مراکز خرید وان دیدنی های وان درباره وان

سالن سینما و زمین بولینگ دارد ولی یکی از جذابیت‌های این مرکز، همین زمین بولینگ آن است. مرکز خرید turquoise Mall، از قدمت بیشتری نسبت به رقبای خود برخوردار است ولی مساحت کمتری هم دارد. همچنین زمین بازی مخصوص کودکان دارد و زمانی که شما مشغول خرید هستید بچه‌ها سرگرم می‌شوند.

مراکز خرید وان دیدنی های وان درباره وان

بازار روسی‌ها یک بازار محلی در وان است و می توان آن را یکی از ارزان ترین مرکز خرید پارچه فروشی در وان ترکیه وان دانست. کفش هایش را پوشیده و به سرعت راهی شهر وان می شود تا یک بازارگردی حسابی داشته باشد. پیش از هر چیزی مرکز خرید وان ای وی ام نظرمان را به خودش جلب می کند که در مرکز شهر قرار گرفته است. با مجموعه ای مستطیلی، سفید رنگ و به روز رو به رو می شویم که برای خرید محل بسیار مناسبی به نظر می رسد و گاه با عنوان ارزان ترین مرکز خرید وان از آن یاد می شود. پس، چند ساعتی از سفرمان را برای بازدید و گردش در این مرکز خرید جذاب کنار می گذاریم و می رویم ببینم درون وان ای وی ام چه خبر است.

  • با این تعاریف اگر قصد گردش و خرید در وان را دارید، باید با بازار و مراکز خرید این کشور آشنا شوید.
  • سلام دوست عزیز فاینداتوری، ما اردیبهشت را پیشنهاد می کنیم چون هوا تا پیش از عید در وان سرد است اما بهار این شهر بسیار زیباست و همچنین اسفند ماه اغلب حراج ها در وان تمام شده اند اما اواخر اردیبهشت حراج وجود دارد.
  • اگر برای خرید طلا و جواهرات به وان سفر کرده‌اید و یا به بازدید از جواهرات علاقه‌مند هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم ساعاتی را در فروشگاه آتایوس بگذرانید.
  • این مرکز شامل 42 فروشگاه ، رستوران ، کافه ، سینما و مراکز تفریحی است.
  • همچنین در این مرکز خرید لوازم الکترونیکی و شیرینی فروشی‌های خوب نیز وجود دارد که می‌توانید از آنها خرید کنید.

برای رزرو قطار در شهر وان باید به وب‌سایت راه‌آهن وان مراجعه کنید. احتمالا مرکز خرید لیمون وان را بشناسید؛ زیرا این مرکز خرید، یکی از قدیمی‌ترین بازارهای وان بوده و از محبوبیت خاصی بین افراد برخوردار است. اگر برای خرید پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی لوازم خانه و آشپزخانه به دنبال مرکز خرید ارزان قیمت می‌گردید به شما پیشنهاد می‌کنیم مرکز خرید لیمون را در لیست بازدید خود قرار دهید.

مرکز خرید avm در وان ترکیه

بهترین زمان برای خرید ارزان و به صرفه از شهر وان ترکیه، یک هفته مانده به عید فطر، روز مادر، هفته اول دی ماه (کریسمس) و اواسط اردیبهشت ماه همزمان با جشن بهاری می‌باشد. سلام دوست عزیز فاینداتوری، بله در وان هم کریسمس برپا می شود اما به نسبت استانبول همه چیز در مقیاس کوچکتری می باشد و آف باکسینگ دی نیز وجود دارد. سلام دوست فاینداتور، هرسال آذرماه حراج های هماهنگ وان بود اما امسال با بسته بودن مرزها به مدت زیاد و بازگشایی اخیر آن مشخص نیست و تصور می کنیم که هرزمانی که مراجعه کنید برخی از برندها تخفیف داشته باشند. سلام دوست فاینداتور، به این موضوع پرداخته ایم لطفا صفحه هزینه های سفر به وان را مشاهده کنید. بر اساس تجربه باید بگویم که خیر مواردی که ذکر کردید در بار استاندارد شما جا شده و شامل اضافه بار نمی شوید. در همه شهرهای ترکیه مثل ایران کیفیت ها متفاوت است و نگران تشخیص جنس ها نباشید با دیدن آنها متوجه خواهید شد اما به صورت میانگین کیفیت ها از ایران بهتر است.

