4 دقیقه مطالعه
4 دقیقه مطالعه
CRM مولد – در اینجا به م،ای آن برای تجارت شما است
یک مرکز برای فعال سازی، ی،ی. دریابید که چگونه MuleSoft می تواند به تیم شما کمک کند تا C4E خود را ایجاد کنند.
شش مرحله برای راه اندازی C4E لازم است:
6 راه آسان که می تو،د برای هوش مصنوعی مهارت پیدا کنید
C4E یک تیم متقابل است که معمولاً با اعضایی از بخشهای مرکزی فناوری اطلاعات، بخشهای خط ،ب و کار (LoB) و تیمهای نوآوری دیجیتال که وظیفه تولید، انتشار، و برداشت داراییهای قابل استفاده مجدد و بهترین شیوهها را بر عهده دارند، تشکیل میشود.
برخی از مزایای مورد انتظار ساخت C4E عبارتند از:
در نهایت، ساخت یک C4E یکی از راه هایی است که شرکت ها می توانند به چابکی و بهره وری بیشتر دست یابند. عملکرد فناوری اطلاعات در شرکت خود را بازنگری کنید برای درک اینکه چگونه یک C4E می تواند به سازمان شما کمک کند.
منبع: https://www.salesforce.com/blog/what-is-a-center-for-enablement/
قرارداد نامگذاری برای C4E ممکن است یک مفهوم آشنا را به یاد بیاورد: مرکز تعالی (CoE). با این حال، یک C4E یک ایده کاملا متفاوت است. CoE های سنتی که مسئول اجرای یک پلتفرم API، توسعه APIها و مدیریت عملکرد آنها هستند، دارای تخصص و دانش متمرکز هستند که منجر به محافظت ناخواسته و جیره بندی اطلاعات می شود.
آنها مصرف و همکاری را ترویج می کنند و به افزایش اعتماد به نفس کمک می کنند و در عین حال نتایج را از طریق بازخورد و معیارها بهبود می بخشند. به طور کلی، اه، اولیه C4E اجرای پلت فرم API و توانمندسازی تیمها در مورد نحوه بهترین استفاده از آن در حین توسعه APIهای قابل استفاده مجدد برای سرعت بخشیدن به نوآوری و ارائه تغییرات موثرتر است.
برای رویارویی با این محیط دشوار، شرکت ها اغلب فرآیندهای مدیریت و کنترل دقیقی را معرفی می کنند، اما این فرآیندها می توانند بیش از حد سفت و سخت شوند و نوآوری و چابکی را آهکی کنند.
CoE ها اغلب چالش های متعددی را ارائه می دهند، مانند تبدیل شدن به گلوگاه هایی که توسعه دهندگان و معماران روی آن کار می کنند، افزایش ناکارآمدی، و جلوگیری از تجربه مصرف کنندگان. نمودار زیر نمای کلی بیشتری از تفاوت های اضافی بین C4E و CoE ارائه می دهد.
با این نتایج، مشتریان ما پروژه ها را سه برابر سریعتر و سریعتر تحویل می دهند افزایش بهره وری تیم تا 300٪ بیشتر از سایر رویکردها
مقالات IT را فقط برای شما در صندوق ورودی خود انتخاب کنید
<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">
ثبت نام کن ،on>
فناوری برای موفقیت شرکت مهم است. اما هرچه یک شرکت بزرگتر شود و پروژه های فناوری بیشتری آغاز شود، پیچیدگی و پراکندگی بیشتری هم در فرآیندهای تجاری و هم در چشم انداز فناوری ایجاد می شود.
،بوکارها به راهی برای معرفی فرآیندها و مدیریت تغییرات نیاز دارند تا مطمئن شوند که پروژههای فناوری اطلاعات در سایه ت،یر نمیشوند. در عین حال، آنها باید مسیر را برای نوآوری در سراسر جهان هموار نگه دارند. این اه، به ظاهر آشتی ناپذیر می توانند در کنار هم وجود داشته باشند. این کار از طریق یک مرکز فعال سازی انجام می شود.
آ مرکز فعالسازی (C4E) گروهی است که تغییر مدل عملیاتی فناوری اطلاعات را هدایت می کند. یک C4E مسئول قادر ساختن بخشهای تجاری، از جمله فناوری اطلاعات، برای ایجاد و هدایت مصرف داراییها با موفقیت است و سرعت و چابکی را ممکن میسازد. این به تیم های تجاری و فناوری اطلاعات اجازه می دهد تا از مدل تحویل مبتنی بر تولید به مدل تحویل مبتنی بر تولید و مصرف تغییر مسیر دهند.
برای دستیابی به تحول دیجیتال واقعی، افراد و فرآیندها به اندازه فناوری برای سفر مهم هستند. مانند هر فرآیند دگرگونی چشمگیر، تحول دیجیتال باید شیوه جدیدی از تفکر را شامل شود. اگر کارها را به همان روش قبلی انجام دهید، نمی تو،د انتظار تغییر را داشته باشید.
6 دقیقه مطالعه