مدیریت سفارش چیست و چرا برای برند شما کلیدی است؟

با یک سیستم مدیریت سفارش منعطف و یکپارچه که برای پشتیب، از سفرهای همه کانالی در مقیاس جه، ساخته شده است، همه ابزارهایی را که برای موفقیت بیشتر نیاز دارید و مشتریان را برای ،ب اطلاعات بیشتر بازمی‌گرد،د، در اختیار خواهید داشت. مشتریان انتظار دارند تجربه ای روان پس از ،ید داشته باشند و این استراتژی ها به شما کمک می کند تا این کار را انجام دهید.

افزایش سفارشات و کاهش هزینه ها

آیا مشتریان می توانند انتظار حمل و نقل استاندارد داشته باشند یا سفارش آنها برای سفارشی سازی به انبار ارسال می شود؟ برای سفارش‌های خاص، ممکن است یک تیم به دستورالعمل‌هایی نیاز داشته باشد تا یک محصول شخصی‌سازی شده را با دست بسازد. سیستم مدیریت سفارش من، به شما کمک می کند تا سفارشات را به طور کارآمد و مقرون به صرفه هدایت کنید مدیریت جریان کالا در کل زنجیره تامین شما

3. مطمئن شوید که فرآیند حمل و نقل شما یکپارچه است

نمایندگی های خدمات و نمایندگان فروش در خط مقدم تجربه مشتری هستند. آنها باید به مشتریان در سفارشات خود کمک کنند و کل تعامل را یکپارچه کنند. این نیاز به ابزارهای من، برای کاهش زمان رسیدگی به تماس، افزایش کارایی، و مشاهده کامل سفارش ها به نمایندگان دارد. فناوری باید به آنها کمک کند تا از طرف مشتریان سفارش دهند و در صورت ،وم تغییراتی در حمل و نقل و تحویل در سفارشات موجود ایجاد کنند.

با یک سیستم مدیریت سفارش شروع کنید

یک سیستم مدیریت سفارش همه چیزهایی را که پس از تسویه حساب اتفاق می‌افتد، از جمله فرآیندهای عملیاتی پایین‌دستی، افراد، سیستم‌ها و مشارکت‌هایی که به انجام یک سفارش کمک می‌کنند، کنترل می‌کند. این یک پلت فرم برای مدیریت سفارشات، سوابق مشتری، انجام، مشاهده موجودی، پرداخت ها و صورتحساب، و مراقبت از مشتری است. اما سیستم‌های مدیریت سفارش هدفی بسیار فراتر از صرف اطمینان از تحویل بسته‌ها در مکان‌های من، دارند.

سیستم های مدیریت سفارش معمولاً در بخش تدارکات یک شرکت به دفتر پشتیبان منتقل می شدند. اما این در یک اقتصاد مشتری محور که مدیریت سفارش در تجربه کلی مشتری بسیار مهم است، کار نمی کند.

پس از افزودن کالایی به سبد ،ید، مشتریان خود را با اعلان‌های موجود در انبار ناامید و ناامید نکنید. برای ،یداران تجاری، زمان پول است و هر دقیقه ای که صرف ،ید کالای غیرقابل دسترس می شود، تلف می شود. اگر کالایی موجود نیست یا در حال اتمام است، آن را در صفحه محصول نشان دهید تا مشتریان آگاه شوند.

وضعیت سفارش سلف سرویس و بازگشت را ارائه دهید

این فرآیندی است که می‌تواند رابطه شما را با مشتریانتان، چه مصرف‌کننده یا ،یدار تجاری، ایجاد یا قطع کند. با سیستم مدیریت سفارش من،، می تو،د وفاداری مشتری را ایجاد کنید، جریان درآمد خود را بهبود بخشید و راه های بیشتری برای صرفه جویی در هزینه کشف کنید.

مدیریت سفارش

مدیریت سفارش مغز پشت هر مرحله در سفر سفارش و انجام است. یک سیستم مدیریت سفارش را به ،وان هدایت کننده مجموعه پیچیده ای از منطق تجاری و گردش کار در نظر بگیرید که سفارش را از سبد ،ید به مشتری می برد.

