نمایه مشتری یکپارچه چیست؟

داده‌های مشتریان این شرکت اکنون در یک مکان زندگی می‌کنند، و آن را قادر می‌سازد تا تعاملات حضوری را با تعاملات دیجیتالی به منظور جلب بینش درست و رسیدن به طرفداران در لحظه، متصل کند.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/unified-customer-profile/

وقتی شرکت‌ها یک حساب واحد از فعالیت مشتری ندارند، تعاملات غیرشخصی، از هم گسیخته، قدیمی و اغلب آزاردهنده است. اما در نظر بگیرید که وقتی یک نمایه مشتری یکپارچه دارید که در زمان واقعی به روز می شود چه اتفاقی می افتد:

داده های بلادرنگ به طور مستمر جمع آوری و به اطلاعات قابل استفاده ترجمه می شوند، در دقیقه ای که توسط یک سازمان تولید یا دریافت می شوند. پردازش دسته‌ای داده‌ها کمتر اتفاق می‌افتد، در یک برنامه زمان‌بندی تعیین‌شده، و به مجموعه‌ای از توالی‌ها برای پردازش دسته‌ای از داده‌ها در بازه‌های زم، تعیین‌شده وابسته است.

پرونده تغییر

دیدگاه مشتری

او می‌گوید که KMPG در حال متحد ، همه نقاط برتر برای ایجاد پروفایل‌های غنی، جامع و آسان است. سپس ما آن پروفایل ها را با سیستم های پایین دستی، که توسط فروش و بازاریابی استفاده می شود، ادغام می کنیم تا تجربیات مشتری مرتبط و یکپارچه را ایجاد کنیم.

چگونه فرمول 1 داده های مشتریان خود را به هم متصل کرد – و رضایت طرفداران 88٪ را به دست آورد

این بسیار متفاوت از روش‌های مرسوم است، که مشاور تاتا می‌گوید «نمی‌تواند داده‌های مشتری را از همه سیستم‌ها و کانال‌ها جمع‌آوری کند، پاک‌سازی، تطبیق، ادغام و غنی‌سازی پروفایل‌های مشتری را در زمان واقعی انجام دهد».

با توجه به الف مقاله KMPG توسط برد جنکینز، مدیر عامل نوآوری سازم،، “هر گروه از یک نقطه نظر منحصر به فرد به مشتری نزدیک می شود، هر گروه بر بخش های مختلف تعامل با مشتری متمرکز است، هر یک داده ها و بینش هایی تولید می کند که به یک دیدگاه واحد از مشتری کمک می کند.”

روش‌های تعامل مشتریان با شما متنوع، متعدد و دائما در حال رشد است. هر تعامل نه تنها راه متفاوتی را برای جمع‌آوری، پردازش و عمل بر روی آن داده‌ها ایجاد می‌کند، بلکه یک نمایه مشتری جداگانه ایجاد می‌کند – برای همان مشتری!

نمایه مشتری یکپارچه رکوردی است که بر اساس هر تعامل آنلاین یا آفلاینی که با شرکت شما دارند، دیدی جامع از کاربران خود (بازدید کنندگان، مشتریان، مشتریان احتمالی و مش،ین) به شما می دهد.

کدام یک از این پروفایل ها درست، جدیدترین و کامل ترین است؟ این غیرممکن است که بد،م مگر اینکه آنها در یک رکورد واحد جمع شوند و در زمان واقعی به روز شوند. وقتی این تصویر کامل از مشتریان خود ندارید:

  • شما پیشنهاداتی را ارسال می کنید که آنها نمی خواهند یا نیازی ندارند
  • فرصت هایی را برای ارسال پیشنهادات به آنها از دست می دهید انجام دادن خواستن و نیاز
  • شما با درخواست از آنها برای تکرار اطلاعاتی که قبلاً باید داشته باشید، مشتریان را آزار می دهید

به هر تیم تجاری یک دیدگاه واحد از هر مشتری می دهد. همه داده‌های مشتری، از هر سیستم، کانال یا جری،، در زمان واقعی هماهنگ می‌شوند و با هوش مصنوعی به شما اطلاعات و قدرت ارائه توصیه‌های شخصی‌سازی می‌کنند.

