دکوراسیون اداری مدرن و جدید با طراحی های جذاب

پارتیشن اداری مدرن و شفاف، مخصوص فضاهای کاری است که در آن خلاقیت و کار گروهی اهمیت ویژه ای دارد و افراد مشکلی برای اشتراک گذاری فعالیتهای خود ندارند. طراحی دکوراسیون داخلی دفتر کار با توجه به حضور افراد در محیط داخلی دفتر کار از اهمیت ویژه ای برخوردار است. با مجموعه اطلاعاتی که در دسترس شرکت طراحی داخلی است و با توجه به بودجه کارفرما پروپزال اولیه ای برای کارفرما آماده می شود. در این صورت نیز برداشت از فضا توسط پیمانکار صورت می گیرد، درخواست و نیازهای کارفرما شنیده می شود.

شرکت های طراحی داخلی اداری

یکی از ویژگی های مختص پارتیشن چوبی که ممکن است آن را برای محیط کار نامناسب نشان دهد، شفافیت کم، نفوذ ناپذیری و عدم دسترسی به بخش های دیگر است؛ همچنین این جنس محصول چه از نوع یک دست و چه از نوع مشبک و طرح دار، مانع بزرگی در برابر نور محیط بوده و نسبت به نوع شیشه ای خود فضای کار را بسته و کوچک تر می نماید. مجموع این موارد نشان می دهد به غیر از سازمان های بزرگ، دفاتر اداری کوچک نیز نیاز به شرکت های طراحی داخلی دارند تا تمام عوامل موثر مذکور را تبدیل به فضایی دلپذیر و البته کارآمد برای پرسنل، کارفرمایان و مراجعین سازد. درواقع شما میتوانید نمای موردعلاقه خود را بر روی دیوارپوش PVC چاپی، چاپ کنید.

پارتیشنهای از جنس ام دی اف قیمت مناسبی دارند و برای استفاده در محیطهای اداری انتخاب مناسبی هستند. در اجرای پارتیشن اداری UPVC از جدارههایی حاوی گاز آرگون استفاده میشود که عایق مناسبی برای گرما میباشد. به عنوان مثال برای جداسازی محل ورودی منزل از اتاق نشیمن، جداسازی حال از پذیرایی، جداسازی آشپزخانه از اتاق نشیمن و برای جداسازی اتاق های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. در برخی شرایط دیگر هم عکس این موضوع پیش می آید یعنی فضا به قدری بزرگ است که باید قسمتی از آن را به بخش های کوچکتر تقسیم بندی کرد تا بتوان استفاده بهینه ای در هر دو حالت داشته باشیم. در پارتیشن بندی اداری فضا های بزرگ و کوچک اداره را با استفاده از دیوارهای مدولار با قابلیت طراحی بر اساس نیازهای افراد بخش بندی می کنند به جداکننده های موقت و کاذب که برای ایجاد فضاهای نیمه خصوصی و خصوصی ،زیباسازی، بهینه سازی و به طور کلی ایجاد محیط آرام و دور از سر و صدا جهت افزایش بازدهی کارکنان پارتیشن اداری می گویند.

در مورد استانداردهای این فضا بحث گسترده و جزئیات بسیار است. میزهای کار با طول زیاد برای گسترده کردن مدارک و مستندات مالی و همچنین کمدهای کافی برای قراردادن زونکن از نیازهای اصلی این دپارتمان می باشد. این موضوع برابر با تامین سلیقه ای تک تک اعضا نیست بلکه سعی دارد در کنار حفظ استانداردهای یک فضای اداری مدرن محیطی برای آسایش و بهره وری بالای کارکنان خلق نماید. اکثر شرکت ها فعالیت های گروهی و تیمی انجام می دهند و هم سعی بر حفظ حریم شخصی افراد دارند.

