راهنماي نصب و دریافت برنامه

ابزارهای CRM مشارکتی میتوانند کار تیمی شما را با ایجاد پایگاه دانش، ایجاد بهترین روشهای کاری و ایجاد ارتباط بدون اصطکاک بین اعضای تیم سادهتر کنند. نرمافزار CRM بهعنوان یکی از بهترین و مؤثرترین ابزارهای مدیریت زمان به شما کمک میکند کارهای فوری و مهم خود را اولویتبندی کنید. باید این را در نطر گرفت که CRM تنها یک نرم افزار نیست. § در حال حاضر این تمایل وجود دارد که مدیریت ارتباط مشتری با تکنولوژی شبکه های اجتماعی تقارب بیشتری پیدا کنند. مدیریت ارتباط با مشتری (Customer Relationship Management یا بهاختصار CRM) اولین بار در ابتدای دهۀ 1990 میلادی به کار گرفته شد. نرم افزار CRM پیام گستر شامل چندین محصول کاربردی است که هر کدام به طور کاملا حرفه ای و استراتژیک به معقوله خودکارسازی، برنامه ریزی و جذب مشتری و افزایش فروش می پردازد. جهت مدیریت فروش ، پیش بینی فروش ، مدیریت کمیسیون ها ، مدیریت بازاریابی و… 10. نرم افزار CRM با سیگنال هایی که به شما از طریق گزارشات خواهد داد به شما کمک خواهد کرد تا وضعیت آینده بازار کسب و کار خود را پیش بینی کنید. حال با توجه به تمام توضیحات بالا میتوانیم بگوییم که بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی کدام است.

استفاده از نرم افزار CRM امروزه برای تمام کسب و کار ها حتی کسب و کار های کوچکی مانند یک پیج فروش اینترنتی اینستاگرام هم لازم است. این بدین معنی است که کدهای منبع نرم افزار در دسترس بوده و هر کاربری می تواند آن ها را خوانده، تغییر داده و مجدداً مورد استفاده قرار دهد. بدون بهبود فرآیندها کسب و کار، باید به دنبال یک منبع دیگر برای ورود داده ها باشید. پس از تصدیق اطلاعات در مرحله قبل، لیست شماره حساب ها و کارت های متصل به شماره تلفن همراه (برای مشتریان فعلی همراه بانک) نمایش داده می شود و مشتری می تواند تغییرات مورد نظر را در حساب ها و کارت های متصل به همراه بانک خود اعمال نماید. شرکت، تمامی وسایل مورد نیاز را برای مشتریان مهیا می نماید تا در صورت نیاز، خودشان به انجام اقدامات لازم بپردازند. این نکته واضح است که سازمانها و شرکتها در تلاشند تا با ایجاد ارتباط بهتر با مشتریان و ذینفعان خود، رابطه بلندمدتی را با آنان برقرار نموده و رضایتمندی آنان را فراهم آورند.

4. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید امور و کارهایی را که بایستی به صورت دوره ای انجام شود را تنظیم کرده و بدون نیاز به نیروی انسانی و اتلاف وقت انجام دهید. یک سیستم ارتباط با مشتری (CRM) به شما کمک میکند تا مشتری های جدیدی پیدا کنید و با سازماندهی اطلاعات مشتری به شیوهای اصولی، روابط محکمتری با آنها برقرار کنید و کسب و کار خود را سریعتر ارتقاء دهید. این نرم افزار از طریق ایجاد و حفظ روابط بلندمدت با مشتری، سازمان را در زمینه شناسایی، جذب، حفظ و پرورش مشتریان سودآور، توانمند میسازد. استفاده دیگر از این ابزار در ارتباط تمام پرسنل موجود در کسب و کار شما با مدیریت می باشد. سعید جمالی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا گفت: در این نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر پردازش ابری برای مدیریت تمام بخشهای کسب و کار در شرایط دور کاری طراحی شده است؛ این نرمافزار زیرساختی را در اختیار افراد قرار میدهد تا تمامی ارتباطها و تعاملهای انجام شده با مشتریان را به صورت یکپارچه در آن ذخیره کنند. در شرایط سخت و پیچیدۀ اقتصادی، کار گروهی و هماهنگی تیمی از ارزش بالاتری برخوردار است. به عنوان یک کسبوکار که باید در شرایط اقتصادی نابهسامان به راه خود ادامه دهد، CRM دیدار خیالتان را از بابت افزایش بهرهوری و حفظ کارایی راحت خواهد کرد.

