راهنمای 5 دقیقه ای شما برای اتصالات Salesforce 2023

در Salesforce Connections، یاد خواهید گرفت که چگونه از فناوری برای رشد روابط با مشتری خود استفاده کنید. خواهید دید که چگونه استفاده از هوش مصنوعی (AI) و بینش‌های مبتنی بر داده می‌تواند به شما کمک کند کارآمدتر کار کنید، شخصی‌سازی را برای تجارب بهتر مشتری بهبود بخشید، از سرمایه‌گذاری بازاریابی خود بیشتر بهره ببرید و مشتریان خود را برای ،ب اطلاعات بیشتر بازگرد،د.

آیا می خواهید درباره اتصالات و همه اتفاقات هیجان انگیز بیشتر بد،د؟ هنوز درباره ثبت نام، محل اقامت یا نحوه پخش جری، از خانه سؤالی دارید؟ ما پاسخ های شما را در پرسش های متداول داریم.

اتصالات را تنظیم کنید

مقالاتی درباره بازاریابی که فقط برای شما انتخاب شده اند را در صندوق ورودی خود دریافت کنید

<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">

ثبت نام کن

Connections را در Salesforce+ به صورت رایگان تماشا کنید

تماس با همه شرکت ها: وقت آن رسیده است که پایگاه طرفداران برند خود را تقویت کنید. رویداد Salesforce Connections امسال (7 تا 8 ژوئن در شیکاگو) همه چیز در مورد ایجاد ارتباطات قدرتمند و پایدار با مشتری با تعاملات م،ی دار است – یا همانطور که ما دوست داریم آن را بنامیم، ایجاد جادوی مشتری.

نمی تو،د به شیکاگو برسید؟ مشکلی نیست! ما سرگرمی و دانش Connections را برای شما به ارمغان خواهیم آورد — رایگان در Salesforce+.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/connections-conference/حتما این پنج فعالیت را به لیست خود اضافه کنید. به ما اعتماد کنید، نمی خواهید آنها را از دست بدهید.

5 لحظه غیر حضوری در Salesforce Connections

  1. قدرت ارتباط از طریق داستان سرایی با دن لوی | 8 ژوئن، ساعت 3 بعد از ظهر CST
  • دن لوی نویسنده، بازیگر، کارگردان و تهیه کننده برنده جایزه امی همیشه داست، برای گفتن دارد. گفتگوی او با سارا فرانکلین مدیر ارشد اجرایی Salesforce را در مورد اهمیت نمایندگی از طریق داستان سرایی و نحوه ارتباط با مشتریان خود به روشی کاملاً جدید بررسی کنید.
  1. نکته اصلی: Trailblazers شرکت های مشتری می سازد | 7 ژوئن، 10 صبح CST
  • برای شرکت‌ها مهم‌تر از همیشه است که در این دوران تغییرات بزرگ، روی مشتریان خود تمرکز کنند. به رهبران Salesforce بپیوندید تا دریابید که شرکت های مشتری چگونه می توانند بدون توجه به شرایط اقتصادی، نوآوری، کارایی و رشد را هدایت کنند.
  1. لژ بازاریابی و کمپ
  • برای نشستن با یکی از کارشناسان ما در Marketing Cloud به سالن بازاریابی (اتاق 179) بروید.
  • وقت آن است که ع، لینکدین خود را به روز کنید! برای دریافت هد شات به روز، به سالن بازاریابی (اتاق 179) بروید.
  • محصولات ما را در ایستگاه‌های نمایشی در Campground که توسط کارشناسان Marketing Cloud کار می‌کنند، مشاهده کنید.
  • در تاریخ 7 ژوئن ساعت 2:30 بعد از ظهر CST، سخنر، اصلی بازاریابی را بررسی کنید. فراموش نکنید که بازخورد خود را در برنامه تلفن همراه رویداد ارسال کنید و در Lodge بازاریابی برندی خود را دریافت کنید.
  • ببینید جنرال می، چگونه با مشتریان ارتباط برقرار می کند و تیپ شخصیتی بازاریابی خود را در Marketing Cloud Zone در اردوگاه بیابید.

نمی تو،د حضوری شرکت کنید؟ با پخش Salesforce Connections ما از 7 تا 8 ژوئن از ساعت 9:45 صبح CST هماهنگ شوید. هنگامی که حساب Salesforce+ خود را دریافت کردید، به سادگی برای رویداد ثبت نام کنید و پخش را به تقویم خود اضافه کنید.

وارسی لیست کامل جلسات و فعالیت ها برای برنامه ریزی دو روز عالی خود در Salesforce Connections.

شما به شش ساعت سخنر،‌ها و جلسات زنده Connections، بیش از 30 ،مت درخواستی در مورد جدیدترین نوآوری‌های Salesforce برای بازاریابی و تجارت، و همه اقدامات پشت صحنه دسترسی خواهید داشت.

سوالات

4. لژ تجاری و محل کمپ

  • تجارت + TikTok = فرصتی بزرگ برای تجارت شما. به Commerce Lodge (اتاق 178) سری بزنید تا ببینید چگونه می تو،د محتوای خود را ارتقا دهید و با مشتریان در همه جا ارتباط برقرار کنید.
  • نیاز به یک وانت دارید؟ در کافه Commerce Your Way توقف کنید. در حالی که یاد می گیرید چگونه تجارت را با هوش مصنوعی شخصی سازی کنید، یک کاپوچینو (با هنر لاته شخصی شده!) بگیرید.
  • برای مشاهده آ،ین نوآوری ها و اولین نفری باشید که ویژگی های جدید را به نمایش می گذارد، از Commerce Campground دیدن کنید.
  • Commerce Cloud Keynote، 7 ژوئن ساعت 12:30 بعد از ظهر CST را بررسی کنید. ببینید چگونه YETI از هوش مصنوعی، داده و CRM برای افزایش فروش و کاهش هزینه ها استفاده می کند

5. وقت مهم، است! | 7 ژوئن، 6:00 بعد از ظهر CST

  • با ما همراه باشید تا یک شب مفرح با باندهای دوبرابر، مرباها را دو برابر کنید. با رهبران دیگر صنعت معاشرت کنید و با درختان نئون و MisterWives سر بزنید.

به بیش از 10000 رهبر صنعت – حضوری یا آنلاین با Salesforce+ – برای دو روز پر از جلسات، شبکه‌سازی با همتایان بازاریابی و بازرگ، و سرگرمی‌های عالی بپیوندید.

برای اتصالات به ما بپیوندید

برای ایجاد روابط بهتر با مشتری و یادگیری از رهبران صنعت آماده شوید. چه در شیکاگو به ما بپیوندید یا به صورت مجازی، زمان بسیار خوبی خواهد بود.