سفارش طراحی نرم افزار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

1- برتری عملیاتی: چنین سازمان هایی مثل وال مارت به دنبال ارائه محصولات با قیمت مناسب و خدمات مفید و کمترین سردرگمی برای مشتریان هستند. هوشمندسازی فرآیندها با کمک فناوری اطلاعات و نرمافزارهای بهروز و اتصال آنها به اپلیکیشنهای کاربردی باعث نظارت و رصد هرچه بهتر و بیشتر توسط مشتریان و کارکنان شرکتها خواهد شد. با شناخت بهتر مشتریان خود همچنین میتوانید آنها را از ارائه خدمات بهتر، شاد و راضی کنید که این امر منجر به ایجاد وفاداری در مشتری میگردد و باعث میشود در هنگام احساس نیاز به محصول و یا خدمات خاص، نام شرکت شما در خاطرش بیاید و از خرید از شرکتهای دیگر اجتناب کند. با شناخت بهتر مشتریان خود میتوانید خواستهها و نیازهای آنان را شناسایی کرده و در صدد برآورده ساختن آنها برآیید. به عبارت دیگر، یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری موفق، کسب و کار ما را از دیدگاه یک مشتری نگاه میکند و به ما در جبران کمبودهای آن کمک خواهد کرد. CRM ها قیمت های متفاوتی دارند و نمی توان گفت فقط یک CRM برای تمام کسب و کارها مناسب است. نقش سیستم­ های CRM تحلیلی، تجزیه و تحلیل داده ­های مشتری جمع آوری شده از طریق منابع مختلف و ارائه آن ها است تا مدیران کسب و کار بتوانند تصمیمات آگاهانه­تری بگیرند.

به بیان دیگر، یک سیستم CRM به شرکتها برای حفظ و بهبود ارتباط موثر با مشتریان فعلی کمک میکند، روند کار را سادهتر کرده و باعث بهبود بخشیدن به سودآوری شما خواهد شد. بدین ترتیب گزینهای عالی برای آنهایی به حساب میآید که یک فهرست دعوت برای مهمانی خود میخواهند یا قصد دارند فهرستی برای ارسال انبوه ایمیل فراهم آورند. نتیجه ارسال هریک از این پیامک ها در قسمت ارتباطات نرم افزار به عنوان یک ارتباط جدید برای شخص یا شرکت منظور می گردد. دربارهٔ یکی از مزیت های بزرگ ارسال پیامک، می توان گفت که در کمترین زمان به دست مشتری می رسد.

آیا به دنبال راهی برای بهرهوری بیشتر تیم فروش خود هستید؟ لازم به ذکر است که امروزه وقتی مردم در مورد CRM صحبت میکنند، منظورشان نرمافزار و یا سیستم CRM میباشد، ابزاری که امکاناتی از قبیل مدیریت اطلاعات اشخاص و شرکتها، اطلاعات فروش، فعالیتها، گزارشات و غیره را دارا میباشد. مشتریای که از این فرایندها رضایت دارد، به احتمال زیاد از شرکت جدا نمیشود زیرا به خوبی میداند که جدایی از چنین شرکتهایی به معنای افزایش هزینههای سفارش، افزایش هزینههای یافتن تامینکنندگان جدید و از دستدادن تخفیفات ویژه این قبیل شرکتها است. اهمیت یادداشت دستنویس را در دنیای تکنولوژی امروز دست کم نگیرید .نوشتن یک نامه با دست خط شخصی می تواند تاثیری بر جای بگذارد که مدتها ذهن مشتری را به خود مشغول کند .این باعث می شود که اعتماد کافی و حس خوبی به شما پیدا کند.

این مراحل در روند فروش شما برای تبدیل چشمانداز به مشتری مورد نیاز است که آنها را در CRM خود میتوانید ردیابی کنید. در نهایت، خبرنامه را فعال کنید. نمایندگان شما میتوانند به سرعت بررسی کنند که مشتریان چه کالاهایی را سفارش دادهاند و همچنین میتوانند تاریخچه خرید و تعاملات آنان با شرکت را پیدا کنند تا بتوانند سریعا پاسخهای لازم را به مشتریان بدهند. تیمهای موفقیت مشتری این کار را با ارائه اطلاعات درباره محصولات و به روزرسانیها و همچنین تبلیغ تخفیفها و پیشنهادات منحصر به فرد انجام میدهند. ممکن است شما برای ارائه پشتیبانی شخصی در تمام ساعات روز وقت کافی را نداشته باشید.

