نامزدهای Salesforce MVP 2023 باز هستند

MVP های Salesforce که به 5 سال تمدید متوالی دست یافته اند، اکنون با وضعیت تالار مشاهیر MVP Salesforce شناخته می شوند. در حالی که دیگر MVP های Salesforce فعال نیستند، اعضای تالار مشاهیر MVP Salesforce از طریق کانال های Slack و رویدادهای ویژه به انجمن MVP Salesforce دسترسی دارند.

بررسی کنید پروفایل های Trailblazer.me از همه MVP های فعلی Salesforce و اعضای تالار مشاهیر تا در مورد مهارت‌ها، فعالیت‌های اجتماعی و موارد دیگر بیاموزند. برای یافتن کارشناسان در محصولات یا مناطق خاص، فیلتر کنید و سپس مستقیماً در انجمن Trailblazer یا از طریق کانال‌های اجتماعی آنها با آنها ارتباط برقرار کنید.

قهرمانان Trailblazer خود را نامزد کنید

بینش های متخصص را کشف کنید تا به شما در توسعه حرفه خود، ارتباط با Trailblazers، یادگیری Salesforce و ،ب گواهینامه کمک کند. راهنمای نحوه عملی، دیدگاه‌های معتبر همتایان، و داستان‌های الهام‌بخش Trailblazer را کاوش کنید.


مقالات پرطرفدار

تصویری از اضطراب در محل کار دو همکار را نشان می دهد که از قایق پارویی می پرند در حالی که یکی از جلویی ها با بلندگو صحبت می کند.

چگونه اضطراب محل کار را مدیریت کنیم – اضطراب خود و تیم شما

در حالی که ما از MVP های فعلی Salesforce با شناخت بیشتر و فرصت های توسعه حرفه ای حمایت می کنیم، همچنین متعهد به پرورش نسل آینده MVP های Salesforce هستیم.

همه MVP های Salesforce ما کمک های باورن،ی به انجمن Trailblazer می کنند. مثلا، پراگ راویچاندران کامالونی زم، که سفر Salesforce خود را آغاز کرد، از MVP های Salesforce الهام گرفت و انگیزه یافت تا به تخصص و مشارکت اجتماعی آنها دست یابد.

بعد، ملاقات کنید تیف، اسپنسر. او بنیانگذار و مدیر عامل شرکت است راه حل های پیشرو فناوری، یک سازمان غیرانتفاعی که جوامع به حاشیه رانده شده را در معرض فناوری های مبتنی بر ابر و نرم افزار به ،وان سرویس (SAAS) قرار می دهد. این راه‌های شغلی جدیدی را باز می‌کند و به شرکت‌کنندگان کمک می‌کند تا بازاری‌تر شوند، مشاغل پردرآمدتری پیدا کنند و فرصت‌هایی را به دست آورند.

تالار مشاهیر MVP Salesforce شاهکار کوچکی نیست. این بالاترین قدرد، است که به MVP های قدیمی Salesforce اعطا می شود. این جایزه مادام‌العمر، تریل‌بلیزرهای استثنایی را تجلیل می‌کند که تأثیرات عظیمی را در ارزش‌های اصلی Salesforce ایجاد کرده‌اند و به‌،وان مربی برای نسل بعدی MVP‌های Salesforce و در کل جامعه Trailblazer خدمت می‌کنند.

MVP های Salesforce رهبران جامعه و مبشر محصول هستند که نشان دهنده برند Salesforce هستند. آنها در جلسات منظم شرکت می کنند تا اتفاقات جامعه را درک کنند، بازخورد محصول و برنامه را ارائه کنند و با تیم Trailblazer Community در تماس نزدیک باشند.

اکنون زمان احترام به آنها است! نامزدهای Salesforce MVP Cl، 2023 اکنون تا 4 دسامبر 2022 باز هستند، بنابراین اکنون یک قهرمان Trailblazer را نامزد کنید.

به ،وان یک MVP Salesforce، اشتیاق من به تدریس و راهنمایی به بیش از 300 Trailblazer کمک کرده است تا گواهینامه Salesforce Admin و Developer خود را ،ب کنند.

اکنون زمان نامزدی فرا رسیده است! این مفید را بررسی کنید مقاله راهنمای Trailhead برای یادگیری نحوه گذراندن مراحل نامزدی.

به گفتگو در انجمن Trailblazer بپیوندید.


فردی مانند پراگ، تیف، یا آماندا را می شناسید – یک متخصص محصول پرشور و رهبر جامعه که به دیگران کمک می کند Salesforce را یاد بگیرند و به انجمن Trailblazer متصل شوند؟

MVP های Salesforce به دلیل تعهد و تأثیرشان در جامعه Trailblazer انتخاب می شوند. برای من، این بدان م،ی بود که برای انجام کارهایی که دوست دارم، شناخته شدم و پاداش دریافت کردم!

یک MVP آینده Salesforce را معرفی کنید

گروه‌های محلی Trailblazer برای تعامل و همکاری با طرفداران جامعه در مورد هر چیزی Salesforce.


از سال 2023، ما یک محدودیت دوره Salesforce MVP را معرفی می کنیم تا به کمک های ماندگار MVP های قدیمی Salesforce احترام بگذاریم و در عین حال مسیری را برای اعضای انجمن Trailblazer برای تبدیل شدن به Salesforce MVP هموار کنیم.

ساعات اداری MVP را کشف کنید

تیف، توسط همتایان خود و انجمن Trailblazer به ،وان یک رهبر که مشتاق پیشرفت جامعه است شناخته شده است..

