شغل بازاریابی خود را بسازید یا تغییر دهید

با مسیر شغلی بازاریاب در Trailhead – پلت فرم آموزش آنلاین رایگان Salesforce – Trailblazers یک مکان همه کاره برای یادگیری مهارت های مورد تقاضا، ارتباط با جامعه ای از متخصصان بازاریابی ماهر، و تغییر حرفه بازاریابی خود، همه به صورت رایگان دارند!

با یک حساب رایگان Trailhead شروع کنید

امروزه، بازاریابان برای هدایت تحول دیجیتال و موفقیت پایدار یک ،ب و کار حیاتی هستند.

در سراسر جهان، Trailblazers در حال ایجاد مشاغل، جوامع و شرکت‌های موفق با Salesforce هستند.

بیش از 80 درصد از Trailblazers دریافتند که تعامل جامعه Trailblazer سطح تولید و توانایی آنها را برای نوآوری افزایش داده است و به آنها کمک می کند راه حل های جدیدی را کشف کنند.

از هر کجا با Trailblazers ارتباط برقرار کنید

درباره اینکه چگونه Trailhead مسیری برابر برای همه افراد ایجاد می کند تا مهارت های بازاریابی خود را در ا،یستم Salesforce افزایش دهند، بیشتر بیاموزید. به علاوه، در مورد حرفه ای در بازاریابی دیجیتال بیاموزید و منابع رایگان برای رشد حرفه بازاریابی خود را در Salesforce Newsroom پیدا کنید.

وبلاگ The Trailblazer

با استفاده از این بر،ب، کشف و مهارت در محتوای بازاریابی یکپارچه است. از فیلترها استفاده کنید و مسیرها، ماژول‌ها و پروژه‌های مرتبطی را که برای موفقیت نیاز دارید پیدا کنید.

همچنین، این محتوای پویا را فقط برای بازاریابان بررسی کنید:

بازاریابان دیجیتال و ماهر در زمینه داده تقاضای بالایی دارند. بخشی از هنرمندان، بخشی دانشمندان، و بازاریاب ها می دانند که داستان سرایی چقدر قدرتمند است، به خصوص زم، که داده هایی برای پشتیبان گیری از آن وجود داشته باشد.

ماژول Trailhead – بازاریاب Salesforce: نگاه سریع

به گفتگو در انجمن Trailblazer بپیوندید.


این هفت تریل‌می، Trailhead مسیرهای یادگیری سفارشی با محتوا و ویدیوهای پویا هستند. آنها به شما کمک می کنند در نقش های مختلف مورد تقاضا مهارت ،ب کنید و در مورد حرفه بازاریابی ایده آل خود بیاموزید، از جمله:

  • بازاریابی محتوا– آگاهی از برند را با داستان های جذاب ایجاد کنید. با محتوای قابل اشتراک‌گذاری، حضور آنلاین خود را افزایش دهید و یاد بگیرید که چگونه از معیارها برای پیگیری موفقیت استفاده کنید.
  • بازاریابی محصول— روندهای بازار را تجزیه و تحلیل کنید تا محصول(های) شرکت خود را قرار دهید و پیام های قانع کننده ای را در کانال هایی ایجاد کنید که مزایایی را برای مشتری برجسته می کند.
  • تولید تقاضا— ،یداران و مخاطبان هدف خود را درک کنید تا با پیشنهادات شخصی به آنها دسترسی پیدا کنید. ببینید چگونه داده های بلادرنگ و بازاریابی مبتنی بر حساب باعث افزایش تقاضا می شود.
  • بازاریابی ایمیلی-با یک راه حل ایمیل سازم،، نرخ کلیک کمپین بیشتری را افزایش دهید، مش،ین غیرفعال را دوباره جذب کنید، و پایگاه مش، خود را افزایش دهید.
  • تجزیه و تحلیل بازاریابی– داده‌هایی را که باعث درآمد می‌شوند و رفتارهای مشتریان را تحریک می‌کنند، کاوش کنید. یاد بگیرید که چگونه از معیارهای بازاریابی برای شخصی سازی تجربه مشتری استفاده کنید.
  • تجزیه و تحلیل داده ها– ایجاد یک دیدگاه مشتری واحد در سراسر بازاریابی، تجارت، فناوری اطلاعات، فروش و خدمات. با استراتژی پلتفرم داده مشتری، کارایی را افزایش دهید.
  • رهبری بازاریابی— در مورد آ،ین نوآوری ها در بازاریابی بیاموزید تا از رقبا جلوتر بم،د. راه های جدیدی برای جذب مشتریان خود بیابید و تیم های خود را با همدلی راهنمایی کنید.

