نرم افزار بازاریابی تلفنی [ دانلود رایگان + مزایا و کاربردها ]

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM، همانند یک دستیار هوشمند برای شما عمل میکند و در همه جوانب ،ب و کار، از  اصلی ترین و ساده ترین آن ی،ی مدیریت ارتباط با مشتری گرفته تا خودکارسازی امور و ایجاد گردش کار و …  به شما کمک می کند.

استفاده از CRM برای بازاریابی تلفنی، چه امکاناتی را در اختیار ما قرار می دهد؟

اما چه نرم افزاری است که امکانات نرم افزار بازاریابی تلفنی و امکانات دیگری را در اختیار شما قرار  می دهد؟

ویژگی هایی که یک برنامه بازاریابی تلفنی دارد آن را برای فروشندگان بسیار کاربردی ساخته است:

اما امکانات این نرم افزار محدود است و داشتن نرم افزار های متعدد برای هر بخشی از ،ب و کارتان، نه تنها باعث سازماندهی و مدیریت بهتر نمیشود، بلکه آشفتگی به بار می آورد. اما چاره چیست؟

می تو،د از نرم افزاری جامع تر، نه تنها برای بازاریابی تلفنی، بلکه برای همه جوانب ،ب و کارتان استفاده کنید!

از چه نرم افزاری برای بازاریابی تلفنی استفاده کنیم؟

نرم افزار بازاریابی تلفنی چیست؟

آیا تمایل دارید بصورت رایگان از نرم افزار CRM استفاده نمایید؟

نرم افزار بازاریابی تلفنی چه ویژگی هایی دارد؟

استفاده از نرم افزار سی ار ام بجای نرم افزار بازاریابی تلفنی

  1. ایجاد پرونده مشتری نرم افزار CRM، برای هر مشتری پرونده ای ایجاد می کند که همه اطلاعات او مانند نام، شماره تماس، مکالمات قبلی او با دیگر پرسنل، سابقه ،ید و… را در پرونده مشتری ذخیره میکند. هم چنین گزارشات کاملی از همه تعاملات با مشتری در اختیار شما قرار می دهد و می تو،د آن ها را در داشبورد های خود مشاهده کنید. براحتی می تو،د از هر کجا به آن دسترسی داشته باشید. امکان ضبط مکالمات شما با هر مشتری و ثبت آن در پرونده هم فراهم است.
  2. تماس با یک کلیک با نرم افزار CRM، می تو،د تنها با یک کلیک از داخل نرم افزار CRM با سرنخ تماس بگیرید، با اینکار می تو،د سرعت خود را افزایش دهید.
  3. ایجاد گردش کار براحتی میتو،د گردش کار ایجاد کنید. بطور مثال برای هر مشتری، بعد از تماس به طور خودکار یک پیام تشکر ارسال می شود یا بطور خودکار، لیست محصولات شما به همراه لیست قیمت بعد از تماس مشتری برای او ارسال می شود.
  4. دسترسی ساده و سریع به اطلاعات کارمندان شما از چه راهی برای ذخیره اطلاعات مشتریان استفاده می کنند؟ آیا اطلاعات را در یک سررسید یا ا،ل ذخیره می کنند؟ اگر یکی از کارمندان شما استعفا بدهد و از شرکت برود، چه اتفاقی رخ می دهد؟ لیستی ارزشمند از مشتری های بالقوه و اطلاعات تماس آن ها را براحتی از دست می دهید! اما با استفاده از CRM به جای برنامه بازاریابی تلفنی چه اتفاقی می افتد؟ کارمندان شما، اطلاعات مشتری و سرنخ ها را در CRM ذخیره می کنند و همگی می توانند به اطلاعات مشتریان، یادداشت هایی که برای آن ها ذخیره شده و … دسترسی داشته باشند و یکپارچگی بین اعضای تیم شما را افزایش می یابد. همچنین با مشخص ، سطحوح دسترسی می تو،د دسترسی به برخی از اطلاعات را محدود کنید.
  5. ایجاد گزارش CRM گزارش ها و ارزیابی را برای شما بوجود می آورد تا نقاط ضعف و قوت ،ب و کار و بازاریابی خود را شناسایی کنید. این موضوع در شناسایی رفتار ،ید مشتری و علایق آن ها کمک بسیاری به شما می کند.
