مسیر شغلی فروش در اکوسیستم نیروی فروش

وبلاگ The Trailblazer

Trailhead به من کمک کرد تا یاد بگیرم که چگونه چرخه معاملات خود را تسریع کنم، به طور مؤثرتری فرصت‌هایی را برای افزایش فروش در حساب‌هایم پیدا کنم و از Salesforce کارآمدتر استفاده کنم.

و اگر او گیر کند، کارشناسان از Salesblazers Community Group همیشه برای کمک ، در آنجا هستند با توجه به الف مطالعه شجاعت، بیش از 80٪ از Trailblazer ها این را پیدا می کنند انجمن پیشگامان مشارکت بهره وری و نوآوری آنها را افزایش می دهد و آنها را قادر می سازد راه حل های جدیدی را کشف کنند. خواه به حل مشکل، ایجاد رابطه، یا ارائه استراتژی های فروش علاقه مند باشید، Trailhead اینجاست تا به Salesblazers کمک کند. موفق شدن

اقتصاد Salesforce در حال رونق است. طبق گزارش IDC Salesforce Economic Impact در سال 2021، Salesforce و ا،یستم جه، شرکای آن 9.3 میلیون شغل جدید تا سال 2026 ایجاد خواهند کرد.

همانطور که ا،یستم ما رشد می کند، فرصت های بی پایان درون آن نیز افزایش می یابد.

مسیر شغلی فروش

افراد حرفه ای عملیات فروش تقاضای بالایی دارند و جای تعجب نیست که انتظارات مشتریان بالاتر و تقاضای فزاینده برای سازمان های فروش مولدتر و کارآمدتر باشد. در واقع، طبق گزارش 2023 Trends in Sales Operas Report، 82 درصد از متخصصان فروش می گویند که عملیات فروش نقش مهمی در رشد ،ب و کار آنها دارد.

برای Salesforce، این فقط در مورد ایجاد فناوری جدید و فرصت های شغلی نیست. ما باید مسیرهایی را برای رسیدن به این مشاغل جدید هموار کنیم. این ماموریت ما این است که همه Trailblazers را با ابزارهایی که برای ایجاد مشاغل، شرکت‌ها و جوامع پویا نیاز دارید، تقویت کنیم.

تیم‌های فروش موفق به کارکن، نیاز دارند که مهارت‌ها و توانایی‌های متنوعی داشته باشند. صرف نظر از سطح یا پیشینه خود، می تو،د در مسیرهای یادگیری هدایت شده در این چهار نقش کلیدی در تیم های فروش مهارت داشته باشید:

  • نماینده توسعه ،ب و کار (BDR)-تحقیق و تماس با افراد بالقوه جدید برای شروع ایجاد روابط در آماده سازی برای فروش و دموها.
  • حساب اجرایی (AE)– برای ایجاد راه حل های محصول با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کنید، فروش های قانع کننده را ارائه دهید، دموهای نمایشی را هدایت کنید و معاملات را ببندید.
  • رهبر فروش– بر تیم‌های AE و BDR نظارت داشته باشید تا مطمئن شوید که سهمیه‌ها به دست می‌آیند، موانع معامله برداشته می‌شوند، اه، فروش مشخص هستند و کارمندان خوشحال هستند.
  • عملیات فروش— بیاموزید که چگونه متخصصان عملیات فروش (عملیات فروش) از فناوری، داده ها، فرآیندها و برنامه های توانمندسازی برای توانمندسازی تیم های فروش برای موفقیت استفاده می کنند.

به جنبش Salesblazer بپیوندید

با 115800 شغل فروش در حال حاضر موجود است، مشاغل فروش نقطه ورود و فرصت عالی برای پیوستن به ا،یستم Salesforce را فراهم می کند. را مسیر شغلی فروش در Trailhead، پلتفرم آموزش آنلاین رایگان Salesforce، فروشگاه تکی شما برای یادگیری رایگان مهارت‌های فروش مورد تقاضا، ارتباط با جامعه Salesblazers و ایجاد حرفه‌ی فروش است.

با یک حساب رایگان Trailhead شروع کنید

برای آینده مهارت داشته باشید و مهارت های جدید را از هر کجا بیاموزید.


ما ایجاد کرده ایم Salesblazers Community Group بنابراین می تو،د با Salesblazers از سراسر جهان ارتباط برقرار کنید. برنده ها و بینش ها را به اشتراک بگذارید، پشتیب، دریافت کنید، و حرفه خود را در کنار کارشناس، مانند Salesblazer بسازید نینا سر.

بینش های متخصص را کشف کنید تا به شما در توسعه حرفه خود، ارتباط با Trailblazers، یادگیری Salesforce و ،ب گواهینامه کمک کند. راهنمای نحوه عملی، دیدگاه‌های معتبر همتایان، و داستان‌های الهام‌بخش Trailblazer را کاوش کنید.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/sales-career-path-trailblazer-ecosystem/

ما با هم بزرگترین و موفق ترین جامعه متخصصان فروش را می سازیم.


معرفی نقش عملیات فروش

Nina Serr، مدیر اجرایی حساب، حرفه فروش خود را در ا،یستم Salesforce با روی آوردن به Trailhead در حین انتقال از BDR به AE با تمرکز بر حساب های توسعه، توسعه داد.

به همین دلیل است که ما یک مورد جدید اضافه کرده ایم بخش عملیات فروش به مسیر شغلی فروش، بنابراین Trailblazers می تواند این نقش استراتژیک و رو به رشد را بدون توجه به پیشینه یا تجربه قبلی خود کشف کند. شما یاد خواهید گرفت که چگونه تیم های فروش را با فناوری، فرآیندها و توانمندسازی با محتوایی مانند:

از هر کجا با Trailblazers ارتباط برقرار کنید

Nina Serr، AE، Cloudflare

امروز حرفه فروش خود را در ا،یستم Salesforce بکار ببرید.

چه یک فروشنده کاملاً جدید باشید یا یک حرفه ای با تجربه که به دنبال ارتقاء مجموعه مهارت های خود هستید، ارتباط با سایر متخصصان فروش بسیار مهم است.