راهنمای ایجاد و اجرای کمپین پیامکی (SMS) موفق بصورت گام به گام

کمپین پیامکی یا کمپین پیامکی، پیامکی است که معمولاً برای اه، بازاریابی برای گروه بزرگی از گیرندگان ارسال می شود. پیامک های فروش و تخفیفات جشنواره ها از محبوب ترین آنها هستند. کمپین‌های پیامکی یک استراتژی بسیار قدرتمند برای ارائه اطلاعات ضروری به مردم هستند و در ،یب با سایر کانال‌های بازاریابی، مانند ایمیل بهترین عملکرد را دارند.

چرا کمپین های پیامکی مهم هستند؟

پس از ذخیره سازی کمپین، از تب های بالا، نوع مخاطب، سازمان و یا سرنخی که تمایل به ارسال دارید را انتخاب کنید:

یک پیامک به سرنخ ها با ویژگی های مشتریان ایده آل خود ارسال کنید و از آن ها بخواهید که در صورت نیاز به محصول و خدمات تان، عدد 1 را ارسال کنند. سپس توسط گردش کار رویدادی برای پرسنل ایجاد کنید که به مشتری، که عدد 1 را ارسال نمودند، تماس بگیرند.

دسته بندی به کمک لیست ها

ساخت لیست مرحله 2

متن پیام کمپین را وارد کنید

آسان و سریع. پیامک ساده استاندارد است در حالی که ایمیل های بازاریابی باید با استفاده از HTML به خوبی طراحی شوند، بنابراین ایجاد پیامک فقط چند لحظه طول می کشد. علاوه بر این، نتایج قابل توجه بسیار سریعتر به دست می آیند، زیرا 95٪ از تمام متون در عرض 3 دقیقه پس از ارسال خوانده می شوند.

ارسال پیامک در کمپین

ارسال توسط گردشکار

ممکن است تمایل داشته باشید که لیست صف ارسالی یا کمپین ارسال پیامک را متوقف و حذف کنید. برای این منظور کافی است از ،مت بیشتر در کمپین روی گزینه خالی ، لیست مرتبط کلیک کنید تا کمپین ارسال پیامک متوقف و لیست کمپین خالی گردد.

ساخت کمپین تبلیغاتی اس ام اس

ارسال بصورت دستی

پس از ذخیره سازی لیست، وارد ،مت کمپین های تبلیغاتی شوید و یک کمپین جدید ایجاد کنید. توجه کنید که هنگام ساخت کمپین حتما تیک گزینه کمپین پیامکی را زده و متن پیامک خود را وارد کنید.

به طور متوسط، کاربران روزانه بیش از یک ساعت را صرف چک ، گوشی های خود می کنند. بازاریابان سعی می‌کنند با ارائه پیشنهادات خود از طریق پیام‌رسان‌ها، پوش نوتیفیکیشن ها، ایمیل‌ها و سرویس پیام کوتاه پیش‌فرض تلفن همراه – SMS میزان فروش را افزایش دهند.

ایده های کمپین پیامکی

  • ارسال پیشنهادات منحصر به فرد و تخفیفات جشنواره
  • ارسال یادآوری برای یک رویداد
  • ارائه پیشنهادات شخصی
  • مش،ین را از یک مجموعه جدید یا راه اندازی محصول مطلع کنید
  • مشتریان را تشویق کنید تا به برند شما در شبکه های اجتماعی بپیوندند
  • بازخورد بخواهید

چطور در CRM پارس ویتایگر کمپین پیامکی را اجرا کنیم؟

خالی ، لیست کمپین

همین حالا بصورت کاملا رایگان، نرم افزار CRM را آزمایش کنید:
استفاده از نرم افزار CRM بصورت رایگان


منبع: https://parsvt.com/sms-campaign/

مطلوب برای هر ،ب و کاری. بازاریابی پیامکی زمینه وسیعی از فرصت ها را برای انواع شرکت ها باز می کند. کمپین های پیامکی در مورد محصولات جدید، خدمات، مشتریان جذاب با فروش و پیشنهادات انحصاری اطلاع رس، می کنند. همچنین می تواند به روز رس، ها و اعلان ها را ارائه دهد یا قرار ملاقات ها را به آنها یادآوری کند. علاوه بر این، یک کمپین پیامکی می تواند برای گزارش برخی اخبار مرتبط یا برای بهبود پشتیب، و خدمات مشتری استفاده شود.

