حل‌های پس از ،ید) استفاده می‌کنند تا سرعت و چابکی را به نفع مشتریان و تیم‌های فروش فراهم کنند. در اینجا چگونه است.

زمان ارزشمند است – با تجارت بی سر و صدا از آن نهایت استفاده را ببرید

بیاموزید که چگونه Customer 360 به شما در افزایش کارایی، بهبود نتایج و کاهش هزینه ها کمک می کند.


چگونه در مواجهه با نااطمین، اقتصادی پیشرفت کنیم؟ کارایی را در اولویت قرار دهید

در نهایت، فرآیندها و ویژگی هایی که برای سرمایه گذاری انتخاب می کنید باید در یک چیز خلاصه شوند: “به مشتریان خود گوش کنید.” چه در حال اجرای ابتکارات جدید تجارت الکترونیک یا بهینه سازی موارد موجود باشید، مشتری مداری برتر است. کارایی و بهره وری را در اولویت قرار دهید که تجربه مشتری شما را افزایش می دهد، زیرا در پایان روز، رضایت آنها ستاره شمالی واقعی است.

از تجارت دیجیتال برای حفظ و جذب استعدادهای برتر استفاده کنید

در این مجموعه وبلاگ، کارشناسان Salesforce یافته‌های گزارش را بررسی می‌کنند تا به شما کمک کنند برند خود را برای موفقیت در موقعیت‌یابی قرار دهید. در ابتدا، ما به یک سوال در ذهن هر رهبر تجاری پاسخ می دهیم: چگونه برند من می تواند بهترین استفاده ممکن را از منابع داشته باشد؟

اکنون موفقیت را ارائه دهید

انتظارات مشتری، روند بازار و نیازهای تجاری به سرعت تغییر می کنند – بنابراین چابک ماندن بسیار مهم است. تغییر در ویترین فروشگاه های دیجیتال نباید یک گلوگاه وقت گیر باشد. یک تجربه بک‌اند آهسته و پیچیده می‌تواند بهره‌وری تیم‌های شما و تجربه مشتری شما را ،اب کند.

با استفاده از فناوری تجارت الکترونیک مانند خدمات شخصی مشتری، ،ب و کارها هزینه های عملیاتی را کاهش می دهند و در عین حال آنچه را که مشتریان می خواهند ارائه می دهند. این یک برد/برد است.

اندی پیب،، معاون استراتژی بازرگ، در Salesforce

مزایای گسترده فناوری تجارت الکترونیک مانند سلف سرویس را در نظر بگیرید، که به مشتریان اجازه می دهد تا درخواست های ساده را به تنهایی حل کنند – بدون نیاز به نماینده. سلف‌سرویس نه تنها تجربه مشتری را روان‌تر می‌کند، بلکه به این م،ی است که نمایندگان فروش و خدمات نیازی به صرف زمان برای پیگیری محموله‌ها یا سفارش‌های یکباره ندارند. در عوض، آنها می‌توانند روی پروژه‌هایی که به نظرشان ارزشمندتر هستند، مانند جستجو و ایجاد معاملات جدید، تمرکز کنند.