مدیران میانی در حال سوختن هستند – در اینجا نحوه نجات آنها آورده شده است

این امر مست،م تغییر در تفکر در سطح رهبری در مورد یادگیری و توسعه است. مک کینزی خاطرنشان کرد که ا،ریت قریب به اتفاق آموزش های شرکتی برای مدیران امروزی شامل نصب، انطباق، و معرفی محصولات و خدمات جدید با توجه کمی به توسعه رهبری است.

در عین حال، سازمان‌هایی مانند Salesforce در حال بازنگری در فرهنگ ملاقات با استفاده از ابزارهای مشارکتی مانند سستی، شوخی، Miro و Jamboard به جای جلسات به نفع به صورت ناهمزمان کار می کند. هدف از “هفته ناهمگام” – تا کنون چهار مورد داشته ایم – یافتن راه های بهتر برای کار و دادن کنترل بیشتری به کارمندان بر روز کاری خود است. علیرغم برخی اشکالات ماندگار – در نظرسنجی ها، 13٪ از کارمندان گزارش دادند که ساعات بیشتری از حد معمول کار می کنند – آنها با هر هفته ناهمگام، معایب کمتری را تجربه می کنند.

رویکرد جدید که مسیرهای رهبر بزرگ نام دارد، یک برنامه درسی شش مرحله ای و هدفمند است که ذهنیت ها، مهارت ها و رفتارهای مرتبط را با موفقیت رهبر در هر سطح مرتبط می کند. این یک مدل ثبت نام آزاد است که دسترسی به نقش های رهبری را دموکراتیک می کند و ریشه در این مفهوم دارد که هر ،ی می تواند رهبری کند.

توانایی مدیران می، برای نوآوری را به دست آورید

مدیران خود را برای موفقیت آموزش دهید

ببینید 10000 کارگر چه گفتند

رهبران ،ب و کار باید نه تنها در آموزش، بلکه در یادگیری مداوم و همه جانبه برای مدیران سرمایه گذاری کنند، جایی که در ساختار شرکت ریشه دوانده است. برای مثال Salesforce را در نظر بگیرید. از آنجایی که کار و محل کار به طور چشمگیری تغییر کرده است، نحوه توسعه رهبران را بازنگری کردیم. روش قدیمی انجام کارها – سرمایه گذاری بیش از حد بر روی استعدادهای برتر با فرآیند نامزدی رسمی – در نهایت با تغییر چشم انداز کاری متوقف شد. هدف ایجاد رهبران بیشتر و بهتر در هر سطح بود.

در کتاب اخیرش، ساخته شده برای نوآوریپروفسور INSEAD بن بنسائو می گوید که مدیران می، «قهرمانان فراموش شده» نوآوری هستند. به جای نادیده گرفتن آنها به ،وان مسدود کننده هایی که با تجزیه و تحلیل به فلج شدن کمک می کنند، باید از آنها حمایت و تشویق شوند تا تیم های خود را به نوآوری تحریک کنند.

پلتفرم یادگیری myTrailhead به سازمان شما اجازه می‌دهد مسیرهای یادگیری سفارشی‌سازی شده را برای مدیران ایجاد کند تا بتوانند مربیان بهتری برای نسل بعدی رهبران شوند. همه برنده می شوند.

برای این کار، سازمان‌ها باید فرآیندها و ساختارهایی را پیاده‌سازی کنند که فرصت‌هایی را برای کشف ایده‌ها از مکان‌های غیرمنتظره فراهم کنند. یک مثال بنسائو در کتاب خود ذکر کرده است: یک شرکت داروسازی جه، که مربیان نوآوری را آموزش می‌دهد تا به مدیران می، کمک کنند تا تیمشان را برای نوآوری تشویق کنند. با مربیان، مدیران ایده‌ها را بررسی می‌کنند، بازخورد ارائه می‌کنند و نوآوران را با دیگران در سازمان مرتبط می‌کنند.

اتوماسیون در حال حاضر مدیران را از کارهای پیش پا افتاده مانند پردازش فرم ها، تجزیه و تحلیل داده ها، مدیریت اسناد و تایید گردش کار رها می کند. گارتنر پیش بینی می کند که 69 درصد از این وظایف معمولی تا سال 2024 به طور کامل خودکار خواهند شد و منجر به بازنگری کامل نقش مدیر خواهد شد.

برای مدیر، که احتمالاً جلسات بیشتری نسبت به مشارکت‌کنندگان فردی دارند، جلسات کمتر به م،ای زمان بیشتر برای تمرکز بر اه، و ابتکارات تیم استراتژیک است که می‌تواند در کاهش فرسودگی شغلی مفید باشد.

مدیران خود را طوری تربیت کنید که مدیران بهتری باشند

آن نقش چگونه به نظر می رسد؟ مديران را فراموش كنيد كه بهره وري و استعدادها را ارزيابي مي كنند. ش،نگر گفت که بهترین سازمان‌ها باید مدیران می، را آموزش دهند و توانمند سازند تا به مربی، مربی و تسهیل‌گر تبدیل شوند و به ،وان یک لایه ارتباطی مهم بین اه، سازم، گسترده‌تر و نحوه مشارکت هر فرد عمل کنند.

فناوری به کاهش بار کمک می کند

با بازاندیشی در هدف این نقش‌ها برای تطابق بهتر با روش‌های جدید کارمان شروع می‌شود. سپس، به این مدیران خط مقدم آموزش، ابزارهای دیجیتال و استقلالی که برای موفقیت نیاز دارند، می رسد.

بیل شنینگر، شریک ارشد مک کینزی، در مصاحبه ای گفت: «ما کمی به سمتی رفته ایم و می خواهیم نقش انسان را مشخص کنیم. پاد،ت. ما به محیط اجازه دادیم که هدف یک فرد با عملکرد خوب در یک نقش مدیریتی می، و ساختاریافته را مخدوش کند.

او نوشت که مدیران می، پل مهمی را بین رهبران ارشد و مشارکت کنندگان فردی تشکیل می دهند. به هر حال، آنها این قدرت را دارند که به کارکنان زمان و انگیزه لازم برای نوآوری را بدهند، و می توانند اطمینان حاصل کنند که ایده ها پالایش، فیلتر شده و در صورت ارزشمند بودن، مورد توجه رهبران ارشد قرار می گیرند.

هنگامی که همه‌گیری شیوع پیدا کرد، بسیاری از رهبران ،ب‌وکار به سرعت چرخیدند، و از مازاد بوروکراسی دور زدند و تصمیمات استراتژیک مهمی را در گروه‌های فشرده اتخاذ ،د. برخی از سازمان‌ها که از سرعت چرخش جسارت یافته بودند، برای چابک‌تر شدن به سمت ساختارهای مسطح‌تر حرکت ،د. اما در دوران کاری از هر کجا که تا حدی توسط افراد بیشتری تعریف شده است توانمند شده است کارگران، لایه مدیریتی بین مدیران اجرایی و مشارکت کنندگان فردی هرگز حیاتی نبوده است.


تصویری از ص،ه آبی

مدیران می، هرگز مهمتر از این نبوده اند

“شاید بزرگترین سوالی که در مورد مدیریت می، مطرح می شود این است که چگونه انتظار داریم آنها رهبری کنند؟” انجمن آینده در سال 2021 نوشته است. آیا آن‌ها برای شرکت در این پروژه‌ها حضور دارند و مسیریاب‌های انس، اطلاعات در پروژه‌ها هستند؟ آیا آنها قرار است تیم ها را بر اساس هدف توانمند کنند؟ یا انتظار دارید هر دو را انجام دهند؟»