به بیان دیگر، با داشتن یک سیستم مجتمع به منظور سازماندهی اطلاعات مشتریان، کارمندان هر شرکت به راحتی اطلاعات موردنیاز خود را در ارتباط با هر مشتری به کمک سیستم CRM موجود کسب کرده و به بهترین شکل ممکن پاسخگوی وی خواهند بود. این ویژگی باعث میشود هر کاربر بتواند به بخشهایی از CRM که برای وی دارای بیشترین کاربرد است، دسترسی سریع داشته باشد. روابط با مشتری شامل هر دو عملکرد واکنشی و فعال است که توسط تیم خدمات مشتری انجام میشود. اگر شما نیز صاحب یک شرکت هستید و به دنبال بهبود روابط با مشتریان و شناسایی نیازها و خواستههای آنها هستید، استفاده از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM را به شما پیشنهاد میکنیم.

به عنوان مثال، شما می توانید مخاطبین و مشتریانتان، که از طریق موتورهای جستجو و یا شبکه های اجتماعی به وب سایت شما می آیند و برای خرید محصولات شما، فرم های سفارش و یا مشاوره خرید را تکمیل کرده اند را از طریق وب فرم هایی که طراحی شده است و با توجه به نوع کسب و کار شما قابل توسعه نیز می باشد، با داشبورد سی آر ام تان یکپارچه کنید. برای کسب وفاداری مشتری مهمترین جنبهای که سازمان باید بر آن تمرکز داشته باشد، رضایت مشتری است. سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) پارمیس به عنوان یک سیستم قدرتمند تحت وب می باشد که علاوه بر اینکه محصولی مناسب برای کمک به افزایش فروش و اجرای برنامه های تجاری شرکت های مختلف می باشد، فرآیند مدیریت روابط سازمان با مشتریان را نیز به صورت هوشمندانه مدیریت می کند و به مدیرعاملان، کارکنان و پرسنل این امکان را می دهد که با به کارگیری استراتژی های مختلف و گزارشگیری های کاربردی بتوانند با مشتریان به صورت هدفمند، موثر و سودآور تعامل داشته و همواره رضایت مشتریان را جلب نمایند.

CRM در بحث بازاریابی هم وارد شده است و امکاناتی همچون تجزیه و تحلیل اطلاعات و قابلیتهای بالقوه در افزایش کارایی و بهره وری برنامه های بازاریابی و مدیریت آنها و همچنین تاثیرگذاری برنامه های بازاریابی را به مدیران شرکت ها ارائه کرده است. می تواند بر روی برنامه مدیریت روابط مشتری تاثیر بگذارد . مشتری: در اینجا منظور از مشتری همان مصرف کننده نهایی می باشد که در روابط ارزشمند خود دارای نقش حامی و طرفدار می باشد. یک مطالعه در سال ۲۰۱۸ نشان داد که ۵۹ درصد از مصرف کنندگان انتظارات بیشتری از خدمات مشتریان نسبت به سال ۲۰۱۷ دارند و ۹۶ درصد از مشتریان گفتهاند که خدمات مشتری در انتخاب و وفاداری آنها به یک برند نقش دارد. از طرفی انتظارات مشتریان از هر کسب و کاری متفاوت است. اما به دلیل وجود همین ویژگیهای مختلف، ممکن است تعیین نیازهای متفاوت خریداران این سیستمها دشوار باشد. در تمامی سازمانها، مشتریان مهمترین سرمایهی یک کسب و کار و بطور کلی عامل اصلی شکل گرفتن و رونق بخشیدن به آن میباشند. صرفه جویی در زمان: فروش و خدمات پس از فروش در یک سازمان فعالیت بسیار زمانبری است.

در این مدل، کلمه رابطه (Relationship) حذف شده است و در بطن این مدل، طیف وسیعی از فعالیتهای مورد نیاز شرکتها برای به دست آوردن و حفظ مشتریان برجسته وجود دارد که به آنها سایت highcrm آموزش داده میشود. همانطور که گفتیم مدیریت ارتباط با مشتری CRM به بهبود روابط شرکتها با مشتریان کمک میکند و از طریق گردآوری اطلاعاتی از مشتریان، تاریخچه خرید و سابقه تعاملات آنها با شرکت مورد نظر، نیازها و خواستههای آنان را شناسایی میکند. یک سیستم CRM خوب، اطلاعات زیادی را از منابع مختلف درباره کسب و کار شما گردآوری میکند. CRM مشارکتی، یک راه حل در اختیار سازمان قرار میدهد تا شرکت بتواند خدمات بهتری را به مشتریان ارائه دهد. آنها باید به اندازه کافی مقیاسپذیر باشند تا بتوانند این خواستهها را برآورده کنند و در کنار کسب و کار رشد کنند. بنابراین حفظ مشتری برای بقای هر کسب و کاری ضروری است.

