سلامت روان در فروش در بحران است

سهمیه ام را از دست دادم. از نو. برای سومین سال متوالی، کار فروش خود را در Salesforce انجام دادم. این سال 2016 بود، سالی که تقریباً فروش را ، کردم.

بزرگترین عوامل استرس زا بین گوش های ما قرار دارند، زیرا ما در مورد نتایج وسواس داریم. آیا سهمیه ام را می زنم؟ آیا این معامله قرار است بسته شود؟ این سوالات روزهای ما را پر از نگر، دائمی می کند.

مشتریان شروع به پاسخ دادن ،د و معاملات در حال پیشرفت بودند. من احساس کارآمدی می‌کردم و می‌توانستم شب‌ها خوب بخوابم، چون می‌دانستم تمام تلاشم را می‌کنم تا به نتایجی که می‌خواهم برسم.

دیگر نمی توانستم این ناراحتی را تحمل کنم. اول، من روی جدا شدن از نتیجه کار کردم و فقط روی چیزی که می توانستم کنترل کنم تمرکز کردم: فعالیت های درآمدزا. من یک لیست روزانه از اولویت های اصلی تهیه کردم و همه چیز را تک تک وظایف انجام دادم.

علت اصلی سلامت روان در زندگی شخصی شماست نه زندگی حرفه ای شما. وقتی از ته سنگ بیرون آمدم، به این دلیل بود که فهمیدم باید به منبع بروم. قبل از اینکه بتوانم روی شغلم کار کنم باید روی خودم کار می کردم.

من با سهمیه ام رابطه بدی داشتم و ارزش خودم را به آن می ،باندم. بدترین ،مت؟ در هر صورت محکوم به فنا بودم. اگر به آن ضربه می زدم، برای یک روز احساس خوبی داشتم و سپس باید از نو شروع می کردم. اگر همه چیز خوب پیش نمی رفت، احساس بدی داشتم.

یادم می‌آید که در روزهای تاریکم به ج، امتیازات خیره شده بودم، چهره‌ام از ناامیدی داغ شده بود. احساسات آنقدر شدید شد که من با ناامیدی برای فروش به جلسات حاضر می شدم. مشتریان می توانستند آن را یک مایل دورتر بو کنند.

اگر در مورد سلامت روان خود نگر، دارید، سعی نکنید به تنهایی به آن رسیدگی کنید. جستجوی کمک. متخصصان، جوامع (مانند فروش بلیزرو منابع (UNCrushed، یک سازمان آگاهی سلامت روان، لیستی در اینجا دارد). برو وصل کن

بهتر شوید تا بهتر بفروشید

برای بهبود نتایج، ما باید بازده روزانه خود را بهبود بخشیم. به اولویت‌های روزتان فکر کنید، گام‌هایی که می‌تو،د برای پیشبرد بزرگ‌ترین معاملاتتان بردارید، مکالمات دشواری که می‌تو،د داشته باشید و از آن‌ها اجتناب کرده‌اید، فکر کنید. اینها چیزهایی هستند که می تو،د کنترل کنید و روی آنها اقدام کنید.

نکته 2: شایسته باشید، نه کامل

فکر کردم باید فروشم را درست کنم. در عوض باید خودم را درست می کردم. هوشیار شدم، درمان را شروع کردم و یک برنامه 12 مرحله ای کار کردم. برای اولین بار در زندگیم سلامت روانم را در اولویت قرار دادم. امروز زندگی خوب است. چیزی که یاد گرفتم این است که می‌توانم واقعاً خوشحال باشم، مهم نیست چقدر یا چقدر کم بفروشم.

وقتی احساس بدی داشته باشیم، عملکردمان آسیب می بیند. طبق نتایج اخیر، فروشندگ، که سلامت روان خود را بهترین رتبه بندی می ،د، دو و نیم برابر بیشتر احتمال داشت عملکرد فروش خود را به بهترین نحو ممکن ارزیابی کنند. گزارش وضعیت سلامت روان در فروش.

اگر شما هم در حال مبارزه هستید، تنها نیستید. بر اساس این گزارش، حدود 63 درصد از فروشندگان می گویند که با سلامت رو، دست و پنجه نرم می کنند حالت گزارش سلامت روان در فروش. برای کمک، چهار نکته کلیدی را به اشتراک می‌گذارم که به من کمک کرد بهتر شوم. برای ،، که احساس تاریکی می کنند، بد،د که روشن ترین روزهای شما نزدیک است.