مهارت های خود را با محتوای بازاریابی افزایش دهید

بیاموزید که بازاریابان چه کار می کنند و مهارت هایی که برای موفقیت نیاز دارند.


چه بخواهید تجربیات را شخصی سازی کنید، چه بخواهید با روندهای در حال تحول همراه باشید یا استراتژی های بازاریابی را توسعه دهید، Trailhead اینجاست تا به همه کمک کند. #MomentMarketers موفق شدن

با تغییر جهان، Salesforce با آن تکامل می یابد. ا،یستم ما رشد می کند و با توجه به مشاغل و فناوری های امروز و فردا تغییر می کند.

وقتی با انجمن پیشگامان، شغل خود را در کنار کارشناس، مانند آیزیا وینت رز:

پیشگام ایزیا وینت رز

“با بیش از 10 سال تجربه در ایمیل و بازاریابی دیجیتال، برای باقی ماندن به ،وان یک SME در این فضا، به طور مرتب به Trailhead روی می‌آورم.”

بازاریابان استراتژی‌هایی را ایجاد می‌کنند، مخاطب ایجاد می‌کنند و سفرهای مؤثر و شخصی‌سازی شده مشتری را راه‌اندازی می‌کنند. این امر باعث می‌شود شرکت‌ها در جلب رضایت مشتریان و برآورده ، انتظارات آنها برای تجربیات مرتبط در هر تعامل موفق‌تر باشند.

با مسیر شغلی بازاریاب ارتقا پیدا کنید

با گروه جامعه Trailblazer Marketing، هر ،ی می تواند یاد بگیرد، الهام بگیرد و با دیگران ارتباط برقرار کند #MomentMarketers. نکات و نکات متخصص را کشف کنید یا وارد شوید و درباره استراتژی، روندها، انتظارات مشتری، مهارت‌ها و موارد دیگر بحث کنید.

آیزیا وینت رز، تحلیلگر ایمیل مارکتینگ

بازاریابی در هر ،ب و کاری، بزرگ یا کوچک، ضروری است. این یک زمینه رو به رشد و چند وجهی با مشاغلی است که بر مجموعه مهارت‌های مختلف تمرکز و تأکید دارند.

با یک افزایش شدید تقاضا برای بازاریابان با مهارت های دیجیتالشرکای Salesforce و مشتریان برای دستیابی به مشتریان و حفظ آنها، مرتبط ماندن و ایجاد ارزش برند در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری به کارشناسان بازاریابی نیاز دارند.

بینش های متخصص را کشف کنید تا به شما در توسعه حرفه خود، ارتباط با Trailblazers، یادگیری Salesforce و ،ب گواهینامه کمک کند. راهنمای نحوه عملی، دیدگاه‌های معتبر همتایان، و داستان‌های الهام‌بخش Trailblazer را کاوش کنید.





منبع: https://www.salesforce.com/blog/build-transform-marketing-career/

برای آینده مهارت داشته باشید و مهارت های جدید را از هر کجا بیاموزید.


اگر به دنبال رشد مهارت های خود یا پیشرفت حرفه بازاریابی خود هستید، ،یب مهارت های غیر فنی، مانند داستان سرایی و سخنر، عمومی، با مهارت های فنی Salesforce مانند شخصی سازی ایمیل و مدیریت داده. و برای اطمینان از اینکه یافتن محتوایی که فقط برای بازاریابان طراحی شده است آسانتر از همیشه است، از آن استفاده کنید بازاریاب نیروی فروش بر،ب نقش در Trailhead.