خرید گوشی سامسونگ

این لنزها مهمترین لوازم جانبی دوربین به حساب میآیند. همچنین واردات لوازم جانبی موبایل از دبی و چین بهترین روش وارد کردن این محصولات است. در بازار امروز با وجود وسایل دیجیتال متنوع در مدلهای مختلف، تنوع لوازم جانبی نیز افزایش بسیاری پیدا کرده است. چه کامپیوتر خانگی چه لپ تاپ، هر کدام دارای لوازم جانبی مخصوص به خود هستند. همانند لوازم جانبی فانتزی موبایل ، انواع لوازم جانبی نینتندو سوییچ ، سونی و ایکس باکس نیز در بازار وجود دارند. به همین خاطر شاید به راحتی قادر به یافتن وسیله جانبی مدنظر خودتان نباشید. به همین خاطر میتوانید فقط با چند کلیک ساده در بخش دستهبندی، وسیله جانبی مدنظرتان را پیدا کنید و آن را درب منزل تحویل بگیرید. لوازم جانبی گوشی موبایل برای هرفردی که از گوشی استفاده میکند بسیار اهمیت دارد. مجموعه موبایل آباد، علاوبر ارائه خدمات اینترنتی تعمیرات موبایل با نمایندگی های فعال در سراسر کشور، در زمینه فروش آنلاین موبایل و انواع لوازم جانبی نیز فعالیت می کند.

لوازم جانبی گوشی

برخلاف رابطهای کاربری قدیمی سامسونگ از جمله Samsung Experience (اندروید 7 و 8) و TouchWiz (اندروید 6 و قدیمیتر)، رابط کاربری جدید به گونهای طراحی شده تا استفاده از گوشیهای هوشمند با ابعاد بزرگ را برای کاربران سادهتر کند. در بسیاری از مواقع گوشی روی لوگوی سامسونگ گیر می کند. بااینحال با قرار دادن دمای رنگ ها روی حالت Warm از قسمت تنظیمات، میتوان تا حدودی این مشکل را رفع کرد. دوربین جلویی در یک ناچ کم عمق در بالا تعبیه شده است که کمی ضعف دارد، اما بیش از هر زمان دیگری به طراحی دوربین در داخل صفحه نمایش نزدیک هستیم و سامسونگ در آینده روی آن بیشتر فکر خواهد کرد. در دسامبر ۲۰۱۷ شرکت شیائومی اسمارتفون های جدید سری ردمی ۵ را رونمایی کرد که هم قیمت پایینی داشتند و هم مشخصات سخت افزاری قابل قبول. قطعا مشخصات سختافزاری بهبود پیدا کرده بود اما این طراحی شگفت انگیز آن بود که خریداران را تحت تاثیر قرار داد.

میتوانید آنها را به صورت ایستاده کنار اتاق یا رومیزی تهیه کنید. کیف کنسول را باید با دقت فراوانی تهیه کنید. کیف انواع مختلف کنسول در بازار وجود دارد. برخی انواع دیگر کیف همانند کنسول پلی استیشن یا ایکس باکس ابعاد بزرگتری دارند. برخی انواع کنسول همانند نینتندو سوییچ دارای کیف بسیار کوچک هستند. برخی برندها همانند سونی، دارای هدفون اختصاصی خود هستند. باوجود امکانات و قابلیتهای گفته شده میتوان گفت گوشی سامسونگ S21 یک پرچمدار کامل و خوشقیمت است اما این که خرید این گوشی چقدر برای شخص شما میتواند مناسب باشد، بسته به انتظاراتی که از گوشی جدید خود دارید و امکاناتی که گوشی گذشتهتان داشته، متغییر است؛ چراکه این گوشی در بعضی از موارد همچون نداشتن کارت حافظه، نداشتن جک برای هدفون، نبود شارژر، عدم وجود هندزفری و کم بودن حجم باتری نسبت به سایر پرچمداران و مدلهای گلکسی قابل نقد است.

با توجه به مقایسهای که درباره ویژگیها و امکانات مهم گوشیهای سری M و S انجام دادیم، پیشنهاد میکنیم اگر محدودیت بودجه ندارید و به دنبال یک گوشی سریع و قدرتمند هستید که از بازیهای موبایلی سنگین هم پشتیبانی کند، به سراغ محصولات سری S بروید. خوشبختانه کمپانی شیائومی با توجه به نیاز کاربران تلاش زیادی میکند که روزبهروز مدلهای باکیفیتتر و ارزندهتری را وارد بازار کند و خوشبختانه گوشی مدل Mi 11 Ultra به عنوان یک گوشی پرچمدار میتواند بسیاری از نقاط ضعف گوشیهای پیشین را پوشش دهد و به بهترین گوشی موبایل شیائومی تبدیل شود. پس اگر قصد خرید دارید و به دنبال یک گوشی تمام عیار هستید، کمی صبر کنید تا گوشی Mi 11 Ultra به فروشگاههای معتبر این برند راه پیدا کند. بنابراین شما میتوانید فیلمها و تصاویر مورد علاقه خود را با وضوح 1080 در 2400 پیکسل در هر زمان تماشا کنید و از کیفیت بالای آن نهایت لذت را ببرید.

