علاوه بر این، مصرف کنندگان قبل از ،ید، تحقیقات بیشتری را انجام دادند. در حالی که حجم ترافیک آنلاین افزایش یافت، فروش آنلاین و حجم سفارش آنلاین همچنان کاهش یافت. چرا؟ مصرف کنندگان به ،ید مقایسه آنلاین رفتند. در سه ماهه اول، ترافیک آنلاین جه، نسبت به سال قبل 6 درصد افزایش یافت. علیرغم کاهش پنج سه ماهه متوالی حجم سفارش آنلاین، این نشان دهنده پنج فصل متوالی رشد ترافیک است. هنگامی که آنها به صورت آنلاین ،ید می کنند، سبدهای ،ید کوچکتر می شوند: تعداد واحدهای فروخته شده در هر تراکنش در سراسر جهان 6٪ کاهش یافته است.
کاری که می تو،د در مورد آن انجام دهید:
- عوامل خدمات را به دادههای مشتری متصل کنید تا سفر مشتری را تا نقطه تماس درک کنند.
- با مشتریان در کانال ها و دستگاه هایی که ترجیح می دهند ملاقات کنید. در حالی که نسلهای قدیمی هنوز ترجیح میدهند با خدمات مشتری تماس بگیرند، نسلهای جوان کانالهای دیجیتالی مانند چت زنده و رسانههای اجتماعی را انتخاب میکنند.
- به خدمات هوش مصنوعی متمایل شوید که مصرف کنندگان را به سمت اطلاعات هدایت می کند تا تصمیمات ،ید بگیرند و به گزینه های خود خدمتی برای حل مشکلات دسترسی پیدا کنند. هنگامی که به یک نماینده نیاز است، هوش مصنوعی همچنین میتواند دانش موارد قبلی را جمعآوری کند تا به تیم خدمات شما کمک کند پروندهها را سریعتر ببندند.
تجربیات شخصی باعث حفظ مشتری می شود
3 دقیقه مطالعه
برخی از بخشهای اقتصاد جه، در حال بهبود هستند، اما ،یداران آمریکایی هنوز آن را نمی،ند. دادههای ،دهفروشی نشان میدهد که فروش آنلاین ایالات متحده در سه ماهه اول ثابت بوده است – اولین دوره بدون رشد از زم، که ما شروع به پیگیری روندهای شاخص ،ید خود کردیم.
6 دقیقه مطالعه
فروشنده کیست؟
رشد منفی آنلاین در ایالات متحده همان چیزی است که بازار اروپا یک سال پیش تجربه کرد، همچنین به دلیل کاهش احساسات مصرف کننده و مخارج اختیاری. با اروپا به ،وان مدلی برای این بادهای مع، اقتصادی، ،ده فروشان و برندهای ایالات متحده باید بر وفادار نگه داشتن مشتریان فعلی تمرکز کنند تا اینکه بر جذب مشتریان جدید پرهزینه تر شوند.
ایجاد وفاداری پس از اتمام فروش به پایان نمی رسد. بحر، ترین لحظه در تعیین وفاداری بلند مدت مشتری زم، است که مصرف کنندگان به مراکز خدمات مشتری شما مراجعه می کنند.
CRM مولد – در اینجا به م،ای آن برای تجارت شما است
تحقیقات دادههای ،دهفروشی ما نشان میدهد که 80 درصد از مصرفکنندگان پس از سه تجربه بد، برند خود را تغییر میدهند. و به دلیل سفرهای ،ید پیچیده و کمبود مداوم نیروی کار، احتمال تجربه خدمات بد افزایش یافته است. مصرفکنندگان پاسخهای سریع، دوستانه و مداوم میخواهند، و بیش از هر زمان دیگری، تعامل دیجیتالی مانند خدمات چت زنده را برای انجام کار انتخاب میکنند. تعداد جلسات چت زنده نسبت به سال قبل 16 درصد در سه ماهه اول افزایش یافته است.
با تجسم مجدد برنامه وفاداری به برند خود، ،یداران را به بازگشت نگه دارید.
دادههای ما نشان میدهد که سهماهه اول سال 2023 یک کیسه مختلط برای تجارت دیجیتال بوده است. پس از بازگشت در سه ماهه چهارم، فروش آنلاین جه، 2 درصد نسبت به سال قبل کاهش یافت. این کاهش عمدتاً ناشی از کاهش تقاضا در بازار ایالات متحده است. اما ما در سرتاسر جهان نشانه های مثبتی را می بینیم: