دریچه اسلوت ویرگول

به‌صورتی که اگر دو شیاره هوا و یک تیغه جداکننده در بین آن‌ها باشد، شاهد دریچه دو اسلات گفته خواهد شد. اگر تیغه جداکننده به دو عدد افزایش یابد؛ تعداد شیارهای هوا به عدد سه رسیده و دریچه سه اسلوت برای مشتری طراحی شده است. شرکت تهویه فراز تولید کننده و طراح انواع کانال های خرطومی و فلکسیبل، دریچه تنظیم هوا، کانال هواساز، دودکش صنعتی و هود صنعتی ، دمپر کانال، عایق الاستومری می باشد.

اسلوت یا شیار های روی این دریچه متغیر است و با توجه درخواست و سفارش مشتری و محیطی که در آن نصب می شود متفاوت خواهد بود. این دریچه‌ها می‌توانند با توجه به مکان نصب، به صورت یك سر بسته، دو سر بسته و یا حتی دو سر باز ساخته شوند. در زاویه بیش از 90 درجه و کمتر از 180 درجه این نوع خط دریچه‌ به روش های مختلف در قسمت دیوار و روی سطح قابل نصب می باشد. مهم ترین نکته در انتخاب این دریچه‌ها توجه به سرعت هوای دریچه‌، ارتفاع نصب، اندازه نقطه، سازگاری دریچه‌ با جعبه پلنوم و دریچه اسلوت نحوه نصب است. ذ- با توجه مکان نصب، بصورت یکسر بسته ، دوسر بسته و حتی دوسرباز می توان تولید نمود.

مرسوم می باشد .

بنابر این از دریچه اسلوت و دریچه چهارگوش به عنوان یک عنصر طراحی و دکوراتیو در طراحی های مربوط به دکوراسیون داخلی استفاده می شود. استفاده از این دریچه هم چنین در بسیار از مکان های بزرگ و لوکس ، رستوران ها ، هتل ها و … مرسوم می باشد . زیبایی ظاهری این دریچه در کنار کاربردی که دارد موجب شده است تا این دریچه وسیه ترین کاربرد را در میان سایر دریچه ها در دکوراسیون داخلی داشته باشد. مسئله حائز اهمیت در رابطه با این دریچه این مسئله می باشد که پشت دریچه از پلنیوم باکس استفاده می گردد .

از کاربرد های این مدل می توان به استفاده در فضا هایی که طول پرتاب بلند بدون تغییر زاویه در دریچه مورد نیاز است از جمله فضاهایی که طول پرتاب مورد نیاز از ارتفاع سقف بیشتر باشد اشاره نمود. دریچه اسلوت ناگونیا؛ در زوایای بزرگتر از 90 درجه و کمتر از ۱۸۰ درجه کاربرد دارد. این نوع دریچه خطی اسلوت قابلیت نصب در کنج دیوار و سقف های با اشکال ناهمگون دارد. دریچه اسلات بطور کلی برای قرار گرفتن در پلنیوم طراحی شده است که البته امکان نصب در کانال را دارد . این نوع دریچه در دو مدل اسلات پره معمولی و اسلات پره کاجی تولید می گردد.در تولید این دریچه ها فاصله بین خطوط استاندار می باشد امکان تغییر بین لاینها مخصوصا اسلوت پره کاجی نیست. این نوع دریچه قابلیت این را دارد که هم در رفت وهم در برگشت هوا مورد استفاده قرار گیرد.

این نوع دریچه روی پیشانی دیوار در جایی که سطح داخلی دو دیوار با هم برخورد می کنند میتواند نصب شود. برای تنظیم میزان هوای ورودی یا خروجی از دریچه می توان پشت آن، دمپر هوا اضافه کرد. دریچه های اسلوت یا خطی را می توان بروی سقف های گچی، انواع سقف های کاذب و دیوار نصب کرد. البته باید در نظر داشت درصورتی که طول های بلندتر مورد نیاز باشد می توان قطعات بیشتری را کنار هم در محل مورد نظر نصب کرد.

  • شرکت تهویه سان با بیش از 25 سال سابقه فعالیت در صنعت محصولات شبکه هوارسانی اقدام به تاسیس فروشگاه آنلاین نموده و محلی معتبر برای خرید شما عزیزان به‌شمار خواهد رفت.
  • رنگ دریچه‌ها سفید بوده که برای سایر رنگ‌های دلخواه، سفارش پذیرفته می‌شود.
  • این دریچه‌ها می‌توانند با توجه به مکان نصب، به صورت یك سر بسته، دو سر بسته و یا حتی دو سر باز ساخته شوند.
  • جریان هوای دریچه خطی اسلوت به شکل متعادل و نامحسوس به محیط انجام می شود.
  • اماکنی مانند لابی و راهروهای هتل‌ها، لابی‌ها و راهروهای ساختمان‌ها و برج‌های مجلل، فضاهای داخلی اداری و شرکتی، ساختمان‌های تجاری، پاساژها و حتی سالن های ورزشی، صنعتی، تولیدی و … از جمله کاربران این محصول هستند.

