در زمینه MuleSoft RPA، فرآیند کاوی به تحلیلگران تجاری اجازه می دهد تا ،ن های دقیقی از بازده بازگشت سرمایه را از طریق قابلیت های شبیه سازی برای هر تلاش اتوماسیون کار به دست آورند و آن مزایا را به محض تحقق آنها نظارت کنند. از بسیاری جهات، فرآیند کاوی را می توان به ،وان یک سیستم منابع انس، برای ربات ها در نظر گرفت که به ما در استخدام، آموزش، ارزیابی عملکرد، بازآموزی و بازنشستگی و استخدام مجدد ربات ها در صورت نیاز کمک می کند.
مقالات IT را فقط برای شما در صندوق ورودی خود انتخاب کنید
<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">
ثبت نام کن ،on>
چگونه می توانم با فرآیند کاوی در Salesforce شروع کنم؟
است،اج فرآیندی یک فناوری نوآورانه برای کشف و تجزیه و تحلیل فرآیندهای تجاری با استفاده از داده های رویداد است،اج شده از CRM و سایر سیستم ها است. این به مدیران در سراسر سازمان امکان می دهد تا بینشی در مورد نحوه بهینه سازی و خودکارسازی فرآیندهای خود به دست آورند.
فرآیند کاوی میتواند ارزش ،بوکار را تقریباً در هر صنعتی افزایش دهد: بانکها، فینسرورها، ارتباطات راه دور، مراقبتهای بهداشتی. فرآیند کاوی هنگامی که برای فرآیندهای مواجهه با مشتری در دفتر اصلی اعمال می شود، نشان داده است که می تواند میلیون ها نفر در هزینه صرفه جویی کند و در عین حال برتری مشتری و امتیاز خالص پروموتر (NPS) را افزایش دهد.
یک آژانس ،تی بزرگ در اروپا با پرتودهی فرآیندهای خود با استفاده از فرآیند کاوی و سپس جستجوی هر منبع ضایعاتی، یکی پس از دیگری، زمان چرخش فرآیندهای ،ید به پرداخت را تقریباً 30 درصد کاهش داد.
فرآیند است،اج برای انطباق
مسیر رایج فرآیند کاوی:
- ردپای دیجیتال: هر فرآیندی ردپای دیجیتالی (معاملات) را در Salesforce Cloud و سایر سیستم ها بر جای می گذارد
- مجموعه رویداد: داده های تراکنش از جداول موجود در Salesforce Cloud و سایر سیستم ها است،اج می شود
- تجزیه و تحلیل فرآیند: الگوریتمها برای است،اج نقشههای فرآیند، تجزیه و تحلیل عملکرد و دوقلوهای دیجیتال از این دادهها استفاده میشوند
- بینش تجاری: بینش در مورد نقاط اصطکاک و مسائل مربوط به انطباق به دست آمده و برای اطلاع رس، مداخلات بهبود شما استفاده می شود
از رابط Apromore استفاده کنید
گزارش رویداد خود را به راحتی آپلود کنید
کجا و چرا می توانم از فرآیند کاوی استفاده کنم؟
این یکپارچهسازی برنامهریزیشده به ارائه یک تجربه کارآمد برای منبع ایدههای اتوماسیون با اطلاعات واقعی بهدستآمده از طریق بینشهای فرآیند کاوی برای مرکز توانمندسازی کمک میکند تا در کنار دیگر درخواستهای اتوماسیون تجزیه و تحلیل و مقایسه شود. پس از خودکارسازی با MuleSoft RPA، Apromore را می توان برای نظارت بر فرآیندهای بهبود یافته برای اطمینان از دستیابی به نتایج مورد انتظار استفاده کرد و در صورت نیاز آن را به دقت تنظیم کرد. این رویکرد نظارت مستمر و بهبود همان چیزی است که ما آن را “کاوی فرآیند رفت و برگشت” می نامیم.
است،اج فرآیند رفت و برگشت
فرآیند کاوی به طور یکپارچه در چشم انداز هایپراتوماسیون Salesforce قرار می گیرد، خواه در MuleSoft RPA برای اتوماسیون وظایف، Anypoint Composer برای یکپارچه سازی بدون کد، Flow Orchestration برای هماهنگ سازی فرآیند بدون کد، یا مدیریت و یکپارچه سازی API از طریق MuleSoft Anypoint Platform.
