موثرترین خطوط موضوع ایمیل برای فروش

مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید

<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">

ثبت نام کن

خطوط موضوع برای ایمیل های بعدی

چرا کار می کند: این یکی به میل مشتری احتمالی برای بهترین بودن در کاری که انجام می دهد، کمک می کند. در متن ایمیل، مطمئن شوید که با شرح اقدامات خاصی که باید انجام دهند، قول را جبران کنید.

9. آیا می توانم کمک کنم؟

چرا کار می کند: تنظیم موضوع خود برای یک شخص خاص در یک شرکت خاص به این م،ی است که شما از قبل به ،ب و کار منحصر به فرد مشتری خود فکر می کنید. با پرداختن به موضوع یا مشکلی که برایشان مهم است، آنها را درگیر نگه دارید و این کار را در ابتدای ایمیل خود انجام دهید.

2. {هدف یا مشکل}

چرا کار می کند: این به ،وان یک “وقفه الگو” عمل می کند. مشتری بالقوه شما انتظار این زبان را ندارد و این پاسخ را به دنبال دارد: “به چه چیزی نه می گویم؟” این اغلب منجر به باز شدن می شود تا آنها بتوانند اطلاعات بیشتری دریافت کنند.

ایجاد خطوط موضوع ایمیل بهتر برای فروش، یک تست در یک زمان

مثال: پسورد نتفلی،؟

5. برای آ،ین بار تماس گرفتن (اگر می توانم کمک کنم LMK)

چرا کار می کند: اخیرا مطالعه لینکدین نشان داد آن ویدئو روشی موثر برای ایجاد علاقه و تحریک اقدام است. پیوندی به یک ویدیوی مختصر از خودتان به اشتراک بگذارید که مستقیماً مشتری بالقوه شما را مورد خطاب قرار می‌دهد و به آن‌ها اجازه می‌دهد بدانند که چرا شما اینقدر مشتاق به برقراری ارتباط هستید. این شخصی است، و به خانه ضربه می زند.

2. تماس ما در هفته آینده…

فروشندگان عزیز: “در واقع چه خطوط موضوع ایمیل برای فروش باز می شود؟” — Candi Chuburu، مدیر عضویت در Inspirato، یک شرکت تعطیلات لو،

چرا کار می کند: درخواست بازخورد به مشتری بالقوه شما اجازه می‌دهد بداند که مایل به گوش دادن هستید، که باعث اعتماد می‌شود و باعث می‌شود آنها بینش‌هایی را که به شما در فرآیند فروش کمک می‌کند به اشتراک بگذارند. یک کلمه احتیاط از معاون رویدادها و عملیات من، کوین جانسون: این را فقط در صورتی بپرسید که واقعاً برای بازخورد صادقانه – و بالقوه انتقادی – آماده هستید.

برخی از مشتریان بالقوه هرگز پاسخی دریافت نمی کنند، اما این همیشه به دلیل عدم علاقه نیست. اگر به این مرحله رسیده اید، بر تمایل خود برای ارتباط و کمک مجدد تأکید کنید تا وقتی مشتری بالقوه آماده شد، شما همان ،ی باشید که با او صحبت می کند. اوه، و پوشیدن این طلسم ممکن است باعث خنده و پاسخ شود.

1. یک ویدیوی سریع برای شما

چرا کار می کند: این خط موضوع، شرکت شما را در ذهن نگه می دارد. همچنین به شما نشان می دهد که یک رابطه دوجانبه سودمند دارید. با این حال، اگر مشتری بخواهد رابطه را حفظ کند، باید درگیر شود.

2. رقبا این کار را انجام می دهند تا به عقب برگردند…

مثال: ChatGPT، بهره وری از دست رفته، نوشتن ایمیل های فروش

چرا کار می کند: مشتریان بالقوه لیست کوتاهی از موارد قابل اجرا را دوست دارند که می تواند آنها را به اجرای راه حل شما نزدیک تر کند. در داخل ایمیل، فهرست گزینه‌ها را واضح و مختصر نگه دارید: «برای پیشنهاد قیمت با من تماس بگیرید» یا «یک ایمیل با سه سؤال برتر محصولتان برای من ارسال کنید».

5. دوباره من، می دانم … اما چیزهای جالب زیادی در حال وقوع است

چرا کار می کند: یک دعوت باعث می شود مشتری بالقوه احساس خاصی کند، و یک تاریخ از پیش انتخاب شده چیزی مشخص به آنها می دهد تا به آن پاسخ دهند. اگر آن‌ها در دسترس نباشند، اما علاقه‌مند باشند، احتمالاً با این جمله پاسخ خواهند داد: «آن روز آزاد نیستم، اما می‌توانم به جای آن روز X را انجام دهم».