به طور مثال ظرافت استفاده از رنگ های خنثی و جانمایی اکسسوری های رنگی مطابق با هویت سازمانی می تواند یک انتخاب هوشمندانه و درخور محیط باشد. به طور کلی نیاز است در این فضا به فواصل دقت خاصی شود با توجه به اینکه مرزبندی فیزیکی بین افراد وجود ندارد مساحتی که در اختیار هر کاربر قرار دارد باید به گونه ای در نظر گرفته شود که هر کارمند هنگام کار حس راحتی داشته باشد. در این شرایط پارتیشن شیشهای میتواند مکانهای مختلف را از هم مجزا کند و در عین حال هر محیط را کاملاً قابل رویت نماید. اما آیا این موضوع ما را به لزوم طراحی های خاص و در عین حال کاربردی واداشته است؟ اگر در حال ایجاد یک دفتر جدید، گسترش یا نوسازی فضای کارتان هستید، میخواهیم نکاتی اضافه در طراحی دکوراسیون اداری را به اشتراک بگذاریم که به موفقیت پروژه شما کمک زیادی خواهد کرد.

برای فضای منعطف اداری طراحی سیستم های جدا کننده از اهمیت فراوانی برخوردار است.زیرا این پارتیشن ها نباید فضا را به صورت سلولی جدا کرده و حس فضای بسته به کارمندان بدهد.همچنین فضای جدا شده با پارتیشن ها باید به گونه ای بوده که محیط شخصی برای کارمند به وجود آورد.به طور مثال در فضاهای منعطف از جداکننده های خاص و با اشکال متفاوت در کنار فضای عمومی به گونه ای استفاده می شود که جذابیت محیط بالا رفته و در عین حال برای کاربر استفاده کننده از فضا آرامش و تمرکز را به ارمغان بیاورد. تهران به عنوان پایتحت ایران مرکز تمرکز فعالیت های متنوع اداری می باشد از این رو با تنوع گسترده ای از هویت سازمانی، زمینه فعالیت و بسترهای متفاوت کاری در این شهر رو به رو هستیم که هر کدام دکوراسیون اداری و دفتر کار مختص به خود را می طلبد.

طراحی داخلی مجتمع اداری

علاوه بر این، باید دقت نمود که نصب پارتیشن به نحوی انجام شود که کمترین تخریب را در پی داشته باشد. در ابتدا از فضای مورد نظر کارفرما بازدید کرده و نقشه آن را برداشت می کنند، علاوه بر این در این مرحله نیازها و دغدغه های کارفرما را برای طراحی محیط اداری خود دریافت می کنند. در برخی از شرکتها و سازمانها وجود دیوارهای کج یا ستونهای اضافی علاوه بر این که در دکوراسیون محیط تاثیر نامناسبی دارند، مانع از ایجاد اتاقهای مورد نیاز میشوند. مبلمان و پارتیشن های مینیمال و مدرن این ویژگی را به خوبی دارند و علاوه بر افزودن به زیبایی فضا، در دراز مدت می توانند بدون تاثیر منفی در فضا باقی بمانند و کارآرایی داشته باشند.

جانمایی و طراحی مبلمان و پارتیشن اداری در فضا صورت می گیرد و بهترین دیتیل اجرایی با توجه به شرایط موجود پیشنهاد می گردد، که این موضوع خود به تنهایی می تواند خط فکری بهتری برای طراحی محیط باشد. هنگام طراحی اتاق جلسات ابتدا باید این نکته را در نظر بگیریم که فضای رفت و آمد در این اتاق مناسب باشد تا حرکات افراد در اطراف میز کنفرانس با اختلالی روبرو نشود. اما برای محیطهایی با وسایل لوکس، پارتیشن چوبی انتخاب بهتری است که میتواند زیبایی محیط اداری را نیز دو چندان کند. گروه شیشکس یک تیم طراح و تولیدکننده انواع پارتیشن شیشهای است که با تکیه بر تجربه و تخصص هفتساله خود توانسته به رضایت حداکثری مشتریان خود دست پیدا کند. پارتیشن های اداری بسیار آسان تر و کم هزینه تر و کار آمد تر از انواع دیوار دائمی هستند.

