همه خطوط تلفن – روش شماره 1 ارتباط شما – باز هستند و عوامل پشتیب، شما با اسکریپتهای حادثه، پاسخهای مفید و دادههای دسترسی به بهروزرس،های وضوح آماده شدهاند.
پس از حل، یک ایمیل پیگیری و یک اعلان درون برنامه ای ارسال می کنید که علت اصلی مشکل و نحوه ارتباط با تیم را با سوالات اضافی به اشتراک می گذارد. در موارد شدید، می تو،د a گزارش تحلیل علت ریشه (RCA) به تفصیل برای ارتباط بیشتر
و این نحوه ارتباط با مشتریان در زمان قطع است.
در لحظات حساس با مشتریان خود صریح باشید. این بدان م،است که با گفتن حقیقت شفاف و آسیب پذیر باشید – حتی اگر آن چیزی نباشد که مشتریان شما می خواهند بشنوند. اعتراف به این که نمی د،د چرا اتفاقی در حال رخ دادن است، کاملاً اشکالی ندارد.
تیم شما سزاوار آرامش خاطر در مدیریت اختلالات خدمات است. ابزار من، کار را برای آنها تهیه کنید.