نرم افزار مدیریت سفارش، مدیریت کلیه سفارشات را از مرحله پذیرش اولیه تا ارسال نهایی تسهیل می کند. ویژگی های اصلی آن شامل ثبت سفارش، کنترل موجودی انبار، لیست و مشخصات محصولات و مدیریت ارسال است.
قابلیت ها و امکانات نرم افزار مدیریت سفارشات فروش
قبل از شروع اجازه دهید کمی درباره این ابزار بیشتر توضیح دهیم:
نرم افزار مدیریت سفارشات چیست؟
در این مطلب بطور خلاصه امکانات سیستم مدیریت سفارشات در نرم افزار CRM پارس ویتایگر را بررسی می کنیم.
موارد زیادی وجود دارد که ،ب و کارها به دلیل مدیریت نامن، موجودی، پول زیادی را از دست می دهند. مدیریت موجودی انبار یکی از بزرگترین چالش های پیش روی ،ب و کارهای در حال گسترش است. پارس ویتایگر ابزارهای جامع مدیریت موجودی را در قالب یک برنامه ارائه می دهد.
فیلتر محصولات و سفارشات
در حقیقت از این نرم افزار برای تسهیل و خودکار سازی فرآیند انجام سفارش، کاهش زمان در چرخه سفارشات تا لحظه پرداخت و بهبود کارایی پردازش سفارشات استفاده می شود.
امکان ثبت سفارش برای اشخاص حقیقی و حقوقی توسط پرسنل بسیار ساده است. این قابلیت به پرسنل شما اجازه ثبت سفارش، صدور پیش فاکتور، فاکتور، سفارش ،ید و فروش را در چند لحظه می دهد.
قیمت گذاری متفاوت برای هر استراتژی فروش
در این زمان است که اهمیت استفاده از یک نرم افزار مدیریت سفارشات احساس می شود که مدیریت سفارش را به شیوهای کارآمد انجام دهد و در زمان شما صرفهجویی کند.
با اتصال نرم افزار CRM به وب سایت امکان این را خواهید داشت که مشتری با مراجعه به سایت، سفارش خود را ثبت کند. همچنین با اتصال نرم افزار به سایت، مطمئن خواهید بود موجودی کالا و قیمت آن، بصورت یکپارچه ی،ان است.
امکان ثبت سفارش توسط پرسنل
هنگام ثبت سفارش جدید، یک کد منحصر به فرد برای آن ایجاد می شود. مشتریان با استفاده از این کد می توانند سفارشات خود را پیگیری کنند.
ساخت اسناد PDF با یک کلیک
نرم افزار مدیریت سفارش (OMS) مخفف Oسفارش دهید ممدیریت اسoftware است. این نرم افزار بیشتر در واحد فروش برای مطابقت عرضه و تقاضای محصولات و خدمات استفاده می شود.
آیا تمایل دارید بصورت رایگان از نرم افزار CRM استفاده نمایید؟
توسط این ابزار می تو،د فرایند های تکراری ثبت سفارش را خودکار کنید. مثلا: ارسال پیامک به مشتری پس از ثبت سفارش، ارسال اطلاعیه به پرسنل مربوط و مواردی از این دست.
داشبورد مدیریتی و گزارش ساز پیشرفته
با تعریف انواع فیلتر می تو،د محصولات و سفارشات خود را دسته بندی نمایید. مثلا فیلتر سفارشات پرداخت نشده و مواردی از این دست.
صدور کد رهگیری جهت پیگیری سفارشات توسط مشتری
با استفاده از گزارش ساز و داشبورد مدیریتی می تو،د نظارت دقیقی روی نحوه و روند کاری پرسنل و سفارشات در حال انجام داشته باشد.
سایر امکانات و ویژگی های ابزار مدیریت سفارشات
- مدیریت آسان سفارشات
- جستجوی ساده در میان سفارشات بر اساس پارامترهای انتخابی مانند: نام شهر و…
- امکان مشاهده جزئیات سفارشات
- امکان تعریف چندین ،وجی PDF دلخواه همراه با QR Code یا بارکد
- امکان ثبت یادداشت برای سفارش
- امکان منشن و ارسال اطلاعیه به پرسنل
- مدیریت ،ید و فروش برای سازمان
- مدیریت موجودی انبار
- ثبت و مدیریت اطلاعات مشتریان حقیقی و حقوقی
- مدیریت لیست محصولات به همراه قیمت، واحد، تعداد موجودی انبار و…
- قابلیت ورودی و ،وجی اطلاعات توسط فایل CSV
- امکان تعریف سفارشات دوره ای
- امکان ایجاد یادآور برای پرسنل
- امکان سفارشی سازی فرم های ثبت سفارش و غیره
- امکان ساخت انواع گزارش بصورت نموداری و لیستی
- نمایش گزارشات آماری در داشبورد مدیریتی
- مدیریت سطح دسترسی پرسنل به اطلاعات
- امکان ارسال پیامک، ف،، پیام تلگرام یا نوتیفیکشن
- سهولت دسترسی به نرم افزار و استفاده آسان از آن
- مدیریت متمرکز اطلاعات
- پیوند با سایر قابلیت های نرم افزار CRM
- اتصال به سایر نرم افزارها مانند حسابداری
همین حالا بصورت کاملا رایگان، نرم افزار CRM را آزمایش کنید:
استفاده از نرم افزار CRM بصورت رایگان