دریچه بازدید فن کویل در انواع مختلف + نمونه کار سازه صنعت

همچنین در صورت عدم‌تطابق با سلیقه مالکین امکان تغییر نوع دریچه بازدید فن کویل نیز وجود داشته و به آسانی با به‌کارگیری متخصصین امر و انتخاب یکی از انواع دریچه فن کویل می‌توانید دریچه زیر فن کویل را تغییر دهید. در صورت علاقه‌مندی به یادگیری نکات مهم در خرید دریچه فن کویل تا انتهای این مطلب با سایت تهویه سان همراه باشید. هنگام انتخاب این دریچه ها باید به مکانی که می خواهید از دریچه بازدید فن کویل مورد نظر خود در آن استفاده کنید؛ دقت نموده و بهترین و مناسب ترین انتخاب ر ا انجام دهید. معیارهای دیگری که باید هنگام انتخاب دریچه بازدید زیر فن کویل مورد نظر قرار دهید عبارتند از محل نصب (روی سقف، کف زمین، یا روی دیوار) و ساختار سیستم تهویه هوای ساختمان. دریچه خطی منصوب بر روی بدنه‌ی اصلیِ دریچه بازدید فن کویل با منافذی موازی و ابعادی متناسب با بدنه، این امکان را می‌دهد که هوای کافی جهت پشتیبانیِ هوای برگشتِ دستگاه، بطور مستقیم توسط دریچه بازدید فن کویل از محیط تامین گردد.

دریچه زیر فن کویل لولادار وسط خطی یکسره

این نوع دریچه زیر فن کویل دارای خطوط موازی مثل خطوط دریچه اسلوت می باشد.به همین دلیل نام آن به دریچه زیر فن کویل خطی طرح اسلوت معروف گردیده است. درب دریچه زیر فن کویل مشبک ترکیبی از ورق آلومینیومی و یک دریچه مشبکِ صفر یا ۴۵ درجه می باشد. دریچه زیر فن کویل استیل را هم می توان بصورت پیچ از زو و هم بصورت پیچ مخفی، نصب و تعبیه نمود. دریچه بازدید دوطرفه خطی فن کویل از دو سمت مخالف هوای بازگشتی جهت افزایش راندمان کاری فن کویل را تامین خواهد نمود. قرارگیری فن کویل در میانه ساختمان و دور از دیوارها امکان استفاده از این دریچه بسیار شیک و زیبا در رنگ‌های متفاوت را فراهم خواهد نمود.

دریچه زیر فن کویل یک طرفه در زمان نزدیکی قرارگیری فن کویل در گوشه ساختمان یا نزدیک دیوار استفاده شده و با قابلیت‌های ظاهری و رنگی خود به دکوراتیو بودن دریچه بازدید فن کویل خواهد افزود. یکی از دو حالت لولایی یا وزنه‌ای برای دریچه دسترسی فن کویل ساختمان قابل سفارش است. دریچه بازدید فنکویل استیل در فضاهای اتاق عمل یا اتاق های تمیز کلین روم مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به اینکه استیل یکی از گرانترین متریال در ساخت دریچه هوا می باشد به صورت گسترده از این محصول استفاده نمی شود. ضخامت دریچه های استیل معمولاً از ورق یک میل میباشد ولی این بدان معنا نیست که از ورق ضخیم تر نمی توان استفاده کرد.

درب دریچه زیر فن کویل گل سقفی هم به صورت وزنه‌ای و هم به صورت لولایی تولید و عرضه می‌شود. دریچه زیر فن کویل گل سقفی به وسیله رنگ پودری استاتیک به صورت کوره‌ای پوشش داده می‌گردد. طریقه نصب دریچه زیر فن کویل گل سقفی نیز به دوصورت پیچ ازرو و پیچ مخفی است. ساختار دریچه زیر فن کویل گل سقفی به صورت شیاری چهارگوش در داخل بدنه درب دریچه‌یا در حاشیه درب دریچه زیرفن کویل است.