آیا تمایل دارید بصورت رایگان از نرم افزار CRM استفاده نمایید؟

ساخت کمپین تبلیغاتی اس ام اس (2)

  1. از ،مت 1 می تو،د مخاطب، سازمان و یا سرنخ های موجود را اضافه کنید.
  2. از ،مت 2 می تو،د مخاطب جدیدی اضافه و به کمپین مرتبط کنید.
  3. از ،مت 3 می تو،د لیستی که ساختید را انتخاب و وارد کنید.

استفاده از بخش بندی در کمپین های بازاریابی ایمیلی و پیامکی امکان پذیر است (و توصیه می شود). می تو،د متغیرهای مورد نیاز مانند ،ت، شهر، سن و غیره را انتخاب کنید، مشروط بر اینکه این اطلاعات را در ماژول های سرنخ، مخاطب و سازمان خود داشته باشید و پیام های کمی متفاوت ایجاد کنید تا انتظارات افراد مختلف را به طور همزمان برآورده کنید.

برای دسته بندی پیامک به مخاطبین، سازمان ها و یا سرنخ های با ویژگی های خاص مثلا تمامی مخاطبین ،ن در شهر تهران، خیابان سعادت آباد، ابتدا باید یک لیست در آن ماژول با شرط های لازم بسازید:

ارسال پیامک با گردش کار

با سایر کانال های بازاریابی ادغام کنید. آیا می دانستید که کمپین پیامکی می تواند نتایج یک کمپین بازاریابی ایمیلی را بهبود بخشد؟ می تو،د برای افرادی که برایشان ایمیل ایمیل ارسال کرده اید، پیامکی مبنی بر تحریک برای باز ، ایمیل ارسال کنید. بنابراین، از طریق استفاده از یک کمپین پیامکی به صورت استراتژیک فکر کنید و با تلاش های سایر کانال های بازاریابی از آن حمایت کنید.

نرخ باز پیامک فوق العاده. به گفته گاردنر، کمپین پیامکی نرخ باز شدن 98 درصدی و نرخ پاسخ 45 درصدی دارند. در حالی که فقط 20٪ ایمیل‌ها بررسی می‌شوند. در واقع، 75 درصد از کاربران پیامک را به‌جای ایمیل‌ها به‌،وان کانال اصلی تعامل با ،ب‌وکارها انتخاب می‌کنند.

ساخت لیست مرحله 1همچنین می تو،د با کلیک روی افزودن شرط، شروط دیگری را وارد کنید.

شما می تو،د از طریق سامانه پیامکی و یا نرم افزارهای بازاریابی پیامک ارسال کنید. اما ساده ترین و قدرتمندترین ابزار برای ایجاد کمپین های پیامکی استفاده از نرم افزار CRM پارس ویتایگر است.

بطور مثال با استفاده از ماژول دریافت پیامک و ایجاد یک کمپین برای سرنخ های فروش می تو،د کمپین موفق زیر را اجرا کنید:

مشتریان را به اقدام وادار می کند. پیامک ها به این دلیل مفید هستند که احساس حساسیت زم، ایجاد می کنند. به عبارت دیگر کمپین های پیامکی مدت زمان محدودی را برای اقدام به مردم اطلاع می دهند و اگر هر،ی می خواهد از این پیشنهاد استفاده کند باید عجله کند. هیچ کانال بازاریابی دیگری وجود ندارد که احساس فوریت را آنقدر قوی ایجاد کند که بسیاری تصمیم بگیرند به سرعت عمل کنند.

برای ارسال کافی است روی گزینه بیشتر کلیک کرده و روی ارسال پیامک مرتبط کلیک کنید.

ارسال پیامک با گردش کار 2

خالی ، لیست ارسالی

افزودن لیست به کمپین

همچنین برای ارسال می تو،د با استفاده از توابع سفارشی موجود در گردش کارها اقدام به ارسال پیامک کنید.