دانلود مقالات ISI درباره مدیریت ارتباط با مشتری + ترجمه فارسی

این نرم افزار حتی برای نرم افزار فروشگاه آنلاین نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد و اتفاقا برای فروشگاه های اینترنتی و آنلاین بیشتر قابلیت استفاده خواهد داشت. روش هایی نوین که تاکنون تجربه نکرده و از موفقیت یا شکست آن نیز مطمئن نیستند و اینگونه بازاریابی در شکل امروزی خود، حدود سال 1900 میلادی ایجاد شد. در این دوره، متقاعد کردن مشتریان برای خرید از طریق شیوه های مختلف تبلیغاتی، تبدیل به شعار شرکت ها شده بود. در این دوره که هم اکنون در آن قرار داریم، شعار اصلی کسب و کارها “مشتري پادشاه است“ میباشد. شرکت ها همزمان با تولید بیشتر و ارائه محصولات به بازار، مشتریان خود را داشتند و شعار اصلی آن ها این بود که “همیشه یک محصول خوب، زمینه را براي فروش بیشتر فراهم میکند.” به همین دلیل، تولیدکنندگان به جاي توجه به نیازهاي مشتري، به فرایندهاي داخلی، حجم و تنوع محصولات خود توجه داشتند. رفته رفته، فروشندگان آموختند که باید از شیوه های خلاقانه در فروش استفاده کرده و با بهره گیری از تبلیغات، افراد را به خرید محصولاتشان ترغیب کنند.

این از تلاش ­های تکراری بین فروشنده و مشتری جلوگیری می ­کند و همچنین به طور خودکار کلیه تماس ­ها و پیگیری ­های هر دو طرف را سایت highcrm ردیابی می ­کند. یادگیری CRM آسان است، ازآنجاییکه این سیستم عمدتاً توسط کارکنان فروش استفاده میشود و وظیفه یک فروشنده پیگیری مشتریان و تسهیل معاملات است، بد نیست بدانید که سیستمهای CRM برای مدیریت مشتریان و بهبود کارایی وظایفتان خیلی عالی عمل میکند. به عبارت دیگر هنگام ارائه خدمات به مشتری، فضایی که ایجاد میشود نامشخص است و میتواند خوب یا بد باشد. به عبارت دیگر این دسته معتقدند، که CRM، نگرشی با تاکید بر ایجاد، حفظ و توسعه و تعمیق بخشیدن به رابطه با مشتریان است. دیدگاه تحلیلی مدیریت ارتباط با مشتری برای تصمیم گیری های سازمان کاربرد دارد.

بهرهگیری از موارد متعددی که کاربرد مستقیم مفاهیم را نشان می دهد. اما بگذارید کمی بیشتر در مورد کاربرد مدیریت ارتباط با مشتری صحبت کنیم. یک سیستم CRM، گسترده و قابل توجه است اما میتواند برای تجارتهای کوچک و همچنین شرکتهای بزرگ بهعنوان هدف اصلی برای کمک به مشتریان، کارآمد باشد. بخش سوم : در این بخش باید بروز رسانی اطلاعات و همچنین کسب دانش درمورد نیازها، انگیزه ها و رفتار مشتریان مورد توجه قرار بگیرد. در واقع شرکت های تولیدی و صاحبان صنایع، سعی میکنند با این مشتریان برخورد بسیار خوبی داشته باشند تا بتوانند ارتباط بلند مدت خود را با آنان حفظ نمایند.

از این رو، تولیدکنندگان با صرف زمان، هزینه و انرژی، سعی میکردند محصولاتی بمراتب بهتر و مرغوب تر از قبل به مشتریان ارائه کنند. ما در رشدانا سعی میکنیم همچنان که از مشتریان خود راجع به رفتار و نحوه خریدشان، چیزهای زیادی میآموزید؛ در این مقاله نیز اطلاعات و نکات بسیاری راجع به مراحل تکامل بازاریابی، رویکردهای بازاریابی رابطه ای و همینطور مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) کسب کنید. شرکت سیبل در سال 1999 اولین برنامه موبایلی مدیریت ارتباط با مشتری خود را به نام Siebel Sales Handheld معرفی کرد. در این شیوه از مارکتینگ، ما با 2 رویکرد مواجه هستیم. علاوه بر این، با اجرای یک راه حل بسیار مقیاس پذیر، کسب و کارهای کوچک قادر خواهند بود قابلیت های CRM را در ارتباط با رشد شرکت گسترش دهند. در واقع مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری از لایه استراتژی آغاز شده و در نهایت نرم افزار سی آر ام، ابزاری است برای تسهیل در اجرای استراتژیهای سازمان. شرکت اجرای سیستم را به درستی انتخاب کنید، چنین شرکتی باید در رابطه با امور تجاری و همچنین مسائل فنی تخصص لازم را داشته باشد.