هر سال، MVP های Salesforce از طریق یک فرآیند نامزدی چند مرحله ای که کل جامعه Trailblazer را در بر می گیرد، به دقت انتخاب می شوند.

  • 7 نوامبر تا 4 دسامبر 2022: شما ممکن است نامزدهای Salesforce MVP را ارسال کنید زم، که دوره نامزدی باز است. برای اولین بار، اکنون می تو،د خود نامزد شوید! به یاد داشته باشید، تنها یک نامزدی طول می کشد تا یک Trailblazer به ،وان MVP Salesforce تبدیل شود، و ما ارزش قائل هستیم کیفیت بیش از تعداد ارسالی برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد معیارهای نامزدی، بررسی کنید 5 نکته مهم در مورد نحوه انتخاب MVP های Salesforce و بازدید کنید صفحه MVP Salesforce.
  • دسامبر 2022: تیم Trailblazer Community بررسی های اولیه نامزدی را انجام می دهد. سپس، کارمندان Salesforce که در انجمن Trailblazer فعال هستند، به همراه MVP های فعلی Salesforce، بر اساس تجربه خود با نامزدها، بازخورد ارائه می کنند. سپس تیم Trailblazer Community بررسی های نهایی نامزدها را انجام می دهد.
  • اوایل سال 2023: برای یک جشن سرگرم کننده به ما بپیوندید تا ک، MVP Salesforce 2023 را اعلام کنیم! ما به MVPهای جدید و جدید Salesforce خود با استفاده از آن تبریک می‌گوییم #SalesforceMVP در اجتماعی

نامزد MVP Trailblazer


مزایای MVP بودن Salesforce

در حال حاضر، بیش از 200 MVP Salesforce در 31 کشور در سراسر جهان وجود دارد. با MVP های فعلی Salesforce آشنا شوید تا یاد بگیرند که چه کار می کنند!

MVP ها تاثیرگذار هستند

5 دقیقه مطالعه




منبع: https://www.salesforce.com/blog/mvp-nominations-2023/

را برنامه Salesforce MVP در سال 2010 برای شناسایی سالانه متخصصان انجمن Trailblazer که برای کمک به دیگران برای موفقیت در ا،یستم Salesforce فراتر از آن تلاش می کنند، شروع به کار کرد.

از هر کجا با Trailblazers ارتباط برقرار کنید

با مسئولیت بزرگ، پاداش بزرگی به همراه دارد و MVP های Salesforce از مزایای بسیاری برخوردار هستند، از جمله:

  • دسترسی به کانال های خصوصی Slack
  • دعوت به رویداد و تعاملات سخنر،
  • گواهینامه و آموزش فرصت ها
  • مربیگری و توسعه حرفه ای
  • و، البته، سواگ!

از کمک به شکل دادن به آینده پلتفرم Salesforce از طریق بازخورد آنها تا جلسات پیشرو در رویدادهای جه،، MVP های Salesforce ارزش قابل توجهی را برای کل ا،یستم Salesforce ارائه می دهند. برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد تأثیر جه، آنها، بررسی کنید 12 چیزی که در 12 سال MVP بودن یاد گرفتم از Salesforce MVP جرالدین گری.

پرورش MVP های Salesforce آینده و سرمایه گذاری در تالار مشاهیر

5 دقیقه مطالعه

داوطلبان در حال جمع آوری ،

زمان استراحت داوطلبانه امتیازی است که شرکت شما اکنون به آن نیاز دارد

سپس، به گفتگو در شبکه اجتماعی بپیوندید. دنبال ، #SalesforceMVP، #Trailblazer Community، و #از نیرو بخواهید برای آ،ین به‌روزرس،‌های برنامه Salesforce MVP، Trailhead—برنامه آموزش آنلاین رایگان Salesforce و موارد دیگر.

به یاد داشته باشید، می‌تو،د خودتان نامزد شوید یا هر تعداد Trailblazer را که می‌خواهید نامزد کنید. این شامل دوستان، همکاران یا اعضای انجمن Trailblazer می شود که با تخصص، رهبری و سخاوت خود به دیگران کمک می کنند تا در ا،یستم Salesforce موفق شوند.

نامزدهای خود را ارسال کنید تا 4 دسامبر 2022، ساعت 11:59 بعد از ظهر به وقت PST.

متحد با اشتیاق به نوآوری و عشق به پلتفرم نیروی فروشMVPهای Salesforce دارای سه ویژگی کلیدی هستند که باعث موفقیت آنها می شود: تخصص، رهبری و سخاوت.

نمای کلی برنامه

نامزدی مبارک!

به ،وان یک MVP Salesforce، مفت،م که از تنوع حمایت کنم و در کنار رهبران صنعت کار کنم که از اه، مهم برای آنها حمایت می کنند.

وبلاگ The Trailblazer

آ،ین موضوع ولی به همان اهمیت، آماندا بیرد-نیلسون هست یک گروه جامعه مدیران لندن رهبر و هم‌سازمان‌دهنده تماس لندن، بزرگترین رویداد تحت رهبری جامعه اروپا.

برای بزرگداشت این Trailblazers برجسته، اعضای تالار مشاهیر MVP Salesforce از سال 2023 جوایز بیشتری دریافت خواهند کرد، از جمله:

  • یک لوگوی منحصر به فرد، نشان های اجتماعی و یک شناسه بصری در فهرست راهنمای Salesforce MVP
  • فرصت های توسعه حرفه ای