مایکروسافت ادغام تیم ها با CRM را آسان تر می کند

به این ترتیب، بسیاری از فروشندگان CX فرصتی را برای بهبود تجربه Teams سریعتر از مایکروسافت حس می کنند.

متأسفانه، بعید است که نیاز به میان افزار برطرف شود. با این حال، به لطف این اعلامیه جدید، قابلیت ادغام تیم ها با یک CRM بسیار محسوس تر است.

تیم ها به ،وان بستری برای نوآوری CX

در راه‌اندازی این ویژگی، مایکروسافت ویژگی‌های CCaaS را برای ،، که خارج از مرکز تماس رسمی هستند به ارمغان می‌آورد – که شاید برای مشاغلی که به راه‌حل CCaaS غنی از ویژگی‌ها نیاز ندارند ایده‌آل باشد.

مایکروسافت احتمالاً برای چنین واقعیتی آماده می شود. با این حال، این آ،ین نوآوری همچنین بر تمایل آن برای نزدیک ، UCaaS و CCaaS به یکدیگر تأکید می کند. انجام این کار اتصال سازم، را فعال می کند.

دیدگاه های خود را در مورد لینکدین به اشتراک می گذارد، Tom Arbuthnot، MVP مایکروسافت و یکی از بنیانگذاران Empowering.Cloud، گفت:

در واقع، این امکان بسیاری از SMB ها را هیجان زده می کند زیرا یکپارچه سازی CRM برای بسیاری از کاربران Teams دشوار است.

این نوآوری شبیه به صفحه نمایش پاپ است، یک ویژگی محبوب در ا،ر راه حل های CCaaS.

هنگامی که یک کارمند یک تماس PSTN از یک مشتری را می پذیرد، راه حل پرونده CRM مربوطه یا اطلاعات مورد مربوط به شماره آنها را ارائه می دهد.

با این حال، این نوآوری ممکن است آن را بسیار در دسترس‌تر کند و به تیم‌ها اجازه دهد تا با Salesforce، HubS،، SugarCRM، در کنار بسیاری از فروشندگان دیگر CRM تعامل داشته باشند.

به این ترتیب، مایکروسافت ممکن است به زودی از SMB ها، مشاغل متوسط ​​و شرکت های بزرگ در عملیات تماس با مشتری خود پشتیب، کند.

من می دانم که بسیاری از مشتریان این را دوست دارند. اگر در کنار Auto Attendant و Cloud Call Queues کار کند، یک ویژگی واقعا خوب برای “مرکز تماس اولیه درون جعبه” است.

نمونه های بسیار دیگری نیز وجود دارد. مدیریت اسناد را در نظر بگیرید. فروشندگان – مانند با، – با انجام این کار بهتر از برنامه های بومی مایکروسافت رشد قابل توجهی داشته اند.

در این عصر قابلیت همکاری، با تمایل محسوس برای ادغام های محکم بین پلتفرم های CX، کاهش پیچیدگی و ساده سازی گردش کار بسیار امکان پذیر است.

در نتیجه، کنترل‌کننده‌های تماس اطلاعات حیاتی برای حل پرس و جوها را در اختیار دارند. علاوه بر این، مشتریان نیازی به تکرار خود ندارند – برای بسیاری از حیوانات خانگی ناراحت کننده است.

البته، مایکروسافت دارای یک پلتفرم CCaaS برای خودش است – که به تیم‌ها ازدحام می‌دهد. با این حال، هر مرکز تماسی به همه زنگ‌ها و سوت‌هایی که با راه‌حل‌هایی در مقیاس بزرگ ارائه می‌شوند، نیاز ندارد.

تیم های مایکروسافت با 270 میلیون کاربر در سراسر جهان، بازار UCaaS را رهبری می کند.

به CCaaS نگاه کنید. Cisco، NICE، Five9 و بسیاری از شرکت‌های مطرح دیگر، راه‌حل‌های بومی Teams را توسعه داده‌اند تا خود را به روی این پایگاه کاربری غول‌پیکر باز کنند.

با درک این موضوع، پیشگام فناوری Teams را برای ارائه راه حل ساده CCaaS تقویت می کند. در حالی که پلت فرم مرکز تماس دیجیتال مایکروسافت نیازهای گسترده تری را برآورده می کند.

مایکروسافت در نوامبر 2022 CRM Record Pop را به تلفن تیم های ورودی معرفی خواهد کرد.


منبع: https://www.cxtoday.com/crm/microsoft-makes-it-easier-to-integrate-teams-with-a-crm/

بنابراین، آیا ارائه دهندگان CRM به زودی از این روند پیروی می کنند و در تجربه تیم ها نوآوری می کنند؟

به طور معمول، این فرآیند شامل دستورات PowerS، و سایر عملکردهای پیچیده است که پذیرندگان بالقوه را منصرف کرده است.