غرق شدن در پینگ؟ با این نکات بهره وری خود را افزایش دهید


در اینجا سناریویی وجود دارد که در محیط کار دورافتاده و ،یبی بسیار رایج است. شما دارید سرانجام جریان شما را پیدا کرده و در یک تحویل آینده وارد حالت تمرکز عمیق شده‌اید. سپس پینگ شروع می شود. یک هم تیمی آ،ین ایمیل را از مشتری می خواهد. فقط یک دقیقه طول می کشد اما تمرکز شما را از بین می برد. در نهایت پس از آن دوباره شیار خود را پیدا می کنید صرف بیش از 20 دقیقه به سند خود خیره شده و پینگ بعدی را پیش بینی می کند.

ابزارهای همکاری در محل کار ما باید به ما کمک کنند، نه اینکه کار بیشتری به بشقاب هایمان اضافه کنند. طبق مطالعه انجام شده توسط Udemy، یک پلت فرم یادگیری آنلاین، تقریباً از هر 4 کارگر، 3 نفر گزارش می دهند که حواس خود را پرت می کنند و 16 درصد گزارش می دهند که دائماً حواسشان پرت می شود – و این قبل از همه گیری بود.

کار ، با هم از هر جایی آسان است

بیش از 750000 شرکت در حال حاضر هوشمندتر و سریعتر با Slack کار می کنند. می خواهید یکی از آنها باشید؟


اگر از تعداد پیام‌ها و اعلان‌هایی که هر روز دریافت می‌کنید غرق شدید، یک HQ دیجیتال می تواند کمک کند. HQ دیجیتال یک فضای مجازی و واحد برای اتصال افراد، ابزارها، مشتریان و شرکای شما برای کار سریعتر و انعطاف پذیرتر است. آن را مرکز فرماندهی روز کاری خود در نظر بگیرید. برای بسیاری از سازمان هاSlack همان HQ دیجیتال است.

در اینجا پنج نکته آسان برای استفاده وجود دارد که می تو،د همین الان در Slack امتحان کنید تا به شما کمک کند تا تمرکز خود را دوباره به دست آورید و با ارزش ترین منبع خود را حفظ کنید: زمان.

1. زمان فو، را با حالت «مزاحم نشوید» مشخص کنید

برنامه‌ها، رایانه‌ها و تلفن‌های ما همیشه در دسترس هستند. بدون مرزهای قوی کار و زندگی، ابزارهای ارتباطی ما می توانند فرهنگ “همیشه فعال” را ایجاد کنند. تا زم، که در شیفت شب کار می کنید، رئیس و همکاران شما نباید در هر زم، از شبانه روز به شما پیامک و پیام ارسال کنند.

با بهینه سازی چند تنظیمات، می تو،د اعلان ها را سفارشی کنید در Slack برای ایجاد مرزهای بهتر در محل کار. حالت مزاحم نشوید (DND). یک راه آسان برای توقف موقت اعلان ها از Slack است. برای به تعویق انداختن موقت اعلان‌ها در زم، که نیاز به تمرکز دارید، روی نماد زنگ در بالای نوار کانال خود کلیک کنید یا از دستور اسلش /dnd استفاده کنید و به دنبال آن زمان خاصی از روز یا چارچوب زم، مشخصی را دنبال کنید. سپس یک زمان را انتخاب کنید یا بازه زم، دلخواه خود را تنظیم کنید. همچنین می‌تو،د ساعت‌های DND تکرارشونده خودکار را تنظیم کنید تا از وقفه‌های بعد از ساعت کاری جلوگیری کنید، هم‌تیمی‌های شما همچنان این گزینه را خواهند داشت که در صورت اضطرار، اعلان را ارسال کنند.

اگر روغن نیمه شب را می سوز،د و نمی خواهید همکاران خود را آزار دهید (یا این سابقه را ایجاد کنید که همیشه بعد از ساعت کاری در دسترس خواهید بود)، می تو،د زمان بندی پیام ها برای ارسال در فرصتی دیگر

مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید

<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">

ثبت نام کن

2. برای کم ، صدا، کانال هایی که به ندرت استفاده می شوند را بی صدا کنید

به صورت پیش فرض، کانال ها و هنگامی که فعالیت خوانده نشده ای وجود دارد، پیام های مستقیم در نوار کناری شما پررنگ ظاهر می شوند. اما این بدان م،ا نیست که شما باید در نوار کناری خود بازی whack-a-mole را انجام دهید. همه جلسات به یک اندازه با کار شما مرتبط نیستند، و همچنین همه مکالمات در Slack هم نیستند.

تو می تو، کانال ها را بی صدا کنید که می خواهید در آن باشید اما از نزدیک دنبال نمی کنید. این به ویژه برای کانال‌هایی که پیام‌های زیادی از ربات‌ها و ادغام‌ها دارند یا کانال‌هایی که فقط برای درخواست‌های خاص و یک‌بار بازدید می‌کنید مفید است.

کانال‌های بی‌صدا وقتی فعالیت‌های خوانده‌نشده‌ای وجود دارد، به‌همان اندازه پررنگ نشان داده نمی‌شوند و به شما امکان می‌دهند تا در صورت تمایل، آن‌ها را بخو،د. اگر شخصی نام کاربری یا کلمه کلیدی تعیین شده شما را در این کانال ها ذکر کرد، نگران نباشید – در این موارد همچنان یک اعلان در یک کانال بی صدا دریافت خواهید کرد.

اگر نقش شما در پروژه ای به پایان رسیده است، نترسید یک کانال ، کنید شما به ندرت در آن مشارکت می کنید.

