سیستم مدیریت محتوای Salesforce (CMS) چیست؟

مزایای اتصال CRM و CMS بلافاصله مشخص شد. ما یک مسیر آشکار برای یک تجربه بهتر دیدیم.

اندی جونز، در حال حاضر

سیستم مدیریت محتوای Salesforce شما را در ارتباط نگه می دارد

وقتی مشتریان از دارایی های دیجیتال شما بازدید می کنند، محتوایی که می بینند باید شخصی سازی شده و مشتری محور باشد. هر محتوایی باید به دردها، نیازها، سوالات و خواسته های مشتری بپردازد. تیم‌ها می‌توانند به جای ایجاد محتوا کورکورانه، فرآیند تولید محتوا را با اطلاعات مشتریان آغاز کنند.

تمام محتوای خود را در یک مکان بسازید و آن را حول مشتریان خود بسازید.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/introducing-salesforce-cms/به علاوه Salesforce CMS به شما امکان می دهد داده های خود را به محتوا تبدیل کنید. تصور کنید یک رکورد CRM بگیرید و سطرها و ستون‌ها را به محتوای بصری و غنی ترجمه کنید – مانند یک بنر، یک منوی کاشی، یا یک CTA تبلیغاتی جذاب. با Salesforce CMS، هر تیمی می تواند یک تیم با تجربه باشد.

درباره سیستم های مدیریت محتوا بیشتر بد،د

با Trailhead، پلت فرم آموزش آنلاین رایگان ما، مهارت داشته باشید و یاد بگیرید که چگونه با یک سیستم مدیریت محتوا ایجاد، سازماندهی و منتشر کنید.


با توجه به گزارش وضعیت مشتری متصل ما، 76٪ از مشتریان انتظار تجربه ثابت در بین بخش ها را دارند. ا،ر شرکت‌هایی که با سیستم‌های مدیریت محتوای سنتی محتوا را تولید، ارائه و شخصی‌سازی می‌کنند به مشتریان خود مجهز نیستند. سیستم‌های مدیریت محتوا قدیمی تنها برای یک نقطه تماس طراحی شده‌اند، نه یک سفر مشتری همه‌کاناله که همیشه در حال تکامل است.

Salesforce CMS یک CMS ،یبی است، به این م،ی که تیم‌های شما می‌توانند محتوا را در یک مکان مرکزی ایجاد کنند و آن را به هر نقطه تماس دیجیتالی انتقال دهند. این همچنین به این م،ی است که چه این تجربه توسط Salesforce یا یک سیستم دیگر کار کند.

با Salesforce CMS، هر کاربری می تواند محتوا ایجاد، مدیریت و ارائه کند. می‌تو،د نوع محتوا را انتخاب کنید یا انواع سفارشی ایجاد کنید و به سرعت محتوا را در برنامه پیش‌نویس کنید – بدون نیاز به برش‌های فنی. پشتیب، چند زبانه و ترجمه به شما کمک می‌کند مقیاس را افزایش دهید، و مجوزها به شما کمک می‌کنند تا با حفظ استانداردهای برند همکاری کنید. سازندگان محتوا همچنین می توانند مجموعه های محتوا را توسعه دهند، که مانند لیست های پخش محتوا هستند که می توانند به تجربیات مختلف اضافه شوند.

یک CMS که سریع و انعطاف پذیر است

به همین دلیل است که ما آن را توسعه داده ایم سیستم مدیریت محتوای نیروی فروش (CMS) – یک CMS ،یبی که به شما کمک می کند به راحتی محتوا را به هر کانال یا دستگاهی بسازید و تحویل دهید. ما Salesforce CMS را ساختیم تا به تیم‌های تازه کار یا متخصص کمک کنیم محتوا ایجاد کنند و سپس آن را به هر کانالی تحویل دهیم – همه به داده‌های مشتری متصل هستند.

اصول اولیه Salesforce CMS را بیاموزید

با Salesforce CMS، کاربران دوست دارند اندی جونز از جانب اکنون، یک سرویس پخش از آسمان در بریت،ا، می تواند به کاربران تجاری که سریعتر از همیشه محتوا تولید می کنند کمک کند. جونز توضیح داد که «سازندگان محتوا از قرار گرفتن در معرض به تسلط سریع می‌روند». برای تولید محتوای بصری و زیبا نیازی به شش ماه صبر نیست تا یک تیم فناوری اطلاعات یا طراحی بسازد. فوراً مزایای اتصال CRM و CMS مشخص شد. ما یک مسیر واضح برای یک تجربه بهتر دیدیم.”

یک سیستم مدیریت محتوای قدرتمند و ساده

ما افراد همه کانالی هستیم. هر روز صبح در اینستاگرام و ایمیل می چرخم. و اغلب یک سایت تجارت الکترونیک یا یک وبلاگ نیز. وقتی این تجربه یکپارچه باشد، من طرفدار آن هستم. اما، اگر ایمیل و سایت ناهماهنگ باشند، ناامید می شوم – و تنها نیستم.

برای افزودن محتوا به تجربه ای که با Salesforce ساخته شده است: کاربران می‌توانند از میان دو ابزار «What-You-see-is-What-You-Get» (WYSIWYG) ما را انتخاب کنند: Experience Builder یا Commerce Page Designer. هر دو می‌توانند تجربه‌ای را به صورت توضیحی ایجاد کنند و اجزای محتوا را مستقیماً روی وب‌سایت، پورتال، انجمن یا ویترین فروشگاه تجاری بکشند. این ابزارها برای توسعه‌دهندگان نیز من، هستند، که اگر تیم‌های طراحی و توسعه شما بخواهند تجربه را با کد ایجاد کنند، عالی است.

برای ارائه محتوا به یک سایت شخص ثالث، تجربه یا برنامه تلفن همراه: از ما استفاده کنید API های بدون سر برای ارائه یکنواخت محتوا