نحوه تعیین اهداف شغلی: 6 نکته اثبات شده

مسیرهای مورد علاقه من به اشتراک گذاشته شده است ادمین مبتدی، Admin Intermediate، و Admin Advanced برای کمک به ایجاد یک پایگاه دانش قوی برای پلتفرم. من هم دوست دارم اصول اولیه Apex برای مدیران و SOQL برای مدیران ماژول‌ها، زیرا آنها مهارت‌های مدیر را به سطح بعدی می‌برند و به باز ، توانایی‌های جدید کمک می‌کنند.

4. افراد خود را پیدا کنید

به گفتگو در انجمن Trailblazer بپیوندید.


5. آموزش برای یادگیری

هنگامی که اه، شغلی بزرگ خود را به دست آوردید، وقت آن است که برای دستیابی به آنها کار کنید. می دانم که ممکن است در ابتدا ،ره آور به نظر برسد. یافتن خودم یک سال قبل از بازنشستگی نظامی بدون چشم‌انداز شغلی، علیرغم سال‌ها آمادگی، باعث شد احساس ش،ت و افسردگی کنم.

وقتی توانستید، این پشتیب، را به Trailblazer دیگری برگرد،د. ادامه چرخه کمک و تشویق و تقویت بیشتر جامعه.

رویای بزرگ داشته باشید، سخت کار کنید و می تو،د در ا،یستم Salesforce به هر چیزی برسید.

انجمن Trailblazer یک جامعه ی بخشش است، و من الهام گرفته ام که بازپرداخت کنم.

منابع مورد علاقه من را بررسی کنید:

با Trailhead، به سرعت دریافتم که بهترین راه برای یادگیری یک مهارت، آموزش آن به شخص دیگری است. بنابراین من شروع به داوطلب شدن کردم FourBlock به ،وان تنها مدیر سیستم آنها هم هیجان انگیز بود و هم وحشتناک. اگر اطلاعات آنها را به هم ریخته باشم چه می شود؟ اگر نتوانم به سوال کاربر پاسخ دهم چه می شود؟

من یک رنجر 2x، 3x، سپس 4x شدم و اکنون یک رنجر آل استار هستم. هیچ مانعی برای من وجود نداشت. من هر روز ساعت 3:30 صبح بیدار می شدم (آ، هفته ها نیز) تا در Trailhead بپرم و برای حرفه آینده ام مهارت داشته باشم.

پس از بازنشستگی از 20 سال خدمت سربازی به ،وان افسر پرواز نیروی دریایی، زمان آن فرا رسیده بود که هدفم را در یک سفر جدید قرار دهم: شغلی در ا،یستم Salesforce. وقتی در مورد Salesforce از اتصال LinkedIn شنیدم، از قدرت تعیین هدف برای ایجاد مسیر شغلی Salesforce خود استفاده کردم.

Salesforce Military را کشف کنید


من نه تنها به اه، شغلی ام رسیدم. من از آنها پیشی گرفتم.

مطابقت مربیگری خود را پیدا کنید.


آماده، تنظیم، هدف!

این یک برد-برد است و به من کمک کرد تا به ،وان یک مهندس راه حل استخدام شوم!

من می خواهم دیگر، که به دنبال نقش های چالش برانگیز در صنعت فناوری هستند از همان منابع رایگ، که به من در شروع کار کمک کرد بهره مند شوند. بنابراین، من 100 نفر را به Trailhead معرفی کردم و از ،، که به من کمک ،د تجلیل کردم و سهم آنها را در رشد حرفه ای خود توجیه کردم.

این پروژه با نمایش تجربه کاری و سابقه حرفه ای من، مهارت فنی من را در این پلتفرم نشان می دهد.

من 14 گواهینامه از جمله مدیر خبره Salesforce، توسعه دهنده پلتفرم I، و معمار اپلیکیشن. هر بار که به آ،ین اه،م می رسم، بلافاصله اه، جدیدی را تعیین می کنم. من هرگز از به چالش کشیدن خودم برای یادگیری و موفقیت دست نمی کشم.

اعتبارنامه Salesforce مبتنی بر نقش را به دست آورید

تنها با کمک خانواده حرفه‌ای‌ام بود که توانستم به این نقطه در حرفه‌ام برسم.

