راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

در حالی که فیلترهای کارتریج کربن فعال و رسوب نیازی به برق ندارند اما در حذف نمک های معدنی بی تاثیر هستند. در بین این ها برند مینروا بی شک در یک دهه ی اخیر بهترین مارک تصفیه آب تایوانی بوده است. فروشگاه گوارنوش به فکر تمامی مشتریان خود می باشد بدین منظور که در کنار عرضهی دستگاه های تایوانی، دستگاه های تصفیه آب ارزان با قیمت مناسب و کیفیت بی نظیری را در اختیار مشتریان خود قرار میدهد. به همین دلیل واسطهها از میان برداشته خواهند شد و قیمت دستگاه ها واقعیترین قیمتی است که در بازار وجود دارد. در فروشگاه گوارنوش تمام قیمت ها مناسب و واقعی است، چرا که این فروشگاه به صورت مستقیم با تولیدکنندگان اصلی در ارتباط میباشد. شرکت مینروا فیلتر با بررسی انواع برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی اقدام به عرضه و فروش برند مینروا به عنوان بهترین مارک تصفیه آب خانگی در ایران نموده است زیرا متخصصین این شرکت کیفیت آب خروجی هر برندی را طبق استانداردهای جهانی NSF و FDA سازمان غذا و دارو آمریکا آزمایش نموده و با اطلاعات علمی گزینه مناسب منزل شما را معرفی و عرضه خواهند کرد.

قیمت فیلتر تصفیه آب

به همین دلیل اگر اطلاعات کافی در این زمینه نداشته باشید، ممکن است دستگاهی را خریدرای کنید که به اندازه کافی کار آمد نباشد. کافی است با مراجعه به بخش فروشگاه اینترنتی گوارنوش، سفارش خود را ثبت کنید، در کوتاه ترین زمان ممکن مشمول بهترین خدمات نصب و راه اندازی به صورت رایگان و به همراه یک سال گارانتی طلایی خواهید شد. یک مرکز معتبر، برخی خدمات نظیر مشاوره، خدمات پس از فروش مثل نصب و راه اندازی را به صورت رایگان ارائه میدهد. بهترین و مجرب ترین تکنسینها در فروشگاه گوارنوش حضور دارند که مطابق بروزترین استانداردهای جهانی دستگاه را نصب و راه اندازی کنند. یک مرکز و فروشگاه معتبر تصفیه آب خانگی در تهران، ابتدا پس از بررسی کیفیت آب شهری منطقه شما، بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی را پیشنهاد میکند. به همین خاطر است که خرید از مراکز و فروشگاه معتبر دستگاه تصفیه آب در تهران، بسیار حائز اهمیت است.

قیمت دستگاه تصفیه آب

این دستگاه ها تقریبا شبیه به یک کلمن آب هستند. در نظر داشته باشید که این دو دستگاه هیچ تفاوتی از نظر کارایی باهم ندارند و فقط از نظر ظاهری شبیه نیستند. همان طور که می دانید کاربرد دستگاه تصفیه آب بسیار است. زیرا در سالهای آینده شما را بسیار نگران خواهد کرد. زیرا این سیستم تصفیه آب با دارا بودن فیلتر ها ی کربنی و فیلتر ممبران تا ۹۸ درصد ذرات معلق و ناخالصی های آب را از بین می برد و در کاهش سختی آب نیز موثر است. توجه به در دسترس بودن لوازم یدکی در بازار بسیار مهم است زیرا این نشان دهنده ای این شرکت توانایی سرویس دهی و از بین بردن مشکل دستگاه در اسرع وقت را دارد. چرا که با خرید یک دستگاه متفرقه از یک فروشگاه ناشناس، تنها هزینه گزاف و اضافی را متقبل شدید. این فروشگاه دارای نمایندگی مجاز و اصلی سافت واتر در تهران و همچنین مرکز فروش محصولات سی سی کا و ایزی ول در شهر تهران است.

خرید فیلتر تصفیه آب

فروشگاه تصفیه آب گوارنوش با بیش از یک دهه سابقه درخشان در زمینه فروش و خدمات پس از فروش انواع دستگاه تصفیه آب، امروزه موفق به تولید دستگاه های تصفیه آب با بهترین متریال تایوانی شده است. این موارد به شما کمک می کند که اشتباها دستگاه تصفیه آب ۶ مرحله ای را به جای اسمز خریداری خرید دستگاه تصفیه آب نکنید. تصفیه آب مینروا در مدل های ۶ مرحله ای آب معدنی ساز، ۷ مرحله ای قلیایی کننده، ۸ مرحله ای فرا بنفش و ۸ مرحله ای اکسیژن ساز عرضه می شود که پر فروش ترین و کامل ترین مدل آن دستگاه ۸ مرحله ای اکسیژن ساز می باشد که با ۸ فیلتر تصفیه به از بین رفتن آلاینده ها و املاح و کنترل و تنظیم سختی آب کمک می کند و با یک فیلتر اکسیژن ساز به افزایش سطح اکسیژن آب می پردازد.

