مدیر مالی مدرن برای موفقیت به این مهارت ها نیاز دارد

مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید

<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">

ثبت نام کن

نکته کلیدی تمرکز بر سرمایه‌گذاری‌های فناوری است که ارزش، صرفه‌جویی در هزینه‌های بلندمدت و در نهایت بازگشت سرمایه (ROI) را به ارمغان می‌آورد. چگونه شرکت‌ها می‌توانند در طول رکود سرمایه‌گذاری‌های فناوری من، را برای ارائه ارزش بلندمدت انجام دهند؟ برایان میلهام، مدیر اجرایی Salesforce پیشنهاد کرد که نکته کلیدی این است که به سمت بهره وری متمایل شوید – ساده ، فرآیندهای پیچیده و ایجاد مسیرهای بهره وری بهتر.

و EQ می تواند پل قطع ارتباط بزرگ بین کارمندان و C-suite باشد.

چگونه مدیران مالی می توانند تکامل یابند

بر اساس تحقیقات Salesforce، مدیران ارشد مالی نیز قدرت ماندگاری دارند. مدیران مالی به طور متوسط ​​به مدت 4.8 سال در سمت های خود باقی می مانند – پس از میانگین 7.2 سالی که توسط مدیران عامل ،ب می شود، در رتبه دوم قرار دارند.

این خبر جدیدی نیست در سال 2020، Summit Leader،p Partners دریافت که 80 تا 90 درصد از افراد با عملکرد بالا در C-suite با EQ بالا متمایز می شوند. طبق تحقیقات آنها EQ است دو برابر مهمتر برای پیش بینی عملکرد در مدیران اجرایی نسبت به مهارت های فنی یا IQ.

و آنها در نقش های در حال تحول خود مسئولیت های بیشتری دارند. به ،وان مثال، آنها باید:

  • حل کننده مشکلات پیچیده
  • (خوب آگاه) فالگیران
  • رهبران خودآگاه
  • نمایندگان خبره

برای حل مشکلات امروز – و فردا – به یک لنز متفاوت نیاز است. مدیر مالی مدرنی که می تواند خلاقانه و متفاوت فکر کند و استراتژی های متفکرانه ای برای سرمایه گذاری توسعه دهد، برای راه پیش رو آماده است.

بیاموزید که چگونه پر ، شکاف بین رهبری و کارمندان می تواند درآمد را افزایش دهد.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/modern-cfo/

CFO یک راه نجات برای سلامت شرکت است – و با پیش روی ما به زمان عدم اطمینان اقتصادی حیاتی تر می شود. این برای مدیر مالی امروز چه م،ایی دارد؟ این نقش چگونه در حال تحول است زیرا مشاغل با اختلالات و بی ثباتی مداوم مواجه هستند؟

اکنون موفقیت را ارائه دهید

6 دقیقه مطالعه

مهارت برای مدیر مالی مدرن

سوزان لی، مدیر مالی جدید متا، گفت: “به طور سنتی، مردم مدیران مالی را به ،وان یک مباشر در نظر می گرفتند” و این شامل “اجرای یک کشتی سخت مالی” است. در اج، اخیر توسط فورچون حمایت می شود. اما امروزه، CFO ها کلاه های بیشتری بر سر می گذارند، مانند «کلاه اپراتور کارآمد. مدیر مالی واقعاً شریکی در هدایت مسیر تجاری و چشم انداز محصول برای شرکت است.

بر اساس این گزارش، مدیران مالی بیشتری نسبت به هر زمان دیگری به سمت مدیرعامل ارتقا می یابند تحقیق جدید. تقریباً 8.1٪ از مدیران اجرایی مستقر مستقیماً از یک صندلی CFO آمده اند.

وی افزود: «این امکان وجود دارد که هزینه ها را کاهش دهید و پیچیدگی را کاهش دهید و در عین حال انعطاف پذیری را در شرکت خود ایجاد کنید. “شما می تو،د این کار را بدون مصالحه با یکپارچه سازی سیستم ها و سرمایه گذاری در فناوری من، برای ،ب و کار خود انجام دهید.”

مقالات پرطرفدار

فردی با هدفون و تلفن در حال گوش دادن به بهترین پاد،ت های تجاری

11 بهترین پاد،ت تجاری ما در سال 2022

چه ،ی بیشترین نفوذ را در یک شرکت دارد؟ به طور فزاینده ای، مدیر ارشد مالی است.

بیاموزید که چگونه سرمایه گذاری های فناوری من، به شما کمک می کند تا کارایی را افزایش دهید، نتایج را بهبود بخشید و هزینه ها را کاهش دهید.