اگر اینکار نتیجه نداد، به آنها پیشنهاد دهید که بعدا با شما تماس بگیرند. همچنین اگر از دیدگاه مشتریان به مساله نگاه کنیم، آنها توقع دارند که با یک شرکت در ارتباط باشند، نه مجموعهای از افراد و بخشها مختلف. این مدل همچنین شامل افرادی است که فرآیندها را انجام میدهند و از فناوریهای موجود برای کمک به انجام آن فعالیتها استفاده میکنند. سپس آنها چند سیستم را اصلاح کردند تا بتوانند به این مهم دست پیدا کنند. در اینجا ممکن است برای شما این سوال بوجود بیاید که چه کسانی به سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان نیاز دارند؟ علاوه بر آن، ممکن است شرکتهای بسیار دیگری وجود داشته باشند که علیرغم اینکه در هیچیک از گروههای ذکر شده جای نمیگیرند، اما همچنان نیاز به استفاده از یک سیستم CRM برای کسب و کار خود دارند. در صورتیکه پاسخ شما به یک یا چند سوال فوق مثبت بود، به احتمال زیاد شما نیاز به یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری برای کسب و کار خود دارید. آیا نیاز به یک لیست مجتمع از اطلاعات مشتریان دارید؟ یک سیستم CRM میتواند به شما در ارائه خدمات باکیفیتی که مشتریان به دنبال آن هستند، کمک کند.

مشتریان امروزی انتظار دارند که در هر ساعت از شبانه روز، پشتیبانی سریع و شخصی داشته باشند. در واقع مثل یه جعبه ساده و قابل تنظیم میمونه که میتونه مواردی مانند سابقه قبلی مشتری با شما، وضعیت سفارشات او، هر گونه مشکل مهم در خدمات به مشتری و سایر موارد رو در اختیارتون قرار بده. در نتیجه لازم است که هر شخص در تیم شما، از نیازمندیها، درخواستها و وضعیت فعلی هر مشتری آگاه باشد. شما دقیقا آنچه که آنها انجام میدهند یا هر نکته ظریفی مربوط به تجارتشان را نخواهید دانست مگر اینکه مشتری خود را به طور پنهانی و از نزدیک مشاهده و پیگیری کنید. اگر به دنبال بهبود روابط با مشتری در شرکت خود هستید، این مقاله به این موضوع میپردازد که روابط موفق مشتری چگونه است و چطور میتوانید آنها را با مشتریان خود ایجاد کنید. این که بتوانید موانع غیر منتظره مشتریان را برطرف کنید برای برندهایی که به دنبال ایجاد روابط قوی با مشتریان هستند، ضروری است. وقت زیادی را صرف مطالعه صفحات گسترده می کنید و فرصتی برای زمان بندی فروش ندارید. این نوع مدیریت ارتباط طولانیمدت با مشتری به شرکتها کمک میکند تا تاثیرات ماندگاری را بر روی مشتریانی ایجاد کنند که در نهایت به برند وفادار میشوند.

در نتیجه یک سیستم ارتباط با مشتری مورد اعتماد باید شاخصهای امنیتی را به خوبی رعایت کرده و اطلاعات شما را در مقابل حملات مختلف هکری در امان نگه دارد. از طرف دیگر، به دلیل وجود امکانات مختلف در یک CRM، اگر یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری به خوبی پیادهسازی نشود، ممکن است نه تنها کمکی به مدیریت مشتریان نکند، بلکه باعث پیچیدگی هرچه بیشتر در کسب و کار شما شود. منفعلانه دمای مشتریان را اندازهگیری نکنید، بلکه با اقدامات و سخنان خود، دمای معامله را تنظیم کنید. حالا بسته به اینکه طرف کلاهبردار بوده، رفتار غیراخلاقی داشته، اطلاعات غلطی داده یا هر رفتار ناهنجار دیگر، میتوانید یک گزینه را انتخاب کنید. مصرفکنندگان امروزی به معنای واقعی کلمه با انواع پیامها و پیشنهادهایی که از هر گوشه و کناری که به گوش میرسد، بمباران میشوند. متاسفانه خیلی از پروژههای CRM به دلیل تحلیل نادرست نیازمندیها، شکست می خورند! بعضی از مشتریان همیشه خوشحال هستند و بعضیها خیلی کنجکاو و پرسؤال. قضاوت های این اشخاص خیلی صفر و یکی است.

چه کانال ها و راه های موثری برای برقراری ارتباط با مشتری در کالسنتر و کانتکت سنتر وجود دارد؟ 6. نشان دهید که برای پیگیری معاملات چه نکات و ترفندهایی در نرم افزار وجود دارد. سپس کانالهای پرکاربرد ارتباط با مشتری، و نکات کلیدی استفاده از این کانالها را فرا خواهید گرفت. شناخت و درک هرچه بیشتر مشتریان: همانطور که پیشتر بیان شد، به کمک سیستم CRM میتوان اطلاعات مختلف مشتریان را در یک پایگاه داده متمرکز ذخیره کرد و بدین وسیله شناخت بیشتری نسبت به مشتریان بدست آورد. در بسیاری از مواقع، برای درک مشکل، صبر زیادی لازم است، چه برسد به ارائه راه حل.