طراحی داخلی دفتر کار اداری امروزه در شرکت ها و اداره ها برای استفاده ی بهینه از فضاهای داخل ساختمان از پارتیشن اداری استفاده می کنند. حیاط های اندرونی اغلب در ساختمان با پلان عمیق، جهت نفوذ نور طبیعی به مرکز ساختمان به کار گرفته می شوند. استفاده از ۲ لایه شیشه با فاصله اندک باعث می شود که مقاومت سیستم در برابر صوت بالاتر برود. هم سویی و هماهنگی طراح و پیمانکار باعث می شود خواست هر دو آن ها اجرای یک کار دقیق و دستیابی به نتیجه مورد نظر و نیاز کارفرما به بهترین شکل ممکن باشد.

با توجه به اینکه مبل ها تقریبا نیمی از فضای محل کار را اشغال می کنند نمی توان به سادگی از آن گذر کرد. اگر این مطلب برای شما مفید و آموزنده است، پیشنهاد میکنیم نکات کلیدی طراحی دکوراسیون اتاق خواب را نیز با ما فرا بگیرید. پارتیشن اداری یکی از وسایلی است که میتواند با قیمت مناسبی، بخشبندی اتاقهای ادارات را انجام دهد. اگر اتاق مدیریت با پارتیشن شیشه ای از سایر فضاها جدا می شود بهتر است با پرده کرکره ای، شیدو یا شیشه هوشمند دید آن نسبت به بیرون قابل کنترل شود. از پارتیشن ها برای جدا کردن فضاهای داخلی به شیوه ای موقت و متفاوت استفاده می شود.

یکی از مواردی که امروزه بیش از پیش در دکوراسیون داخلی رواج پیدا کرده است، استفاده از پارتیشن برای فضاهای مختلف است. عملکرد مطمئن و قابل اتکا بودن این موتورها باعث می شود از آنها در کارکردهای حساس از جمله خودروهای نظامی نیز استفاده شود و در خودروهای سنگین و وسایل نقلیه عمومی سنگین نیز به دلیل همین قابلیت ها موتورهای دیزل مورد اقبال بوده اند اما آن چه باید مورد توجه قرارگیرد استفاده از قطعات یدکی اصلی و با کیفیت در این موتورهای دیزل است. این مدل بهدلیل دو جداره بودن میتواند کاملاً عایق صدا باشد. در مدلهای تک جداره شیشهای پارتیشنها به دو صورت با فریم و بدون فریم یا فریم لس در بازار موجود هستند. برای محیطهایی که از المانهای مدرن در آن استفاده شده است، پارتیشن ساده و مدرن از جنس ام دی اف، چوب و حتی شیشهای بدون فریم میتواند انتخاب بسیار مناسبی باشد. بهترین پارتیشن ها را باید با توجه به قیمت آن ها انتخاب کنید، ممکن است پارتیشن شیشهای دوجداره با طراحی مدرن و به صورت مدور زیبایی خیرهکنندهای باشد و کارکرد مناسبی برای منظور مورد نظر شما داشته باشد ولی هزینه آن نسبت به سایر هزینه های شرکت منطقی نیست، به علاوه که ممکن است نیازهای شرکت ایجاب کند که تغییراتی در فضاها و دکوراسیون داده شود و برای مدت کوتاه چنین هزینهای به صرفه نباشد؛ بنابراین برای پارتیشن های اداری معمولا هزینه های بسیار زیاد انجام نمی شود مگر در مواقعی که شرکت و سازمانی سال ها به صورت مشخص اداره شود و احتمال نیاز به تغییرات در کوتاه مدت وجود نداشته باشد.

طراحی و دکوراسیون داخلی فضای اداری

اما پارتیشنهای متحرک نقطه اتصالی ندارند و میتوانند در هر مکانی قرار داده شوند. در محیطهای اداری کلاسیک، پارتیشنهای فلزی و ام دی اف نیز میتوانند مناسبتر باشند. منظور از دکوراسیون اداری لاکچری چیست؟ نکتهای که در این خصوص وجود دارد این است که هر نوع از پارتیشن به دو صورت ثابت و متحرک تولید میشود. به همین دلیل هر یک از آن ها نیاز به یک فضای خصوصی و نیم خصوصی دارند. مشاوران گروه مکعب بر اساس سالها تجربه در این بخش به شما کمک میکنند تا بر اساس بودجه خود بهترین تصمیم را برای طراحی داخل فضای اداری خود بگیرید. اگر قصد بازسازی ساختمان اداری یا طراحی آن را دارید باید به نکاتی که در مقاله فوق ذکر شد را مد نظر قرار دهید.

