جلوتر ماندن از تغییرات مست،م آن است که در صدر داده ها بم،م. همانطور که ،ب و کارها با عدم اطمینان سازگار می شوند، استراتژی فروش ما نیز باید سازگار باشد. اما چرخش موفقیت آمیز تنها زم، کار می کند که داده ها را به طور منظم مرور کنید و بد،د چه چیزی در حال تغییر است.
همه اینها ممکن است زیرا دسترسی به داده ها در سراسر شرکت باز است – بدون سیلو. این بدان م،است که همه از نمایندگان گرفته تا مدیران گرفته تا C-suite میتوانند روی آنچه کار میکنند و کارهایی که نیاز به کار بیشتری دارند تمرکز کنند.
همه را مسئول به روز نگه داشتن داده ها کنید
اگر ،ی نتواند نقش خود را انجام دهد، بررسی های پیش بینی ناکارآمد و نادرست هستند زیرا بر اساس داده های قدیمی است.
یان پو
معاون Salesforce، عملیات فروش و استراتژی