بررسی گوشی نوت 8 پرو

شایعاتی در جریان است که این گوشی اواخر ماه مارس سال 2021 وارد بازار میشود. این مدل در اواخر ماه مارس سال 2021 روانه بازارهای جهانی خواهد شد. این نوع وسیله جانبی برای گیمیرهایی که دو دسته دارند بسیار توصیه میشود. به این ترتیب دسته دقیقاً در یک قالب قرار میگیرد و بهخوبی شارژر میشود. علاوه بر تمام این ها تکنولایف تجهیزات گیمینگ هم برای گیمرهای عزیز فراهم کرده تا نیاز خود را با بهترین قیمت های بازار از این فروشگاه تامین کنند. همچنین می توانید بهترین و مقاوم ترین گلس های محافظ گوشی در تمام مدل ها و برندهای مختلف از جمله گلس محافظ گوشی های اپل، سامسوگ، شیائومی، هواوی و غیره که امروزه با توجه به نیاز تلفن شما، محبوبیت زیادی پیدا کرده است را تهیه و خریداری کنید. امروزه به جرأت میتوان گفت که شیائومی بخش بزرگی از بازار گوشیهای هوشمند را در ایران به خود اختصاص داده است.

بررسی گوشی شیائومی در کل میتوان گفت که کیفیت صفحهنمایش Redmi 9C مناسب بوده و عملکرد آن مطلوب است. همچنین عملکرد لرزشگیر اپتیکال هنگام فیلمبرداری بسیار مناسب است و حجم زیادی از لرزشهای دوربین در هنگام فیلمبرداری مهار میشود. بخشی از آن مربوط به عملکرد خود دوربین و بخشی دیگر مربوط به عملکرد لنز است. نور پس زمینه در اطراف سوراخ دوربین سلفی، کمی نا برابر است و اگر در حال تماشای محتوای سفید رنگ باشید، میتوانید کمی سایه در اطراف دوربین و همچنین قسمت پایینی نمایشگر مشاهده کنید. اینجا هم میزان روشنایی نمایشگر تأثیرگذار است. گوشی گلکسی M11 از بلوتوث ۴.۲ و تراشه NFC هم استفاده میکند. این حرارت وقتی که بیش از اندازه شود، به دستگاه آسیب میرساند. با این تفاوت که فقط قابلیت اتصال بلوتوث و وای فای را به کامپیوتر اضافه میکند. با کمک انواع مختلف مبدل، میتوانید دستگاههای متفاوت را به کامپیوتر و لپ تاپ خود متصل فونر کنید.

کیف انواع مختلف کنسول در بازار وجود دارد.

خوشحالیم که از این مطلب خوشتون اومده. مهمترین ویژگیهای این مدل از گوشی سامسونگ گلکسی سری S عبارت است از: پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی تا 512 گیگابایت، حافظه داخلی 128، 512 گیگابایتی و 1 ترابایتی با رمهای 8 یا 12، دوربین اصلی سهگانه 16، 12 و 12 مگاپیکسلی، فیلمبرداری 2160p با سرعت 60 فریم در ثانیه، فیلم برداری 1080p با سرعت 240 فریم در ثانیه، فیلم برداری 720p با سرعت 960 فریم در ثانیه، دوربین ثانویه دوگانه 10 و 8 مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری 2160p با سرعت 30 فریم در ثانیه و فیلم برداری 1080p با سرعت 30 فریم در ثانیه، تراشه اگزینوس 9820 یا lcomm SDM855 Snapdragon 855 ، پردازنده مرکزی هشت هستهای (2 هسته 2.73 گیگاهرتزی Mongoose M4، 2 هسته 2.31 گیگاهرتزی Cortex-A75 و 4 هسته 1.95 گیگاهرتزی Cortex-A55) و باتری لیتیومی 4100 میلی آمپری. به صورت کلی باید گفت که کیفیت خروجیهای دوربین در حالت اصلی که به سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی دستگاه وابسته است بسیار مطلوب و جذاب است.

اینجا هم میزان روشنایی نمایشگر تأثیرگذار است. اگر به گوشی هوشمند گلکسی اس ۱۰ علاقه مند هستید، اما نمیخواهید که پول زیادی برای آن خرج کنید، سامسونگ شما را به مدلی با قیمت مناسبتر یعنی S10e معرفی میکند. حتی می توانید محافظ صفحه نمایش سامسونگ را پیدا کنید متناسب با هر مدلی که شما ترجیح می دهید فراتر از طراحی، گوشی های گلکسی ویژگی های متعددی را ارائه می دهند. همین موضوع باعث میشود که اپلیکیشنها روی صفحه نمایش می میکس فولد با مشکل روبهرو نشوند و خوب به نمایش در بیایند.

موبایل شیائومی

هندزفری نیز در تمامی موارد نیاز خواهد شد و خیلی از افراد در اکثر مواقع از هندزفری استفاده میکنند تا صدایی بهتر را دریافت کنند و همچنین بتوانند یکسری کارها را با آن انجام دهند و مکالماتی بهتر داشته باشد. برای شرایط مختلف، به لنزهای مختلف نیاز خواهید داشت. اگر بهدنبال لوازم جانبی مک بوک یا کامپیوترهای خاص باشید، حتماً با انواع مبدل روبهرو خواهید شد. وقتی که یک وسیله دیجیتالی همانند لپ تاپ، کامپیوتر، موبایل، دوربین یا حتی کنسولهای بازی را خریداری میکنید، متوجه میشوید برای آنکه بتوانید از بهترین حالت آن استفاده کنید، باید لوازم جانبی مختلفی برای آن وسیله تهیه کنید.