حتی داده های بلادرنگ چگونه کار می کنند؟

آرت سباستین، معاون تجربیات دیجیتال کیسی، گفت: «همه چیزهایی که در مورد یک مشتری می د،م در Data Cloud یکپارچه است. «اگر گروه‌هایی از مشتریان را ببینیم که صبح‌ها ،ید می‌کنند، می‌تو،م آنها را به ،وان «،یداران صبحانه» بر،ب‌گذاری کنیم، که ایجاد بخش‌ها و انتقال یک پیشنهاد ارزش را برای بازاریابان بسیار آسان می‌کند.»

چرا داشتن یک نمایه مشتری یکپارچه برای شما مهم است

سازماندهی موثر سفر با نمایه‌های مشتری یکپارچه که داده‌های کاربر را در زمان واقعی ردیابی می‌کند، می‌تواند تأثیر عمیقی بر رضایت مشتری داشته باشد، به‌طور چشمگیری ریزش را کاهش دهد و تبدیل را افزایش دهد. کاغذ سفید از تاتا مشاور، یک شرکت مشاوره و خدمات فناوری اطلاعات. “در این عصر دیجیتال، مشخصات یک مشتری هرگز نمی تواند کامل باشد زیرا ویژگی های رفتاری جدید به طور مداوم در حال ظهور هستند.”

چگونه یک پروفایل مشتری واحد بسازیم

آیا تا به حال از شما خواسته شده است که در مورد کالایی که قبلاً بازگردانده اید نظری بنویسید؟ یا تخفیفی برای کالایی که هفته گذشته ،یده اید به شما پیشنهاد شده است؟ یا علیرغم اینکه هرگز حیو، نداشته اید، برای غذای حیوان خانگی درخواست کرده اید؟

از آنجایی که داده‌های مشتری از همه گوشه‌های شرکت شما – بازاریابی، فروش، خدمات و موارد دیگر – به دست می‌آید، حفظ دیدگاه یکپارچه باید مسئولیت همه باشد.

اینها تنها سناریوهای آزاردهنده‌ای هستند که یک نمایه مشتری یکپارچه می‌تواند به ،ب‌وکار شما کمک کند تا از آنها اجتناب کند.

نمایه مشتری یکپارچه چیست؟

مرحله مهم دیگر: ذخیره انبوه جدید داده های مشتری در دریاچه داده. یک سیستم CRM یکپارچه که به راحتی به دریاچه داده متصل می شود، داده ها را ذخیره و هماهنگ می کند و اطلاعات مربوطه را به نمایه مشتری ارسال می کند.

نمایه های یکپارچه مبتنی بر هوش مصنوعی به شما امکان مشاهده در زمان واقعی همه تعاملات با مشتری (آنلاین، آفلاین، موبایل، اجتماعی و غیره) را می دهد، بنابراین می تو،د به جای حدس زدن، در زم، که می خواهند، آنچه را که واقعاً می خواهند به آنها ارائه دهید.

شروع کنید اتصال منابع داده خود – بازاریابی، فروش، خدمات، تجارت – به یک رکورد واحد. چگونه؟ مال سافت از ،یبی استفاده می کند API ها، اصول یکپارچه سازی مبتنی بر ابر و اتوماسیون فرآیند رباتیک (RPA) برای است،اج داده ها از همه منابع، از جمله سیستم های قدیمی. یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) که در آن برنامه‌هایی که هر تیم استفاده می‌کند به هم متصل هستند، دید بهتری نسبت به فعالیت مشتری به شما می‌دهد.

مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید

<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">

ثبت نام کن