شما می تو،د ارزش قابل توجهی را در فرآیندهایی مانند: درخواست خدمات صحرایی در شرکت های آب و برق، پذیرش مشتری و منشاء وام در بانکداری، رسیدگی به مطالبات در بیمه، خدمات مشتری در ،ده فروشی، یا سفرهای بیمار در علوم بهداشتی و زندگی دریافت کنید. توانایی درک، مدیریت و بهینه سازی این نوع فرآیندها نه تنها خوب است، بلکه برای سازمان هایی که به دنبال رشد و تمایز در بازار فعلی هستند، ضروری است.
مثال درخواست خدمات فیلد:
- اندازه گیری کیفیت در سطح خدمات: شناسایی دلایل اصلی برای سفارشات کاری که با اه، «اولین بار رزولوشن» و سایر SLA مطابقت ندارند
- ارزیابی تجربه مشتری: اصطکاک هایی مانند دوباره کاری و زمان انتظار طول، در درخواست های خدمات را مشخص کنید
- شناسایی ناهنجاری ها: از طریق راهحلها و سایر ناهنجاریها، دستورات کاری را که از بهترین شیوهها منحرف میشوند، شناسایی کنید
- تجزیه و تحلیل بهره وری نیروی کار: شناسایی منابع کم استفاده و بهینه سازی توزیع کار در بین تیم های خدماتی
Salesforce یک مشارکت ارزش افزوده با فروشنده پیشرو فرآیند کاوی ایجاد کرده است Apromore. اما این برای مشتریان Salesforce چه م،ایی دارد و چگونه افزودن این قابلیت مهم ارزش موثری را برای سازمانهایی که از Salesforce Customer 360 استفاده میکنند ارائه میکند؟
است،اج فرآیند رفت و برگشت به این م،ی که دادههای Salesforce Cloud (مثلاً Service Cloud، Sales Cloud، Marketing Cloud و غیره) و سایر سیستمها به طور شفاف به پلتفرم است،اج فرآیند Apromore منتقل میشوند.
چه به دنبال بهینهسازی عملیات و سیستمهای فعلی، شناسایی مناطقی برای اتوماسیون بیشتر، یا انتقال فرآیندهای اضافی به Salesforce، فرآیند کاوی فرصتی واقعی برای تسریع این ابتکارات و اطمینان از ارزش بیشتر ناشی از تجزیه و تحلیل دادهها و بینشهای واقعی ارائه میدهد.
با استفاده از Apromore و MuleSoft با هم به ،وان مثال، ادغام عمیق از طریق کانکتور اختصاصی Apromore for Salesforce in Anypoint Platform به کاربران Salesforce این امکان را میدهد تا فرصتهایی را برای خودکارسازی فرآیندهای تجاری خود شناسایی کنند، تأثیر آنها را از طریق شبیهسازی فرآیند در Apromore آزمایش کنند و آن ایدهها و فرصتها را مستقیماً به MuleSoft RPA Manager با تجزیه و تحلیل هزینه/منفعت وارد کنند.
به ،وان مثال، پس از کمتر از یک سال از سفر است،اج فرآیند خود، یک بانک بزرگ در استرالیا میلیونها هزینه را با حذف دوباره کاری و شناسایی فرصتهای اتوماسیون با سود بالا در فرآیند منشاء وام خود به لطف بینشهای است،اج فرآیند کاهش داد. ممکن است فکر کنید این صرفه جویی در هزینه تأثیر نامطلوبی بر تجربه مشتری داشته است، اما منجر به زمان بازگشت سریع تر و نرخ خطای پایین تر شد. این به طور مستقیم به ارزش و رضایت مشتری ترجمه می شود.
علاوه بر این، فرآیند است،اج با Apromore، که یک راهحل کاملاً بدون کد است، میتواند این مزایا را در هفتهها و نه ماهها ارائه دهد. این واقعیت که بازده سرمایهگذاری حاصل از فرآیند کاوی معمولاً در محدوده 10 تا 20 برابر و اغلب 50 برابر است، به خودی خود استدلال قانعکنندهای دارد.
5 دقیقه مطالعه