با اطلاعاتی که در نرم افزار سی آر ام ثبت میشود، مانند نوع مشتری، موقعیت جغرافیایی وی، خصوصیات اخلاقی مشتری، اطلاعات تماس، سابقه معاملات و… شما چه نوع آموزشهایی را به کارکنان خدمت رسانی به مشتریان خود ارائه می دهید؟ این انجمن به شما این امکان را میدهد که به محض ظهور مشکلات آنها را بشنوید و به سرعت پاسخ دهید. با استفاده از این نرم افزار شما علاوه بر این کار ها می توانید فروش آنلاین، ارسال اس ام اس به مشتریان و ثبت اطلاعات مشتریان را نیز داشته باشید. CRM اجتماعی میتواند برای کسب و کار شما بسیار سودمند باشد، زیرا میتوانید دسترسی خود را افزایش دهید و تعامل فوری با مشتریان داشته باشید. برای رسیدن به این هدف شما بهراحتی میتوانید CRM را در بخش بازاریابی، پشتیبانی، منابع انسانی یا حتی در مدیریت امور مالی خود استفاده کنید. 2. مدیرانی که دوست دارند تا عملکرد تمام افراد خود را در بخش های مختلف مورد ارزیابی قرار دهند. اندازه و نیاز خود را در نظر بگیرید: با بررسی میزان بزرگی فروشگاه و پیشبینی پیشرفت کسبوکار در چند سال آینده، درباره نیازهای سیستم خود تصمیمگیری کنید و صندوق خود را با توجه به ابعاد فیزیکی و عملکرد انتخاب کنید.

به کمک CRM هیچوقت سرنخها را از دست نخواهید داد. بنابراین وقتی کلی کار سر تیم شما ریخته و خطر از دست دادن مشتریان بالاست، نرمافزار CRM به کمک شما میآید و به طور خودکار پروفایلهای جداگانهای برای مشتریان تولید میکند. CRM میتواند بهطور خودکار پرسوناهای مشتری را با دادههای دقیق پر کند، ارسال ایمیلها و پیامهای شبکههای اجتماعی را زمانبندی کند و با ارسال پیامهای شخصیسازیشده، سرنخها را با احتمال بیشتری به مشتری تبدیل کند. 2. سیستم جامع فروشگاهی: این نرم افزار در فروشگاه های بزرگ با محصولات زیاد بسیار کاربرد دارد. که این روند در ادامه باعث افزایش فروش و تعداد مشتریان شما خواهد شد. پلتفرم محبوب فروش و بازاریابی، Hubspot CRM روند فروش در سراسر کانال های متعدد در سازمان شما را ساده می کند.

مشتریان فعلی بهترین موارد برای فروش محصولات و خدمات جدید هستند. در زمینه تبلیغات، بازاریابی و فروش نیز به سازمان و پرسنل آن یاری برساند تا واکنش مناسبی نسبت به نیاز مشتری نشان داده شود.. نرم افزار جامع آرپا عنوان برترین و کارامد ترین نرم افزار را به خود اختصاص داده است و تمام مشتریانی که از نرم افزار CRM آرپا استفاده کرده اند از رضایت کاملی برخوردار هستند. این فعال فناور یادآور شد: نرم افزار جدید در دوران شیوع کرونا به شرکتها کمک زیادی کرده است و شرایط دور کاری را برای آنها فراهم میکند؛ این امکانات به کسب و کارها کمک میکند تا کارمندان آنها به تمامی اطلاعات مورد نیاز و راههای ارتباط با مشتری دسترسی داشته باشند و در شرایط دور کاری و قرنطیه هم بتوانند به خوبی فعالیت کنند.