امروز، من یک مهندس راه‌حل اصلی در Salesforce، دریافت‌کننده Hoodie طلایی، و یک All Star Ranger با بیش از 2100 نشان هستم. هیچ پای، برای سفر یادگیری من وجود ندارد. در طول راه، چیزهای زیادی در مورد آنچه برای تحقق اه، شغلی لازم است یاد گرفتم.

بنابراین از منابع عظیم موجود در داخل استفاده کنید انجمن پیشگامان: مردم. آنها جزو فداکارترین، باانگیزه ترین، با استعدادترین و سخاوتمندانه ترین افرادی هستند که من تا به حال می شناسم.

از هر کجا با Trailblazers ارتباط برقرار کنید

بینش های متخصص را کشف کنید تا به شما در توسعه حرفه خود، ارتباط با Trailblazers، یادگیری Salesforce و ،ب گواهینامه کمک کند. راهنمای نحوه عملی، دیدگاه‌های معتبر همتایان، و داستان‌های الهام‌بخش Trailblazer را کاوش کنید.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/،w-to-set-career-goals/

من همچنین یک داوطلب در هیئت مشاوران فارغ التحصیلان Merivis هستم و یک مربی برای سوپرمادرها، یک سازمان غیرانتفاعی که به مادران و پدران کمک می کند تا دوباره وارد نیروی کار شوند. این هدف نشان دهنده تعهد من به بهبود مهارت های مربیگری است که به من کمک کرد تا به یک یادگیرنده و معلم موفق تر تبدیل شوم.

راهنمای Trailblazer را کشف کنید

یافتن دیگر، که به شما انگیزه می دهند تا بیشتر به خودتان فشار بیاورید به شما کمک می کند. من برای همیشه در تعقیب هستم جنیفر لی، یک MVP سابق Salesforce، همکار Salesforce، متخصص Flow و 16x Ranger. او در ابتدا الهام بخش من شد تا یک تکاور شوم و یکی از افراد عالی من بود گروه شنبه بوستون Salesforce.

مهارت های مورد نیاز را بیاموزید، مدارک معتبر رزومه را به دست آورید و برای فرصت های شغلی و مربیگری با جامعه Trailblazers ارتباط برقرار کنید.


2. یاد بگیرید، ،ب درآمد کنید، تکرار کنید

ما همچنین موضوعات مهم اما مهمی را که در مکان‌های دیگر پوشش نمی‌دهند، مانند کاهش شکاف‌های شغلی هنگام توقف حرفه‌ای برای مراقبت از خانواده‌تان، پوشش می‌دهیم. این واقعاً یک محیط مربیگری مشارکتی است که در آن Trailblazers یاد می‌گیرند، رشد می‌کنند و به هم متصل می‌شوند.

6. دیگران را راهنمایی کنید

در 18 ماه، Salesforce را کشف کردم، شش گواهینامه ،ب کردم، به وضعیت All Star Ranger در Trailhead – پلتفرم آموزش آنلاین رایگان Salesforce – با 10 نشان فوق العاده دست یافتم و به ،وان یک معمار راه حل توسط یک شرکت مشاوره بسیار معتبر استخدام شدم.

این راهنمایی برای کمک به من برای ،ب درآمد بسیار مهم بود مدیر و پلتفرم برنامه ساز اعتبارنامه اما آنها به همین جا بسنده ن،د. آنها من را به ،وان یک مشاور داوطلب معرفی ،د و به من اجازه دادند که راه حل های اعلامی برای سازمان آنها ایجاد کنم. و آنها از من در خانواده فارغ التحصیلان خود استقبال ،د.

وقتی به انجمن Trailblazer ملحق شدم، در مورد آن یاد گرفتم نیروی فروش نظامی. آنها به من کوپن های دوره و امتحان رایگان و کمک برای هدایت فرآیند استخدام Salesforce در اختیار من قرار دادند. به علاوه، مریویس آموزش و آموزش Salesforce با کیفیت بالا را از طریق برنامه آموزشی خود به من ارائه داد که برای همه اعضای خدمات، جانبازان و همسران آنها آزاد است.