شرکت به دنبال ایجاد تعادل بین میزان هزینه ها با میزان درآمدها است. CRM به افراد کمک میکند تا ضمن آشنایی با نرم افزارهای مختلف، تنها آنهایی را به کار ببرند که متناسب با نیاز شرکت است و کلیه نرم افزارهای موجود را با یکدیگر ادغام نکنند! استفاده از هوش مصنوعی، ویژگی دیگری است که به طور معمول، در یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM امروزی وجود دارد. باید درباره آن فکر کنیم، نظر بگیریم و با اعضای سازمانمان جلسات توفان فکری برگزار کنیم. درباره مشتریان خود اطلاعات کسب کنید. شرکتهایی مانند Vitrue، HootSuite و HubSpot برنامههای کاربردی مبتنی بر وب را ارائه میکنند تا به شما کمک کنند به طور مؤثر محتوا منتشر کنید، پاسخها را نظارت کنید و نام تجاری خود را در سایتهای رسانههای اجتماعی دنبال کنید. در واقع، شرکتها باید شیوه رفتار خود را بر اساس نیاز و ارزشهای مشتری انتخاب کنند. پیوندی که هنگام برقراری ارتباط به شیوه ای صحیح صورت میگیرد، از چالش های دشوار بسیاری عبور میکند. در نتیجه کاربران نمی توانند آنالیز خوبی از دیتابیس در اختیار داشته باشند و نیازهای خود را برطرف کنند.

دیتابیس مارکتینگ، شیوه ای تعاملی در بازاریابی محسوب میشود. رویکرد دوم، نگرش نسبتا جدیدتري است و منحصر به مقوله بازاریابی رابطه اي میباشد. پس از سال 1950 میلادی، بمرور و همزمان با افزایش رقابت میان کسب و کارها، نگرش صاحبان شرکت ها، کارخانجات و سازمان ها نسبت به موضوعاتی مانند فروش و مشتری با تغییرات فراوانی مواجه شده و به این ترتیب، صاحبان صنایع و اهالی تجارت، به دنبال تکنیک های جذب حداکثری مشتری، تحولات فراوانی در کسب و کار خود ایجاد نمودند. به طور کلی و با توجه به مطالب گفته شده، نگرش ۳۶۰ درجه به مشتري نیز در مدیریت ارتباط با مشتری قابل ارزایابی و اثرگذار است.

به عنوان مثال، بازخوردهای مشتریان میتوانند از طریق تماسهای پشتیبانی فنی جمع آوری شوند که این امر در آینده میتواند برای ایجاد بازاریابی محصولات و ارائه خدمات به مشتریان خاص بسیار موثر باشد. مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی در این راه، به یاری شما و کسب و کار شما می آید. در این مقاله از مجموعه مقالات مرتبط با کسب و کار وبلاگ رشدانا، تلاش کردیم ضمن ارائه توضیحاتی مختصر راجع به سیر تکاملی بازاریابی، به معرفی مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در قالب رویکردهای مختلف بازاریابی همچون رویکرد رابطه مند و رویکرد دیتابیس نیز بپردازیم. اگر بخواهیم بطور مختصر راجع به فرایند تکامل بازاریابی توضیح دهیم؛ باید به این موضوع اشاره کنیم که کسب و کارهای مختلف، در طول زمان دریافتند که برای داشتن درآمد و همینطور فروش بیشتر به ناچار با بهره گیری از خلاقیت، باید شیوه های جدیدی ابداع کنند. هدف اصلی سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری شامل ادغام و خودکار سازی فروش، بازاریابی و پشتیبانی مشتری است؛ بنابراین این سیستمها به طور معمول دارای یک داشبورد هستند که نمای کلی عملکرد یک مشتری واحد را نشان میدهد. این داشبورد همچنین اطلاعات مربوط به مشتری، میزان فروش گذشته، تلاشهای قبلی در زمینه بازاریابی و خلاصهای از روابط میان مشتری و شرکت را نیز ارائه میدهد.

