صرافی کوینکس CoinEX برای ایرانیان: معرفی، آموزش و ثبت نام

در صفحه‌ تنظیمات حساب کاربری، بر روی دکمه تایید کلیک کنید و سپس مشخصات هویتی خود را وارد کنید. در این مرحله اتصال اپلیکیشن گوگل اتنتیکیتور به حساب کوینکس با موفقیت انجام شد. تریدرهای حرفه‌ای می‌توانند در صرافی کوینکس، انواع معاملات پیشرفته مانند معاملات مارجین را انجام دهند.

در معاملات اسپات ، معاملات بر اساس اولویت قیمت بین ارزهای رمزنگاری شده انجام میشوند. در سواپ ViaWalle می توانید دارایی هایتان با شبکه های مختلف از جمله ETH، ATOM، BCH، BNB، BTC، DGB، DOGE، DOT، KSM، LTC، TRX، VET، XRP و غیره را به یکدیگر با حداقل ارزش 50 دلار سواپ یا تبدیل کنید. استفاده از صرافی کوینکس مزایا خاص خودش را دارد که در ادامه به مهم‌ترین آنها اشاره می‌کنیم. CoinEx اقدامات امنیتی مختلفی را بر روی پلتفرم‌های مختلف خود اجرا کرده است.

مزایا و معایب صرافی کوینکس coinex و بایننس Binance

از این رو انتخابی عالی برای افرادی است که تمایل دارند وارد بازار سرمایه گذاری ارز دیجیتال شوند. صرافی کوینکس یکی از صرافی‌های حال حاضر دنیای ارز دیجیتالی است که در میان کاربران ایرانی که در حال فعالیت در بازار رمز ارزها هستند بسیار محبوب است. در این مقاله قصد داریم تا با ویژگی‌ها و مزایای استفاده از این صرافی آشنا شویم و در ادامه با روش‌ خرید و فروش ارزهای دیجیتال در این صرافی آشنا خواهیم شد. امابرای خرید و فروش‌ ارزهای دیجیتال باید به صرافی‌های آنلاین مراجعه کرد.صرافی‌های بسیاری در سطح جهان وجود دارند که امکان مبادله ارزهای دیجیتال را برای افراد فراهم کرده‌اند. در بین آن‌ها،صرافی کوینکس و کوکویناز طرفداران بیشتری در بین کاربران ایرانی برخوردارند. در ادامه به بررسی آموزش صرافی کوینکس و آموزش کار با صرافی کوکوین خواهیم پرداخت.

  • ۱- ابتدا لازم است آدرس مقصدی را که می‌خواهید ارز دیجیتال موردنظر خود را به آن منتقل کنید بدست بیاورید.
  • حتی می‌توانید سایت و وبلاگ خود را به API سایت صرافی کوینکس متصل کنید تا اطلاعات قیمتی و چارت رمز ارزهایصرافی، در سایت شما نمایش داده شود.
  • اگر علاقه‌مند به ترید کردن در صرافی بایننس می‌باشید، مقاله آموزش تریدر در بایننس را بخونید.
  • کارمزد برداشت دیجی بایت ۰.۰۰۰۰۱ دلار یا ۰.۰۰۱ دیجی بایت است.
  • این مورد نشان می‌دهد که کوینکس برای حفظ و افزایش کاربران خود، روی فعالیت کاربران ایرانی حساب ویژه‌ای باز کرده است.

صرافی کوینکس CoinEX برای ایرانیان: معرفی، آموزش و ثبت نام یانگ هایپو قبل از تاسیس این صرافی، در سال 2016 استخر ماینینگ ViaBtc را در کشور چین تاسیس کرد. در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت Kucoin. این استخر ماینینگ، کوین‌هایی از جمله بیت‌کوین، لایت‌کوین، بیت‌کوین‌کش، زی کش و … در این سطح محدودیت برداشت به‌صورت کلی برداشته می‌شود و شما می‌توانید بدون هیچ محدودیتی از صرافی پول خود را خارج کنید. برای این‌که حساب شما به این سطح ارتقا پیدا کند باید هویت شما از طریق دوربین موبایل یا وب کم، تایید شود. اکیدا توصیه می‌کنیم که رمزی که برای حساب‌های تجاری خود از جمله حساب صرافی انتخاب می‌کنید، در هیچ سایت یا برنامه دیگری استفاده نشود.

✔️بله، در نسخه های اندروید و ios ارائه شده است که از امکانات این صرافی می باشد که در متن مقاله نیز به آن اشاره شده است. وب سایت پرشین الیت دارای نماد اعتماد اینماد , زرین پال و ثبت در وب سایت ساماندهی می باشد. ابتدا روی دایره در سمت چپ و بالای صفحه کلیک کنید تا بتوانید لیست جفت ارزها را ببینید. سعی کنید ضریبی را انتخاب کنید که درصد ریسک شما در معامله مارجین به سمت عدد 100 نزدیک تر کند. لازم است تمام وامی که برای موجودی خود می توانید بگیرید را دریافت نکنید. هر چه میزان وامی که در معاملات مارجین گرفته اید بالاتر رود، ریسک معاملات بالاتر خواهد رفت.

ورود به کریپتو