این قفسه های ساخته شده به راحتی به شما این امکان را می دهد که مجلات و کتاب ها را در کنار یکدیگر قرار دهید و در عین حال فضای میز کار خود را آزاد کنید. بیشتر افراد که در ادارات مشغول به کار هستند محیط کار آنها ساده طراحی شده است اما کار کردن در یک محیط شیک و زیبا تاثیر زیادی در کار کارمندان ادارات دارد محل کار خانه دوم تلقی می شود همان طوریکه به دکوراسیون داخلی خانه توجه می شود باید به طراحی دکوراسیون اداری نیز توجه شود تا کار کنان اداری هنگام کار احساس آرامش و راحتی کنند.برای داشتن یک دکوراسیون شیک اداری باید به رنگ دیوار ها، نور، و قرار گرفتن چیدمان میزاداری و مبلمان توجه کرد. اطلاعاتی که کارفرما می دهد بسیار ارزشمند است چرا که درخواست های ملموس و دغدغه های کاری خود را بیان می نماید که در طراحی و نتیجه آن بسیار تاثیر گذار است.

شعارهای عدم استفاده از تزیین و بی پیرایگی مزید بر علت شده، پنجرههای سراسری را رواج داد. نیز باشد. پارتیشن سازی فضاهای خانگی می تواند یک ردیف مرتفع از گیاهان و فلاورباکس ها، تنها چوب هایی مانند بامبو، قطعات چوبی با چینش خاص، سطوح برش خورده از جنس و متریال متنوع، شیشه های مات و یا شفاف با و یا بدون طرح و نقش و هر نمونه دیگر و ترکیبی از موارد ذکر شده باشد.از پارتیشن ها برای جداسازی اتاق نشیمن از پذیرایی و یا اتاق غذاخوری، فضای ورودی از بخش های دیگر اتاق، بخش بندی اتاق به بخش های کار و استراحت ، مطالعه، خواب و موارد بسیار متنوع دیگر استفاده می شود.پارتیشن بندی فضا محدود به اتاق ها نیست. در پارتیشن اداری تک جداره از یک لایه شیشه سکوریت استفاده میشود و در پارتیشن اداری ام دی اف دوجه داره از شیشه دوجداره استفاده میشود که در هر دو صورت تک جداره و دو جداره قابلیت نصب پرده کرکرهای وجود دکوراسیون داخلی اداری دارد.

دکوراسیون داخلی ساختمان اداری

یکی از مهم ترین عامل ها در طراحی داخلی شرکت، سبک معماری بنا می باشد که در طراحی داخلی ادارات تاثیر زیادی دارد بنابراین باید قسمت های مختلف ساختمان اداری با طراحی داخلی آن هماهنگی داشته باشد. قطعا قیمت طراحی دکوراسیون اداری یکی از معیارهای مهم برای انتخاب سبک دکوراسیون است. جانمایی اتاق مدیریت در طراحی دکوراسیون اداری باید به اتاق کنفرانس اصلی مجموعه نزدیک باشد. یکی از موارد مهمی که در انتخاب وسایل دکوراسیون اداری باید به آن توجه کنید، تهیه وسایل با کیفیت است. در این مقاله مجموعه ایی زیبا و جدید از انواع دکوراسیونهای اداری را گرداوری نموده ایم که با مشاهده آنها می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. از انواع مختلفی از پارتیشنها در کنار مبل و صندلی اداری با توجه به شرایط خود میتوانید استفاده کنید تا ضمن ارتقای اثربخشی و کارایی در اداره خود، سبب افزایش تمرکز کارکنان، ایجاد حریم خصوصی و راحتی افراد شوید.

طراحی فضای داخلی تجاری و اداری