4. {سوال غیرمنتظره}؟

چرا کار می کند: استفاده از راه‌های گستاخانه برای تداوم مکالمه می‌تواند خلع سلاح باشد و به شما کمک کند تا از دیگران متمایز شوید. این موضوع توجه ،لمن را به خود جلب کرد زیرا تصدیق کرد که نماینده فروش به مشتری احتمالی ایمیل می‌فرستد («می‌دانم»)، اما باعث خنده او شد و می‌خواست بیشتر بداند.

6. من به آنچه گفتی فکر کردم…

چرا کار می کند: پرسیدن یک سوال – به ویژه در مورد یک نقطه درد که بر صنعت مشتری بالقوه تاثیر می گذارد – نشان می دهد که شما برای تخصص آنها ارزش قائل هستید. سکته نفس اغلب باعث ایجاد تعامل در خارج از دروازه می شود.

مثال: ایجاد انگیزه در تیم فروش شما

3. {علاقه یا اتصال مش،}، {مشکل یا مشکلی که با آن آشنا هستند}، {راهبرد/راه حل جدید}

مثال: اندیشه ها؟

6. {درج سوال در مورد موضوع به موقع یا خاص صنعت}

چرا کار می کند: در دریایی از ایمیل ها، کمی ساده لوحی می تواند به شما کمک کند برجسته شوید. پرسیدن یک سوال پوچ نرخ باز شدن شما را افزایش می دهد. فقط مطمئن شوید که مقداری ارزش مرتبط را در خود ایمیل ارائه دهید. برای مثال بالا، می‌تو،د آن‌ها را به یک ویدیو راهنمایی کنید تا این ارتباط مانند طعمه و سوئیچ نباشد.

چرا کار می کند: باز شدن با مشکلی که می خواهید برای مشتری بالقوه خود حل کنید توجه آنها را جلب می کند و نشان می دهد که شما با نیازهای آنها هماهنگ هستید.

چرا کار می کند:در تجربه من، یک سوال تحریک آمیز بهتر از سرفصل های بی،ه عمل می کند. این مقدمه ضمن ایجاد احساس اعتماد، خوانندگان را دعوت می کند. همچنین نشان می دهد که مقداری “چای” در ایمیل ریخته شده است.

4. گزینه های {X} برای شروع

به #Salesblazer Q&A خوش آمدید، ستونی توسط متخصصان فروش، برای متخصصان فروش. پاسخ سوالات داغ خود را در مورد بهترین راه های فروش، یادگیری و رشد در این زمینه همیشه در حال تغییر دریافت کنید. سوالی دارید؟ اینجا بپرس.

10 دقیقه مطالعه

مربی معتبر، برایان ریچاردسون، ایستاده در مقابل پس زمینه آبی با هواپیمای کاغذی که از کنار سه نشان Trailhead Marketing Cloud عبور می کند.

7 نکته کلیدی برای دریافت گواهینامه متخصص ایمیل بازاریابی ابری

ایمیل‌های بعدی پس از اینکه قبلاً با شما تماس گرفته‌اید – از طریق ایمیل سرد، تماس تلفنی، پیام لینکدین یا کانال دیگر – استفاده می‌شوند و مشتری یک پاسخ اولیه را ارسال کرده، سپس ،ت شده است. نوشتن این نوع ایمیل یک اقدام متعادل کننده است. برای افزایش شانس باز شدن، می خواهید ارزش و اتصال را بدون فشار و یا تکرار تکرار کنید. در صورت امکان، روشن کنید که نیازهای آنها را درک می کنید و بینش های ارزشمندی برای به اشتراک گذاشتن دارید.

1. {نام شرکت} <> {نام شرکت}

آه، ایمیل سرد. ا،ر نمایندگان دوست ندارند آنها را بنویسند و بسیاری از مشتریان احتمالی دوست ندارند آنها را دریافت کنند، اما آنها اولین قدم رایج در فرآیند جستجو هستند. تمرکز در اینجا شروع گفتگو است. آن را گرم، مرتبط و مستقیم نگه دارید.

1. {Company Name} + {Prospect Name}

چرا کار می کند: اگر با چشم‌انداز MIA تماسی با کتاب‌ها ندارید، بهترین راه برای برنامه‌ریزی این است که طوری پیش بروید که انگار از قبل یک برنامه است. آنها در مورد جلسه کنجکاو خواهند شد (“آیا فراموش کردم؟”)، و برای شفاف سازی موضوع را پیگیری خواهند کرد. این به شما فرصتی می دهد تا آنها را با چیزی مرتبط و ارزش فوری مرتبط کنید.

3. دعوت جلسه: {date}

چرا کار می کند: استفاده از یک کلمه واحد مانند «متش،»، «به‌روزرس،» یا «افکار؟» برای افزایش نرخ باز و جلب توجه در دریایی از خطوط موضوع طول، تر، به اندازه کافی جذاب است.