دریچه اسلات به صورت چهار گوش بوده و از آلومینیوم برای تولید و ساخت آن استفاده می شود. دریچه اسلات 90 درجه یا گونیا؛ این نوع دریچه در کنج قائمه ی سقف قابل نصب می باشد. شرکت ارمغان تجارت ره سام با هدف پاسخ به نیازهای گسترده جامعه مهندسی و صنعت تاسیسات کشور در زمینه طراحی ، مهندسی و مستند سازی تجهیزات تنظیم هوا مشغول به فعالیت می باشد. دریچه‌های خطی ساخته شده از ورق گالوانیزه یا آهن در برابر رطوبت دچار ضعف بوده و طی چند سال کاملا کارایی و زیبایی خود را از دست خواهند داد. اما در صورتی که محل استفاده از این نوع دریچه مناطق خشک و بدون رطوبت باشد؛ از عملکرد مثبت و طول عمر بالا برخوردار است.

تماس با ما

قیمت دریچه اسلوت برای این نوع دریچه بستگی به تعداد لاین ها و طول و عرض ودمپر دار بودن یا نبودن این محصول دارد. مثلا قیمت دریچه اسلات با طول یک متر و 8 لاین و دمپر، قیمت بالاتری از اسلات 8 لاین بدون دمپر را دارد. به صورت کلی نحوه قیمت گذاری در این نوع دریچه به تعداد لاین ها و متراژ طولی اسلات میباشد.

جهت تهیه موتور های دمپر روی تصویر روبرو کلیک کنید.

جالب است بدانید که این نوع دریچه های هوا حتی بر روی سقف کاذب یا پارتیشن نیز قابل نصب می باشند. جهت کسب اطلاعات بشتر برای خرید یا سفارش دریچه خطی اسلوت لطفا با مسئول مشاوره و فروش شرکت به شماره‌های ۰۹۱۲۱۲۳۳۹۴۲ و۶۶۰۰۰۳۶۵-۰۲۱ تماس حاصل نمایید. با عنایت به ظاهر زیبا و دکوراتیو دریچه اسلوت ، طرفدارهای زیادی را به کاربرد خود نیز جذب کرده است . این محصول یکی از انواع دریچه سقفی هوا محسوب میشود که توسط شرکت پخش نیرو تولید میشود. استفاده از چوب یا ورق MDF که دستگاه‌های برش خاص مثل CNC شکل شیک و زیباتری به خود گرفته می‌تواند به افزایش زیبایی و شکیل‌تر شدن محیط داخلی ساختمان کمک نماید.

دریچه خطی آهنی

دریچه اسلوت ویرگول همچنین در بسیاری از ساختمان‌ها دریچه‌های هوا در کنج نزدیک به کف ساختمان نصب شده و برای هوارسانی نیازمند زاویه مناسب خواهند بود. از این رو به‌کارگیری دریچه هوای خطی 15 درجه بسیار کارآمد بوده و به دکور بهتر محیط نیز کمک خواهد کرد. دریچه های خطی اسلوت به واسطه قابلیت استفاده در طول زیاد ظرفیت قابل توجهی در حجم هوادهی و یکنواختی توزیع هوا در محیط تحت تهویه را دارند. به دلیل شکل و ظاهر دکوراتیو و قابلیت اجرا بصورت شکل های مختلف هندسی هماهنگ با محیط، این دریچه مورد استقبال زیاد از سوی مهندسین معمار قرارگرفته است. دریچه خطی اسلوت به واسطه قابلیت استفاده در طول زیاد ظرفیت قابل توجهی در حجم هوادهی و یکنواختی توزیع هوا در محیط تحت تهویه را دارند. شرکت پخش نیروی سپهر مهار در راستای به روز رسانی محصولات خود قاب دریچه اسلات را بصورت مخفی طراحی و تولید کرده است.

تولید دریچه خطی با زاویه 30 درجه در دو حالت یک طرفه و دو طرفه امری معمول بوده و می‌توان از آن در ارتفاع زیر 4 متر استفاده نمود. جهت تنظیم میزان هوای ورودی یا خروجی از دریچه اسلوت می توان پشتِ دریچه اسلوت، دمپر تنظیم هوا تعبیه نمود که جنسِ این دمپر از نوعِ آلومینیومِ آکسترود شده می باشد. دریچه اسلوت در ساختارِسیستم تهویه مطبوع ،هم جهت دمشِ هوای کانالِ هوای رفت و هم جهت مکشِ هوای برگشت، مورد استفاده قرارمی گیرد.