  6. یادآوری رویدادها هنگامی که مجبور به تماس مجدد با مشتری هستید، امکان ایجاد یادآور برای شما فراهم است. بطور مثال با یک مشتری تماس گرفته اید و او نتیجه را ماه آینده به اطلاع شما می رساند. فراموش ، این قضیه امری کاملا طبیعی است، اما با CRM به جای نرم افزار بازاریابی تلفنی در تقویم خود یک یادآور ایجاد می کنید و دقیقا روزی که باید پیگیری مجدد را انجام دهید، CRM با یک اعلان آن را به شما یادآوری می کند.
  7. دسته بندی مشتریان می تو،د در CRM مشتریان خود را دسته بندی کنید و لیست رنگی ایجاد کنید! شما برای هر سرنخ که با او صحبت می کنید، یک “وضعیت” مشخص می کنید. بطور مثال اگر به ،ید محصول شما تمایل داشته باشد، وضعیت آن “علاقه مند” ثبت خواهد شد، اگر تمایلی به ،ید شما نداشته باشد، وضعیت آن “بی تمایل” ثبت می شود. برای آگاهی سریع تر از وضعیت سرنخ ها، می تو،د از ویژگی های بصری CRM استفاده کنید. برای هر وضعیت، یک رنگ انتخاب می کنید و CRM بطور خودکار بعد از مشخص شدن وضعیت توسط شما، رنگ مشخصی را برای شما ایجاد می کند و هنگام مشاهده وضعیت سرنخ ها، یک دید منسجم از وضعیت بازاریابی و فروش خود بدست می آورید.
  8. نمایش قیف فروش نرم افزار CRM با نمایش قیف فروش به شما، دید کلی از موقعیت همه سرنخ های فروش در اختیارتان قرار می دهد.
  9. نمایش پاپ آپ مشخصات با نرم افزار CRM، هنگام تماس افراد، پاپ آپ مشخصات تماس گیرنده برای شما ظاهر می شود و سریعا از اطلاعات او مانند نام، ،ید های قبلی او، مکالمات او با دیگر پرسنل مطلع خواهید شد.
  10. صرفه جویی در زمان با اتوماتیک سازی با CRM می تو،د در زمان خود صرفه جویی کنید! شما مجبور به تماس و پیگیری همه سرنخ ها نیستید، زیرا امری بسیار زمان بر است! با ارسال پیامک خودکار به بانک اطلاعاتی خود، می تو،د در زمان تان صرفه جویی کنید. به این صورت که پیامکی به بانک اطلاعاتی خود با مضمون ” اگر علاقمند به دریافت مشاوره برای کالا/محصول … هستید، عدد 1 را ارسال کنید” و بدین ترتیب در زمان و هزینه های خود صرفه جویی کنید.

دانلود نرم افزار بازاریابی تلفنی بصورت رایگان

با نرم افزار بازاریابی تلفنی می تو،د برای هر مشتری یک پرونده بسازید، برای هر مشتری یادداشت بگذارید، در اطلاعات جستجو کنید، با کلیک روی شماره مشتری با آن تماس بگیرید. قیف فروش بسازید، فرآیندها را خودکار کنید و برای پیگیری های فروش، یادآوری تنظیم کنید.

با بالا رفتن تنوع محصولات، سلایق مشتری ها هم متفاوت شده و به طبع آن روش های بازاریابی هم گسترش پیدا کرده اند. بازاریابی تلفنی یکی از روش هایی است که از قدیم بسیار مورد استفاده بوده است. بطور کلی، بازاریابی تلفنی، به فرایند تولید سرنخ، جمع آوری اطلاعات بازار، تبدیل سرنخ به مشتری و افزایش فروش با استفاده از تلفن یا بطور کلی از طریق تماس های تلفنی گفته می شود. در این مقاله، بازاریابی تلفنی، نرم افزار بازاریابی تلفنی، ویژگی های آن، اهمیت و ضرورت استفاده از آن را برای شما توضیح داده ایم و در آ،، نرم افزاری کامل برای انجام بهتر بازاریابی تلفنی به شما پیشنهاد داده ایم.

