متا: 1 میلیارد کاربر هر هفته به کسب و کارها در واتس اپ، مسنجر و اینستاگرام پیام می دهند

علاوه بر این، هنگامی که نماینده زنده تماس را بر عهده می گیرد، شرکت ها می توانند سیستمی ایجاد کنند که رونوشت ربات ش،ت خورده به آنها منتقل می شود و نماینده را قادر می سازد تا جایی که مکالمه متوقف شده است ادامه دهد.

در حالی که این موضوع پتانسیل نوآوری در تجارت را برجسته می‌کند، پیام‌رس، کلیک به پیام نیز تجربیات مشتری همه‌کانالی را ممکن می‌سازد.

در واقع، ،ب و کارها می توانند از پیوندهای کلیک به پیام در وب سایت ها، برنامه ها و خبرنامه های ایمیل خود استفاده کنند. وقتی روی این کلیک می‌کنید، مشتریان می‌توانند با یک کلیک مکالمات را به کانال‌های پیام رس، افزایش دهند.

یکی از نمونه‌های آن Private Lift است، یک نوآوری که در آزمایش بتا دارد. این به تبلیغ‌کنندگان کمک می‌کند تا ببینند کمپین‌هایشان چگونه کار می‌کنند و در عین حال اطلاعاتی را که آنها و Meta یاد می‌گیرند محدود می‌کند.

علاوه بر این، استفاده از آن ساده است، زیرا ،ب‌وکارها می‌توانند آگهی‌هایی ایجاد کنند که در فیدهای فیس‌بوک و اینستاگرام ظاهر می‌شوند و به چت در کانال اجتماعی باز می‌شوند.

جالب اینجاست که متا اوایل سال جاری Kustomer – یک پلتفرم پیشرو CRM – را ،یداری کرد. با استفاده از این فناوری، زنده ، چنین موارد استفاده بسیار کاربردی تر می شود.

با این حال، از دیدگاه CX، بسیاری از موارد استفاده پیشگیرانه و خودکار از پیام‌رس، برای پیام‌رس، تجاری چشمشان را باز می‌کنند – شاید از ،اصر جدیدتر مجموعه Kustomer استفاده کنند.

البته پیوندهای کلیک برای تماس و کلیک به چت پیشنهاد مشابهی را ارائه می دهند. با این وجود، بسیاری از مشتریان از فرصتی برای تعامل در کانالی که با آن راحت هستند لذت خواهند برد.

با استفاده از این امر، شرکت‌ها می‌توانند نرخ تبدیل را با تعامل با مشتریان در یک پلتفرم واحد افزایش دهند و سفر مشتری را ساده‌تر کنند.

از آنجایی که برندهای بیشتری به پیام‌رس، روی می‌آورند، پیام‌های پولی راه‌های جدیدی را برای فروش، پشتیب، و بازاریابی مستقیم در موضوع چت فراهم می‌کنند.


منبع: https://www.cxtoday.com/crm/1bn-users-message-businesses-whatsapp-messenger-instagram/

بخشی از این شاید به لطف نوآوری کلیک به پیام آن است، به طوری که 40 درصد از تبلیغ کنندگان اکنون از این قالب برای مکالمه با مشتری استفاده می کنند.

کلیک برای پیام در حال حاضر یک تجارت چند میلیارد دلاری برای ما است و ما همچنان شاهد رشد قوی دو رقمی سال به سال هستیم.

برای بهبود تجربه تبلیغ‌کننده، متا در کنار «فناوری‌های افزایش دهنده حریم خصوصی» روی Conversions API خود نیز سرمایه‌گذاری خواهد کرد. هدف اینها کاهش فرآیندهای متا اطلاعات شخصی است و در عین حال به شرکت اجازه می‌دهد همچنان تبلیغات مرتبط را به کاربران نمایش دهد.

با این حال، با وجود این احتمال، به نظر می رسد زاکربرگ در حال حاضر بر روی کاربرد پیام های تجاری در تبلیغات متمرکز شده است. وی افزود: برندهای بزرگ پیام‌های تجاری را در کمپین‌های خود گنجانده‌اند، مانند استودیو پارامونت، که از کلیک به مسنجر برای تبلیغ فیلم پرفروش Top Gun Maverick و افزایش فروش بلیت استفاده کرد.

این تبلیغات در بازارهای نوظهور مانند برزیل و مکزیک محبوبیت خاصی برای SMB ها پیدا کرده است، که بسیاری از آنها تبلیغ کنندگان جدید متا هستند و فقط برای تبلیغ در این قالب به ما مراجعه می کنند.

این پیشرفت‌ها بر تعهد متا به تبلیغات شخصی‌شده و ایمن برای حفظ حریم خصوصی تأکید می‌کند.

مثالی بزنید که در آن تعامل مشتری و ربات ش،ت می خورد. با دنبال ، چنین پیوندی، مشتری ممکن است از طریق واتس اپ یا مسنجر به یک نماینده زنده منتقل شود.

علیرغم دوره ناامیدکننده سه ماهه دوم، که در آن درآمد متا کاهش یافت، مدیرعامل مارک زاکربرگ این مورد استفاده را به ،وان یک نکته برجسته مشخص کرد. او گفت:

پیشنهادات پیام‌رس، تجاری متا به بالاترین حد خود رسیده است و برآوردهای آن نشان می‌دهد که اکنون یک میلیارد کاربر هر هفته از طریق واتس‌اپ، مسنجر و اینستاگرام به شرکت‌ها پیام می‌دهند.