پس از اینکه مشتری روی دکمه ،ید کلیک کرد، یک رقص پیچیده شروع به انجام سفارش می کند. ویترین ها ممکن است با 39 سیستم مختلف برای تکمیل این بخش از سفر مشتری تعامل داشته باشند. رایج ترین انواع سیستم ها عبارتند از مالیات، پرداخت، تقلب، مدیریت موجودی، حسابداری، برنامه ریزی منابع سازم، (ERP) و حمل و نقل. در اینجا برخی از مراحل کلیدی است که باید در هر فرآیند مدیریت سفارش موثر گنجانده شود:

1. دید دقیقی از تعداد موجودی ها داشته باشید

یاد بگیرید که چگونه با مدیریت سفارش همه کاناله در زمان صرفه جویی کنید و سود را افزایش دهید.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/what-is-order-management/

در دنیای تجارت الکترونیک، چیزهای کمی بالاتر از هیجان دریافت بسته در آستان شماست. برای مشتریان، تحویل موفقیت آمیز خط پایان پیش بینی شده را نشان می دهد. برای مشاغل، انجام سفارش به م،ای سودآوری و تداوم است. مدیریت سفارش چیست؟ این همه چیز است که این تجربه را ممکن می کند.

وقتی صحبت از مدیریت موجودی می شود، یک نمای واضح به شما کمک می کند محصول را بهینه کنید و در هزینه خود صرفه جویی کنید. شما قادر خواهید بود از اشتباهات پرهزینه ای مانند عدم موجودی، اضافه موجودی، انتخاب اشتباه و ارسال اشتباه جلوگیری کنید. این همچنین شانس شما را افزایش می دهد که بتو،د قفسه ها را انبار کنید و کالاها را به سرعت و به درستی تحویل دهید.

2. مسیریابی سفارش را بررسی کنید

6 دقیقه مطالعه

با مدیریت سفارش عالی، تجربه مشتری را تغییر دهید

پس از انتخاب، بسته‌بندی و آماده‌سازی اقلام برای ارسال، پرداخت انجام می‌شود و کالا در نهایت به دست مشتری می‌رسد. این مرحله نهایی فرآیند به ،وان تحویل آ،ین مایل شناخته می شود. با یک سیستم مدیریت سفارش منعطف و یکپارچه، انجام آ،ین مایل شما سریع، قابل اعتماد و شفاف است. حتی می تو،د از این مرحله برای راه اندازی تلاش های بازاریابی جدید استفاده کنید. به ،وان مثال، هنگامی که مشتری مبل جدیدی را که سفارش داده است دریافت می کند، می تو،د یک ایمیل شخصی برای او ارسال کنید که میز یا صندلی های انتهایی مطابقت را پیشنهاد می کند.

مقالات پرطرفدار

گروه متنوعی از مردم در مقابل یک لپ تاپ درباره سیاست جه، محصول بحث می کنند.

3 راه برای ایجاد خط مشی محصول مسئولانه برای دنیای متنوع

مشتریان تقاضای انعطاف پذیری در حمل و نقل و تحویل دارند – از تحویل یک ساعته و آ، هفته تا تحویل در فروشگاه و تحویل در روز بعد. در مورد توانایی خود برای برآورده ، این انتظارات پیشاپیش باشید. گزینه هایی را که ارائه می کنید به وضوح در هر صفحه محصول نمایش دهید تا مشتریان قبل از بررسی، بدانند چه چیزی ارائه می دهید.

اطلاعات دقیق در دسترس بودن محصول از جمله مکان را ارائه دهید

گزینه های حمل و نقل سریع و انعطاف پذیر برای جلب وفاداری و اعتماد مشتری بسیار مهم هستند. در حقیقت، 57 درصد از مصرف کنندگان گفت که تحویل یک روزه آنها را به یک برند خاص وفادارتر می کند. و ،یداران B2B اکنون انتظار گزینه های مشابه را دارند: سال 2020 شاهد الف 44 درصد افزایش جه، در سفارشات آنلاین B2B هنگامی که سیستم‌های مدیریت حمل و نقل و سفارش شما یکپارچه می‌شوند، داده‌های سفارش به سرعت و به راحتی به اشتراک گذاشته می‌شوند – که به م،ای تحویل سریع‌تر برای مشتریان و هزینه‌های عملیاتی کمتر برای ،ب‌وکار شما است.

