خرید پی ال سی زیمنس

تاکنون ده مدل PLC S7-200 به بازار عرضه شده است که شامل سری های 21x و 22x می باشند که امروزه استفاده از CPU های سری 21x تقریبا منسوخ شده است. تک ولتاژ استفاده از اطلاعات و محتوای این سایت به هر صورت غیرمجاز است. به دلیل اینکه استهلاک مکانیکی ندارند به عمر مفید سیستم به اندازه قابل توجهی افزوده می‌شود. رک و بیش از 300 ماژول و پروتکل شبکه مدباس RS485 را بصورت Built in و استاندارد پشتیبانی کند. به دلیل عدم وجود استهلاک مکانیکی، سیستم‌های PLC طول عمر بیشتری دارند همچنین هزینه‌های تعمیر و نگهداری آن‌ها بسیار پایینتر است. PLC با دارا بودن توابع دیباگ داخلی، عیب یابی و رفع ایراد سیستم را بسیار ساده کرده است.

  • Plc به عنوان یکی از مهمترین قطعات الکترونیکی شناخته می شود که به صورت کامپکت و به صورت معمولی تولید می گردد.
  • درجه حفاطت IP20، قابلیت کارکرد در دمای 20- الی 60 درجه سانتی گراد.
  • بخش دیگری وجود دارد که به آن l/o می گویند این بخش ورودی و خروجی ها تجهیزات فیلد و غیره را دریافت و ارسال می کند.
  • سیگنال ماژول SM 1222 دارای 5 سری کارت با 8 خروجی دیجیتال ترانزیستوری، 16 خروجی دیجیتال ترانزیستوری، 8 خروجی دیجیتال رله ای، 16 خروجی دیجیتال رله ای، 8 خروجی دیجیتال Changeover می باشد.
  • اغلب مدل های اولیه ، بسیار مقرون به صرفه هستند و برای ایجاد کار های نه چندان عظیم ، مناسب می باشند.
بسته به نوع پی ال سی ، از CPU‌های کوچک و بزرگ برای صنایع مختلف استفاده می‌شود. امروزه پی ال سی ها به یکی از اصلی ترین عنصر در دنیای اتوماسیون شناخته می شود. مدل های مختلف پی ال سی ها از اجزا و قطعات مختلفی ساخته شده است که کیفیت آن ها به صورت مستقیم با مدل آن در ارتباط است. از طرفی این محصول در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می شود که صنایع مختلف می توانند از آن استفاده کنند.

پی ال سی S7-200 زیمنس

خرید پی ال سی زیمنس بر این اساس، برای تشکیل یک PLC واحد و یکپارچه، می توان عناصر اساسی مانند ورودی و خروجی، CPU و ماژول های قدرت را مونتاژ کرد. قابلیت پشتیبانی از کارت های سخت افزاری مختلف از ویژگی های PLC های ماژولار است. علاوه بر این ، PLC ماژولار به کاربر اجازه می دهد چندین ماژول ورودی و خروجی را اضافه کند . لازم به ذکر است که افزودن ورودی و خروجی به این نوع PLC متناسب با توان و توان پردازنده است. در این راستا لازم به ذکر است که تا 2000 ورودی خروجی را می توان به PLC مدولار اضافه کرد.

PLC های سیماتیک زیمنس

پل ال سی های سری 5 اولین سری این محصول هستند که از قیمت مناسب تری برخوردار می باشند و برای برخی از دستگاه ها کاربری می باشند. پی ال سی زیمنس در سیستم‌های کنترل و اتوماسیون صنعتی بسیاری از شرکت‌ها در صنعت خودرو، پلاستیک، صنایع شیمیایی، کوره‌های صنعتی ، متالورژی ، صنایع چوب ، سیستم‌های هشدار و هشدار ، صنایع غذایی، نیروگاه‌ها و بسیاری از شرکت‌ها و صنایع دیگر فعالیت می‌کنند . بنابراین یک مهندس برق یا اپراتور PLC باید نسبتاً با این برند و محصولات آن آشنا باشد. معمولاً در مصاحبه های شغلی، چنین اطلاعاتی می تواند سطح دانش، مهارت و تجربه فرد را نشان دهد .

در جهان مدرن، ما برای انجام بسیاری از فعالیت‌های اساسی خود از تولید برق گرفته تا تولید پارچه به ماشین‌های خودکار و اتوماتیک وابسته هستیم. فنآوری اتوماسیون، مقیاس تولید و نوآوری را بسیار گسترده‌تر نموده ‌است. با این وجود، رسیدن به سطح فعلی اتوماسیون بدون استفاده از دستگاهی به نام پی ال سی زیمنس امکان پذیر نخواهد بود. پی ال سی یا کنترل‌کننده منطقی قابل برنامه‌ریزی، یک کامپیوتر صنعتی است که به‌صورت مداوم داده‌هایی را از دستگاه‌ها و واحدهای ورودی دریافت کرده و سپس با مطابقت دادن این داده‌ها با برنامه‌های سفارشی شده، برای کنترل دستگاه‌های خروجی تصمیم‌گیری می‌کند. دستگاه PLC می‌تواند داده‌ها را از نقاط ضبط خودکار داده‌ها مانند سنسورها و یا از نقاط ورودی انسانی مانند دکمه‌ها و سویچ‌ها دریافت نماید. به عبارت دیگر، پی ال سی یک کامپیوتر است که برای اتوماتیک‌سازی فرآیندهای صنعتی طراحی شده است.

در واقع پی ال سی S7-1500،‌ یک سیستم ماژولار، مقیاس‌پذیر با قابلیت استفاده جهانی همراه با درجه حفاظت IP20 است. طراحی ماژولار و بدون فن، پیاده‌سازی آسان ساختارهای توزیع‌شده همراه با قابلیت جابه‌جایی آسان، SIMATIC S را به گزینه‌ای مناسب جهت کنترل طیف گسترده‌ای از فرایندها مبدل کرده است. پی ال سی رک نمونه ای از انواع پی ال سی زیمنس به شمار می رود که طریقه عملکرد آن همچون پی ال سی های از نوع ماژولار است. تفاوت عمده RAK PLC با پی ال سی ماژولار، اتصال تجهیزات به ماژول مرکزی و نصب به شکل عمودی می خرید plc زیمنس باشد. پی ال سی برند زیمنس برای اینکه بتوانند جایگاه و نقش خود را در صنعت با موفقیت انجام دهند باید طراحی و پیکربندی مهندسی شده را طی کنند. برای این نوع پی ال سی می ‌توان تا ۵۰۰۰ ورودی خروجی در نظر داشت.