نرمافزار CRM با قابلیت ارسال خودکار ایمیل و با داشتن قالبهای ایمیلی متعدد به شما کمک میکند ایمیل مارکتینگ را در بهترین شکل ممکن آن اجرا کنید. مدیر هر سازمانی برای پیشرفت و رشد سازمان، به طور مداوم در تلاش است و با شناخت و بررسی اطلاعات هر نرم افزار، بهترین نرم افزار را برای رسیدگی به امورات سازمان انتخاب می کند. با استفاده از نرم افزار CRM تحت وب قادر خواهید بود درخواستهای خدمات پس از فروش یا پشتیبانی مشتریها را دریافت کرده، آنها را اولویت بندی و برنامه ریزی نمایید و پاسخ دهی به آنها را به کارشناس مربوطه تخصیص دهید تا در نهایت بتوانید مطابق با تعهداتتان خدمات مورد نیاز مشتریان را به آنها ارائه دهید. نرم افزارهای فروشگاهی مختلفی وجود دارند که هرکدام همه یا بخشی از مشخصات بالا را دارند، اما در نهایت این کسبوکار است که با توجه به نیاز خود، بهترین نرم افزار فروشگاهی را انتخاب میکند. استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری یا سی آر ام، مزایای بیشماری برای سازمانها فراهم میکند. 9. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید فرصت های فروش و معرفی محصول بیشتری را به دست آورید که ماحصل این فرصت ها افزایش فروش و رونق کسب و کار خواهد بود.

چگونه با آنها ارتباط برقرار کنیم؟ هنگامی که به طور شخصی با مشتریان خود صحبت می کنید، باید درباره منافع و نگرانی های آنها و همچنین انتظاراتی که از خدمات شما دارند صحبت نمایید. در ضمن با درنظر گرفتن نکات گفته شده میتوانید تصمیم هوشمندانهتری برای خرید نرم افزار فروشگاهی بگیرید. 7. کسب و کار ها و سازمان هایی که قادر به حفظ مشتری خود نیستند و مشتریان بعد از خرید دیگر به آنها مراجعه نمی کنند. وبا توجه به وضعیت امروز کرونایی جهان و وضعیت کسب و کارها برای همه بیزینس ها ضروری می باشد.این نرم افزار تمام نیاز های یک فروشگاه اینترنتی را برطرف میکند و علاوه بر تمام ویژگی هایی که هر فروشگاه اینترنتی دارد، این نرم افزار امکان اتصال به سیستم یکپارچه فروش را نیز دارا هست. 2. یکی از زیر مجموعه های این برنامه اتوماسیون یکپارچه فروش می باشد که تمام مراحل بازاریابی تا صدور فاکتور به صورت یکپارچه در این نرم افزار قابل اجراست.

بیشتر سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری یک نسخهی آزمایش رایگان ارائه میدهند. هر چه مشتری فرصت بیشتری برای انجام کسب وکار با شرکت شما داشته باشد، احتمال موفقیت شرکت بیشتر است. این امر شانس موفقیت را بیشتر میکند و در نهایت باعث افزایش گردش مالی و سود میشود. در این مقاله قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم که نرم افزار crm چیست و کاربرد انواع نرم افزارهای crm چطور میتواند به رضایتمندی مشتری، افزایش سود و در نهایت بهبود کسبوکار منجر شود. صندوق فروشگاهی ECR: این صندوقها که سادهترین نوع صندوقهای فروشگاهی هستند در واقع ماشین حسابی دارای نرمافزار فروشگاهی است که قابلیت ارتقا ندارد. صندوق فروشگاهی POS: بهترین نوع صندوق از نظر عمر و استفاده چندکاربره صندوق فروشگاهی POS است. به شما امکان دسترسی آسان به اطلاعات مهم در مورد رفتار مشتری مانند سوابق خرید و ارتباطات قبلی با مخاطبین از طریق کانالهای مختلف (رسانههای اجتماعی، چت، ایمیل و غیره) را میدهد و مشتریان مجبور نیستند داستان خود را بارها و بارها برای شما تکرار کنند و شما میتوانید با بهترین روش و تلاش کمتری برای وفاداری بهتر مشتری، به مشکلات رسیدگی کنید. به بيان ديگر، داشتن محصولات متمايز و منطبق با نيازهای مشتری شرط لازم است، ولی لزوما شرط کافی برای کسب و تداوم وفاداری مشتری نيست.