به جنبش Salesblazer بپیوندید

توصیه من این است که اه، شخصی و پاداش دهنده را خارج از کار تعیین کنید. با خانواده تماس های تلفنی بیشتری برقرار کنید، برای جامعه خود داوطلب شوید یا به یک سرگرمی بپردازید. ورزش روزانه، مدیتیشن، پیاده‌روی، نور خورشید و گذراندن وقت با عزیزان بسیار تاثیرگذار است. شما نمی تو،د از یک فنجان خالی بریزید، و مهم است که کارهایی را که دوست دارید انجام دهید تا فنجان خود را پر نگه دارید.

نکته 4: کمک بگیرید

از کتاب کار رایگان ما با تمرین‌هایی استفاده کنید تا به شما کمک کند با مشکلاتی که شما را عقب نگه می‌دارند مق، کنید – از استفاده از ابزارهای زیاد تا گیر ، در چرخه‌های منفی.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/mental-health-in-sales/

من یک مشتری داشتم که به تازگی به فروش سازم، ارتقا یافته بود و برای اولین بار با مدیران سطح C صحبت می کرد. او در جلسات با ترس از ،اوین موجود در اتاق سر و صدا می کرد، از ترس این که حتی کوچکترین لغزش – یک کلمه اشتباه، یک م، حامله – منجر به فاجعه شود.

پیام واضح است: اگر نگر،‌های مربوط به سلامت روان دارید، روی خود تمرکز کنید، نه اه، فروشتان. برای یافتن سعادت خود کمک بیابید. ،ب سهمیه یک هدف کوتاه مدت عالی است. شاد بودن در حین انجام آن رویای بلندمدت است.

از 8 دام رایج در بهره وری فروش اجتناب کنید

تصمیم گرفتم در عوض کمک بگیرم. من با مربیان تماس گرفتم، یک مربی استخدام کردم و یک دوره آموزشی دقیق فروش را گذراندم. کار کرد. سال بعد، من پرفروش ترین شرکت بودم. سال بعد از آن، از فروش 1.3 میلیون دلاری درآمد سالانه به بیش از 5 میلیون دلار در سال رسیدم.

ما با هم بزرگترین و موفق ترین جامعه متخصصان فروش را می سازیم. معاملات را انجام دهید، مشتریان را موفق کنید و به رشد شرکت خود کمک کنید.


نکته 1: روی ،وجی تمرکز کنید، نه نتایج

یکی از بزرگترین مشکلاتی که مشتریان مربیگری من دارند کمال گرایی است. آنها از اقدام اجتناب می کنند، زیرا فکر می کنند کارشان به اندازه کافی خوب نیست، یا احساس می کنند آمادگی کافی ندارند. این گلوله‌های برفی می‌ریزد و آنها در نهایت احساس غرق شدن می‌کنند، زیرا از بی‌عملی منجمد شده‌اند و وظایفشان انباشته می‌شود. آنها در نهایت از انجام ندادن اقدامات درست احساس شرم و استرس می کنند.

فروشندگان دیگر ممکن است ارتباط داشته باشند. آنیتا نیلسن، کارشناس فروش و مالک LDK Advisory Service می گوید: «این نوع استرس مذاکرات شما را از بین می برد. “اگر در محل خودگویی منفی باشیم، وسوسه می شویم که پول را روی میز بگذاریم.”

پس چرا من هنوز اینقدر ، بودم؟ فروش من هرگز بهتر نبوده است. سلامت رو، من هرگز بدتر از این نبود. من استرس ناشی از ش،ت را با استرس زندگی بر اساس موفقیت خود عوض کردم. من در ته سنگ بودم و از اعتیاد رنج می بردم.

مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید

<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">

ثبت نام کن

این یک ترن هوایی شرور است. با یک مانترا فرار کردم: “من شماره من نیستم.” من ارزش خود را از سهمیه ام بیرون کشیدم و به دنبال یافتن شادی و رضایت خارج از کار شدم. به ،وان مثال، من در حال حاضر هر روز یک ساعت را صرف ناهار خوردن با همسر و پسرم می کنم، مهم نیست چه اتفاقی می افتد. من هر روز عصر تا ساعت 6 بعد از ظهر کار را متوقف می کنم و شب ها و آ، هفته ها را با خانواده ام می گذرانم.

نصیحت من به او نصیحت من به شماست: چیزی به نام کامل وجود ندارد. در عوض شایستگی را هدف بگیرید. آنچه مهمتر است این است که او بر کمک و خدمت به مشتریان خود تمرکز می کند. به او گفتم که تنها راهی که او می‌تواند فرماندهی یک اتاق پرمخاطره را بیاموزد، تجربه و تمرین است. این در مورد هر چیزی صادق است. ما باید با انجام کار یاد بگیریم، چه نوشتن ایمیل، ارائه سخنر، یا مذاکره. Done now ضربان کامل بعد. (یا به احتمال زیاد: کامل هرگز.)

نکته 3: سلامت روان خود را در خانه بهبود بخشید، نه در محل کار