کاندی عزیز: من بخش زیادی از دهه‌های حرفه‌ای خود را صرف کمک به تیم‌ها برای کاهش ارتباطات ایمیلی کرده‌ام. این یکی از موفق‌ترین کانال‌ها برای جست‌وجوی است و از بین نمی‌رود. در واقع شرکت تحقیقاتی مک کینزی گفت که در جذب مشتری 40 برابر بیشتر از رسانه های اجتماعی موثر است. برای پاسخ به سوال شما، فهرستی از خطوط موضوع ایمیل برای فروش که برای من – و برای چندین نفر از همکارانم – در طول سال‌ها کارآمد بوده است، گردآوری کرده‌ام. اینها نه تنها باز می شوند، بلکه بیشتر اوقات، پاسخی را که برای پیشبرد معامله نیاز دارید، دریافت می کنند. – جان باروز، مدیرعامل، فروش بهتر توسط JB Sales

به جنبش Salesblazer بپیوندید

بهترین راه برای تنظیم خطوط موضوع ایمیل های برنده این است که آنها را در طول زمان امتحان کنید و داده ها را در مورد نرخ های باز جمع آوری کنید. آنچه در هفته گذشته کار کرد، ممکن است ،وماً هفته آینده کارساز نباشد. یک فرآیند و ساختاری را تنظیم کنید تا دائماً آزمایش کنید و مایل به انطباق باشید.

ایمیل های با ارزش می خواهید؟ ما آنها را برای شما می نویسیم.

چرا کار می کند: این به مشتری بالقوه شما یادآوری می کند که در طول مکالمات اولیه به صحبت های آنها از نزدیک گوش داده اید و به شما پیشنهاد می دهد که چیزی ارزشمند برای ارائه دارید.

7. تو را از دست دادم؟

چرا کار می کند: این یکی از کریس ووس، مدیر عامل و نویسنده “هرگز تفاوت را ت،یم نکنید” آمده است. هیچ ، نمی خواهد احساس کند که از چیزی که قبلاً برای آن وقت گذاشته است دست می کشد. این روی رفل، گناه/شرم تأثیر می گذارد، که می تواند مؤثر باشد، اما بیش از یک بار از آن استفاده نکنید وگرنه آنها را از خود دور خواهید کرد.

مقالات پرطرفدار

تصویری ،یبی از 18 تأثیرگذار فروش که در این مقاله ارائه شده است.

18 تاثیرگذار فروش برتر که باید در سال 2023 دنبال کنید

ما با هم بزرگترین و موفق ترین جامعه متخصصان فروش را می سازیم. معاملات را انجام دهید، مشتریان را موفق کنید و به رشد شرکت خود کمک کنید.


،اصر یک خط موضوع ایمیل خوب برای فروش

چه در حال ارسال ایمیل سرد باشید و چه دنبال مشتری بالقوه ای که از MIA رفته است، موضوع ایمیل باید باعث ایجاد علاقه شود. برای افزایش شانس خود برای باز ،، مطمئن شوید که معتبر، مثبت و آشکارا تبلیغاتی یا فروش نیست (برای مثال، از کلماتی مانند «،ید» اجتناب کنید). در صورت امکان، بهترین خطوط موضوع ایمیل برای فروش نیز باید به شرح زیر باشد:

  • جلب توجه مشتری بالقوه خود را با چیزهای مهم یا مرتبط با آنها ضربه بزنید: اخبار در صنعت آنها، قدرد، از پروژه ای که اخیراً روی آن کار کرده اند، یا درخواست تخصص آنها.
  • کوتاه و شیرین. همکار من شرلین ،لمنشریک مدیریتی در CGI Executive Coa،g، استفاده از تنها شش یا هفت کلمه را توصیه می کند. من سه تا چهار را توصیه می کنم. در هر صورت، شما فقط چند ث،ه فرصت دارید تا توجه خواننده خود را جلب کنید و او را وادار به کلیک کنید.
  • مثبت. آن را مثبت نگه دارید. بر خلق فرصت و ارزش تمرکز کنید.
  • شخصی شده. از یک موضوع سفارشی استفاده کنید که با مشتری احتمالی شما مانند انسان منحصر به فردی که هستند رفتار کند. کاستلمن گفت: «هیچ، دوست ندارد با او مانند نام دیگری در فهرست رفتار شود.
  • به موقع و مرتبط. مطمئن شوید که خط موضوع شما به سؤالات کلیدی مشتری می پردازد، مانند: «چرا حالا؟»، «چرا من؟» و «چرا صنعت من؟» این به شما کمک می کند تا به سرعت مورد ،ید خود را به مشتریان بالقوه خود جلب کنید.
  • روی یک مشکل متمرکز شد. هر ایمیلی که ارسال می کنید باید به مشکل مشتری رسیدگی کند – و خط موضوع شما، همراه با کپی ایمیل، باید راه حلی ارائه دهد.