وبلاگ The Trailblazer

من همچنین با خدمت به ،وان یک مربی اشتیاق خود را برای آموزش دیگران گسترش می دهم. با اختصاص چندین ساعت در هر ماه، می توانم شخصاً به جانبازان و همسرانشان که علاقه مند به پیوستن به ا،یستم Salesforce هستند، راهنمایی کنم.

هدف گذاری فرآیندی مستمر است. پس از رسیدن به آنچه در نظر گرفته اید، زمان تعیین اه، جدید فرا رسیده است.

چند سال پیش، من بهترین اه، شغلی خود را برای سال بعد در یک پست لینکدین فهرست کردم. من از دیگران خواستم تا اه، خود را برای سال آینده نیز به اشتراک بگذارند. اه، من، که احتمالاً در آن زمان برای برخی جسورانه به نظر می‌رسید، شامل دریافت گواهینامه‌های Salesforce متعدد، ،ب صدها نشان و نشان‌های برتر Trailhead و مهم‌تر از همه، یافتن شغل در ا،یستم Salesforce بود.

کمک به Trailblazers برای ایجاد درک قوی از پلتفرم Salesforce، جامعه Trailblazer را تقویت می کند و از این طریق، همه از آن سود می برند. بعلاوه، پس دادن احساس خوبی دارد.

اما من استقامت کردم. من کاربران خود را در Salesforce با ایجاد ویدیوها و ارائه های متعدد و همچنین میزب، تماس های وب هفتگی برای نشان دادن عملکرد Salesforce و پاسخ به سؤالات آموزش دادم. و بهتر شدم به حدی که FourBlock جایزه داوطلب سال خود را در جشن سالانه خود در شهر نیویورک به من اهدا کرد.

پس از یک سال، Salesforce تماس گرفت و من در نهایت به ،وان مشاور ارشد راه حل استخدام شدم. من از آن زمان تاکنون دو بار ارتقاء یافته ام – ابتدا به مهندس راه حل ارشد، سپس به مهندس راه حل اصلی. و اخیراً جایزه گلدن هودی طلایی را دریافت کردم.

من را برای یک حساب رایگان Trailhead ثبت نام کنید

امروز، من مفت،م که به ،وان یک مشارکت کننده در خدمت هستم ساعات کاری دفتر پیشگامان نظامی. در ابتدا یک جلسه هفتگی، ساعات اداری پیشگامان نظامی اکنون هر هفته شامل سه جلسه پر محتوا است. بیش از 100 ویدیو وجود دارد، از جمله اکتشافات مسیر شغلی، منابع انتقال شغلی، نکات برندسازی، مشاوره فنی متخصص، و نورافکن های شرکت شریک.

من حتی استفاده کردم پورتفولیوی شخصی خود را بسازید پروژه Trailhead برای ایجاد رزومه آنلاین من.

چالش شما هر چه باشد، هر مسیری که در ا،یستم انتخاب کرده اید، Trailblazer هایی وجود دارند که بیش از حد مایل به کمک به شما برای موفقیت هستند. حمایت آنها را بیابید و از آنها استفاده کنید.

اما وقتی در مورد Salesforce شنیدم و Trailhead را کشف کردم، گیر کردم! یک نشان به پنج تبدیل شد و به سرعت در عرض چند ماه به 10 و سپس 100 تبدیل شد. تمام وقت آزاد، انرژی و قلبم را صرف یادگیری نحوه مدیریت سیستم کردم.

فرصت های مربیگری نیز به صورت داخلی در Salesforce وجود دارد. من با کارمندان Salesforce که علاقه مند به انتقال به آن هستند ملاقات می کنم نقش مهندس راه حل. مایه خوشحالی است که بتو،م آنها را در مورد امکانات خلاقانه ای که این نقش زنده می کند هیجان زده کنیم.

تجربه عملی خود را با Salesforce ثابت کنید و مزیت رقابتی به دست آورید که منجر به فرصت های جدید می شود.


3. منابع را به اشتراک بگذارید

حالا برو هدف گذاری کن، Trailblazer!

در اینجا شش نکته اصلی من برای موفقیت در هدف گذاری آورده شده است.

1. رویاهای بزرگ داشته باشید