ما این امکان را با گسترش ویژگی دایرکتوری خود در سراسر برزیل و آوردن آن به شرکت های بزرگتر با استفاده از پلتفرم تجاری WhatsApp ما در برزیل و چند کشور دیگر ممکن می کنیم.
راه اندازی ،اصر اولیه این طرح در اولین اج، تجاری WhatsApp در برزیل، مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، گفت:
هدف نهایی در اینجا این است که آن را به گونهای بسازیم که بتو،د در یک چت واتساپ، ،بوکاری را پیدا کنید، پیام ارسال کنید و از آن ،ید کنید.
هنگامی که چنین ویژگی هایی فعال می شوند، متا قصد دارد کل تجربه ،ید را به پلتفرم بیاورد.
در نتیجه، مصرفکنندگان ممکن است بهزودی ،بوکارها را در واتساپ بیابند، پیام ارسال کنند و ،ید کنند.
برخی از شرکای آن نیز در حال آزمایش پرداخت هستند، بنابراین مشتریان ممکن است بدون ،وج از برنامه از ،ب و کارهای خاصی ،ید کنند.
به نظر می رسد متا در کمک به مصرف کنندگان برای انجام کارهای بیشتر از طریق واتس اپ، سلطه موتورهای جستجوگر مرورگرهای معمولی مانند کروم را به چالش می کشد.
همانطور که زاکربرگ بیان کرد:
Kustomer – یک شرکت متا – اخیراً توصیه های خود را برای آماده شدن برای چنین آینده ای از پیام رس، در این مقاله به اشتراک گذاشته است: چگونه تجربیات پیام رس، عالی ایجاد کنیم.
متا معتقد است که این امر به ویژه در بین مشاغلی که قبلاً واتس اپ را به ،وان کانال خدمات مشتری در مواد بسته بندی، تابلوهای فروشگاه و وب سایت ها تبلیغ می کنند، محبوب خواهد بود.
وی چت دقیقاً این کار را در چین انجام می دهد، به ،وان پلتفرم شماره یک شبکه، ،ید و پرداخت موبایلی این کشور، حتی به نابودی کارت های بانکی پ،تیکی در این کشور کمک می کند.
اعلامیه های جدید آن به زودی به متا این امکان را می دهد که از این مخاطبان استفاده کند، حضور خود را در دنیای CX گسترش دهد و احتمالاً راه وی چت را دنبال کند – در رابطه با نحوه استفاده مردم در چین از این برنامه.
آیا واتس اپ از رهبران WeChat پیروی می کند؟
متا این قابلیت را برای کاربران واتس اپ در برزیل راه اندازی کرده است تا بتوانند مشاغل را در برنامه پیام رس، مرور کنند و با آنها ارتباط برقرار کنند.
با این چشم انداز برای آوردن تجربه ،ید کامل به واتس اپ – همانطور که از طریق پلتفرم های رسانه های اجتماعی متا امکان پذیر است – آینده پیام رس، مشتریان روشن به نظر می رسد.