تغییر ویژگی های مدیر مالی مدرن

6 دقیقه مطالعه

کارگران در یک جلسه

،ج ، هوشمندانه روی فناوری در شرایط رکود کلیدی است – در اینجا نحوه انجام آن آورده شده است

تریسی تراویس، معاون اجرایی و مدیر مالی شرکت های Estée Lauder که در این اج، نیز حضور داشت، افزود: در برخی از شرکت ها، نقش رو به گسترش مدیر مالی نیاز به مدیر عامل را از بین می برد.

چالش های CFO در سال 2023 – و پس از آن

مدیران مالی بسیار دور هستند از نظر ،ت و نژاد متنوع تر است نسبت به مدیران عامل (و بقیه C-suite). امسال، 16 درصد از مدیران مالی را ،ن تشکیل می دهند که این رقم در یک دهه قبل 9.7 درصد بود. و 10.9٪ از نظر نژادی یا قومی متفاوت هستند، در مقایسه با 3.6٪ یک دهه قبل.

مدیر مالی مدرن بیش از پول را مدیریت می کند. مدیران ارشد مالی مسئولیت‌های رهبری گسترده‌تری مانند مدیریت تجارب مشتری، استخدام و حفظ استعدادها، و هدایت تغییرات استراتژیک در اتوماسیون و سایر زمینه‌ها را بر عهده می‌گیرند.

راهی است که من رهبری می کنم:

Alyse Bodine، رئیس جه، افسران مالی در استخدام شرکت Heidrick & Struggles، “مدیران مالی به ،وان یک قائم مقام مدیر عامل در نظر گرفته می شوند.” به فورچون گفت ماه گذشته. «توانایی رهبری مجموعه‌ای از افراد، اعم از مالی و غیر مالی، در سراسر سازمان، مهارت‌های افراد را می‌طلبد. بنابراین، وقتی صحبت از جمعیت مالی به میان می‌آید، قطعاً تقاضای بالایی برای این مجموعه مهارت وجود دارد.

دیگر کافی نیست یک کشتی مالی را به خوبی هدایت کنیم. زم، که مدیران ارشد مالی سبک های جدید رهبری را توسعه می دهند، باید سوالات زیر را از خود بپرسند:

صفحه‌گسترده‌ها هنوز مهم هستند، اما مدیر مالی امروزی به این مهم نیاز دارد فراتر از اعداد ارتباط برقرار کنید.

چالش دیگر این است که چگونه می توان در شرایط رکود عاقلانه سرمایه گذاری کرد، به ویژه در فناوری هایی که می توانند به شرکت ها کمک کنند تا با کاهش بودجه کارآمدتر شوند. مدیر مالی مدرنی که پتانسیل استراتژی‌هایی مانند اتوماسیون و یکپارچه‌سازی پلتفرم را درک می‌کند، می‌تواند تأثیر مثبتی بر روی نتیجه داشته باشد.

در نهایت، این مدیر مالی است که تصمیمات سرمایه گذاری عمده را امضا می کند و ریسک سرمایه گذاری در نوآوری در مقابل سفت ، کمربندها را می پذیرد. رهبران باید روی مدیر مالی سرمایه گذاری کنند که در آینده در مقابل توقف پیشرفت سرمایه گذاری می کند.

بهبود گردش کار بین تیمی

Salesforce سال گذشته مصاحبه های یک ساعته را با 10 مدیر عامل در سراسر شرکت ها و مشاغل تجاری انجام داد. بسیاری گفتند که انتظار داشتند اعضای فعلی تیم C-suite را با رهبر، جایگزین کنند که از هوش هیج، بالاتر (EQ) برخوردار بوده و نه تنها برای مق، با کارکنان استرس‌زا بلکه با نیروی کار درگیر اجتماعی بیشتری مجهز باشند.

C-suite در سال‌های اخیر برای کمک به رهبری در مواقع آشفتگی اقتصادی به شدت به مدیران مالی مالی متکی بوده است و این در آینده نیز ادامه خواهد داشت. در حقیقت، 75 درصد از مدیران مالی می گویند اختلالات اقتصادی بزرگترین چالش سال 2023 است.

با بسته تحلیلی ما، اطلاعات بینش درست را در زمان من، باز کنید.


شرکت متوسط از 976 برنامه کاربردی استفاده می کند برای راه اندازی ،ب و کار و ذخیره داده های مشتریان. این کارآمد، مؤثر یا مقرون به صرفه نیست.

اگر مدیران مالی در کل ،ب و کار به داده ها دسترسی نداشته باشند، چگونه می توانند تصمیمات آگاهانه بگیرند؟ مدیر مالی مدرن باید یک بومی دیجیتال باشد – و این از درک عمیق و مشارکت با CIO و تیم فناوری ناشی می شود.

به تصمیم گیری خود قدرت دهید