این مرکز خرید در مرکز شهر واقع شده و اگر به دنبال اجناس قیمتی هستید، این مرکز خرید به شما پیشنهاد می‌شود. زیورآلاتی که در این مرکز خرید پیدا خواهید کرد از دوران پادشاهی اورارتویی الهام گرفته‌اند. این مرکز خرید همانطور که از نامش پیداست، یکی از مناسب‌ترین مراکز خرید جهت خرید جواهرات طلا و نقره می‌باشد. علاوه بر جواهرات، مرکز خرید آتایوس سیلور برای خرید پوشاک با قیمت به صرفه نیز مناسب است. در این مرکز خرید شیرینی فروشی‌های معروف هم وجود دارد که از امتحان کردن آنها پشیمان نخواهید شد.

برای آشنایی با بهترین مراکز خرید وان ترکیه مطلب ما را در مجله دلتا دنبال کنید. بله می شود اما وان به هیچ وجه مثل تهران یا استانبول غنی نیست و انتخاب های گسترده ای نخواهید داشت. بزرگترین و بهترین مرکز خرید آن وان ای وی ام است و در خیابان جمهوریت نیز فروشگاه های محلی اجناس را با قیمت مناسبی عرضه می کنند. سفر به وانو خرید از وان بدون رفتن به بازار سنتی وان کامل نخواهد شد. بازار سنتی وان معمولاً جزء اهداف تور وان است تا گردشگران لوازم و سوغاتی های مورد نیاز خود را به راحتی خریداری کنند. خیابان جمهوریت خیابانی محبوب با انواع فروشگاه ها، مغازه ها، رستوران، کافه، هتل و غیره می باشد.

اگر کمی سخت‌ گیرانه نگاه کنیم، تنها مشکل van avm این است که از هتل‌های شهر وان اندکی دور است که البته به‌راحتی می‌توان با یک تاکسی به آنجا رسید. مرکز خرید وان آ.و.م تجربه‌ منحصر‌ به‌ فرد بعدی در خرید کردنه، هرچه از یک مرکز خرید می‌ خواین از بین تمام مراکز خرید معروف وان ترکیه وان ای‌‌وی‌ام van avm شهرت باورنکردنی داره. AVM مخفف کلمه‌ ” Alis Veris MerkeziK ” معنایش همان ” مرکز خرید و فروش ” هستش و اینکه اینجا مجموعه‌ ای مستطیلی سفید رنگه که بازدیدکنندگان معمولاً بیست دقیقه تا یک ساعت و نیم رو برای بازدید از این مجموعه صرف می‌ کنن و در محله‌ سرحد قرار داره. این مجموعه شامل سه‌ طبقه مرکز خرید به‌ علاوه یک طبقه دارای کافی‌ شاپ، سینما، فودکورت و محل بازی کودکان هستش.

البته فاصله این مرکز خرید تا مرکز شهر و هتل‌ها زیاد بوده و لازم است مسافران برای رسیدن به آن از تاکسی استفاده کنند. با این تعاریف اگر قصد گردش و خرید در وان را دارید، باید با بازار و مراکز خرید این کشور آشنا شوید. همانطور که گفته شده در شهر وان، مراکز خرید مدرنی وجود دارد که اکثر برندهای مطرح ترک و بین المللی مانند کوتون ، ای دی ال ، ال سی وایکیکی ، پولو و زارا را مشاهده کنید. مراکز خرید وان بسیار متنوع‌اند و شما می‌توانید با مراجعه به آن‌ها کالاهای مورد نظرتان را بیابید. برای آشنایی بیشتر با این مراکز خرید، توضیح مختصری در مورد برخی از آن‌ها خواهیم داد. سلام دوست عزیز فاینداتور، تا جایی که ما مراکز خرید معروف را چک کردیم نمایندگی این برند را نیافتیم.

مرکز خرید رانس وان

این بازار در اصل یک مکان سوله مانند است که غرفه بندی شده و حتی شاید مانند آن را در بازار‌های محلی خودمان در ایران هم دیده باشید. همچنین قسمتی از این مرکز خرید به لوازم خانگی اختصاص دارد و محصولات برند‌هایی مانند سامسونگ و ال جی به فروش می‌رسد. علاوه بر تمام فوایدی که این مرکز خرید دارد، تنها ایراد که دارد، فاصله‌اش با مرکز شهر است. البته می‌توانید با گرفتن یک تاکسی به محله سرحد برسید، سپس با جستجوی ای وی ام در گوشی هوشمند خود، آن را مشاهده کنید. داروهای نیروزا اگر مجاز باشند در شهر وان هم می توانید خریداری کنید.

معرفی بهترین مراکز خرید وان ترکیه | Van