همه اخباری که ممکن است از بازی Salesforce’s Dreamforce Bash از دست داده باشید

در این کنفرانس تعداد زیادی پانل در مورد آینده صنعت تجربه مشتری و مشتریان Salesforce که شراکت‌های موفق را بازگو می‌،د، همراه با اعلامیه‌های محصولات بزرگ و کوچک برگزار شد.

پیام‌رس، واتس‌اپ در اپلیکیشن‌های Salesforce Marketing Cloud، Service Cloud و Commerce Cloud تعبیه خواهد شد. انتظار می رود که ادغام ها از دسامبر آغاز شود.

بنابراین، اگر آنها را از دست دادید، در اینجا برخی از مهم ترین اعلامیه های Dreamforce در سال جاری آورده شده است.

Salesforce Genie

بوم یک لایه پایدار برای کاربران فراهم می کند که به آنها اجازه می دهد اطلاعات را در تیم ها ایجاد کرده و به اشتراک بگذارند، تقریباً مانند یک تخته سفید. متن، تصاویر، ویدیوها و فایل‌هایی مانند Google Docs و PDF همگی می‌توانند به بوم اضافه شوند.

پلتفرم مبتنی بر هوش مصنوعی سپس یک نمایه مشتری ایجاد می کند که کاربران، مانند نمایندگان، می توانند در طول تعامل با مشتری از آن استفاده کنند.


منبع: https://www.cxtoday.com/crm/all-the-news-you-might-have-missed-from-salesforces-dreamforce-bash/

موارد دیگر استفاده از Slack Canvas شامل استخدام جدید، جلسات توجیهی مدیران، کمپین‌های بازاریابی، به‌روزرس،‌های حساب، گزارش‌های حوادث و خبرنامه‌های شرکت است.

ادغام WhatsApp گسترش یافته است

اول، زمان واقعی است، به این م،ی که داده ها را در میلی ث،ه جمع آوری و ی،ان می کند و به برندها اجازه می دهد فوراً عمل کنند.

Genie که به ،وان “بزرگترین نوآوری در 20 سال اخیر” شرکت مورد ستایش قرار می گیرد، مهره Salesforce در کمک به شرکت ها برای ارائه تجربیات مشتری فوق العاده شخصی و در عین حال به حداقل رساندن کار مورد نیاز برای ارائه آنها است.

Salesforce نیز به ،وان بخشی از پلتفرم جدید Genie معرفی کرد Contact Center Genie، یک پلتفرم مبتنی بر هوش مصنوعی که عملکردهای مرکز تماس مانند پیام‌رس،، صدا و ربات‌ها را در کنار هم قرار می‌دهد و در عین حال به عوامل کمک می‌کند.

هوش مصنوعی، اتوماسیون و کارایی کلمات روز در کنفرانس Dreamforce بودند، گردهمایی سالانه Salesforce با هدف نمایش محصولات و ویژگی های جدید.

Salesforce مشتاق است به این نکته اشاره کند که اگرچه ممکن است مانند یک پلتفرم اطلاعات مشتری (CDP) دیگر به نظر برسد، اما در چند زمینه کلیدی نوآوری دارد.

مدیران Salesforce گفتند که CC Genie می تواند با هدایت مشتریان به عملکردهای خودیاری به کاهش حجم تماس کمک کند. همچنین می تواند مشتریان را بدون نیاز به شروع تعامل از ابتدا به یک نماینده انتقال دهد.

بوم شل

در حالی که به صراحت ذکر نشده است، واضح است که در پشت بسیاری از راه اندازی محصولات و تغییرات ویژگی ها، شبح افزایش قیمت مصرف کننده و یک رکود بالقوه وجود دارد که از قبل شروع شده است. تاثیر می گذارد صنعت CX

برخلاف بیشتر کشورهای ،یسی زبان، واتس‌اپ توسط مشاغل در بسیاری از کشورها به ،وان کانال ارتباطی ترجیحی با مشتریان، از ارائه به‌روزرس، سفارش گرفته تا ارائه خدمات پشتیب،، استفاده می‌شود.

دوم، همه تیم‌ها – فروش، خدمات، بازاریابی، بازرگ، و موارد دیگر – را قادر می‌سازد تا از داده‌های Genie استفاده کرده و به آن کمک کنند. این شرکت می‌گوید در مقابل، سایر پلت‌فرم‌های داده‌های مشتری در بازار فقط بر بازاریابی و/یا تجارت تمرکز می‌کنند.

Genie با محوریت داشبورد، داده‌های مشتری را که معمولاً در کانال‌های مختلف پنهان می‌شوند، گرد هم می‌آورد.

با درک این موضوع، Salesforce مجموعه‌ای از ادغام‌های جدید واتس‌اپ را با پلتفرم‌های خود اعلام کرد، با هدف کمک به ،ب‌وکارها برای دسترسی به درصد رو به رشد مشتری، که ترجیح می‌دهند با شرکت‌ها از طریق پیام تعامل داشته باشند، همانطور که تحقیقات Kantar به نقل از Salesforce نشان می‌دهد.

تمرکز قوی بر روی هوش مصنوعی و اتوماسیون برای به دست آوردن بینش از حجم عظیمی از داده‌ها، به درک Salesforce اشاره می‌کند که ،ب‌وکارهای امروزی احتمالاً داده‌های بیشتری نسبت به آنچه می‌دانند باید انجام دهند و افراد کافی برای پردازش آن‌ها ندارند، دارند. بنابراین اجازه دادن به یک کامپیوتر برای انجام تمام کارها و ورود یک انسان برای تصمیم گیری های اجرایی با نتایج منطقی است، به خصوص که هزینه نیروی کار به یکی از ملاحظات کلیدی برای ،یداران تبدیل می شود.

مرکز تماس جن

برای مثال، یکپارچه‌سازی رسانه‌های اجتماعی و پیوندهای خارجی به منابعی مانند مقالات خبری نیز می‌تواند به ایجاد یک فضای اداری مجازی کمک کند که در آن کاربران به تبادل ایده و الهام گرفتن از آن کمک کنند.

CC Genie چت ها را از وب سایت، برنامه و حتی WhatsApp یک شرکت ادغام می کند. این شرکت مشتاق بود تاکید کند که پلتفرم جدید “یک بسته آسان و مقرون به صرفه است که می تواند مرکز تماس شما را امروز متحول کند، نه چند سال بعد.”