3. از به‌روزرس،‌های سفارشی استفاده کنید تا به همکاران اطلاع دهید که چه زم، در پاسخگویی دیر خواهید بود

اصرار برای پاسخ دادن به یک پیام مستقیم به محض مشاهده آن می تواند بسیار زیاد باشد. اما لازم نیست فوراً پاسخ دهید. شما می تو،د استفاده کنید یک وضعیت سفارشی در Slack برای مدیریت انتظارات همکارانتان وضعیت Slack شما همچنین راهی آسان برای به اشتراک گذاشتن آنچه روی آن کار می کنید یا همکاران باید در غیاب شما با آنها تماس بگیرند.

Slack دارای پنج انتخاب پیش‌فرض برای وضعیت است، از جمله 🗓 در جلسه، 🤒 مریض یا 🏝در تعطیلات، و مدیران Slack شما می‌توانند گزینه‌هایی را متن، با نیازهای دقیق تیم شما تنظیم کنند.

پس از اجرای Slack، مشتریان به طور متوسط ​​29٪ افزایش در زمان خود را از طریق اتوماسیون و 30٪ تعامل بیشتر با برنامه های یکپارچه گزارش ،د.

معیارهای کاهش موفقیت مشتری، 2022

برای هر چیز دیگری، می‌تو،د وضعیت سفارشی خود را ایجاد کنید که دقیقاً همان چیزی را که می‌خواهید تیم شما بداند بیان می‌کند. شاید شما در یک ضرب الاجل هستید و دیر پاسخ می دهید 🐢 یا برای ☕️ از آنجا خارج شده اید. هر وضعیت می تواند حدا،ر 100 کاراکتر داشته باشد و دارای یک ایموجی به انتخاب شما باشد.

مقالات پرطرفدار

Astro روی ویلچر با تکان دادن کدی و ابری.

چگونه Salesforce برنامه های یادگیری فراگیر را برای آموزش جهان ایجاد می کند

3 دقیقه مطالعه

تصویری از اضطراب در محل کار دو همکار را نشان می دهد که از قایق پارویی می پرند در حالی که یکی از جلویی ها با بلندگو صحبت می کند.

چگونه اضطراب محل کار را مدیریت کنیم – اضطراب خود و تیم شما

5 دقیقه مطالعه

کار در یک HQ دیجیتال به م،ای ایجاد یک کانال به ،وان پایگاه اصلی برای هر پروژه، موضوع یا تیم است. کار در کانال ها یافتن و به اشتراک گذاری اطلاعات را آسان تر می کند، اما لیست طول، تر کانال ها به م،ای نوار کناری طول، تر است. به همین دلیل است که Slack ارتقاء کاری را که بیشترین اهمیت را دارد آسان می کند.

اساسی ترین ترفند این است ستاره دار گفت،ای مهم، که آنها را به بالای نوار کناری شما هل می دهد. برای سازماندهی در سطح ریز، سعی کنید ایجاد کنید بخش های سفارشی. به اینها به ،وان پوشه فکر کنید—شما می تو،د آنها را بر اساس تیم، پروژه یا بخش گروه بندی کنید و ترتیب آنها را بر اساس بهترین عملکرد خود تنظیم کنید.

5. پشته فناوری خود را با برنامه‌ها و ادغام‌های Slack بهینه کنید

طبق گفته‌ها، یک کارمند معمولی دفتر به طور متوسط ​​30 بار در روز 13 برنامه را جابه‌جا می‌کند گزارش Asana’s Anatomy of Work Index 2021.

بین تمام باز ، و بسته شدن، کپی و ،باندن، و ورود و ،وج از سیستم، زمان تمرکز ارزشمند از میان شکاف‌ها می‌گذرد.

Slack نه تنها هم تیمی ها را به هم متصل می کند، بلکه محبوب ترین ها را به هم متصل می کند برنامه ها و ادغام های محل کار در کانال ها، کار در یک پلت فرم مرکزی را آسان تر می کند. وقتی هم تیمی ها مجبور نباشند وظایف و پیام ها را از طریق ابزارهای متعدد دنبال کنند، زمان بیشتری برای تمرکز روی کاری که واقعاً مهم است دارند.

وجود دارد 2500 برنامه در فهرست برنامه Slack. یک تماس Zoom را بچرخ،د، یک رویداد را در تقویم Google یا Outlook برنامه‌ریزی کنید، در مورد سرنخ‌های Salesforce به‌روز باشید – همه در Slack.

همیشه مرزها را با تیم خود در میان بگذارید

آ نظرسنجی TINYpulse 2021 دریافتند که حدود 86 درصد از کارگران دورکار فرسودگی شغلی را تجربه کرده‌اند و حداقل 50 درصد از نیروی کار ایالات متحده به آرامی کار را ، می‌کنند – حداقل کار لازم برای ماندن در لیست حقوق و دستمزد را انجام می‌دهند. این اعداد یک روند قابل توجه را روشن می کند: دسترسی به ابزارها و فن آوری های بسیار زندگی ما را از بسیاری جهات آسان تر می کند، اما همچنین باعث می شود کارمندان احساس کنند که هرگز نمی توانند برق را از برق بکشند.

در نهایت، رهبران و هم تیمی ها باید شیوه هایی را برای ارتقای تعادل بین کار و زندگی ایجاد کنند. Slack برقراری ارتباط با این مرزها و تعیین انتظارات در مورد زمان‌بندی و در دسترس بودن کار را آسان‌تر می‌کند.


منبع: https://www.salesforce.com/blog/work-،uctivity-slack/