این روش تجزیه و تحلیل ارتقا فروش را انجام می ­دهد، ردیابی تاریخچه حساب مشتری را برای فروش مکرر یا فروش آینده انجام می ­دهد و فروش، بازاریابی، مراکز تماس و فروشگاه ­های خرده فروشی را هماهنگ می ­کند. اتوماسیون نیروی فروش، تجزیه و تحلیل ارتقاء فروش، ردیابی تاریخچه حساب مشتری را برای فروشهای مکرر یا فروشهای آینده، بازاریابی، مراکز تماس و مراکز خرده فروشی را تحت نظر گرفته و هماهنگ میسازد. تا سال 1986، پت سالیوان (Pat Sullivan) و مایک مهنی (Mike Muhney) سیستم ارزیابی مشتری به نام ACT را بر اساس اصل Rolodex دیجیتال منتشر کردند که برای اولین بار، سرویس مدیریت تماس را ارائه داد. در سال 1982، کیت (Kate) و رابرت دی کستنباوم (Robert D. Kestnbaum) مفهوم بازاریابی پایگاه داده (Database marketing) را معرفی کردند و آن را استفاده از روشهای آماری برای تجزیه و تحلیل و جمعآوری دادههای مشتریان تعریف کردند. در حدود 2009، توسعهدهندگان شروع به توسعه گزینههای سودآور از رسانههای اجتماعی کردند و ابزارهایی را طراحی کردند که به شرکتها در دسترسی به تمام شبکههای مورد علاقه کاربران کمک میکند. «وارن کیگان» از صاحب نظران علم بازاریابی معتقد است که تنها در صورت تمرکز منابع بر فرصت ها و ایجاد ارزش برای مشتریان است که می توان به مزیت رقابتی پایدار دست یافت و پشتوانه ای محکم برای ادامه حیات سازمان و کسب رهبری در آن عرصه از رقابت را پیدا کرد.

تیمهای فروش با استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری و نرم افزار اطلاعاتی کسب و کار، میتوانند گزارشات و داشبورد ایجاد کنند تا پیشرفت معاملات، آمارها و هر متریک دیگری را که باید ردیابی شود، مشاهده کنند. پروسه و اصول مشتری مداری با استفاده از کاربردهای فوق العاده نرم افزار CRM در تبریز بسیار ساده و امور مرتبط با مشتری را برای تیم فروش ، بازاریابی و مدیر فروش هر مجموعه مکانیزه شده و با اتوماسیون کارهای زمان بر موجب افزایش راندمان تیم خواهد شد. CRM اطلاعات مشتری را با بسیاری از ابزارهای داخلی که می تواند برای داده های خام مربوط به مشتری یا هر دسته معینی از مشتری استفاده شود، مدیریت، ذخیره و توزیع می کند. بخش چهارم : مربوط به هماهنگی بین فعالیت هاي حوزه بازاریابی، فروش و خدمات به شکلی مناسب، جهت دستیابی به یک هدف مشترك است؛ تا دوباره کاري ها و ناهماهنگی از میان برداشته شوند. فعالیت هایی که در حوزه بازاریابی، فروش و خدمات انجام می شوند و هزینه هاي مربوط به این بخشها، به عنوان ورودي هاي این سیستم محسوب می شوند. اتوماسیون نیروی فروش: این مولفه در تمام مراحل چرخه فروش از وارد کردن اطلاعات تماس تا تبدیل مشتری احتمالی به مشتری واقعی، فعالیت میکند.

