علاوه بر این، هنگامی که نماینده زنده تماس را بر عهده می گیرد، شرکت ها می توانند سیستمی ایجاد کنند که رونوشت ربات ش،ت خورده به آنها منتقل می شود و نماینده را قادر می سازد تا جایی که مکالمه متوقف شده است ادامه دهد.
در حالی که این موضوع پتانسیل نوآوری در تجارت را برجسته میکند، پیامرس، کلیک به پیام نیز تجربیات مشتری همهکانالی را ممکن میسازد.
در واقع، ،ب و کارها می توانند از پیوندهای کلیک به پیام در وب سایت ها، برنامه ها و خبرنامه های ایمیل خود استفاده کنند. وقتی روی این کلیک میکنید، مشتریان میتوانند با یک کلیک مکالمات را به کانالهای پیام رس، افزایش دهند.
یکی از نمونههای آن Private Lift است، یک نوآوری که در آزمایش بتا دارد. این به تبلیغکنندگان کمک میکند تا ببینند کمپینهایشان چگونه کار میکنند و در عین حال اطلاعاتی را که آنها و Meta یاد میگیرند محدود میکند.
علاوه بر این، استفاده از آن ساده است، زیرا ،بوکارها میتوانند آگهیهایی ایجاد کنند که در فیدهای فیسبوک و اینستاگرام ظاهر میشوند و به چت در کانال اجتماعی باز میشوند.
جالب اینجاست که متا اوایل سال جاری Kustomer – یک پلتفرم پیشرو CRM – را ،یداری کرد. با استفاده از این فناوری، زنده ، چنین موارد استفاده بسیار کاربردی تر می شود.
با این حال، از دیدگاه CX، بسیاری از موارد استفاده پیشگیرانه و خودکار از پیامرس، برای پیامرس، تجاری چشمشان را باز میکنند – شاید از ،اصر جدیدتر مجموعه Kustomer استفاده کنند.
البته پیوندهای کلیک برای تماس و کلیک به چت پیشنهاد مشابهی را ارائه می دهند. با این وجود، بسیاری از مشتریان از فرصتی برای تعامل در کانالی که با آن راحت هستند لذت خواهند برد.
با استفاده از این امر، شرکتها میتوانند نرخ تبدیل را با تعامل با مشتریان در یک پلتفرم واحد افزایش دهند و سفر مشتری را سادهتر کنند.
از آنجایی که برندهای بیشتری به پیامرس، روی میآورند، پیامهای پولی راههای جدیدی را برای فروش، پشتیب، و بازاریابی مستقیم در موضوع چت فراهم میکنند.