این افزونه امکان استفاده از تاریخ شمسی در نرم افزار Microsoft Dynamics CRM را فراهم مینماید. شما می توانید کدهای این نرم افزار را به همراه سری کامل ابزارها که شامل پلاگین هایی است که داده ها، ایمیل ها، برنامه ها، وظایف و قرارملاقات ها را با Microsoft Outlook، Mozilla، Thunderbird و… روابطی که با مشتریان خود دارید به شدت بر “تجربه مشتری” آنها تأثیر میگذارد. سیستمهای مبتنی بر ابر CRM دادههای شما را در برابر آسیب دیدن یا گم شدن محافظت میکنند. خیلی از مدیران کسبوکارها در مورد اعداد کلیدی مربوط به عملکردشان اطلاعات کمی دارند یا حتی فکر میکنند نیازی به این اعداد ندارند! وی با اشاره به اینکه از زمانی که فرد یک مشتری بالقوه را شناسایی میکند، میتواند با استفاده از این نرم افزار پروفایلی برای او تشکیل دهد و پس از تبدیل شدن به مشتری بالفعل، همه خریدها و خدمات ارائه شده به مشتری با این نرمافزار مدیریت میشود، افزود: مدیریت ارتباط با مشتری یک استراتژی است که موجب رشد شرکتها میشود، اما معمولاً شرکتها فقط به عنوان نرم افزار به سی آر ام نگاه میکنند.

مدیران باید در مورد نیازهای خود انتظاراتی را تعیین کنند تا از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری به اطلاعات لازم برای کاریزهای فروش دست پیدا کنند و سپس از کارشناسان فروش بخواهند تا کاستی ها را برطرف کنند. همان طور که گفتیم استفاده از یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری، می تواند بسیاری از نیازهای کسب و کار شما را فراهم و به شما در مدریت هر چه بهتر مشتریان، کمک کند. تحلیل بازخورد مشتریان و تصمیمگیری جهت بهبود فرایند ارتباط با مشتری. مشتریان با استفاده از این خدمت قادر خواهند بود بدون مراجعه به شعب بانک، جهت اتصال حساب/کارت به همراه بانک، قطع ارتباط آنها و همچنین تخصیص/تغییر رمز حساب اقدام نمایند. تیم فروش شما میتواند با بررسی و آنالیز دادههای موجود در سیستم ارتباط با مشتریان و با توجه به علایق، رفتار و خریدهای پیشین مشتریان، رفتار آیندهی آنها را پیشبینی کرده و بدین ترتیب یک برنامهی جامع و کامل برای بازاریابی محصول یا خدمات به بخش فروش ارائه دهد. نرم افزار CRM ویتایگر، نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری است که قابلیت های فروش، بازاریابی و پشتیبانی را به همراه ابزارهای قدرتمند دیگر برای برقراری همکاری موثر و کارآمد فراهم کرده تا تجربه ای ایده آل از کار با سیستم کسب کنیم.

با استفاده از امکانات Zoho CRM، میتوانید کارهایی مانند افزودن و ارسالهای فرم جدید Unbounce را به عنوان سرنخ (Lead)، ایجاد مخاطبین از Facebook Lead Ads یا موارد دیگر را برای یکپارچهسازی اقدامات خود، سایت highcrm در نظر بگیرید. سپس مدیران فروش می توانند با استفاده از این داده ها الگوها را شناسایی کرده و ببینند که کدام فرایندهای فروش برای تیمشان کار می کند و کدام یک می توانند بهبود یابند. 1. نرم افزار CRM قادر خواهد بود که اطلاعات مشتریان را ثبت و دسته بندی کرده و در مواقع لزوم در اختیار کاربر قرار دهد. در دسته از متغیرها در این مرحله میتواند اندازهگیری شود. نرم افزار CRM ویتایگر امکان ارائه تحت وب و شبکه را داشته و به صورت چندکاربره می باشد، یعنی شما یا همکارانتان می توانید از هر نقطه ی دنیا و در هر زمان به این برنامه دسترسی داشته باشید. هنگامی که هر سرنخ کوچکترین تعاملی با برند شما برقرار کند، نرمافزار CRM شما را متوجه میسازد و میتوانید آن سرنخ را وارد قیف فروش خود کنید. حتی هزینههای فروش و بازاریابی با استفاده از CRM تا حد زیادی کمتر میشوند. با CRM میتوانید تمامی اطلاعات ارزشمند خود را در یک مکان کنار هم جمع کنید، این دادهها را در فضای ابری در اختیار شما قرار دهد و به شما این امکان را بدهد تا بهجای صرف وقت برای تفسیر و تحلیل اطلاعات، بر روی مشتریان ارزشمند خود تمرکز داشته باشید.