او گفت که یک رویکرد دپارتمان معمولاً شامل افراد بسیار فنی میشود که فناوری را درک میکنند اما «نفوذ و قدرت لازم برای ایجاد مدیریت تغییر را ندارند».
رهبران ،ب و کار و فناوری را گرد هم بیاورید تا هوش مصنوعی را مقیاس کنید
مادو هوسادورگا، معاون جه، هوش مصنوعی سازم، در اشنایدر، گفت که داشتن چنین رویکردی از بالا به پایین مهم است.
اشنایدر الکتریک که سالانه ده ها میلیون دلار در هوش مصنوعی سرمایه گذاری می کند، در نظر دارد تا در سال آینده هوش مصنوعی و اتوماسیون بیشتری را در امور مالی، فروش، بازاریابی، فناوری اطلاعات و منابع انس، خود اعمال کند. این شرکت راه اندازی کرده است کتابخانه دانش هوش مصنوعی، شامل وبلاگ ها، کتاب های الکترونیکی، پاد،ت ها، آموزش ها، دوره ها و سایر منابع است که توسط کارشناسان هوش مصنوعی آن تهیه شده است تا دیگران بتوانند از تجربه آن بیاموزند.
این شرکت یک هاب جه، و مدل عملیاتی هوش مصنوعی را اجرا کرده است. هر یک از عملکردهای تجاری “گفتار” (بازاریابی، فروش، خدمات، و غیره) دارای یک مالک محصول هوش مصنوعی و عامل تغییر است که با مرکز شایستگی فناوری “مرکز” برای یافتن کاربردهای جدید برای هوش مصنوعی، ارائه فناوری و اطمینان از پذیرش کارمندان کار می کند. این مرکز عمدتاً متشکل از فنآور، است که به رهبران ،بوکار کمک میکنند فرصتهای هوش مصنوعی را شناسایی کرده و از آنها استفاده کنند.
هوسادورگا گفت: «اگر میخواهید هوش مصنوعی را در مقیاس بالا ببرید و از آن ارزش ،ب کنید، مدیریت ارشد باید به آن به ،وان یک هدف کل شرکت انگیزه دهد. “بدون C-suite، همه چیزهای مختلفی را در سطح دپارتمان و فردی امتحان می کنند.”
هوش مصنوعی چگونه فرصت هایی را ایجاد می کند که هرگز فکرش را نمی کردید
هوسادورگا گفت که افراد تجاری بر ا،ر پروژههای هوش مصنوعی در اشنایدر تسلط دارند، این چیزی است که آن را از هر پروژه فناوری دیگری متفاوت میکند.
برنامه هوش مصنوعی Schneider در مقیاس شامل اضافه ، بیش از 200 متخصص هوش مصنوعی و داده بود. این دو به طور اجتناب ناپذیری به هم مرتبط هستند، زیرا هوش مصنوعی پایه اصلی است،اج ارزش بیشتر از داده ها و در نتیجه گرفتن تصمیمات بهتر و سریعتر است.
،یب حجم عظیمی از داده ها بسیار سخت است، چه رسد به تشخیص ال،ا، ارائه توصیه ها و پیش بینی ها. این وعده سیستم های مبتنی بر هوش مصنوعی است.
او گفت: «ما 5 تا 10 میلیون دلار ارزش را هدف قرار دادیم، بنابراین این یک غافلگیری خوشایند بود.
برای تصمیم گیری بهتر کارشناسان هوش مصنوعی و داده را استخدام کنید
برای بسیاری از رهبران ،ب و کار، این هنوز یک چالش است. تحقیقات نیروی فروش نشان میدهد که بین رهبران ،بوکار و دادههایشان گسست عمیق وجود دارد. نیمی از رهبران ،ب و کار به دلیل پیچیده بودن یا غیرقابل دسترس بودن داده ها، درک درستی از داده ها ندارند و ا،ریت قریب به اتفاق از آن برای تصمیم گیری بهتر استفاده نمی کنند.
در این ع،های کوتاه از مجموعه ویدیویی «تغییر کن»، مدیران اجرایی درباره نحوه استفاده از هوش مصنوعی برای تغییر…همه چیز صحبت میکنند.
Einstein GPT، اولین هوش مصنوعی مولد جهان برای CRM، محتوای ایجاد شده با هوش مصنوعی را برای فروش، بازاریابی، خدمات، تجارت و فناوری اطلاعات ارائه میکند. این یک تغییر دهنده بازی است.