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

بجای استفاده از برنامه های متعددی که هر کدام تنها یک امکان را در اختیار شما قرار می دهند، می تو،د از یک نرم افزار استفاده کنید تا امکانات زیادی در اختیار شما قرار دهد و بتو،د همه امور ،ب و کارتان را در یک نرم افزار مرکزی مدیریت کنید.

نرم افزار بازاریابی تلفنی و کاربردهای آن

چرا از بازاریابی تلفنی استفاده کنیم؟

از زمان بکارگیری بازاریابی تلفنی تاکنون، روش های متفاوت بسیاری بوجود آمده اند، اما بازاریابی تلفنی همچنان یکی از محبوب ترین روش های بازاریابی است! زیرا در این روش، رابطه مستقیمی بین شما و مشتریانتان بوجود می آید، بنابراین دسترسی به مشتریان آسان تر خواهد بود. شما می تو،د به همه خواسته های آن ها پاسخ دهید و در تولید سرنخ های فروش به شما کمک می کند. یکی دیگر دلایل استفاده از این روش، این است که دستیابی به مشتریان از طریق تماس های تلفنی یا ایمیل، بسیار مقرون به صرفه تر از فروش حضوری یا مستقیم است. بازاریابی تلفنی تا حد زیادی در دسترسی به مشتریان کمک میکند. با فراگیر شدن این روش، برخی افرادی به دنبال روش هایی برای طراحی یک نرم افزار بازاریابی برای سهولت این نوع بازاریابی شدند.

نرم افزار بازاریابی تلفنی چیست؟

نرم افزار بازاریابی تلفنی، نوعی ابزار مرکز تماس است که به سازمان ها در دسترسی به مشتری، تولید سرنخ های فروش و تبدیل سرنخ به مشتری کمک می کند و فروش را در بستر تماس های تلفنی، پیام ها، چت ها، پیامک، ایمیل ها و … به نتیجه میرساند. به عبارت دیگر، برنامه بازاریابی تلفنی، نرم افزاری است که به سازمان ها کمک می کند تا با استفاده از سیستم ارتباط تلفنی، به اه، خود دست پیدا کنند. اما با توجه به ابداع روش های مدرن برای بازاریابی، چرا همچنان از روش بازاریابی تلفنی استفاده کنیم؟ در ادامه به پاسخ این سوال خواهیم رسید!

شما براحتی با اتصال مرکز تلفن خود به CRM می تو،د از مزایای این نرم افزار برای بازاریابی تلفنی بهره مند شوید. هرچند این نرم افزار، امکانات بیشتری نسبت به برنامه های بازاریابی در اختیار شما قرار می دهد. در ادامه، کاربرد نرم افزار CRM بجای برنامه بازاریابی تلفنی را برای شما بیان کرده ایم.

بازاریابی تلفنی، یکی از روش های بازاریابی است که طرفداران زیادی دارد اما اگر با روش و ابزار های درست انجام نشود، تنها زمان و هزینه خود را تلف کرده اید. با بکارگیری نرم افزار CRM به جای برنامه بازاریابی تلفنی می تو،د بازاریابی را به بهترین نحو انجام دهید و نتیجه مطلوبی نیز دریافت کنید. نرم افزار CRM نه تنها برای تیم بازاریابی، بلکه برای تیم فروش، خدمات مشتری و پشتیب، نیز بسیار سودمند است. با پیاده سازی آن می تو،د در زمان و انرژی خود صرفه جویی کنید و همچنین میزان پیشرفت یا پسرفت، نقاط قوت و ضعف بازاریابی تلفنی و دیگر روش های بازاریابی خود را بسنجید.

همین حالا بصورت کاملا رایگان، نرم افزار CRM را آزمایش کنید:
استفاده از نرم افزار CRM بصورت رایگان


منبع: https://parsvt.com/%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D8%AA%D9%84%D9%81%D9%86%DB%8C/

با تکمیل فرم زیر می تو،د نرم افزار CRM ویتایگر را دانلود و از طریق فایل راهنمای نصب، آن را نصب و راه اندازی کنید. علاوه بر استفاده از این CRM به ،وان نرم افزار بازاریابی تلفنی، از امکانات دیگر این نرم افزار محبوب نیز استفاده کنید:

نتیجه گیری