مدیر عامل ServiceNow: جاه طلبی ما این است که شرکت نرم افزاری تعریف کننده قرن بیست و یکم باشیم

iOS، Windows، Office: اینها برخی از شناخته شده ترین پلتفرم های جهان هستند. با این حال، پیشنهادات کمی در فضای CX وجود دارد که دیگران به طور فعال روی آنها برای افزایش ارزش پیشنهادی ایجاد می کنند. تیم های مایکروسافت یک نمونه است.

ServiceNow در طول این تماس فاش کرد که مجموع درآمدی معادل 1940 میلیون دلار در سه ماهه چهارم به دست آورده است که معادل 20 درصد رشد سالانه است.


منبع: https://www.cxtoday.com/crm/servicenow-ceo-our-ambition-is-to-be-the-defining-enterprise-software-company-of-the-21st-century/

نتایج سه ماهه چهارم به این م،است که درآمد قراردادی شرکت که در 12 ماه آینده به ،وان درآمد شناسایی می‌شود، 6.94 میلیارد دلار بوده و نشان دهنده رشد 22 درصدی سال به سال است.

مک درموت افزود:

آیا ServiceNow می تواند بعدی باشد؟ هیچ کنایه ای نداشته باشید؛ این هدف است.

درآمدهای اشتراک نیز طی سه ماهه چهارم برای سال مالی 2022 افزایش یافت و نشان دهنده رشد 22 درصدی سال به سال بود.

مک درموت این بی،ه را در جریان فراخوان درآمد سه ماهه چهارم شرکت برای سال مالی 2022 در روز چهارشنبه 25 ژانویه بیان کرد.

ServiceNow معتقد است که در حال تبدیل شدن به یک شرکت پلت فرم است و برنامه شریک جدید خود آن را در این مسیر بیشتر می کند.

بیل مک درموت، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل ServiceNow، جاه طلبی خود را برای تبدیل سازمان به “شرکت نرم افزار سازم، تعریف کننده قرن بیست و یکم” مطرح کرده است.

ServiceNow همچنین فاش کرد که این شرکت بیش از 1600 مشتری با ارزش قرارداد سالانه بیش از 1 میلیون دلار دارد.

پلتفرم بزرگ بعدی؟

افزایش سه ماهه چهارم ما در ،ب و کار جدید نشان می دهد که بادهای دنباله دار سکولار دیجیتالی شدن به جایی نمی رسد.

ما در حال هدایت نوآوری خالص جدید، رشد سریع و اهرم عملیاتی هستیم. دنیا با ServiceNow به ،وان پلت فرم سرتاسری برای تحول دیجیتال کار می کند.

مک درموت در مورد این سه ماهه موفق اظهار داشت: «ServiceNow به ،وان یک شرکت فراتر از انتظار به عملکرد خود ادامه می دهد.

برنامه و چشم انداز چند ساله ServiceNow از “فرصت بازار 500 میلیارد دلاری” برای Now Platform و خدمات شریک مرتبط پشتیب، می کند.

ما واقعاً اکنون یک شرکت پلتفرم هستیم با رویکرد چند محصولی برای کمک به هر مشتری در صنعتی که در آن فعالیت می‌کند، بر اساس شخصیتی که در مورد تجارت با آن صحبت می‌کنیم، و در نهایت، این چشم‌انداز کامل است که اکنون ما را به یکی از آنها تبدیل کرده است. در مورد تعداد انگشت شماری از شرکت ها در سراسر جهان که واقعاً در سازمان اهمیت دارند.

برخی مخالفند که ServiceNow یک تجارت پلتفرم است. با این حال، در این مسیر گام برمی‌دارد و پایه‌هایی را ایجاد می‌کند که به دیگران اجازه می‌دهد بر روی محصول بسازند، علاوه بر این که تعداد زیادی برنامه را در یک بازار قرار می‌دهد.