4. محصول را تحویل دهید

مدیریت سفارش فقط در مورد پردازش سفارشات نیست. این سیستم‌های رویاروی با مشتری را ادغام می‌کند که بر تجربه پس از ،ید از جمله ERP، CRM، فروش، خدمات و تجارت تأثیر می‌گذارند. سیستم های مدیریت سفارش همه چیز را در یک پلتفرم یکپارچه در دسترس همه ذینفعان و در دسترس قرار می دهد.

سفارش و انجام در قلب یک تجربه ،ید استثنایی است. سیستم های مدیریت سفارشات نسل بعدی مشتری محور و یکپارچه با دفتر جلو هستند. چرا؟ زیرا لحظاتی که این سیستم ها هماهنگ می کنند می توانند مشتریان را آزار دهند یا شگفت زده کنند. آنها به تعیین اینکه آیا مشتری یک تراکنش را تکمیل می کند و به یک مشتری وفادار تبدیل می شود یا روی رقابت کلیک می کند کمک می کند. در اینجا جایی است که باید تلاش های خود را متمرکز کنید – و چند ترفند مقرون به صرفه انجام دهید – تا یک تجربه مدیریت سفارش درخشان را ارائه دهید.

گزینه های حمل و نقل / تحویل انعطاف پذیر را ارائه دهید

بیاموزید که چگونه سیستم های خود را فراتر از دکمه ،ید ساده کنید تا بتو،د با مشتریان ارتباط برقرار کنید و وفاداری به برند ایجاد کنید.


مدیریت سفارش چیست؟

مصرف کنندگان و ،یداران B2B انتظار دارند که کل فرآیند سفارش، از پرداخت تا تحویل، یکپارچه کار کند. آنها همچنین خواهان شفافیت کامل در مورد وضعیت سفارش خود هستند، از جمله مکان فعلی آن، زمان مورد انتظار رسیدن آن، و جزئیات مربوط به هرگونه مشکل در حمل و نقل. اگر محصول نیازهای آنها را برآورده نمی کند، آنها خواهان بازگشت بدون دردسر هستند. سیستم مدیریت سفارش من،، برآوردن این انتظارات را آسان می کند.

بعد از تسویه حساب چه اتفاقی می افتد؟

تمام کارهایی که برندها در طول چرخه حیات مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) انجام می دهند – آگاهی، بازاریابی، تجربه سایت، توجه، ،ب، تبدیل، و موارد دیگر – به این لحظه منتهی می شود. در واقع مدیریت سفارش مهمترین لحظه تبادل ارزش است. اگر شرکت‌ها نتوانند در پایان مبا، ارزش خود (پول برای کالاها و خدمات ارائه شده) را ارائه کنند، آیا چیز دیگری که قبلاً آمده است واقعاً اهمیت دارد؟ سیستم های مدیریت سفارش باید به آن وعده برند عمل کنند.

6 دقیقه مطالعه

ع، Trailblazer Katie Villanueva با هودی Trailblazer خود در پس زمینه آسمان سبز

ش،تن انگ بیماری رو،: 4 راه برای پیشرفت در حرفه

مشتریان باید بتوانند وضعیت سفارش را بررسی کنند و به‌روزرس،‌ها را از طریق متن یا ایمیل دریافت کنند. آنها همچنین باید بتوانند جزئیات حمل و نقل را در صورت نیاز تغییر دهند. بازپرداخت ها نیز باید خودسرانه باشد و به مشتریان امکان می دهد بر،ب های برگشتی را چاپ کنند و نحوه و مکان بازگرداندن اقلام را انتخاب کنند. این به آن‌ها کنترل بیشتری بر تجربه‌شان می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا هزینه‌های مرتبط با خدمات مشتری و پشتیب، را کاهش دهید. هر گزینه سلف سرویسی که ارائه می دهید به م،ای تماس های پشتیب، کمتر و درآمد بیشتر است.

توانمندسازی نمایندگان خدمات و نمایندگان فروش

مقالات تجاری را فقط برای شما در صندوق ورودی خود انتخاب کنید

<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">

ثبت نام کن