روکش سوپاپ زیر فن کویل گریل نیز به صورت وزنه و لولا ساخته شده و با رنگ کوره ای الکترواستاتیک با کد رنگ دلخواه مشتری روکش شده است. برای دستگاه هایی که نیاز به مکش هوا از بدنه درب دریچه بازدید را دارند برای تناسب با مدل دریچه دهش (اگر از مدل خطی باشد)، از دریچه زیر فن کویل خطی استفاده می شود. با توجه به ابعاد چهارچوب یا حفره چهار گوش روی سیستم فن کویل یا داکت اسپلیت، در سقف کاذب یک فریم قرار داده می شود و دریچه بازدید فن کویل توسط پیچ بر روی این فریم نصب می شود. دریچه ساده، وقتی کاربرد دارد که هوای برگشتی از مجرای کانال هوا تامین شود، در غیر این صورت اگر این نیاز از طریق دریچه بازدید فن کویل صورت پذیرد آنگاه دریچه را شیاردار خواهند ساخت که این شیارها باعث تسهیل در جریان گردش هوا می شود.

دریچه مشبک تهویه هوا

نمایی شکیل و جذاب، مقاومت بالا و قیمت مناسب از ویژگی های بارز این مدل دریچه زیر فن کویل است. شرکت تهویه فراز تولید کننده و طراح انواع کانال های خرطومی و فلکسیبل، دریچه تنظیم هوا، کانال هواساز، دودکش صنعتی و هود صنعتی ، دمپر کانال، عایق الاستومری می باشد. سطح روی دریچه زیر فن کویل با رنگ کوره ای پودری استاتیک در رنگ های متنوع پوشانده می شود.

دریچه بازدید فن کویل در انواع مختلف + نمونه کار سازه صنعت لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و انتخاب مناسب ترین دستگاه برای پروژه خود و نیز استعلام قیمت آنها با مهندسان ما دریچه زیر فن کویل تماس بگیرید. کارشناسان شرکت مهندسی و بازرگانی راهبرد انرژی درفک (رادکو) آماده ارائه هر گونه مشاوره تخصصی در این زمینه می‌باشند. بهتر است جهت اطمینان این دریچه روی قاب چوبی یا فلزی نصب شود و در صورتی که دریچه مستقیم روی گچ نصب شود به مرور زمان لقی و شل شدن دریچه وجود دارد. جامع ترین و کاملترین نمونه کانال فلکسیبل عایقدار ،در میان انواع کانال فلکسیبل هوا، کانال فلکسیبل عایقدار الاستومری می باشد. قبل از سفارش ساخت به سازنده باید اندازه داخلی کلاف در طول و عرض گرفته شود و اطلاع داده شود تا میزان بادخور از آنها کسر گردد. هم به صورت پیچ از جلو و هم به صورت پیچ از داخل , بدیهی است که در مورد پیچ ​​های داخل، این امر ظاهر شیر را زیباتر می کند.

  • یکی از ارزان ترین دریچه های زیر فن کویل، دریچه زیر دستگاهی گریل خور یا پانچی میباشد.
  • اگر ابعاد دریچه زیر فن کویل بسیار بزرگ باشد از ورق با ضخامت ۲۵/۱میلیمتر استفاده میشود.
  • درب دریچه زیر فنکویل خطیِ طرح اسلوت نیز با دو مدلِ وزنه ای و لولایی قابل تولید و بهره برداری می باشد.
  • پروفیل آلومینیومی فریم دریچه زیر فن کویل حتماً باید حالت سه پری داشته باشد تا پس از ایجاد چهار چوب فریم دریچه زیر فن کویل ، درب دریچه زیر فن کویل به راحتی در روی این نشیمن گاه جانمایی شود .
  • دریچه زیر فن کویل پره Z را نیز به دوصورت پیچ از رو و پیچ مخفی نصب و تعبیه می کنند.