خبرگزاری آریا- اگر قصد خرید دستگاه تصفیه آب را دارید باید بدانید که در بازار انواع دستگاه های تقلبی با برند های تجاری رایج عرضه می شوند و بسیاری از افراد بدون اطلاع درباره ی دستگاه تصفیه آب اورجینال به دام این فروشندگان می افتند. پس از آشنایی با این مراکز میتوانید با خیال راحت و اطمینان کامل از اصالت و اورجینال بودن کالا، بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی مد نظر خود را تهیه کنید. بالطبع هرچه تعداد فیلتر ها بیشتر باشد، آبی که وارد دستگاه می شود با کیفیت و سلامت بیشتری خارج می شود. بیشتر وارد کننده های دستگاه های موجود در بازار می گویند محصولاتشان ساخته شده در تایوان. هنگام خرید به نوشته حک شده روی دستگاه MADE IN Taiwan دقت کنید. در همین لحظه میتوانید اقدام به تهیه دستگاه تصفیه آب برای داشتن آبی سالم و پاکیزه برای منزل یا محل کارتان کنید.

انواع دستگاه تصفیه آب به همین دلیل خرید دستگاه تصفیه آب به یکی از ملزومات زندگی ایرانیان تبدیل شده است که شهر تهران از این قاعده مستثنا نیست. علاوه بر این، مراکز خدمات پس از فروش دستگاهی که قصد خرید آن را دارید باید در صورت بروز مشکل در نزدیکی محل زندگی شما واقع شوند. در ادامه به معرفی مراکز فروش و فروشگاه معتبر دستگاه تصفیه آب در شهر تهران پرداختهایم. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید دستگاه تصفیه آب در تهران و مشاوره رایگان در این زمینه به بخش تماس با ما بروید و با گوارنوش تماس حاصل فرمایید.

اگر قصد خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل را دارید به نمایندگی اصلی سافت واتر و نمایندگی سی سی کا و ایزی ول در تهران مراجعه کنید. قبل از خرید دستگاه های تصفیه آب از وضعیت گارانتی آن اطمینان حاصل کنید گارانتی و خدمات پس از فروش نباید فقط یک شعار و کارت گارانتی باشد. برای اینکار در زمان خاموش شدن دستگاه دو سیم متصل به کلید حداقل را جدا کرده و ان ها را به هم متصل کنید اگر دستگاه روشن شد کلید حداقل فشار مشکل دارد.

دستگاه تصفیه آب خانگی

این دستگاه از فیلترهای استاندارد کارتریجی استفاده میکند بنابراین در این خصوص مشکلی در تهیه فیلتر، متوجه مصرف کننده نیست. بنابراین سعی کنید دستگاه هایی با اتصالات فیتینگی خریداری کنید. اتصالات تایوانی با مارک ORGANIC و … زمانی که مشکلی دررابطهبا کیفیت محصولات وجود داشته باشد، این شرکت که بهترین مارک دستگاه تصفیه آب محسوب میشود، اقداماتی فوری را انجام میدهند. یکی از دیگر محصولات حرفه ای ما دستگاه تصفیه آب صنعتی می باشد. منظور از این که میگوییم سیستم فیلتراسیون آب با یکدیگر فرق دارد، به این معنی است که مهمترین فیلتر دستگاه تصفیه آب با آب تصفیه کن دیگر متفاوت است. یک سال گارانتی ویژه جهت عیب یابی و رفع تمام مشکلات و نواقص فنی دستگاه تصفیه آب، بدون دریافت هزینه است. سرویس های دورهای که شامل تعویض فیلترها، هواگیری دستگاه، عیب یابی، رفع نواقص و مشکلات دستگاه، تعویض قطعات در صورت خرابی و غیره که با کمترین هزینه در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد.

تصفیه آب 6 مرحله ای، قلیایی کننده، فرابنفش و اکسیژن ساز دارای فناوری RO از محصولات برند سی سی کا می باشند . یک سیستم آب تصفیه کن دارای چندین مرحله و فیلتر می باشد که هر کدام مسئول حذف بخشی از آلودگی های مرسوم در آب می باشند. امروزه با افزایش آلودگی آب های زیرزمینی در اثر صنعتی شدن جوامع شهری، مقادیری زیادی ناخالصی و گازهای سمی وارد آب های زیر زمینی میشود. این شرکت تمامی قطعات را از کشور تایوان وارد کرده و در ایران مونتاژ میکند. مراکز اصلی و معتبر بسیاری از دستگاه های خود را از کشور تایوان وارد میکنند.

در واقع این فیلتر یکی از اصلی ترین فیلتر های دستگاه تصفیه آب میباشد که با قدرت جذب خود کلر، گاز های شیمیایی محلول در آب ، مواد شیمیایی آلی، آفت کش ها و بو طعم نامطبوع آب را از بین میبرد. در کنار آشنایی با مشخصات و ویژگی های بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی میبایست با معتبرترین برندهای موجود در بازار نیز آشنا شوید. اول از همه ، شرکتی که خدمات پس از فروش را ارائه می دهد، علاوه بر مهارت های فنی و تخصصی، باید به تمام قطعات و اجزای دستگاه مجهز باشد. شرکت راد گستر نوین برای اطمینان مشتریانش از کیفیت برتر دستگاه ها ، محصولات خود را با گارانتی طلایی یکساله و خدمات پس از فروش طولانی مدت همراه با ارسال و نصب رایگان به تمامی نقاط توسط تکنسین های مجرب عرضه می نماید و همچنین برای راحتی آنها شرایط پرداخت نقد و اقساط هم فراهم ساخته است.