بهترین خطوط موضوع ایمیل برای فروش

چرا کار می کند: فقط در چند کلمه می تو،د ارتباط برقرار کنید و ارتباط بهتری را به هم بزنید. سه کلمه یا عبارات مرتبط را که با کاما از هم جدا شده‌اند، در کنار هم قرار دهید: علاقه‌ای که با مشتری به اشتراک می‌گذارید، مشکل و راه‌حل. مرتبط است، به شما نشان می‌دهد مشکلاتی که با آن‌ها روبرو هستند را درک می‌کنید، و گام بعدی را ارائه می‌دهد.

5 دقیقه مطالعه

بالقوه هایی که اصلاً پاسخ نداده اند

از EinsteinGPT برای پیش‌نویسی ایمیل‌های با کارایی بالا بر اساس اعلان‌های ساده استفاده کنید.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/email-subject-lines-for-sales/چرا کار می کند: این از یک مشتری می‌خواهد که با شما به سفر بیاید – و باعث می‌شود آنها احساس کنند که شامل حال شما هستند.

8. X کارهایی که {نقش بالقوه} باهوش انجام می دهند

چرا کار می کند: این چند کار را انجام می دهد: به یک مشکل مرتبط می پردازد و کنجکاوی را در مورد آنچه رقبا برای حل آن انجام می دهند تحریک می کند، در حالی که کمی از روحیه رقابتی نیز بهره می برد. کاستلمن به من گفت: «یکی از مشتریان من نرخ باز ، خود را از 3 درصد به 12 درصد با این موضوع افزایش داد.

3. آیا می توانم صادق باشم؟

چرا کار می کند: این رویکرد دارای پرخاشگری کم است، و بالقوه را به پاسخ دعوت می کند (نه تحت فشار قرار می دهد). همچنین احساس فوریت را اضافه می‌کند: از آنها خواسته می‌شود به شما اطلاع دهند که چرا تاریک شده‌اند، که به شما کمک می‌کند پاسخی بسازید که آنها را مطابق شرایطشان درگیر کند.

6. نه گفتن؟

مثال: چگونه با نرخ های سبد ،ید رها شده برخورد می کنید؟

7. آیا شما پ، وان من خواهید بود؟

چرا کار می کند: من این را در حین آزمایش راه‌هایی برای جذب مجدد مشتریان احتمالی پس از یک شکاف در ارتباطات کشف کردم و به نرخ باز 47 درصدی منجر شد و آن را ترفند جادویی جدید من کرد. معتبر، محاوره ای و کمی آسیب پذیر است.

8. هنوز علاقه دارید؟

چرا کار می کند: ارائه کمک فوری به مشتریان احتمالی می گوید که در گوشه ای از آنها هستید و بر ارائه راه حل متمرکز هستید. در واقع، این توسط آماری در آ،ین گزارش وضعیت فروش Salesforce تأیید شده است: 87٪ از ،یداران تجاری انتظار دارند نمایندگان فروش به ،وان مشاوران مورد اعتماد عمل کنند.

10. به دنبال ورودی هستید

چرا کار می کند: این کار توپ را در زمین مشتری قرار می دهد و در عین حال از زورگویی اجتناب می کند و به آنها یادآوری می کند که به چیزی که شما ارائه می دهید علاقه مند هستند. اغلب، متوجه می‌شوم که آن‌ها روی آن کلیک می‌کنند تا به خودشان یادآوری کنند که در مورد چه چیزی صحبت کردم و چرا این موضوع علاقه آنها را برانگیخت.

9. آیا از {ابتکار} منصرف شده اید؟

یک خط موضوعی با ارزش باز، توجه مشتری بالقوه شما را بدون آزار آنها جلب می کند، همه در چند کلمه. این یک سفارش بلند است، اما من اینجا هستم تا کمک کنم. در زیر، برخی از بهترین موضوعاتی که کشف کرده‌ام را در سطل‌هایی دسته‌بندی کرده‌ام: ایمیل‌های سرد ک،یک برای جستجو، ایمیل‌های بعدی برای ادامه گفتگو، و خطوط موضوعی برای مشتریان احتمالی که به نظر می‌رسد شما را کاملاً نادیده می‌گیرند.

خطوط موضوع برای ایمیل های سرد

چرا کار می کند: ارجاع در خط موضوع باعث ایجاد اعتماد و اعتبار می شود. یک هشدار: مطمئن شوید که مرجع قانونی است. آن شیرین کاری های لینکدین را نکشید. این شما را بلاک می کند.

5. {یک کلمه}