رشد مبتنی بر محصول چیست؟ | نیروی فروش

مقالاتی درباره بازاریابی که فقط برای شما انتخاب شده اند را در صندوق ورودی خود دریافت کنید

<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">

ثبت نام کن

چگونه رشد مبتنی بر محصول و ABM را وارد عمل کنیم

از طریق تجربیات شخصی‌سازی‌شده و مبتنی بر داده‌ها، کشف کنید که چگونه رشد مبتنی بر محصول بازاریابی را تغییر می‌دهد.


رشد مبتنی بر محصول چیست؟

شما می تو،د با تشویق مشتریان سرسخت خود به گسترش اخبار در مورد پیشنهادات شما به تیم بازاریابی خود کمک کنید – جرقه ای برای رشد محصول. رشد مبتنی بر محصول چیست؟ این محصول شما را در مرکز تجربه مشتری و سفر ،ید قرار می دهد. مزایا، قابلیت ها و عملکرد محصول بخش عمده ای از فروش و متقاعدسازی را انجام می دهد.

بازاریابی مبتنی بر حساب (ABM) مدت‌هاست که یک رویکرد بازاریابی B2B است که نتایج را ارائه می‌دهد. در واقع، 89 درصد از بازاریابان B2B در حال حاضر از استراتژی ABM استفاده می کنند.

هنگامی که یک حساب هدف برای یک نسخه آزمایشی رایگان یا “freemium” ثبت نام کرد، تجربه ورود یکپارچه آنها را شروع می کنید. این می تواند شامل مطالب آموزنده، جلسات آموزشی و پشتیب، مستقیم باشد تا به تیم حساب کمک کند تا ویژگی های محصول را به طور کامل درک کنند.

برای کمک به تیم های خود در درک بهتر اینکه چگونه می توانند به یک رویکرد ،یبی کمک کنند، در اینجا چند سؤال وجود دارد که باید اکنون بپرسید:

فرض کنید شما شرکتی هستید که ابزار مدیریت پروژه ارائه می دهد و به دنبال گسترش پایگاه مشتریان خود در صنایع مختلف هستید. شما تحقیقات بازار انجام می دهید و حساب های هدفی را شناسایی می کنید که با مشخصات مشتری ایده آل شما همخو، دارند. برای ایجاد لیستی از حساب های هدف با ارزش، عواملی مانند اندازه شرکت، صنعت و نقاط درد را در نظر می گیرید.

شرکت ها با استفاده از محصولات خود برای ایجاد خط لوله ای از کاربران فعال که به مشتریان پرداخت کننده تبدیل می شوند، رشد فوق العاده ای یافته اند.

این امر وزن تیم های بازاریابی و فروش را از بین می برد و همچنین آنها را به تیم های طراحی و مهندسی محصول نزدیک تر می کند. نتیجه؟ تمرکز مداوم بر نوآوری و بهبود تجربه کاربر.

چگونه رشد مبتنی بر محصول همراه با بازاریابی مبتنی بر حساب کار می کند

رشد مبتنی بر محصول و ABM هر دو برای ایجاد فرآیند ،ید بهتر و تجربه کلی مشتری طراحی شده‌اند. در جایی که رشد محصول بر روی کاربر نهایی متمرکز است، ABM کمیته ،ید را هدف قرار می دهد.

مشتریان به کمپین های بازاریابی و فروشندگان تکیه نمی کنند تا به آنها بگویند محصول چه کاری برای آنها انجام خواهد داد – آنها خودشان آن را تجربه می کنند. این رویکردی است که گارتنر پیش بینی می کند 95٪ از ارائه دهندگان نرم افزار به ،وان یک سرویس (SaaS). تا سال 2025 برای جذب مشتری جدید استفاده خواهد شد.

مشتریان شما می توانند مروج شما باشند

همانطور که مشتری از محصول استفاده می کند، شما ال،ای استفاده و تعامل آنها را برای شناسایی فرصت های فروش بالا، مانند ارتقاء به یک طرح سطح بالاتر یا اضافه ، مجوزهای کاربر اضافی، زیر نظر دارید. علاوه بر این، از داده‌ها برای ایجاد کمپین‌ها – وبینارها، کارگاه‌ها یا رویدادهای انحصاری – استفاده می‌کنید که روابط شما را عمیق‌تر می‌کند و شرکت شما را به ،وان یک شریک قابل اعتماد قرار می‌دهد.

ایجاد رشد مبتنی بر محصول در استراتژی بازاریابی شما

در حالی که رشد مبتنی بر محصول بر اطمینان از اینکه مشتریان به اندازه کافی محصول را دوست دارند تا آن را ستایش کنند، متمرکز است، ABM رویکرد هدفمندتری است که حساب‌های با ارزش بالا را با پیام‌ها و محتوای شخصی‌شده شناسایی کرده و درگیر می‌کند.

رشد محصول مبتنی بر این تصور است که مشتری، که از یک محصول لذت می‌برند به کاربران وفادار تبدیل می‌شوند و آن را با دیگران به اشتراک می‌گذارند، که منجر به کاهش هزینه‌های جذب مشتری و یک حلقه رشد خودپایه می‌شود.

کوری دیویس در نوشتن و تحقیق برای این مقاله مشارکت داشت.


منبع: https://www.salesforce.com/blog/what-is-،uct-led-growth/

این شش کمپین بازاریابی B2B نمونه های خوبی از نحوه استفاده حدا،ری از منابع خود هستند.


با ظهور رشد محصول، بسیاری از بازاریابان ممکن است از تغییر ABM واهمه داشته باشند. اما، نگران نباشید – ABM و رشد مبتنی بر محصول با هم بهتر عمل می کنند. در اینجا به این صورت است:

اگر فقط از یکی از این دو استراتژی استفاده می کنید، فرصتی را برای جذب مخاطبان کلیدی از دست می دهید – و احتمالاً درآمد را روی میز باقی می گذارید. رشد مبتنی بر محصول و ABM با هم، مشتریان شما را برای ،ب اطلاعات بیشتر بازمی‌گردانند.

استراتژی بازاریابی B2B خود را رونق دهید

بر اساس تحقیقات خود، شما شروع به ایجاد پیام ها و محتوای متن، – مطالعات موردی، راهنماهای خاص صنعت، مقالات رهبری فکری – برای سهامداران کلیدی در هر حساب هدف می کنید که نشان می دهد چگونه ابزار مدیریت پروژه به چالش های خاص رسیدگی می کند.