امروزه کسب و کارها سریع تر از همیشه در حال رشد هستند و در بازاریابی و فروش آن ها فرصت های جدیدی برای تعامل با مخاطبان جدید از طریق شبکه های اجتماعی و ویدئو مارکتینگ ایجاد می شود. در ادامه با مطالعه عوامل مؤثر بر تکامل بازاریابی، بیشتر با این موضوع آشنا خواهید شد. در این دوره تولید، فرایندهای مختلف کسب و کارها و مدیریت شرکت ها بر مبناي اصول بازاریابی و رویکرد مشتري مداري صورت میپذیرد. استراتژی اول در زمانیکه سازمانها، خدمات خود را بازاریابی میکنند، بسیار معروف بود. در این قسمت به صورت خلاصه، انواع مدل های CRM را بیان می کنیم. در قسمت های بعدی این مقاله و پس از توضیح مدیریت ارتباط با مشتری، شما را با برخی از اشکال بازاریابی آشنا میکنیم که رابطه نزدیکی با مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) دارند. همچنان با ما در رشدانا همراه باشید. همانطور که پایه مشتری شما همچنان رشد می کند، فراموش کردن مواردی و وفادار نگه داشتن مشتری می تواند دشوار باشد. این دوره نیز، همچنان در حال تکامل و توسعه است به نحویکه بسیاري از شرکت ها به این سمت حرکت می کنند که با استفاده از ابزارهای مختلف مثل شبکه های اجتماعی، موجب شکل گیری نیازهای جدید در مشتریان شوند و سپس با تولید کالاهایی که همان نیازها را مرتفع میکند؛ به فروش و سود بیشتر دست یابند.

شما میتوانید با برون سپاری خدمات امور مشتریان خود، تنها بر روی اهداف اصلی خود تمرکز کنید. از هر کانالی که برای برقراری ارتباط استفاده میکنید، اطمینان حاصل کنید که تعادل خوبی بین انواع مختلف کانال پیدا میکنید. چه کسانی از مزایای CRM سود می برند؟ CRM مخفف Customer Relationship Management و به معنی مدیریت ارتباط با مشتریه. با نگاهی به گذشته، به خوبی به این مطلب پی میبرید که خواسته ها، علائق و نیازهای افراد تا چه حد دستخوش تغییر شده است. اگر بخواهیم با بیانی ساده توضیح دهیم که مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) چیست؛ باید بگوییم: CRM بستری را برای تمام کسب و کارها فراهم میکند تا ضمن تعامل با مشتریان، از تمامی نیازهای آن ها مطلع شوند، خواسته های مشتری را به بهترین شکل برآورده نموده و بتوانند روابطی پایدار و طولانی مدت با مشتریان برقرار کنند. اینجا است که بسیاری از مدیران موفق دنیا به درستی اذعان کره اند که از طریق ارتباط با مشتری و توجه به خواسته های آن ها، مسائل بسیاری آموخته و تجربیات فراوانی کسب کرده اند.

مقاله حاضر که به شیوه توصیفی-مروری با استناد بر مطالعات کتابخانه ای نگاشته شده است، درصدد بررسی مفاهیم، مزایا، ضرورتها و کاربردهای مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی در نظام بازاریابی نوین است. 10- دریافت بازخورد از مشتری دقیق تر انجام میشود و در نتیجه توسعه خدمات و محصولات جاری شرکت سریعتر انجام میشود. دریافت این ایده ها و پیشنهادات باید بسیار مورد توجه سازمان باشد. سفارشیسازی (Customizing) پیشنهادات و ارتباطات برای اطمینان از برآورده ساختن انتظارات مشتریان. بخش دوم: عبارت است از اندازه گیري ورودي ها و خروجی ها (میزان داده ها و ستاده ها) از سیستم CRM . هدف اتوماسیون بازاریابی تبدیل مشتریان احتمالی به مشتریان ثابت و اصلی است. تمایز (Differentiating) مشتریان خود و تشخیص اینکه کدامیک از آنها ارزش بیشتری دارند و در آینده جزو مشتریان ثابت شرکت خواهند شد. 2- از جنبه دیگر، با ورود فناوری اطلاعات به بانک ها زیر چتر مدیریت ارتباط با مشتری، زمینهای فراهم میشود تا بانک ها به سمت بانک های هوشمند و دانش محور حرکت کنند و یا به کارگیری نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری، هزینههای پردازش اطلاعات را کاهش دهند و ارتباطات با مشتریان در زمان کمتر و با سرعت بیشتری صورت گیرد که نتیجه نهایی آن، افزایش قدرت رقابتی بانک در محیط پرتلاطم امروزی است.